Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PalstaTrolli
profiilit
PalstaTrolli
PalstaTrolli
Vapaa kuvaus
GRRR!
Aloituksia
4
Kommenttia
258
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Diana+Spencer(!)+ei+ole+tuttu,+mutta+vielähän+sitä+voisi+katsoa+Ruutiukot+sekä+Maanalainen+armeija+iskee+jälleen.
No+ei+tässä+taida+katsottava+loppua+kesken.
Vaan+hyvää++yötä+kaikille,+on+ilkeän+ätmi-sedän+nukkumaanmeno+aika.
24.03.2018 23:44
Muut+täytyy+saada+tietenkin+samaan+putkeen,+kaikki.
24.03.2018 23:38
Sovitaan+mieliksesi,+että+minulla+ei+ole+saunaa.
Minulla+on+kuitenkin+kohtuullisen+kokoinen+huone,+jonka+lämpötila+nostetaan+puita+polttamalla+noin+80C+lämpötilaan.+Itse+suosin+koivua+sekä+pähkinäpuuta+hyvän+lämpöarvonsa+vuoksi.
Tämän+jälkeen+menen+istumaan+eräänlaisen+korokkeen+päälle+lämmitettyyn+huoneeseen+ja+heittelen+kiulusta+vettä+lämpötilan+noston+yhteydessä+kuumentuneiden+kivien+päälle.
Veden+höyrystyminen+aiheuttaa+hikoilua+sekä+yllättävän+rentoutuneen+olon.
Sarkakoltusta+ja+häveliäisyydestä+tulikin+mieleeni,+et+satu+olemaan+Hämeestä?
24.03.2018 23:34
Kiitoksia+hyvästä+muistin+virkistyksestä.
Barry+Humphries+sekä+Todella+upeeta+ovat+vanhoja+tuttuja+ja+nyt+täytyy+heittää+kolikkoa+siitä,+että+katsonko+Dame+Ednaa+vai+Todella+upeeta.
Jos+kolikko+jää+levitoimaan+aloitan+Pokka+Pitää+sarjalla.
24.03.2018 23:28
Kätevää.
Vaaditaan+Saksan+alue+itsellemme.+
Sitten+viedään+asia+YK:n+ja+lähetetään+Timppa+ja+saksalainen+saunaan.
Saksa+olisi+meidän+vain+yhdellä+ruumiilla.
Montakohan+maata+maailmassa+on?
24.03.2018 23:19
Naisilla+on+merkittä+osansa+mieheyden+määrittämisessä,+ei+se+ole+pelkästään+miesten+tekosia.+
"Tuo+että+on+vaan+yksi+tapa+olla+mies,+on+juurikin+huono.+Mies+voi+olla+mitä+vaan.+Ja+pitäisi+olla+juuri+sitä+mikä+on+se+ihminen+siinä+miehenä.+"
Plah+plah.+
Toistan,+ei+ole+kuin+yksi+ainoa+tapa+olla+mies.
24.03.2018 23:10
Ruotsissa+saattaa+olla+tarvetta+kunnon+karuille+äijille.+
Ja+minulle+myös,+viimeaikaisten+yllärikokemusten+perusteella.
24.03.2018 23:04
No+kotimaisen+viihdeohjelman+tunnistaa+pitkästyneestä+yleisöstä.+Vaihtoehtoisesti+kyseessä+saatta+olla+myös+kotimainen+korkealaatuinen+taide-elokuva.
Olen+katsellut+vanhoja+brittiläisiä+huumori-+ja+viihdeohjelmia+tässä+viimeaikoina.
Mennään+bussilla+jaksaa+huvittaa+edelleenkin,+mutta+siinä+ollaan+turhan+ilkeitä+ilman+syytä+tarkastajalle+ja+Olivelle.
Mustan+kyyn+kaudet+2-4+saivat+minut+hirnumaan+välillä+vedet+silmissä.+Oletan,+että+naapurit+ajattelevat+minun+hankkineen+hevosen+sisätiloihin.+Ensimmäinen+kausi+oli+kehnohko/keskinkertainen.
Pitkän+Jussin+majatalon+(Fawlty+Towers)++ensimmäinen+kausi+oli+nautinnollinen.+Toisessa+kaudessa+alkoi+liedosti+harmittaa++Basilin+tapa+hommata+itselleen+turhia+vaikeuksia.
Kyllä,+herra+ministeri+ei+naurattanut+lainkaan.+Kasarin+poliittinen+satiiri+on+muuttunut+nykyajan+valtavirraksi.+Jätin+kesken.
Katsoin+myös+liudan+Monty+Pythonin+hengentuotteita.++Melkoisen+vaihtelevaa+tasoltaan.+Life+of+Brian+on+kuitenkin+erinomainen+suoritus.
Viimeisenä+Benny+Hill+Show.+Kasarin+alun+jakso+alkoi+nerokkaalla+visiolla+siitä,+mitä+on+sosiaalinen+häpeä.+Paljon+huonommaksi+ei+jäänyt+tirkistelijän+tapaturma+ja+Hill's+Angels+tanssi+hienosti.+
Tästä+ilahtuneena+katsomaan+seuraavaa+saatavissa+olevaa+jaksoa+vuodelta+-88.+Voi+Erkki-tädin+toisen+maailmansodan+aikan+hiihtomonossaan+käyttämä+villasukka+kuitenkin.+Oli+todella+surkea.+Huono.+Kurja.+Tai+vielä+pahempaa.+Säälittävä.
Mitäs+sitten+pitäisi+katsoa+britti-huumorin+suunnalta?
Teemaan+liittyen+https://www.youtube.com/watch?v=ZnHmskwqCCQ
24.03.2018 23:03
Mielestäni+lasten+kasvatusta+pitäisi+muuttaa,+mutta+ei+suinkaan+"tasa-arvoiseen"+tai+"on+monia+erilaisia+tapoja+olla+mies"+suuntaan.
Valitettavasti+ei+ole+kuin+yksi+ainoa+tapa+olla+mies.
24.03.2018 22:42
Siinä+sitä+vaan+saunojat+ovat+ihan+liekeissä.
Teemaan+epämääräisesti+sopien
https://www.youtube.com/watch?v=_3EgmrwBqIU
24.03.2018 22:28
Pyysin+lentoemoa+tutustumaan+kanssani+kauniiseen+kotikaupunkiini.
Hän+ei+suostunut.
24.03.2018 22:25
Onhan+se+tuokin+varmaan+yksi+tapa+ja+sopii+muutenkin+agendaasi.
Melko+monella+naisella+on+kuitenkin+ehkä+hitusen+harmillinen+tapa+käyttäytyä+aivan+niin+huonosti,+kuin+hänen+antaa+käyttäytyä.
24.03.2018 21:40
Rankkaa.
Laitetaan+sitten+jotain+siitä+Toisesta+Naapurista,+jonka+nimeä+ei+saa+sanoa+ääneen.
https://www.youtube.com/watch?v=0jw3BHdHocM
24.03.2018 20:36
Kumartakaamme+Pertsaa,+palsta+kuningasta!
PS.+Jokos+olet+vastannut+puritaani-veljeskuntaketjuun?
24.03.2018 14:53
"Sätkäkonehippi"+on+palstatermi+täysin+falskille+feikkaajalle+(josta+naiset+tietenkin+pitävät+enemmän+kuin+sinusta).
24.03.2018 14:41
Olen+aina+kuvitellut,+että+koulutus,+tieteellinen+metodi+ja+järjestelmällisyys+olisivat+olleet+jotenkin+tärkeitä.
Aina+sitä+oppii+jotain+uutta.
21.03.2018 15:00
Pertsan+mukaan+miesvihaa+ei+ole+olemass+ja+miksi+emme+uskoisi+häntä?
21.03.2018 14:58
Tarkoittaa+lähinnä+sitä,+että+tästä+eteenpäin+julkaisuille+ei+löydy+vastaavaa+päätoimittajaa.
21.03.2018 14:48
13 / 13