Gallup: Minkä auton ostaisit?

Tuolla yhdessä ketjussa Pertti paljasteli automerkkitoiveitaan niin laitetaanpa gallup että minkä automerkin valitsisit jos nyt olisi pakko vaihtaa ihan uuteen kinneriin?

Itse valitsisin luultavasti hybridin, joko Hyundai electric hybrid tai sitten Toyota Auris hybrid.

47

1137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. HumVee vois olla (ihan.. ;D) kiva kaikilla Herkuilla.. ;D

      • Ajattelinkin laittaa tuohon hintarajauksen ettei lähde lapasesta toiveet :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ajattelinkin laittaa tuohon hintarajauksen ettei lähde lapasesta toiveet :D

        .. No Höh.. ;D.. Meinasin jo kysyä, että saako kylkeen ottaa vielä edes yhden PienenLelun.. ;D

        https://en.wikipedia.org/wiki/BvS_10

        .. Kaikilla herkuilla Tietenkin.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. No Höh.. ;D.. Meinasin jo kysyä, että saako kylkeen ottaa vielä edes yhden PienenLelun.. ;D

        https://en.wikipedia.org/wiki/BvS_10

        .. Kaikilla herkuilla Tietenkin.. ;D

        Joo, taitaa olla pakko diskata sut gallupista, tarkoitus oli pysytellä realistisissa valinnoissa :D


      • Mies.Joka.SietääMitäVaan
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. No Höh.. ;D.. Meinasin jo kysyä, että saako kylkeen ottaa vielä edes yhden PienenLelun.. ;D

        https://en.wikipedia.org/wiki/BvS_10

        .. Kaikilla herkuilla Tietenkin.. ;D

        Et kai minun taxia tuhoa?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, taitaa olla pakko diskata sut gallupista, tarkoitus oli pysytellä realistisissa valinnoissa :D

        .. JaaHans.. Noh, Käyks sit edes Nämä?

        https://www.varusteleka.fi/fi/product/salomon-quest-4d-gtx-forces-mustat/32105

        .. ;D



      • Ei tosimies tartte tollasia munanjatkeita.


    • DDR.lääkelehtinen

      tietysti Trabant !!!1111!!!1

      harharrar

      • Niitä ei taida saada enää?


      • Trabantti__
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niitä ei taida saada enää?

        Keräilijät ostaa kovalla hinnalla osiakin


    • Sukisukii

      Ostin jo tammikuussa pakastavedetyn maasturin.

    • Jonkun poljettavan auton, semmosen joka kulkis merellä ja ilmassa.. kai siinä sit joku ropterikin olis..

      Mieluiten merkkiä Noppa, jonka just nyt keksin..

      • Keksin vitsin..

        Mitä tulee kun auton ja tomaatin yhdistää?

        No kyllä te jo sen keksitte..


      • Hyvä nimi, sopisi varmaan hyvin jollekin sähkötoimiselle, pienelle ja kuutiomaiselle kullkineelle.


      • lappuliisa__
        Wwuwuw kirjoitti:

        Keksin vitsin..

        Mitä tulee kun auton ja tomaatin yhdistää?

        No kyllä te jo sen keksitte..

        tomaatti, joka saa parkkisakkoja


      • lappuliisa__ kirjoitti:

        tomaatti, joka saa parkkisakkoja

        Avioliiton ulkopuolinen tomaatti..
        Mutta eihän siitä sakkoja saa..ehkä joskus sai, ainakin nuhteita ja synnyttäjä lukittiin pöpilään pyykkejä pesemään.


      • automaattisakot
        Wwuwuw kirjoitti:

        Avioliiton ulkopuolinen tomaatti..
        Mutta eihän siitä sakkoja saa..ehkä joskus sai, ainakin nuhteita ja synnyttäjä lukittiin pöpilään pyykkejä pesemään.

        Sai sekin sakot automaattisesti


    • bjjbtt

      En mitään, koska auton ostaminen on yksi tyhmimmistä asioista mitä ihminen pystyy elämässään tekemään.

      • Niin, ihmisen elämä on tyhmyyksiä täynnä ja sitten kuollaan pois.


      • Pullman

        En edes huolisi ilmaseksikaan, ku en tarvitsekaan mihinkään

        Ta tarvitessa voin tilta Mersu Pullman taxin


      • mansikkakakkua
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, ihmisen elämä on tyhmyyksiä täynnä ja sitten kuollaan pois.

        Toyota Auris Touring Sport 1,8 Hybrid uus... ja värinä valkoinen; kävin katsomassa tuon merkistä liikkeessä (n. 30.000€) ja keskustelin vaihdosta nykyiseen autooni.
        Sain tarjouksen... n. 420€/kk yli 3v ajan... en tule maksamaan, liian suolainen hinta mulle!
        Oma autoni vaihdossa ja maksettavaa välirahaa vielä yli 16.000€ en edes harkitse. X´D

        Vien vanhan/nykyisen autoni ennemmin huoltoon ja maksan siitä, koska sekin on aika uus menopeli... mutt katumaasturi, enkä minä noin isoa oikeesti tarvitse.
        Tuo Auris olis ollut näppärä... mutt ei niin näpärästi mua sentään ryöstetä... jää haaveeksi auto multa sekä rahastus autokauppiaalta!


      • mansikkakakkua kirjoitti:

        Toyota Auris Touring Sport 1,8 Hybrid uus... ja värinä valkoinen; kävin katsomassa tuon merkistä liikkeessä (n. 30.000€) ja keskustelin vaihdosta nykyiseen autooni.
        Sain tarjouksen... n. 420€/kk yli 3v ajan... en tule maksamaan, liian suolainen hinta mulle!
        Oma autoni vaihdossa ja maksettavaa välirahaa vielä yli 16.000€ en edes harkitse. X´D

        Vien vanhan/nykyisen autoni ennemmin huoltoon ja maksan siitä, koska sekin on aika uus menopeli... mutt katumaasturi, enkä minä noin isoa oikeesti tarvitse.
        Tuo Auris olis ollut näppärä... mutt ei niin näpärästi mua sentään ryöstetä... jää haaveeksi auto multa sekä rahastus autokauppiaalta!

        Ei huono valinta, itsekin kävin pari kuukautta sitten vilkaisemassa kun yksi kaverini kehui, oli koeajanut sekä kian että toyotan hybridit. Perusversionhan tuosta sais jotain 26 hintaankin ja siihen lisävarusteet päälle tonnin pari.

        Juu, tuotahan se aina autokaupoissa on että tahtovat rahastaa ja voi siinä vähän sukupuolikin vaikuttaa, valitettavasti. Ainakin kerran yksi nainen tilitti että oli saanut paljon huonomman tarjouksen kuin miehensä liikkeestä kun oli vaihtoa kysynyt eli sunkin kannattaa kyllä sitten kun oikeasti olet vaihtamassa ihan kokeeksi tehdä niin että laitat veljen kysymään vaihtotarjousta niin voi tulla parempi. Niin ja tosiaan tuoi mun avauksessa mainitsema hyundai electric hybrid muuten oikeastaan mukavamman oloinen kuin auris, jos ei tarvii farkkua ja suunnilleen saman hintainen niin sekin kannattaa tsekata sitten joskus kun vaihtaa aiot.


    • Vaikkapa Honda HR-V

    • Nooh vaikkapavaikka tämmönen...Avensis 2018...

      https://youtu.be/OkczTh_C8yg

      Mielummin kulkisin ilman autoa, mutta vielä se on turhan hankalaa kun kulkuyhteydet ei etene tarpeiden mukaan...mutta riksakin ois kiva, kunhan mä saan istua matkustajana. ☺️

      • AvaruusPete

        Sää antaisit raippaa rixakinuskille

        jokos tunnustat tukinikikkis?


    • No kyllä mä Sitikassa pysyisin. Uusin C4 turbodisukalla. Edullisia kilometrejä ja huollot osaan tehdä itse. Alkaa tietää jo tyyppiviatkin ja heikkoudet, niin aika hyvä kombinaatio.

      Jos merkki pitäis vaihtaa, niin saattaisin kokeilla vaikka Mersua, mutta luultavasti vaihtuis äkkiä takas, kun ostais ekat varaosat. Mulle auto on vaan kulkuneuvo. Vakkari ja ilmastointi pitää olla, muut tilpehöörit on turhaa.

    • semmosen-

      Lancia Delta S4

    • Toyota Crown s210 tai s220.

    • Hyi.stna

      Joo ilman muuta joku sihisevä ja sähisevä hybridi. Mielellään pallon muotoinen. Samalla reissulla voikin käydä leikkauttamassa munat pois.

    • Aitosinkkumies-

      Ostin jo auton hybrid toyota prius

      • Hyi.stna

        Oksettavia vehkeitä. Mikä vitun mies haluaa sellaisella suhisijalla ajaa? :D


      • Juuuuei
        Hyi.stna kirjoitti:

        Oksettavia vehkeitä. Mikä vitun mies haluaa sellaisella suhisijalla ajaa? :D

        On siinä eri soundit kun pellin alla hörskyttää kookas amerikkalainen V8. Kaasua kun painaa niin se kuuluu ja tuntuu.

        Hybridin pihinälle nauraa aisuritkin.


    • Tesla

      Jos rahat riittäisi niin ehdottomasti Teslan halvin malli.

    • terveisinreiska

      Toyota mark 2 on autoista ehkä voittamaton.

      • kunmeli

    • 1200 lada.. Punasena.

      Morris mini.

    • uunogbturhis

      Rutinoff. se on mulle

    • hienoahienoa

      https://www.bmw.fi/fi/mallisto/i-yhteenveto/i8/2014/yleisesittely.html
      BMW i8 olisi kyllä pirun kova, koska tehokas, mutta taloudellinen pirssi. Kulkee ja ei kuluta. Miksi tällaista autoa ei haluaisi!

      "Kiihtyvyys 0–100 km/h s
      4,4
      Kulutus EU-yhdistetty l/100 km
      2,1
      CO2-päästö yhdistetty g/km
      49
      Toimintamatka sähköllä km
      jopa 37"

      Toki toimintamatka sähköllä on surkea, mutta kulutus on sentään pieni ja auto kiihtyy nopeasti nollasta sataan. Miten lienee varttimaili? Ihan kiva auto, jos vain tuollaiseen olisi varaa.

      • "Miksi tällaista autoa ei haluaisi!"
        Siks ku se on BMW.

        :)


    • Farkkuna

      Audi A6

    • Cadillac Escalade! Tällä voisi mennä vihreiden kevätkokoukseen ja myrkyttää koko porukan.

      ps. Greenpeace on h0m0ille

    • De Lorean DMC-12 oli nuoruudessani haave. Nykyään haaveilen avoautosta, Ford Escortista, mielellään lähempää 90-luvun alkua kuin loppua. Maali olisi banaaninkeltainen, mustavalkoiset renkaat ja muutama kromattu osanen siellä täällä.

    • Vanhoilla Mersuilla olen lähinnä ajellut, mut leikitään ajatuksella että voittaisin tänään Viking Lotossa 3 miljoonaa. Ostaisin työ- ja hyötykäyttöön hyväkuntoisen vähänajetun Toyota Hiacen ihan viimeisistä vuosimalleista eli joku 2011 tms. Ei mitään Citroeniin perustuvaa Proacea. Kauppakassiksi voisin hankkia nykyisen C-sarjan Mersun jossa olisi sisällä jalopuusomisteet ja tähti olisi konepellillä eikä missän ajovalojen välissä.

    • opelisti

      Opel Insignia GSI.

    • palstamissit

      Ostamme Ladoja. Niiden roiskeläpästä teemme tekoripset

    • En ostaisi, wanhassa vara parempi.

      Nykyinen peikon kuljetusväline soveltuu myös maantietrollaukseen.

      Matkalla Tampereen heppamessuille nainen mussutti minun vaihtaneen vanhan paappa-mobiilin toiseen samanlaiseen. Väri ja sisustuskin on sama, kilometrejä vain vähän vähemmän.

      Ja ei ole invavaihteita, kaistapäävahtia tai jodlaavaa perseen suristinta.

      Vaaaanhanaaikainen, naisen autossa on sentään elektronisia hilavitkuttimia.

      Suoritin liikennevirtaa liittymisen.

      Nainen näytti järkyttyneeltä useamman kilometrin jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe