Hyppäätkö suhteesta toiseen heti erottuasi että haet uutta kumppania heti?
Suhteesta toiseen
24
5629
Vastaukset
- jjkkll
Tuo kysymys kuuluu ihan jollekin toiselle palstalle jonne kirjoittelee normaalit ihmiset. Meillä ätmeillä ei ole koskaan ensimmäistäkään suhdetta joten mitään suhteesta toiseen pomppimista ei voi tapahtua.
NarsuBonoBoMarsujen "suhteilua".. TunneSidetöntä sellaista.. ;P
Nicitönnä kirjoitti:
Tai ihan vaan järkiperäistä, tää ei toimi ja ei tää uppoo sydämeen saakka.
.. Eipäs tulla nyt yhtään yrittää.. ;P.. *heristää sormeaan*.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Eipäs tulla nyt yhtään yrittää.. ;P.. *heristää sormeaan*.. ;D
Mut eikös se niin ole? Jonkun kanssa lähtee kokeilemaan, muttei siitä ole sydämenvaltaajaksi ja järjellä ajateltuna on siis parempi erota. :)
Nicitönnä kirjoitti:
Mut eikös se niin ole? Jonkun kanssa lähtee kokeilemaan, muttei siitä ole sydämenvaltaajaksi ja järjellä ajateltuna on siis parempi erota. :)
.. Lopetas nyt se Jankutus jo.. ;P.. *heristää sormeaan*.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Lopetas nyt se Jankutus jo.. ;P.. *heristää sormeaan*.. ;D
Jankuti jankuti...öy stiks stiks. En lopeta. ☺️
Puren sormesta, jos sitä kovin heristellään.Nicitönnä kirjoitti:
Jankuti jankuti...öy stiks stiks. En lopeta. ☺️
Puren sormesta, jos sitä kovin heristellään... Noh, Kyllä Sä Nyt Vuan Lopetat.. ;D
On se nyt kumma, kun "joillakin" on niin kova tarve SeliSelitellä&SumuSumutella ja Vaiks mitä.. Asia on Loppuun Taputeltu&Käsitelty.. Et Tierä Sä(kin) Se.. ;D
.. *Heristää oikein Kunnolla Sormea*.. Shhhhhhhh.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Noh, Kyllä Sä Nyt Vuan Lopetat.. ;D
On se nyt kumma, kun "joillakin" on niin kova tarve SeliSelitellä&SumuSumutella ja Vaiks mitä.. Asia on Loppuun Taputeltu&Käsitelty.. Et Tierä Sä(kin) Se.. ;D
.. *Heristää oikein Kunnolla Sormea*.. Shhhhhhhh.. ;DKatohan sitä sormees, ettei vaan puutu pätkää.. 😊😬
Eeen lopeta, vasta alotin!😳
- hannaeh
En hyppää - en yksinkertaisesti kykene siihen. Olen pitkien suhteiden ihminen, eli menee aikaa, että pääsee irti edellisestä, jne...
Se on riippunut hyvin pitkälti suhteesta, joka on päättynyt. Että miten pian on kyennyt ja/tai halunnut jatkaa elämää eteenpäin.
Joku suhde ei ole ikinä mennyt sydämeen saakka, niin että olis ollut erotuskia ja joku suhde on repinyt sen sydämen riekaleiksi.- multiexät
Treffinaiset utelevat ex naisista
shit, jos kertoo tulee pakit, ku puhuu existä:(( - un_dos_tres
multiexät kirjoitti:
Treffinaiset utelevat ex naisista
shit, jos kertoo tulee pakit, ku puhuu existä:((Aivan niinSeilori-anzzy, aivan niin.
- exähaaremi
un_dos_tres kirjoitti:
Aivan niinSeilori-anzzy, aivan niin.
Sinäkin mun exä?
Kerro nimi, jospa muistaisinkin
Oletkos joku lotkovittu? - un_dos_tres
exähaaremi kirjoitti:
Sinäkin mun exä?
Kerro nimi, jospa muistaisinkin
Oletkos joku lotkovittu?Lupasit hakeutua hoitoon, mutta otitkin uuden pestin ja pakenit merille. Muistuuko mieleen?
- paranin.laivalla
un_dos_tres kirjoitti:
Lupasit hakeutua hoitoon, mutta otitkin uuden pestin ja pakenit merille. Muistuuko mieleen?
Nyt muistankin sut
täällä olit laivatyttönä
http://www.ravintolakairo.fi/ - missöömappi
paranin.laivalla kirjoitti:
Nyt muistankin sut
täällä olit laivatyttönä
http://www.ravintolakairo.fi/Muistelisin sinun itse kertoneen toimineesi laivahu..ana.
- ablesailor
missöömappi kirjoitti:
Muistelisin sinun itse kertoneen toimineesi laivahu..ana.
en voi enää huorata
ku sain sulta HIV:in
- EroavaNainen
Se on kyllä asia, joka riippuu monesta asiasta. Nyt päättynyt pitkä parisuhteeni on ollut päättynyt jo aikoja sitten, sydämmessäni. Joten asiaa olen käsitellyt vuosia. Tiestysti pitäisi löytyä myös ihminen joka haluaisi suhteen kanssani ja minä hänen. Joten sen tietää vasta, kun on kohdannut sen joka sykähdyttää.
- pitkätukka-68
Suhteen jälkeen maistuu reilu pala poikamieselämää.
- finskiKP
Joka päivä uusi nainen
väliillä tauko lippaiden täyttämiseen
http://www.waffenlager.net/automatic/suomi_kp31sjr_lippaat.html - Elvis-
Kyllä minä hyppään. Exä raivostui kun löysin 2 päivässä uuden naisen. Exä halusi minut takas heti koska ei kestänyt mutta minä eroan vain kerran. Exä alkoi häiritsemään elämääni muutenkin, soitteli 10 kertaa päivässä ja yritti tulla kylään ilman ilmoittamista. Elämä on liian lyhyt sinkkuna olemiseen. Pitää ottaa kaikki irti ja seurustella koko ajan.
Pidän pienen paussin suhteiden välillä.
Tällä hetkellä paussia on kestänyt sellaiset 15 vuotta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634