Hyppäätkö suhteesta toiseen heti erottuasi että haet uutta kumppania heti?
Suhteesta toiseen
24
5565
Vastaukset
- jjkkll
Tuo kysymys kuuluu ihan jollekin toiselle palstalle jonne kirjoittelee normaalit ihmiset. Meillä ätmeillä ei ole koskaan ensimmäistäkään suhdetta joten mitään suhteesta toiseen pomppimista ei voi tapahtua.
NarsuBonoBoMarsujen "suhteilua".. TunneSidetöntä sellaista.. ;P
Nicitönnä kirjoitti:
Tai ihan vaan järkiperäistä, tää ei toimi ja ei tää uppoo sydämeen saakka.
.. Eipäs tulla nyt yhtään yrittää.. ;P.. *heristää sormeaan*.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Eipäs tulla nyt yhtään yrittää.. ;P.. *heristää sormeaan*.. ;D
Mut eikös se niin ole? Jonkun kanssa lähtee kokeilemaan, muttei siitä ole sydämenvaltaajaksi ja järjellä ajateltuna on siis parempi erota. :)
Nicitönnä kirjoitti:
Mut eikös se niin ole? Jonkun kanssa lähtee kokeilemaan, muttei siitä ole sydämenvaltaajaksi ja järjellä ajateltuna on siis parempi erota. :)
.. Lopetas nyt se Jankutus jo.. ;P.. *heristää sormeaan*.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Lopetas nyt se Jankutus jo.. ;P.. *heristää sormeaan*.. ;D
Jankuti jankuti...öy stiks stiks. En lopeta. ☺️
Puren sormesta, jos sitä kovin heristellään.Nicitönnä kirjoitti:
Jankuti jankuti...öy stiks stiks. En lopeta. ☺️
Puren sormesta, jos sitä kovin heristellään... Noh, Kyllä Sä Nyt Vuan Lopetat.. ;D
On se nyt kumma, kun "joillakin" on niin kova tarve SeliSelitellä&SumuSumutella ja Vaiks mitä.. Asia on Loppuun Taputeltu&Käsitelty.. Et Tierä Sä(kin) Se.. ;D
.. *Heristää oikein Kunnolla Sormea*.. Shhhhhhhh.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Noh, Kyllä Sä Nyt Vuan Lopetat.. ;D
On se nyt kumma, kun "joillakin" on niin kova tarve SeliSelitellä&SumuSumutella ja Vaiks mitä.. Asia on Loppuun Taputeltu&Käsitelty.. Et Tierä Sä(kin) Se.. ;D
.. *Heristää oikein Kunnolla Sormea*.. Shhhhhhhh.. ;DKatohan sitä sormees, ettei vaan puutu pätkää.. 😊😬
Eeen lopeta, vasta alotin!😳
- hannaeh
En hyppää - en yksinkertaisesti kykene siihen. Olen pitkien suhteiden ihminen, eli menee aikaa, että pääsee irti edellisestä, jne...
Se on riippunut hyvin pitkälti suhteesta, joka on päättynyt. Että miten pian on kyennyt ja/tai halunnut jatkaa elämää eteenpäin.
Joku suhde ei ole ikinä mennyt sydämeen saakka, niin että olis ollut erotuskia ja joku suhde on repinyt sen sydämen riekaleiksi.- multiexät
Treffinaiset utelevat ex naisista
shit, jos kertoo tulee pakit, ku puhuu existä:(( - un_dos_tres
multiexät kirjoitti:
Treffinaiset utelevat ex naisista
shit, jos kertoo tulee pakit, ku puhuu existä:((Aivan niinSeilori-anzzy, aivan niin.
- exähaaremi
un_dos_tres kirjoitti:
Aivan niinSeilori-anzzy, aivan niin.
Sinäkin mun exä?
Kerro nimi, jospa muistaisinkin
Oletkos joku lotkovittu? - un_dos_tres
exähaaremi kirjoitti:
Sinäkin mun exä?
Kerro nimi, jospa muistaisinkin
Oletkos joku lotkovittu?Lupasit hakeutua hoitoon, mutta otitkin uuden pestin ja pakenit merille. Muistuuko mieleen?
- paranin.laivalla
un_dos_tres kirjoitti:
Lupasit hakeutua hoitoon, mutta otitkin uuden pestin ja pakenit merille. Muistuuko mieleen?
Nyt muistankin sut
täällä olit laivatyttönä
http://www.ravintolakairo.fi/ - missöömappi
paranin.laivalla kirjoitti:
Nyt muistankin sut
täällä olit laivatyttönä
http://www.ravintolakairo.fi/Muistelisin sinun itse kertoneen toimineesi laivahu..ana.
- ablesailor
missöömappi kirjoitti:
Muistelisin sinun itse kertoneen toimineesi laivahu..ana.
en voi enää huorata
ku sain sulta HIV:in
- EroavaNainen
Se on kyllä asia, joka riippuu monesta asiasta. Nyt päättynyt pitkä parisuhteeni on ollut päättynyt jo aikoja sitten, sydämmessäni. Joten asiaa olen käsitellyt vuosia. Tiestysti pitäisi löytyä myös ihminen joka haluaisi suhteen kanssani ja minä hänen. Joten sen tietää vasta, kun on kohdannut sen joka sykähdyttää.
- pitkätukka-68
Suhteen jälkeen maistuu reilu pala poikamieselämää.
- finskiKP
Joka päivä uusi nainen
väliillä tauko lippaiden täyttämiseen
http://www.waffenlager.net/automatic/suomi_kp31sjr_lippaat.html - Elvis-
Kyllä minä hyppään. Exä raivostui kun löysin 2 päivässä uuden naisen. Exä halusi minut takas heti koska ei kestänyt mutta minä eroan vain kerran. Exä alkoi häiritsemään elämääni muutenkin, soitteli 10 kertaa päivässä ja yritti tulla kylään ilman ilmoittamista. Elämä on liian lyhyt sinkkuna olemiseen. Pitää ottaa kaikki irti ja seurustella koko ajan.
Pidän pienen paussin suhteiden välillä.
Tällä hetkellä paussia on kestänyt sellaiset 15 vuotta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822