Suhteesta toiseen

Kaikysyäsaa

Hyppäätkö suhteesta toiseen heti erottuasi että haet uutta kumppania heti?

24

5629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjkkll

      Tuo kysymys kuuluu ihan jollekin toiselle palstalle jonne kirjoittelee normaalit ihmiset. Meillä ätmeillä ei ole koskaan ensimmäistäkään suhdetta joten mitään suhteesta toiseen pomppimista ei voi tapahtua.

    • NarsuBonoBoMarsujen "suhteilua".. TunneSidetöntä sellaista.. ;P

      • Tai ihan vaan järkiperäistä, tää ei toimi ja ei tää uppoo sydämeen saakka.


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Tai ihan vaan järkiperäistä, tää ei toimi ja ei tää uppoo sydämeen saakka.

        .. Eipäs tulla nyt yhtään yrittää.. ;P.. *heristää sormeaan*.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Eipäs tulla nyt yhtään yrittää.. ;P.. *heristää sormeaan*.. ;D

        Mut eikös se niin ole? Jonkun kanssa lähtee kokeilemaan, muttei siitä ole sydämenvaltaajaksi ja järjellä ajateltuna on siis parempi erota. :)


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Mut eikös se niin ole? Jonkun kanssa lähtee kokeilemaan, muttei siitä ole sydämenvaltaajaksi ja järjellä ajateltuna on siis parempi erota. :)

        .. Lopetas nyt se Jankutus jo.. ;P.. *heristää sormeaan*.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Lopetas nyt se Jankutus jo.. ;P.. *heristää sormeaan*.. ;D

        Jankuti jankuti...öy stiks stiks. En lopeta. ☺️

        Puren sormesta, jos sitä kovin heristellään.


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Jankuti jankuti...öy stiks stiks. En lopeta. ☺️

        Puren sormesta, jos sitä kovin heristellään.

        .. Noh, Kyllä Sä Nyt Vuan Lopetat.. ;D

        On se nyt kumma, kun "joillakin" on niin kova tarve SeliSelitellä&SumuSumutella ja Vaiks mitä.. Asia on Loppuun Taputeltu&Käsitelty.. Et Tierä Sä(kin) Se.. ;D

        .. *Heristää oikein Kunnolla Sormea*.. Shhhhhhhh.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Kyllä Sä Nyt Vuan Lopetat.. ;D

        On se nyt kumma, kun "joillakin" on niin kova tarve SeliSelitellä&SumuSumutella ja Vaiks mitä.. Asia on Loppuun Taputeltu&Käsitelty.. Et Tierä Sä(kin) Se.. ;D

        .. *Heristää oikein Kunnolla Sormea*.. Shhhhhhhh.. ;D

        Katohan sitä sormees, ettei vaan puutu pätkää.. 😊😬

        Eeen lopeta, vasta alotin!😳


    • hannaeh

      En hyppää - en yksinkertaisesti kykene siihen. Olen pitkien suhteiden ihminen, eli menee aikaa, että pääsee irti edellisestä, jne...

    • Se on riippunut hyvin pitkälti suhteesta, joka on päättynyt. Että miten pian on kyennyt ja/tai halunnut jatkaa elämää eteenpäin.

      Joku suhde ei ole ikinä mennyt sydämeen saakka, niin että olis ollut erotuskia ja joku suhde on repinyt sen sydämen riekaleiksi.

      • multiexät

        Treffinaiset utelevat ex naisista

        shit, jos kertoo tulee pakit, ku puhuu existä:((


      • Corazon.roto

      • un_dos_tres
        multiexät kirjoitti:

        Treffinaiset utelevat ex naisista

        shit, jos kertoo tulee pakit, ku puhuu existä:((

        Aivan niinSeilori-anzzy, aivan niin.


      • exähaaremi
        un_dos_tres kirjoitti:

        Aivan niinSeilori-anzzy, aivan niin.

        Sinäkin mun exä?

        Kerro nimi, jospa muistaisinkin

        Oletkos joku lotkovittu?


      • un_dos_tres
        exähaaremi kirjoitti:

        Sinäkin mun exä?

        Kerro nimi, jospa muistaisinkin

        Oletkos joku lotkovittu?

        Lupasit hakeutua hoitoon, mutta otitkin uuden pestin ja pakenit merille. Muistuuko mieleen?


      • paranin.laivalla
        un_dos_tres kirjoitti:

        Lupasit hakeutua hoitoon, mutta otitkin uuden pestin ja pakenit merille. Muistuuko mieleen?

        Nyt muistankin sut

        täällä olit laivatyttönä

        http://www.ravintolakairo.fi/


      • missöömappi
        paranin.laivalla kirjoitti:

        Nyt muistankin sut

        täällä olit laivatyttönä

        http://www.ravintolakairo.fi/

        Muistelisin sinun itse kertoneen toimineesi laivahu..ana.


      • ablesailor
        missöömappi kirjoitti:

        Muistelisin sinun itse kertoneen toimineesi laivahu..ana.

        en voi enää huorata

        ku sain sulta HIV:in


    • EroavaNainen

      Se on kyllä asia, joka riippuu monesta asiasta. Nyt päättynyt pitkä parisuhteeni on ollut päättynyt jo aikoja sitten, sydämmessäni. Joten asiaa olen käsitellyt vuosia. Tiestysti pitäisi löytyä myös ihminen joka haluaisi suhteen kanssani ja minä hänen. Joten sen tietää vasta, kun on kohdannut sen joka sykähdyttää.

    • pitkätukka-68

      Suhteen jälkeen maistuu reilu pala poikamieselämää.

    • finskiKP
    • Elvis-

      Kyllä minä hyppään. Exä raivostui kun löysin 2 päivässä uuden naisen. Exä halusi minut takas heti koska ei kestänyt mutta minä eroan vain kerran. Exä alkoi häiritsemään elämääni muutenkin, soitteli 10 kertaa päivässä ja yritti tulla kylään ilman ilmoittamista. Elämä on liian lyhyt sinkkuna olemiseen. Pitää ottaa kaikki irti ja seurustella koko ajan.

    • Pidän pienen paussin suhteiden välillä.

      Tällä hetkellä paussia on kestänyt sellaiset 15 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe