miksi naisten mielestä turun puukottaja on komea

taivaallisen.komea.mies

mitä erikoista turun puukottajassa on niin mksi naiset ehdottelevat seksiä hänelle ja naiset haluaisivat omia hänet itselleen aviomiehekseen ja tinderinaiset haluavat seksiä hänen kanssaan ja miksi hän osaa rakastella naiset tainnoksiin

50

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuusSattuuQC

No ihailevathan jotkut miehetkin kaikenlaisia väkivaltaisia ääliöitä. Ei muuten ole selitettävissä vaikkapa liivijengien tai rasististen liikkeiden suosio.

• Liivijengiläisiä ihailee lähinnä liivijengiläiset itse. Omalla naamalla niitä harva arvostelee, koska liivimies voi tulla ja lyödä. Monet naiset niitä enemmänkin arvostaa, koska liviimiehet ovat perustaneet oman pelottavan jännäkerhon ja uskaltavat tehdä hurjia juttuja.

Rasistisina liikkeinä suvakit pitävät lähinnä kaikkia liikkeitä jotka poikkeavat siitä mikä on heidän mielestään oikeus ja totuus. Joten varsinaisia rasistisia liikkeitä on todella vähän.

• ymmäsijujun

Ei se komeudest johdu. Jotkut harvat naiset rakastuvat murhamiehiin

ja kosiskelevat heitä vangkilassakin.

Yx höynä ämmä rupesi treffipalvelun kautta suunniteleman avioliittoa

Hänen miehensä ottikin yhteyttä ja kohteliaasti selitti

että teesketeli tulleensa uskoon ja vihkis se naisen vain

päästäxeen aikaisemmin linnasta vapaaxi. venkula lupasi auttaakin

jos voi sixi. että ämmä ottaisi itse eron

ämmä olikin 27v mua vanhempi ja vielä mummonakin vauvakuumeessa

Tätä ei voi yleistää kaikkin naisiin

• eiymmärräkään

...jatkoa
        tämä höynä mummo peruikin itse koskelunsa, ku olikin löytänyt arabin

jolla oli "kihara tukkakin".............justjuu.........

• Höyhensaari

Idiootti akkoja! Kunnon miehiäkin on olemassa.

• "Voima on oma oikeutuksensa".

• tiedätsiis

Onko äitisikin mielestä komea? Tietenkin koska äitisi on nainen. Äitisi ihannemies.

• Pällitohtori.kysyy

Onko sinulla kaikki hyvin? Olet soittanut tuota samaa levyä kuukausikaupalla, joten alan tässä jo huolestua.

• komeapoika___

Minun äiti sanoi, että olen komea poika......

Tuskinpa niin wanha ihminen valehtelee

• yhden.asian.jankkaaja
        Pällitohtori.kysyy kirjoitti:

Onko sinulla kaikki hyvin? Olet soittanut tuota samaa levyä kuukausikaupalla, joten alan tässä jo huolestua.

taitaa olla tinderityttö ja yhden ajatuksen jankkaaja niin tinderiläiset on vähän yksinkertaisia

• tiedätsiis
        Pällitohtori.kysyy kirjoitti:

Palstan miehillä ei ainakaan ole kaikki hyvin. Samoja virsiä soittavat vuodesta toiseen. Huolestunut en ole asiasta, täytyy vaan muistaa muistuttaa joka päivä että nuo virret koskee heidän äitejäänkin.

• tiedätsiis kirjoitti:

Palstan miehillä ei ainakaan ole kaikki hyvin. Samoja virsiä soittavat vuodesta toiseen. Huolestunut en ole asiasta, täytyy vaan muistaa muistuttaa joka päivä että nuo virret koskee heidän äitejäänkin.

Ei äitiys ole asia, joka pelastaa naisen kriittiseltä tarkastelulta.

• RumaÄtmi

Ruskeet suklaasilmät ja tuuhea tukka vetoaa naisiin, vaikka vaarana on tietenkin tällaisissa tapauksissa kaulan katkaisu.
      Kannattaa naistenkin valita ennemmin kiltti ja nöyrä ätmi tai ruma mies, joka ei naista satuta, vaan kunnioittaa hyvinkin paljon.

• .. Monet kehumistasi Janttereista on selvästi itsekin Persoonaltaan/Luonteeltaan vähintäänkin Narsuja ja/tai BonoBoja.. Harva on Oikeasti jotain muuta, sen huomaa PuuSilmäkin.. ;P

.. Harva heistä on mitään Oikeasti kilttejä ja/tai sen vaarattomampia vrt. moniin arvostelemiinsa yksilöihin jne.. "MrNiceGuy" ei ole kilttiä nähnytkään, ne on kaikki enemmän tai vähemmän NarsuMarsuja ja pahimmat tapaukset vielä siitäkin pahempia Persoonia/Luonteita.. ;P

• Olavinpuisto

Mulla on ihana tumma ja komee mies. Ruskeat silmät ja tumma tukka, 185cm, 80kg. On "vähän myös varaa". Suomalainen, ihan turuust. En tarvitse murhaajia.

• Sairas.maailma

Niin jossakin olikin juttua että naiset ovat yrittäneet kovasti lähestyä häntä romanttisessa mielessä. Ennen murhatöitään ei ollut mitään naisten silmissä mutta johan tuuli kääntyi kun pikkuisen puukon kanssa hippasteli.

Mikä vittu teitä naisia vaivaa??

• Sevittutietää

Kysy äidiltäsi.

• näinonnnnn

Noin lähtökohtaisesti mies joka on väkivaltainen ja tappaa ihmisiä kiehtoo naisia. Kiehtoo erityisesti sellaisena kuin mitä nainen tällaisen miehen haluaa nähdä, muita ihmisiä surutta ja tehokkaasti tappavana mutta juuri tämän ihailijanaisensa(siis hänen fantasioissaan) eloon jättäen ja häneen ihastuen ja raskastuen.

• mjhb

Kiehtoo vai?
        Ketään niistä naisista, jotka minä tunnen, tuollaiset eivät kiehdo sitten yhtään, päinvastoin.

• Ja jos sanoo tähän, että hyi helvatti niin saa rasistin leiman. Kaikkien on vissiin pakko tykätä jostain arabeista, ettei ole rasisti....

• Kyllä saa kusipäätä sanoa kusipääksi.

• Wwuwuw kirjoitti:

Kyllä saa kusipäätä sanoa kusipääksi.

Juu sanonkin, mutta arabista ei käsittääkseni saa sanoa hyi helvatti olipa se kusipää tai ei. :D

• Nicitönnä kirjoitti:

Juu sanonkin, mutta arabista ei käsittääkseni saa sanoa hyi helvatti olipa se kusipää tai ei. :D

No se on kyllä rasismia, että jos sanoo mulkuksi ihan vain ihonvärin perusteella...

Tunnen mäkin ainakin yhden mukavan arabin.. siinä kyllä onkin kaikki, siis keitä tunnen.

• Wwuwuw kirjoitti:

No se on kyllä rasismia, että jos sanoo mulkuksi ihan vain ihonvärin perusteella...

Tunnen mäkin ainakin yhden mukavan arabin.. siinä kyllä onkin kaikki, siis keitä tunnen.

Juu, no en mulkuksi sanoisi kenenkään ihon värin tai kansallisuuden perusteella.. kaikkien kanssa pyrin tekemään asiallisesti yhteistyötä, niin kauan kun se on mahdollista.

Pakko silti sanoa, että sen verran junttia mussa on, etten hirveen innoissani ole ryhmän ihmisiä suhteen, jotka tulee muslimiuskonnoista.

• Nicitönnä kirjoitti:

Juu, no en mulkuksi sanoisi kenenkään ihon värin tai kansallisuuden perusteella.. kaikkien kanssa pyrin tekemään asiallisesti yhteistyötä, niin kauan kun se on mahdollista.

Pakko silti sanoa, että sen verran junttia mussa on, etten hirveen innoissani ole ryhmän ihmisiä suhteen, jotka tulee muslimiuskonnoista.

Samaa mieltä mäkin olen, eikä se ole musta rasismia..uskonnot on perseestä, sano.

Lähdetään silti yksilöistä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Samaa mieltä mäkin olen, eikä se ole musta rasismia..uskonnot on perseestä, sano.

Jep, näin teemme. :)

• Wwuwuw kirjoitti:

Tohon täytyy kai lisätä se, että moni muslimi lähtee pakoon niitä oman uskontonsa radikaaleja..joten aika väärin se on heitäkin yhteen niputtaa, vai?

• Wwuwuw kirjoitti:

Tohon täytyy kai lisätä se, että moni muslimi lähtee pakoon niitä oman uskontonsa radikaaleja..joten aika väärin se on heitäkin yhteen niputtaa, vai?

Olisipa outoa, että joku katsoisi, että mulla ja jollain esim. Breivikillä olis yhtään mitään yhteistä.

Vaikka onhan meillä.. ihonväri, uskonto, kulttuuri, pohjoismaalaisuus..

Mutta silti..

• Wwuwuw kirjoitti:

Olisipa outoa, että joku katsoisi, että mulla ja jollain esim. Breivikillä olis yhtään mitään yhteistä.

Vaikka onhan meillä.. ihonväri, uskonto, kulttuuri, pohjoismaalaisuus..

Mutta silti..

Tai että en voisi muutta johonkin maahan, koska breivik..

• Wwuwuw kirjoitti:

Juu, alakynnessä on pakko mennä karkuun. Olipa uskonto mikä vaan. Minä pidän uskontoja vähän kivikautisina, eikä mulla ole uskontoa ollenkaan, mutta se sallitakoon että jollakin on ja jollakin ei. Useammin vaan se on jonkin uskonnon edustaja, kun ei tahdo sietää sitä ettei jollakin ole uskontoa ollenkaan. En koe olevani silti ateistikaan...olen neutraali. Mulle on ihan sama kuka on luoja tai onko olematta kukaan tai mikään. Vähiten kyllä uskon siihen, että se olisi kukaan persoona tyyppinen.

Mutta minkäs teet kun puuttuu semmoinen kyky, kun jumalusko kokonaan.

No en itse kyllä muuttaisi tiettyihin maihinkaan, joissa vallitsee muslimiuskonto tai vallitsee hiukan erikoiset aatokset muutenkin maailmanmenosta. Arabiemiirit esimerkiksi ei kiinnostas yhtään asuinpaikkana.

Sen verran siinä sakissa on sitä ainesta kumminkin, joka arvelluttaa. Tottakai ihan sama mihin hiippakuntaan kuuluu, se ei estä olemasta sekopää tai ei ollenkaan sekopää. Mutta se on vaan varotoimi...vähän huono käsitys kovin fundamentaalisista meiningeistä mm. hihhulismin suhteen.

Norjaan voisin kyllä muuttaa, eikä mulla ole Norjalaisia mitään vastaan. Onhan sielläkin kahoja, on täälläkin. Mutta jostain syystä tiettyihin ryhmiin suhtautuu skeptisemmin sittenkin...liekö vuosikymmenien uutiset sota siellä ja täällä tehneet myös tehtävänsä. :)

Nyt tarttee liueta koulutehtävien pariin, takarajaa pukkaa.

• Nicitönnä kirjoitti:

Juu, alakynnessä on pakko mennä karkuun. Olipa uskonto mikä vaan. Minä pidän uskontoja vähän kivikautisina, eikä mulla ole uskontoa ollenkaan, mutta se sallitakoon että jollakin on ja jollakin ei. Useammin vaan se on jonkin uskonnon edustaja, kun ei tahdo sietää sitä ettei jollakin ole uskontoa ollenkaan. En koe olevani silti ateistikaan...olen neutraali. Mulle on ihan sama kuka on luoja tai onko olematta kukaan tai mikään. Vähiten kyllä uskon siihen, että se olisi kukaan persoona tyyppinen.

Mutta minkäs teet kun puuttuu semmoinen kyky, kun jumalusko kokonaan.

No en itse kyllä muuttaisi tiettyihin maihinkaan, joissa vallitsee muslimiuskonto tai vallitsee hiukan erikoiset aatokset muutenkin maailmanmenosta. Arabiemiirit esimerkiksi ei kiinnostas yhtään asuinpaikkana.

Sen verran siinä sakissa on sitä ainesta kumminkin, joka arvelluttaa. Tottakai ihan sama mihin hiippakuntaan kuuluu, se ei estä olemasta sekopää tai ei ollenkaan sekopää. Mutta se on vaan varotoimi...vähän huono käsitys kovin fundamentaalisista meiningeistä mm. hihhulismin suhteen.

Norjaan voisin kyllä muuttaa, eikä mulla ole Norjalaisia mitään vastaan. Onhan sielläkin kahoja, on täälläkin. Mutta jostain syystä tiettyihin ryhmiin suhtautuu skeptisemmin sittenkin...liekö vuosikymmenien uutiset sota siellä ja täällä tehneet myös tehtävänsä. :)

Nyt tarttee liueta koulutehtävien pariin, takarajaa pukkaa.

Olisikohan agnostikko se sana mikä sua parhaiten kuvaisi?
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Agnostisismi

En minäkään usko mihinkään uskontoon, enkä persoonalliseen jumalaan.

Pidän kuitenkin mahdollisena, että kuoleman jälkeen on olemassa jonkinlaista olemassaoloa, ainakin jonkun aikaa. Ja jos ajattelen jumalan olemassaoloa, niin uskon, että se löytyy jokaisen ihmisen omasta sydämestä.

Erään tarun mukaan jumala halusi lähteä karkuun ihmisten loputtomia rukouksia ja toiveita.. Paras kätköpaikka oli ihmisen oma sydän..

Em.. alkoi..tsih.

• mklbgflrt
        Wwuwuw kirjoitti:

Sunnit kurmottaa shiioja ja shiiat kurmottavat sunneja. Alakynnessä olet, jos olet toista uskontokuntaa kuin ne jotka ovat vallassa. Ei siihen kummoista radikalismia tarvita. Täällä rauhallisessa pohjolassa voi konkreettinen vihanpito olla niin outoa että ajattelee vain radikaalien ryhtyvän sellaiseen, mutta kuitenkin kriisipesäkkeitä on ympäri maailmaa.

• mklbgflrt kirjoitti:

Sunnit kurmottaa shiioja ja shiiat kurmottavat sunneja. Alakynnessä olet, jos olet toista uskontokuntaa kuin ne jotka ovat vallassa. Ei siihen kummoista radikalismia tarvita. Täällä rauhallisessa pohjolassa voi konkreettinen vihanpito olla niin outoa että ajattelee vain radikaalien ryhtyvän sellaiseen, mutta kuitenkin kriisipesäkkeitä on ympäri maailmaa.

Niin niin..

Ja protestantit katolilaisia Irlannissa..

MIÄHET!

• miksi.et.naisia.autaisi
        Wwuwuw kirjoitti:

Niin niin..

Ja protestantit katolilaisia Irlannissa..

MIÄHET!

miksi lapset naiset ja yli 35v miehet ei tarvitse karkuun lähteä ja miksi heitä ei tarvitse auttaa ja miksi vain nuoria miehiä täytyy auttaa niin miksi lapsia ei tarvitse auttaa

• miksi.et.naisia.autaisi kirjoitti:

miksi lapset naiset ja yli 35v miehet ei tarvitse karkuun lähteä ja miksi heitä ei tarvitse auttaa ja miksi vain nuoria miehiä täytyy auttaa niin miksi lapsia ei tarvitse auttaa

Ja miten niin ei...

Ole jo hiljaa, mä mussutin just puolikkaan pitsan ja oon ihan puhh..

Semmosessa onnellisessa asemassa me ollaan täällä..

• vain.miehiä.autat
        Wwuwuw kirjoitti:

Ja miten niin ei...

Ole jo hiljaa, mä mussutin just puolikkaan pitsan ja oon ihan puhh..

Semmosessa onnellisessa asemassa me ollaan täällä..

niin onnellisessako ettei lapsia ja naisia ei tarvi auttaa eikä yli 35v ihmisiä

• vain.miehiä.autat kirjoitti:

niin onnellisessako ettei lapsia ja naisia ei tarvi auttaa eikä yli 35v ihmisiä

Kunhan ny itteeni autan sen verran että saan pään tyynyyn..ja nainen kun olen ja vielä yli 35v, niin semmosta tässä ny autetaan..

Hoida sä loput, tai edes jotain..

• Nainen39vee

Tuskinpa kukaan hänelle on oikein voinut seksiä ehdotella, kun tyyppi on ollut suljetulla mielentilatutkimuksissa kuukausikaupalla ja muutenkin hänen yhteydenpitonsa ulkomaailmaan on ollut todella rajattua. Eipä taida tässä ketjussa esitettyihin väitteisiin löytyä yhtään todisteita. Joku kirjoitti, että "jossain oli" että romanttisessa mielessä on lähestytty. Varmaan voisi ne linkit etsiä.

Tuskinpa kukaan on seksiä tarjoillut.

Aika huono provo. Ja kaikkihan sen provoksi tietävät, mutta monen mielestä on kivempaa mehustella sillä ajatuksella, että "naiset haluaa aina väkivaltaisia miehiä joilla on parta, me kiltit parrattomat ei saada ketään", joten he sitten eivät anna faktojen pilata hyvää itsesääliä.

• Höyhensaari

Vanhan liiton mies on paras. On vähän enemmän moraalia kuin kaikilla naisten hakkaajilla ja raiskareilla.

• VanhanLiitonmies

Kiitos kommentistasi

• vanhaliitto__

• ktyjherqtjt

Siis mies jostain harlekiinifantasioista, meinaan ennen kylläkin vedettiin ihmisiä pataan huomattavasti nykyistä enemmän.

• psta.Vanhaliitto.ry
        ktyjherqtjt kirjoitti:

Siis mies jostain harlekiinifantasioista, meinaan ennen kylläkin vedettiin ihmisiä pataan huomattavasti nykyistä enemmän.

Ei fantasiaa, rekisteröity yhdistys 1 päämäärä, suojelle naisia

• Kysyin että miksi miesten mielestä Turun puukottajalla on iso muna..

Yhtä perusteltu kysymys.

Miksi se poistettiin?

• Pillujen--asiantuntija

Jännämies on aina komea naisten mielestä ja naiset haluaa panna niitä.

• Minäkinhaluann

Tietenkin.

• Älkäänaurattako

Ei se nyt komea ole. Pää on kuin viinirypäterttu johon on lyöty kasa pillunkarvaa leukaan. Muutenkin on aika vähä älyisen näköinen verestävine silmineen. Naisten maku on kyllä välillä vähän erikoinen, mutta en kyllä usko tolle elävälle appelsiinimehutölkkimainokselle suomi naisen antautuvan.

• täydellisen.näköinen

yksikään nainen ei ole sanonut että puukottaja olisi ruma eli siinä on täydellinen arabimies joka osaa naida ja tyydyttää naisen

• Yksikään mies ei ole sanonut etteikö puukottajalla olisi isoa munaa

Joten kaikki miehet kadehtivat puukottajan isoa munaa.

Miksi sä niin teet?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      211
      6531
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      97
      2164
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1467
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      80
      1444
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1366
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1315
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      388
      1261
    Aihe