Maksullisen Essin mielestä jokaisella on oikeus se

Naisasialooser11

12

988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakivaliokunta

      Suomen Perustuslaki 10§

      "Jokaisella on oikeus yxityiselämään"

    • "Vaarana tunteettomaksi muuttuminen?

      Essi uskoo jatkavansa maksullisena naisena toimimista vielä viitisen vuotta.

      - Tiedän monia naisia, jotka ovat muuttuneet tunteettomiksi. He ajattelevat vain rahaa, eivätkä pysty enää normaaliin parisuhteeseen. Heidän on ollut pakko lopettaa ja mennä jopa hoitoon."

      Noin varmaan käy ahkeraan paneskeleville tinder-tytöillekin. Ne vaan ei tajua lopettaa toimintaansa.

      • .. Eikä vain "TinderTytöille".. Kyllä se nyt vaan on niin, että monet joilla olisi ollut ominaisuuksia/kykyä johonkin "suurempaan" on ns. Pannut ne Jutskat enemmän tai vähemmän Peiskaks, kun ovat ns. PanneetMenemään.. SukuPuolesta RiippuMati.. ;P

        .. Vastaan voi yrittää Jankuttaa, SeliSelittää ja Sumuttaa.. Mutta Peiskan jauhamista se vain on.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Eikä vain "TinderTytöille".. Kyllä se nyt vaan on niin, että monet joilla olisi ollut ominaisuuksia/kykyä johonkin "suurempaan" on ns. Pannut ne Jutskat enemmän tai vähemmän Peiskaks, kun ovat ns. PanneetMenemään.. SukuPuolesta RiippuMati.. ;P

        .. Vastaan voi yrittää Jankuttaa, SeliSelittää ja Sumuttaa.. Mutta Peiskan jauhamista se vain on.. ;P

        Noinhan se. Ihan järjelläkin jos ajattelee jos sulla on mitä tahansa vähän osaat arvostaa sitä mutta jos on paljon niin kai siinä esineellistyy ne yksittäiset kappaleet, ei niitä näe enää yksilönä vaan pelkkänä massana.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Noinhan se. Ihan järjelläkin jos ajattelee jos sulla on mitä tahansa vähän osaat arvostaa sitä mutta jos on paljon niin kai siinä esineellistyy ne yksittäiset kappaleet, ei niitä näe enää yksilönä vaan pelkkänä massana.

        .. Noh, Sä kelaat taas asiaa Kylmästi.. Enemmän tai vähemmän sellaiseksi nämä Just muuttuvat ja/tai muuten sekoavat enemmän tai vähemmän myös Tunteiden osalta jne.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Sä kelaat taas asiaa Kylmästi.. Enemmän tai vähemmän sellaiseksi nämä Just muuttuvat ja/tai muuten sekoavat enemmän tai vähemmän myös Tunteiden osalta jne.. ;P

        No joo, sellainen minä olen, ehkä vähän "kylmä", mutta välitän varmaan enemmän kuin monet "lämpimät" ja täytyy muistaa että kamalimmat, ilkeimmät ja pahimmat teot usein tehdään tunnesykkyrämykkyräkuohuissa, kumpi siis on ympäristölle parempi, hienoinen kylmyys vai yltiölämpimyys?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No joo, sellainen minä olen, ehkä vähän "kylmä", mutta välitän varmaan enemmän kuin monet "lämpimät" ja täytyy muistaa että kamalimmat, ilkeimmät ja pahimmat teot usein tehdään tunnesykkyrämykkyräkuohuissa, kumpi siis on ympäristölle parempi, hienoinen kylmyys vai yltiölämpimyys?

        .. Taas Vääristelet käyttämiäni Termejä ja/tai yrität muutella niitä intressiesi mukaiseksi, jos/kun Minä käytän sanaa "Lämmin" tarkoitan sillä erityisesti Empaattisuutta yms.. ;P

        "että kamalimmat, ilkeimmät ja pahimmat teot usein tehdään tunnesykkyrämykkyräkuohuissa"

        .. Jos kyse ei ole pakollisesta/välttämättömästä puolustautumisesta/puolustamisesta, eikä voi ollakaan, koska käytit noita termejä, niin puhut nyt Sekopää Narsujen tai Psykojen ymv. touhuista.. Vaikka esim. Psyko voi olla todella kylmä ja laskelmoiva, niin Just niiden TunneSykkyräMykkyrät(kin) ilmenee just näin.. ;P

        .. LämminYksilö on ihan eri asia, kuin SekoPäisiin tekoihin Lämpiävä Yksilö.. ;D


    • Ikisinkkumies

      Halvemmallakin saa. Essi pyytää panosta 300 euroa. Panin yhtä 19 v tyttöä 200 eurolla ja tapaaminen kesti yli tunnin. Yksi toinen nainen pyysi tunnista sata euroa ja ne olivat kauniita naisia.

    • Pillujen--asiantuntija

      Ätmeillä ei ole oikeutta ilmaiseen seksiin koska rumat naiset niin päättäneet. Sitten vaan tilamaan maksullinen nainen, niitä riittää hesassakin monta tuhatta. Ätmit ei koskaan saisi sellaista kaunista maksullista naista ilmaiseksi joten parempi vaan uhrata pari sataa euroa.

    • Mikä vain myyntiä edistää.

      Mitä vielä odotat?

    • ring.ring.ring

      Mitä veikkaatte, kuka palstan epätoivoisista ätmeistä soittaa Essille ensimmäiSEKSI?

    • Ruma-ätmi

      Horoillakin on ulkonäkö kriteerit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe