Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuumieli
Kuumieli
Kuumieli
Vapaa kuvaus
Hipaisu ja kosketus,
Kylmät väreet kutittavat,
Nauru vatsasta kumpuaa
:)
Aloituksia
4
Kommenttia
82
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mukavasti+kirjoitit,+ehkä+kahdestikin+kesässä+kanssani+;)
15.05.2019 14:18
Juuri+viikonloppuna+nautin+luonnosta+luonnonpuistossa+:)+Lämmintä+oli+eikä+vielä+hyttysiä.
29.04.2019 15:46
Lämpö+auringon,
ja+tuoksu+määrän+maan,
Sisimpäni+väräjää,
odottaen+kesää+tulevaa,
Katse,+hymy,+kosketus,
pian+sen+ehkä+kokea+saan,
alla+sinitaivaan
:)
26.04.2019 07:49
Juuri+sellainen+kuin+pitääkin+olla+:)
25.04.2019 14:20
Hei+ja+kiitos+mielenkiintoisesta+viestistä.+Olen+viisikymppinen+normaali+ja+hyvätapainen+mies.+Mieltäni+kiehtoo+juuri+ikäisesi,+eli+itseäni+kivasti+vanhemmat+ladyt.+Mutta+teitä+on+niin+vaikea+löytää.+Ehkäpä+meillä+voisi+olla+jotakin+yhteistyö+ja+kivaa?+:)
16.04.2019 14:21
Kiva+viesti,+oikein+mielenkiintoinen+;)
03.04.2019 15:24
Hei+ja+kiitos+mielenkiintoisesta+kysymyksestä+:).+Mielestäni+siihen+on+oikein+hyvät+mahdollisuudet,+jos+sellaista+oikeasti+haluaa.+Meitä+miehiähän+on+aina+tarjolla,+kuten+olet+jo+huomannut.+Ja+minäkin+voin+liittyä+mukaan,+sillä+saattaisihan+sänkyhyppely+kanssasi+olla+oikein+mukavaa+ja+mielenkiintoista+ajankulua+:)
02.04.2019 07:34
Leskiä+taikka+muuten+saaneita,+kuten+aviovaimoja,+taikka+vain+aktiivisia+::).+Ihan+samaa+olen+välillä+miettinyt,+että+tuo+vain+lisää+viehätystä,+kun+tietää+useammankin+kalun+sisällä+käyneen+ennen+minua+:)
26.02.2019 14:59
Juuri+noin,+oikein+kiva+kuulla+suora+kommentti.+Ja+teille+tietäville+ja+haluaville+naisille+on+todellakin+kysyntää+:)
21.02.2019 16:44
Hieman+myöhään+tämä,+mutta+varaudu+ihanaan+seksiin,+jossa+rouva+tietää+mitä+haluaa+ja+myös+osaa+osoittaa+sen+:).+Olen+itse+ollut+noin+74v+kanssa+aikanaan+ja+oli+erittäin+tyydyttävää,+kivaa,+rentoa++ja+miellyttävää.+
Mielelläni+uudestaankin+haluaisin+vanhemman+rakastajattaren.....tai+oikeastaan,+että+minä+olisin+se+nuorempi+rakastaja+:)
19.02.2019 11:15
Niinhän+se+on+todellakin+:).
Tosin,+itse+voisin+tehdä+sen+ilman+korvausta,+jos+voin+tehdä+sen+vanhemmalle+naiselle+tai+parille.+Eli+olen+hieman+"pervo"+samalla+:)
16.02.2019 22:50
Olen+itsekin+sellaiset+mahdollisuutta+etsinyt,+mutta+vielä+ei+ole+sattunut+asiakasta+vastaan+:)
15.02.2019 12:04
Minä+kyllä+etsin,+mutta+vanhempia+rouvia+on+todella+vaikea+löytää,+olette+kuin+harvinaisia+timantteja+ja+nekin+vielä+heinäsuovassa...+:)
05.02.2019 09:42
Muistan+jo+nuorena,+kuinka+serkkuni+pyykkikorin+päällä+olleita+rintaliivejä+vessassa+käydessä+haistelin.+Oli+kiihoittavaa+ja+tuntui+niin+hyvälle.+Hän+oli+isorintainen,+minua+joitain+vuosia++vanhempi,+ja+tämä+toi+varmaan+mukaan+oman+jännityksensä.+Lastia+en+voinut+laskea,+häveliäisyys+ei+antanut+myöten+siihen.+Myöhemmin+olen+myös+vastaavaa+tehnyt+muiden+naisten+vaatteille,+yleensä+minua+huomattavasti+vanhempien,+ja+myös+hieman+pikkareihin+hieronut+elintäni.+Kiihoittavaa+ja+mieli+tekisi+purkautuakin.
30.01.2019 09:24
Hei,+hyvinkin+saataisin+olla+apunanne+tässä+asiassa+:)
29.01.2019 14:41
Hmm,+oikein+ihanainen+ja+miellyttävältä+kuulostava+:)
22.01.2019 14:09
Pilluhun+tuun,+suuhun+ontuu.+Varmaan+siitä+johtuu,+että+tarvitsen+paljon+liikettä+ja+ärsykettä+ennen+tulemistani+(työn+takana)+ja+suuhun+kun+ei+voi+yleensä+kunnolla+"panna".
14.01.2019 16:19
Nainen+myös+minun+makuuni+:)
14.01.2019 16:14
Pääasiahan+on+ihan+muu+kuin+muotopuoli.+Ajatuksista+ja+päästä+kaikki+lähtee,+kulunut+lausuma,+mutta+niin+totta+:).+Olen+ollut+todella+"lihavankin"+kanssa+ja+oikein+ihanaa+oli,+koska+hän+oli+sinut+itsensä+kanssa.+Ja+kaikilla+meillä+on+omat+muotoerikoisuutemme.
11.01.2019 11:57
Lukekaa+selitystä+tuolta,+korjaa+monta+asiaa+alkuperäisestä+postauksesta.+HadCrut+sinällään+on+oikein,+mutta+mitä+se+kuvaa,+onkin+jo+toinen+asia.+Yhtä+käppyrää+tuijottamalla+ei+saa+todellista+tietoa.+Myös+MetOfficen,+eli+HadCrut+aikasarjan+tekijän,+omat+selvitykset+kiinnostanevat,+Met+Office+mm+ei+kiistä+ollenkaan+ilmaston+lämpenemistä.:
https://skepticalscience.com/hadcrut_cool_or_uncool.html
Sivuhuomautuksena:+Jos+kaiken+kieltäjiä+olisi+uskominen+niin+lentokoneet+eivät+edelleenkään+lentäisi,+koska+eihän+ilmaa+raskaammat+voi+lentää.
09.01.2019 09:03
3 / 5