AinaNorsu

[Sinkku forever] + (lapseton)
Lyhyt nainen ja painoa löytyy muittenkin edestä mutta sekään ei ole pysyvää 😏
🎵🎵😊
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia5 aloitusta · 1190 kommenttia
- Joo voisit aikas kuluksi niitä väkertää.
Hyvin miehekästä puuhaa tuo 😂
Iso mies tanssimassa kukkakedolla :DD
Siinä pällisteltävää.
Mikäs siinä kunno kukkotappelu😂 - Todella+pieni+todennäköisyys+:D
Jostain+jutuista+tullutkin+mieleen+että+jos+tunnenki+ton+mutta+sitä+ei+voi+sanoa+koskaan+100%+varmuudella.+😊 - Jumiin mennään eikä osata sanoa paljoa mitään.
Niistäkin voikukkasista pystyy tehdä vaikka mitä kivaa jos vain tarpeeksi löytyy ;P
Kukkaseppeleen niistäkin saa.
Sekin näky kun sä menisit poimii niitä :-D
Oikeastaan tykkäis vaa jos mies osaa sanoa ettei tuu omalle tontilleen kunhan ei haasta riitaa :D:D - Juu pitäs olla vaa ryyppäämässä ja kuluttaa rahat siihen :D
Ei vain ole mun juttuni ainakaan. - Se on heidän asiansa eikä kenenkään muun.
- Totta sen kyllä huomaa jos todella kiinnostaa toisen seura. Yrittää ainakin tehdä vaikka löytää sitä aikaa. 😊
- Niinpä :D
Noh sinne sun tänne pieni virhe näköjään 😀 - Tulee vaikea olo kun puhutaan tunteista?:D
Noh vois sanoa että mä nyt oon tässä jo jonkin aikaa odottanut vastausta ei sitä kannata liikaa kai odottaa ja se että voihan sillä olla mielessä joku toinenkin nainen.
Ei mulla enää kyllä vihollisia ole mutta oli joskus tuli niillekki näytettyä vähän kaapin paikkaa 😂
Noh se on kyllä toisaalta hyväkin osaa puolustaa omiaan xP - Saa kummatki komennella mutta rajansa kaikella.
Miten toi jättää vähin äänin liittyy? - Mä sanon perkele suoraan 😂
En tykkää olla paljoa sellases tilassa etten tiedä missä mennään ja turhaanko roikun ihmisessä kiinni ja muutenki sain friendzone jo sillo että siitäkää ei varmaa paljon pääse etenemään paljoakaan.
Tiedän kyllä hänen syynsä yms mutta ei voi olettaa että tekisin samat hänelle mitä muutkin mutta sen oma asia.
Joo miksei ne jännä miehet vois vähän suojella :dd
Perus meininki täällä päin... Sanot jotain kaunista tai negatiivista toisesta nii saattaa syttyä käsirysy 😁 - Kunhan sanoin pitäväni hänestä🤔
Ei siihen oo tullu juuta eikä jaata 😂
Taitaa ehkä ottaa aikansa mut en kyllä usko tuohon :D
Exsässä oli näköjään hyviäkin puolensa.
Kun jännämies on tuskin moni uskaltaa vittuilla tai tiedä sitä. - Mulla ei ole tällä hetkellä tulevaakaan miestä😂 Nähtiin kerran sen miehen kans mikä oli kiikarissa ja päätin sitten vähän avautua mitä aattelen. Ei oo sen koommin kuulunu paljoa mitää :D
Päätin vain olla tekemättä tuon hiljaisuuden jälkeen mitään jos ei kelpaa nii ei sit. 🤷 - Hyvä kysymys.
- Kyllä sen nyt jokainen pari haluaa :d
Ainoastaa mummoni on saanut kuvan musta 😀 kukaan muu tarvi. - Luulis ainakin jonkun :D
Kuka nyt mun kuvan haluis? 😂 - Mun valokuva aiheet on sekalaista sorttia ja enkä ainakaan itse niitä enää teetätä.
Lojuu mukavasti jossai koneella. 😊 - Tuskin enää kuinkaan moni menee tekee valokuvia tai mistä mä voin sen tietää :D
Nykyään ne vain lojuu koneen pimennossa tai laittavat fb yms.
Siitä tulis kyllä hyvä taulu :) - Juu kannattaa aina kokeilla ensin :D
- Ainakin näissä uusimmissa puhelimissa on paremmat laadut. :D
- Sinne, tänne, tuonne ja jonnekkin.