AinaNorsu

[Sinkku forever] + (lapseton)
Lyhyt nainen ja painoa löytyy muittenkin edestä mutta sekään ei ole pysyvää 😏
🎵🎵😊
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia5 aloitusta · 1190 kommenttia
- Joku paska pakaste pizza 😂
Ristorante tonno.
Yleensä mieluusti tekee itse pitsansa.
Pullat uuniin vai? 😂 - Paljos jouduinkaan nyt maksamaan jännä miehestä? XDD ei kuulosta ihan ilmaiselta huvilta
- Voisin ottaa tollasen naamatatuoidun 😉
- Luotettavaa ihmistä kohtelen hyvin ja arvostan heitä mutta eipä ole nyt sellasia näköjään.
- Joo voisin ottaa semmosen jännä miehen ;D
- *mussuttaa pizzaa*🤤
Tätä pizzaa varmaan meinasit :ddd
En mä nyt tietääkseni ole ihan syötävää. - Ei ole mitään vihjeitä kenellekkään 😁
- No totta kyllä puhut :p
Tuskinpa sinäkään nyt ihan vanhempien ikästä ottaisit. Jotkut ehkä saattaa mutta se on heidän asiansa. - No mikäs ikä voisi tuoda ongelmia suunnitelmiin?
- No ikä on kyllä yksi myös mutta loppujen lopuksi ikä on vain numero.
Ulkonäkö kriteejä ei ole koskaan ollutkaan eikä tule koska en ihastu ulkoiseen olemukseen. - Mulla on ainoastaan että luonne olisi kohdallaan. 🤷
Ulkonäkö kriteekkejä ei ole ja sitä ei kaikki oikein meinaa uskoa. - Itse ainakin tiedän mitä elämältäni haluan.
Vaikeampaa vain on löytää se oikea kumppani joka osais tietää myös mitä itse haluaa. 🤷 - Ehkä joillakin on kriteekit mutta ei kaikilla.
- Ei tarvi ikävöidä kun joskus tajuaa luovuttaakkin.
- Tiedän kyllä ;)
- En mä kyllä sua voi tietää.
Mitähän höpöjä se nyt oikee puhelee 🤔? - Etsä ainakaan musta tiedä sitä ''yhtä'' asiaa :P
- 10 pistettä ja papukaija merkki päälle.
Sulle ihan varppina onkin ;p - Ihan sama mitä kirjoittaa,ei kukaan tiedä kenelle se on tarkoitettu.
- En mä oo makupala xP