AinaNorsu

[Sinkku forever] + (lapseton)
Lyhyt nainen ja painoa löytyy muittenkin edestä mutta sekään ei ole pysyvää 😏
🎵🎵😊
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia5 aloitusta · 1190 kommenttia
- Norjassa käynyt lapsena jota ei muista itse mutta vanhemmat ovat sanoneet ja sitten muutama vuosi sitten kävin Pykeijassa Pohjois-Norjassa. (automatka siis tehtiin,muutama yli 1000km tuli mut ei se mitään kokemusta ainakin).
Yleensä matkustelen siitä syystä jos pääsen jonkun ryhmän mukana joka on luotettava.Yksin ei tule lähdettyä matkoille.Olen utelias ja lähden yleensä matkaan kyllä jos pyydetään ja on rahaa millä mennä kun ei halua elää kenenkään siivellä.
Ruotsi vois olla ihan mielenkiintoinen paikka vaikka vihaan itse kieltä sekin vain syynä etten ole itse oppinut koskaan kieltä.
Se on hyvä lopettaa aijoissa kuin olla yö myöhään. - Menin niihin työharjoittelun vuoksi kun mistään muualta ei sitä saanut.
Ei se silleen paha ollut mutta en toiste menisi.
Yhdestä toisesta paikkaa jäi sillee yksi tuttu jota luultiin pian mun mummoksi.
Noi vanhainkodin ja lastentarha hommat sopii hyvin niille jotka osaa sen.
Toki siis itte tykkäisin vaikka mennä puhumaan heille mutta ulkoiluttamisessa on vastuuta ehkä hieman enemmän.
No siis olen ollut niissä toiminnoissa mukana jotka lahjoittaa vaatteita toiseen maahan yms että sitä lähinnä tehnyt kahdessa eri paikkaa mutta sain siitä työkokemusta ja näin.
Ei silleen muuta ole tullut tehtyä. - Semmosta jossa lähinnä yritettiin ilmaistyövoimaa hakea eli kutsun sitä keskitysleiriksi ja muutenkin meno oli sitä luokkaa (Orjan töitä). Nauraa ei saanut muuten tultiin kyttämään.
Hyvät jutut siellä ainakin lensi kun ei ollut kukaan kuulemassa.
Kaaos syntyi kun jos kukaan ei ollut pitämässä kuria vaikka oli pidempi aikaisempia työntekijöitäkin. Olin viimeisenä päivänä tosi helpottunut että pääsin sieltä pois.
Jep sama pöpö iskenyt viikoksi. - Kaikenmoisilla keskitysleireillä oon kyllä ollut töitten parista mutta ei oo vielä ihmissuhteissa tullut vastaan. :P
- tai....tuota nyt ei voi olla arvaamatta väärin. :d
- Tässäpä vain se että viina ei maistu :P
Eikä mikään muukaan alkoholi - Kiva pöpö joka ei halua lähteä ainakaan vielä :P
- 38 näyttäny viimeksi kun mittasin.
Normaalilämpö 36.
Iski flunssa oikein kunnolla. - No ei nyt sentäs.
Lumouksissa ei ole tullut oltua,se olis harvinaista jos niin kävis. :d - ihan kuin sitä muuta elämää ei ole ;D
- Palstatauot taitaa olla aika turhia.
levätäkkää ei kannata kun 4 päivää kuumeessa :D - Saatan olla tyly, mutta riippuu mitä toiselta puolelta tulee. :P
- Ei nyt sentään ole kepittänyt. :D
Välistä tekee muuta kuin oleskelee täällä.
Taukoa on hyvä pitää ;D - Lyhyys ja ujous ei haittaa.
- Kaks naamasuutta ja kusipäisyyttä.
tommonen ois heti ulkona. - Yksinäistä viikonloppua tulee vietettyä kyllä. :P
- No sen ääni on kyllä varmaan justiin sitä että menee kipeeksi sitten :D
- No se kyllä loppuiski ku seinää kun kuulostaa noilta.
Niin vaikeaa kuunneltavaa? :D - eikös se niin mee että koputa kepillä jäätä ;P
- Hölmöt äänet on justiin parhaita.. :D
Joku kun imitoi hessu hopoa en voi olla nauramatta.
Lapsesta asti lukenu Aku Ankkaa sit ku kuulin niitten äänet ohjelmissa niin mä olin sillee ''jaa tuoltako ne kaikki kuulostaa'' :D