Mitä te naiset odotatte miehiltä?

helmiä_sioille

Siis ihan rehellisesti. Fuck all this ideal shit. Mitä te ihan oikeasti odotatte mieheltä? Onko teillä tarjota samaa takaisin?

151

1715

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NainenRuudunTakaa

      Välittämistä, arvostuksen osoittamista ja huolenpitoa. Rehellisyyttä. Samalla puolella olemista. Eroottista leikkimielisyyttä ja kokeilunhalua. Kaikkea annan takaisin kans.

      • NainenRuudunTakaa

        Sanoisin, että asennetta vaativia ominaisuuksia.

        Välittäminen ja huolenpito tarkoittaa sitä että on se ns. feminiinimpikin puoli ihmisyyttä hallussa. Arvostuksen osoittaminen taas sitä, että toisen menestystä ei nähdä kilpailuasetelmassa itseä kohtaan, vaan että pyritään siihen että molemmilla menee hyvin ja molemmat kukoistaa. Rehellisyys taas tulee siitä, että on sinut itsensä kanssa eikä oo tarvetta draamailuun.

        Vastaa pitkälti mun suhtautumista ihmisiin.

        Rakkaus jonain omistamishaluna ja täydellisenä sulautumisena miten se popkulttuurissa usein esitetään ei kuulosta sellaiselta mitä omaan elämääni kaipaisin.


      • helmiä_sioille
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Sanoisin, että asennetta vaativia ominaisuuksia.

        Välittäminen ja huolenpito tarkoittaa sitä että on se ns. feminiinimpikin puoli ihmisyyttä hallussa. Arvostuksen osoittaminen taas sitä, että toisen menestystä ei nähdä kilpailuasetelmassa itseä kohtaan, vaan että pyritään siihen että molemmilla menee hyvin ja molemmat kukoistaa. Rehellisyys taas tulee siitä, että on sinut itsensä kanssa eikä oo tarvetta draamailuun.

        Vastaa pitkälti mun suhtautumista ihmisiin.

        Rakkaus jonain omistamishaluna ja täydellisenä sulautumisena miten se popkulttuurissa usein esitetään ei kuulosta sellaiselta mitä omaan elämääni kaipaisin.

        "Me kaikki tarvitaan rakkautta. Muttei sitä rakkautta, mitä meille on rakkautena opetettu.."

        -Charles Bukowski-


      • helmiä_sioille
        helmiä_sioille kirjoitti:

        "Me kaikki tarvitaan rakkautta. Muttei sitä rakkautta, mitä meille on rakkautena opetettu.."

        -Charles Bukowski-

        Tähän käy hyvin vielä tämä:

        "On totta, että rakastamme elämää. Emme sen tähden, että olemme tottuneet elämään, vaan sen tähden, että olemme tottuneet rakastamaan. Sillä rakkaudessa on aina hiukan hulluutta ja hulluudessa on aina hiukan järkeä..." :)


      • Kristiiina

        Odotan ulkonäköä ja hyvää luonnetta. Usein kun on ulkonäköä on tyyppi muuten tympeä.
        Kun on mukava luonne mutta ulkonäkö ei nappaa, silloin kelpaa kaveripojaksi mutta kun itseä ei seksuaalisesti haluta niin pelkäksi kaveriksi voi jäädä jos haluaa.
        Olen mieluummin vaikka ilman kun alkaisin intiimiin suhteeseen sellaisen kanssa joka ei itseäni seksuaalisessa mielessä haluta.


      • helmiä_sioille
        Kristiiina kirjoitti:

        Odotan ulkonäköä ja hyvää luonnetta. Usein kun on ulkonäköä on tyyppi muuten tympeä.
        Kun on mukava luonne mutta ulkonäkö ei nappaa, silloin kelpaa kaveripojaksi mutta kun itseä ei seksuaalisesti haluta niin pelkäksi kaveriksi voi jäädä jos haluaa.
        Olen mieluummin vaikka ilman kun alkaisin intiimiin suhteeseen sellaisen kanssa joka ei itseäni seksuaalisessa mielessä haluta.

        Minusta Kristiina on vähän outo nimi. Muutama Kristiina on ollut muhun joskus lämässä. Joskus, kun olin kakara. Muistan heistä vaan sen, että heidän nimensä kuulosti paremmalta miltä he näyttivät. Joten ei niistä mitään lapsuuden ja nuoruuden unohtumattomia romansseja syntynyt... :)

        Mut olen silti tavallaan kanssas samaa mieltä. Kaiken täytyy synkata. Ulkonäön, luonteen jne. Kompromisseja tekee ne, joilla ei ole varaa olla tekemättä niitä. Ja siksi kompromissien tekijöillä menee yleensä kaikki vituiks... :D


      • kriittinen.kaapo

        Tuo minusta on outo juttu että " samalla puolella pysymistä". Minusta tärkeämpää on olla rehellinen. Minulla on nimittäin käsitys naisen mielen sooloiluista ja normaali ihminen ei voi olla " samalla puolella".
        Muuten kyllä paljon samoja ajatuksia.
        Muistaa myös että nainen palvelee miestä ja mies pitää naistaan kuningattarena.
        Kun kummatkin alentuu toistensa alaisuuteen, on tilanne hallinnassa.
        Jos näin ei ole, ovat ogelmat jo oven takana.


    • Yhden naisen, turvallisen miehen, joka kuitenkin muistaa, että on mies. Että se on siinä ja pysyy. Sittenkin ku ollaan jo vanhoja kääkkiä. Arvostaa, rakastaa, huolehtii.

      Samat saa multa.

      • helmiä_sioille

        Kerroin ylempänä... :)


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Kerroin ylempänä... :)

        Ei teatterikoululaista..


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei teatterikoululaista..

        Entä elämämkoululainen? :D


      • helmiä_sioille
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Entä elämämkoululainen? :D

        Mut tosissaan....

        Minusta on kivaa jutella naiselle, joka ymmärtää mistä juttelee ilman, että tarvii selittää tuntitolkulla auki sisältöä, eikä toinen siitä huolimatta ymmärrä... Siinä on jo jotain... :)


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Entä elämämkoululainen? :D

        Riippuu, mitä se koulu on antanut.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Mut tosissaan....

        Minusta on kivaa jutella naiselle, joka ymmärtää mistä juttelee ilman, että tarvii selittää tuntitolkulla auki sisältöä, eikä toinen siitä huolimatta ymmärrä... Siinä on jo jotain... :)

        No se on totta toisinkin päin. Se on tavallista ja välitöntä. Helppoa. Ehkä kysymys on siitä kuuluisasta kemiasta.

        Onhan niitä ihmisiä olemassa, jotka täydentävät toisen lausetta luontevasti. Sellaiseen voi tykästyä.


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No se on totta toisinkin päin. Se on tavallista ja välitöntä. Helppoa. Ehkä kysymys on siitä kuuluisasta kemiasta.

        Onhan niitä ihmisiä olemassa, jotka täydentävät toisen lausetta luontevasti. Sellaiseen voi tykästyä.

        Elämämkoululainen täydentää elämämkoululaista... :D

        Mut vielä hienompaa on se, kun ei tarvi edes kertoa toiselle mitään ja toinen vaan tajuaa... :)


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Elämämkoululainen täydentää elämämkoululaista... :D

        Mut vielä hienompaa on se, kun ei tarvi edes kertoa toiselle mitään ja toinen vaan tajuaa... :)

        Sehän se on parasta.

        Hyvä olo tulee siitä, että aina ei ole pakko puhua ja silti se ei ole kiusallista vaan kumpikin tykkää.

        Siinä kuulepas universumit värähtelee, sanon mie:)


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Sehän se on parasta.

        Hyvä olo tulee siitä, että aina ei ole pakko puhua ja silti se ei ole kiusallista vaan kumpikin tykkää.

        Siinä kuulepas universumit värähtelee, sanon mie:)

        Sä oot aika helposti vieteltävissä... :)


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Sä oot aika helposti vieteltävissä... :)

        Niin sä luulet, timpuri..luulet :)


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin sä luulet, timpuri..luulet :)

        En mä luule, mä tiedän... :)

        Sä oot aika puhelias mimmi, eli sua pitää hetki kuunnella. Kuunnella ja hymyillä sulle. Siinä samalla kun kuuntelee sinua ja hymyilee sulle, ottaa sua hellästi kädestä kiinni tai sitten silittää hellästi poskeasi ja sanoo sulle, et sää oot söpö... :)

        Ei siihen sen kummempia tarvita... :)


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        En mä luule, mä tiedän... :)

        Sä oot aika puhelias mimmi, eli sua pitää hetki kuunnella. Kuunnella ja hymyillä sulle. Siinä samalla kun kuuntelee sinua ja hymyilee sulle, ottaa sua hellästi kädestä kiinni tai sitten silittää hellästi poskeasi ja sanoo sulle, et sää oot söpö... :)

        Ei siihen sen kummempia tarvita... :)

        Mitäää ihm....

        (hämmästyneenä, pöh)

        yritätkö sinä naulata rivien välistä naulaa mun tallin seinään? Kyllä tässä vatupassi nyt oudosti vipottaa vinossa..

        Johan on miehellä otsaa:)


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        En mä luule, mä tiedän... :)

        Sä oot aika puhelias mimmi, eli sua pitää hetki kuunnella. Kuunnella ja hymyillä sulle. Siinä samalla kun kuuntelee sinua ja hymyilee sulle, ottaa sua hellästi kädestä kiinni tai sitten silittää hellästi poskeasi ja sanoo sulle, et sää oot söpö... :)

        Ei siihen sen kummempia tarvita... :)

        Mulla olis tarjolla remontoitavaa kohdetta.

        (naurua)


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitäää ihm....

        (hämmästyneenä, pöh)

        yritätkö sinä naulata rivien välistä naulaa mun tallin seinään? Kyllä tässä vatupassi nyt oudosti vipottaa vinossa..

        Johan on miehellä otsaa:)

        :) Mä tunnen teidät...(naiset)...

        Ikävä kyllä, te naiset ette tunne minua... :)


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mulla olis tarjolla remontoitavaa kohdetta.

        (naurua)

        Mulla niitä päiväduunien puolesta enemmän ku riittävästi. Eli ei kiinnosta.... :)


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        :) Mä tunnen teidät...(naiset)...

        Ikävä kyllä, te naiset ette tunne minua... :)

        Älä unohda sitä, että mullakin taitaa olla noita selvännäkijän kykyjä :D

        Tässä ollaan jo pari kertaa aika hyvällä prosentilla osuttu oikeaan.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Mulla niitä päiväduunien puolesta enemmän ku riittävästi. Eli ei kiinnosta.... :)

        Ite kysyit timpuri, mitä ois tarjota. Sitten ei kelpaa.


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ite kysyit timpuri, mitä ois tarjota. Sitten ei kelpaa.

        Silloin kun luet minua niin kuin minä luen sinua, voidaan alkaa harkitsemaan jotain. Siihen asti... :)


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Silloin kun luet minua niin kuin minä luen sinua, voidaan alkaa harkitsemaan jotain. Siihen asti... :)

        Joo joo, tämä on taas jotain miesten hevosten leikkiä.. Minua e i tunne kukaan. Ja miksi minun pitäisi lukea sinua?

        Täh...ei tuu kesää.


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo joo, tämä on taas jotain miesten hevosten leikkiä.. Minua e i tunne kukaan. Ja miksi minun pitäisi lukea sinua?

        Täh...ei tuu kesää.

        No koska tää sielujen sympatia. Se harmonia... :)

        Ei se toimi ykspuolisesti...

        Juuei. Ei kestä... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=kTPfj7EkiFs



      • helmiä_sioille

      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Nöyp. Punkkua vaan... :)

        Sinusta tuli jotenkin tän biisin nainen mieleen... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=HdLHZiPL0dU

        Punkkua...vanhaa vai uutta maailmaa?

        En uskalla kysyä mielleyhtymää,
        mutta kappale oli tuttu, olen kuullut.


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Punkkua...vanhaa vai uutta maailmaa?

        En uskalla kysyä mielleyhtymää,
        mutta kappale oli tuttu, olen kuullut.

        Juon yleensä aina Wanhan Maailman tuotteita.

        Mun ei ehkä pitäis jatkaa niin kauniilla biisillä... Mut menköön... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=eDPOzXgkFfI



      • helmiä_sioille

      • kdll
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Mut tosissaan....

        Minusta on kivaa jutella naiselle, joka ymmärtää mistä juttelee ilman, että tarvii selittää tuntitolkulla auki sisältöä, eikä toinen siitä huolimatta ymmärrä... Siinä on jo jotain... :)

        "Minusta on kivaa jutella naiselle, joka ymmärtää mistä juttelee ilman, että tarvii selittää tuntitolkulla auki sisältöä, eikä toinen siitä huolimatta ymmärrä.."

        En millään jaksa uskoa että joku selittäisi tuntitolkulla yhtä ja samaa asiaa jollekin..
        Yksi tunti on jo siis 60min eli 3600 sek.


    • Inhimillisyyttä..Onko paha?

      • helmiä_sioille

        Oletko saanut sen nyksältäs? :)


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Oletko saanut sen nyksältäs? :)

        Kyl maar vaan..😋


      • helmiä_sioille
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kyl maar vaan..😋

        Sehän on hienoa... :)


    • Omahaaveeni

      Miehen pitäisi olla sukulaissieluni, sellainen joka tuntuu ”meikäläisiltä” ja keskinäinen ymmärrys on helppo löytää. Intoillaan edes jostain samasta asiasta molemmat. Tällainen herättää kiinnostukseni, tietysti pitäisi olla keskinäistä vetovoimaakin.

      • helmiä_sioille

        Tätä minäkin yritin selittää ylempänä. Minusta on kivaa jutella naisen kanssa, joka ymmärtää minua... :)


    • ja.kova.hässimään

      korkeastikoulutettu nainen vastaa miehen kuuluu olla arabialaishenkinen ja islami uskoinen ja sillä täytyy olla oso kikkeli

      • helmiä_sioille

        Suurin osa korkeasti koulutetuista ihmisistä on tomppeleita, joten siinä mielessä ne arabit ja muut paskasakit soppii heille aika hyvin... :D

        Toisaalta niistä korkeasti koulutettujen joukosta löytyy helmiäkin. Heille ei taas soisi niitä arabeja ja muita paskasakkia edustavia tyyppejä... :)


    • Ulla22

      Olen kaunis nuori nainen. Poltan paljon ja käyn baareissa ryyppäämässä 3 kertaa viikossa ja joka kerta saan jonkun miehen mukaan. Saan kunnolla kyytiä. Miehiä ei haittaa vaikka olen jo 7kk raskaana.

      • haukotus

        Joo joo ätminkäinen. Ehkä joku kanssaveljistäsi uskoo satuilusi.....


    • Kaisanoasaa

      Nainen haluaa jännämiehen. Kemiaa on vain jännien kanssa.

    • Kiinnostusta,suorapuheisuutta ja hyväksyväisyyttä.
      Toki lista on pitkä mutta pistäkööt muut niitä.
      Eikä oo liero kiero..naisia joka sormelle :D

      • Nii. Suoraselkäinen, rehti sanojensa mittainen mies.

        Rehellisyys ja huumorintaju.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Nii. Suoraselkäinen, rehti sanojensa mittainen mies.

        Rehellisyys ja huumorintaju.

        Huumorintaju on plussaa :D
        Tuntuu toki välillä että vaatii vähän liikaa kun ei oikein meinaa tulla kohdalle sitä mitä etsii.


      • jumalaisia.miehiä
        AinaNorsu kirjoitti:

        Huumorintaju on plussaa :D
        Tuntuu toki välillä että vaatii vähän liikaa kun ei oikein meinaa tulla kohdalle sitä mitä etsii.

        oletko kokeillut tinderiä niin kuulemma taitavia rakastajia ja tietää mitä nainen haluaa eikä muita miehiä enään haluakkaan eli kokeile tinderi tai arabimiestä tai miehiä


      • antaa.lapsenkin.äkkiä
        jumalaisia.miehiä kirjoitti:

        oletko kokeillut tinderiä niin kuulemma taitavia rakastajia ja tietää mitä nainen haluaa eikä muita miehiä enään haluakkaan eli kokeile tinderi tai arabimiestä tai miehiä

        niin niihin miehiin rakastutaan ja rakastut eli vievät sydämmesi


      • jumalaisia.miehiä kirjoitti:

        oletko kokeillut tinderiä niin kuulemma taitavia rakastajia ja tietää mitä nainen haluaa eikä muita miehiä enään haluakkaan eli kokeile tinderi tai arabimiestä tai miehiä

        En ole ajatellut kokeilla arabimiestä. :D


      • tinderimies.sinun.juttu
        AinaNorsu kirjoitti:

        En ole ajatellut kokeilla arabimiestä. :D

        mitä jos arabimies on sinulle tarkoitettu eli arabi on sinulle se herra oikea mutta tinderimiehiäkin on ja yhtä hyviä


      • tinderimies.sinun.juttu kirjoitti:

        mitä jos arabimies on sinulle tarkoitettu eli arabi on sinulle se herra oikea mutta tinderimiehiäkin on ja yhtä hyviä

        Saattais tulla kielimuuri ongelma arabimiehen kanssa joten ei ehkä :p


      • sinulle.sopii.arabimies
        AinaNorsu kirjoitti:

        Saattais tulla kielimuuri ongelma arabimiehen kanssa joten ei ehkä :p

        kyl ne suomea hyvin puhuu niin usko arabimies on sinua varten ja jos ei olis niin olisit löytänyt jo oman reppanan suomimiehestä


      • sinulle.sopii.arabimies kirjoitti:

        kyl ne suomea hyvin puhuu niin usko arabimies on sinua varten ja jos ei olis niin olisit löytänyt jo oman reppanan suomimiehestä

        mina puhu huono suomi...
        Jota en taas itse ymmärrä kovin hyvin.
        Ellei sitten ole suomessa kasvanut / asunut monta vuotta.
        Oikeastaan en ole pitänyt kiirettä miehen löytämisen kanssa. :P
        Mun on nyt vain pakko sanoa että arabimiehet on niille jotka on jo luovuttanut toivonsa.


      • varo.teeskentelijöitä
        AinaNorsu kirjoitti:

        mina puhu huono suomi...
        Jota en taas itse ymmärrä kovin hyvin.
        Ellei sitten ole suomessa kasvanut / asunut monta vuotta.
        Oikeastaan en ole pitänyt kiirettä miehen löytämisen kanssa. :P
        Mun on nyt vain pakko sanoa että arabimiehet on niille jotka on jo luovuttanut toivonsa.

        ei nyt sinulla on väärä luulo ei ihmekkään kuinka olet sinkku vaan arabimies on tulevaisuus eli arabimiehen ottaa parhaat naaraat ja suomimieheen joutuu tyytymään luuseri naiset jotka on parempien ihmisten ja paremman väen pilkan kohde älä ole luuseri ja tyydy alimman väen suomimiehiin mutta varo moni suomimies esittää arabimiestä eli on kasvattanut parran eronnut kirkosta opettelee arabi kulttuuria ja syö arabian tapaan ja käyttää mustaa hius väriaineita tukkaan partaan ja hengailee ihaillen arabimiehiä ja arabimiesten kanssa ja jopa on sekstannutkin heidän kanssaan eli suussa vatsassa peräreiällä yms on arabi siementä aitoa eli kuvittelevat että on aitoja arabimiehiä eli varo heitä vain aito arabimies sinulle


      • varo.teeskentelijöitä kirjoitti:

        ei nyt sinulla on väärä luulo ei ihmekkään kuinka olet sinkku vaan arabimies on tulevaisuus eli arabimiehen ottaa parhaat naaraat ja suomimieheen joutuu tyytymään luuseri naiset jotka on parempien ihmisten ja paremman väen pilkan kohde älä ole luuseri ja tyydy alimman väen suomimiehiin mutta varo moni suomimies esittää arabimiestä eli on kasvattanut parran eronnut kirkosta opettelee arabi kulttuuria ja syö arabian tapaan ja käyttää mustaa hius väriaineita tukkaan partaan ja hengailee ihaillen arabimiehiä ja arabimiesten kanssa ja jopa on sekstannutkin heidän kanssaan eli suussa vatsassa peräreiällä yms on arabi siementä aitoa eli kuvittelevat että on aitoja arabimiehiä eli varo heitä vain aito arabimies sinulle

        Ota säkin sitten arabi naisen?:)
        Jos kerta suomalaiset on alimpaa laatua :D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Ota säkin sitten arabi naisen?:)
        Jos kerta suomalaiset on alimpaa laatua :D

        Se on itte arabi...

        Se ottaa vuohen ja pullon ruokaöljyä.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Se on itte arabi...

        Se ottaa vuohen ja pullon ruokaöljyä.

        Taitaa olla tai kiintynyt arabeihin ;D
        En oo niin kiinnostunut muista maailman miehistä.


      • suomi.poika.paha
        AinaNorsu kirjoitti:

        Ota säkin sitten arabi naisen?:)
        Jos kerta suomalaiset on alimpaa laatua :D

        niin suominaiset ei ole alimpaa kastia vaan suomimiehet on ja suominaisethan haluaa parasta valio miehiä eli arabimiehiä niin ei suomessa ole kuin yksi vitsaus suomalaiset miehet niistä kun päästäis eroon niin maailma oli parempi paikka elää


      • suomi.poika.paha kirjoitti:

        niin suominaiset ei ole alimpaa kastia vaan suomimiehet on ja suominaisethan haluaa parasta valio miehiä eli arabimiehiä niin ei suomessa ole kuin yksi vitsaus suomalaiset miehet niistä kun päästäis eroon niin maailma oli parempi paikka elää

        saat arabimiehen niin ne on aluksi sulle mielin kielin sitten kun onkin yhdessä monta vuotta sitten et kelpaakkaan tälle enää :P


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Taitaa olla tai kiintynyt arabeihin ;D
        En oo niin kiinnostunut muista maailman miehistä.

        Niin..

        Hoono soomi ja huono englantiki.

        Tulee mietittyä että miten nää seka pariskunnat oikein kommunikoi..
        Arki mahtaa olla melkosta taistelua.

        :D


      • suomi.poika.paha kirjoitti:

        niin suominaiset ei ole alimpaa kastia vaan suomimiehet on ja suominaisethan haluaa parasta valio miehiä eli arabimiehiä niin ei suomessa ole kuin yksi vitsaus suomalaiset miehet niistä kun päästäis eroon niin maailma oli parempi paikka elää

        Alimpaa kastia tässä ollaan mutta se vaan tarkottaa että on varaa parantamiseen..

        :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Niin..

        Hoono soomi ja huono englantiki.

        Tulee mietittyä että miten nää seka pariskunnat oikein kommunikoi..
        Arki mahtaa olla melkosta taistelua.

        :D

        Mahtaa joo :D
        Miettii että jos tulee riitojakin millä ne puhuu läpi...
        Rupeeko mies käyttää google kääntäjää kun nainen rupee huutaan.
        Toki meidän tuttavalla on joku kiinalainen nainen vaimona ja osaa ihan vähän suomea.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Mahtaa joo :D
        Miettii että jos tulee riitojakin millä ne puhuu läpi...
        Rupeeko mies käyttää google kääntäjää kun nainen rupee huutaan.
        Toki meidän tuttavalla on joku kiinalainen nainen vaimona ja osaa ihan vähän suomea.

        Mie en tarvi kääntäjää..

        Ymmärrän joka sanan. :D

        Kiinalaiset ei yleensä puhu muitakaan kieliä.
        Mitenkäs siinä sitten.

        Aivan järjetöntä toimintaa mutta ilmeisesti on pakko saada joku rinnalle. :D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        saat arabimiehen niin ne on aluksi sulle mielin kielin sitten kun onkin yhdessä monta vuotta sitten et kelpaakkaan tälle enää :P

        Jos suomimies sanoo että oot kaunis niin se sitten kans on niin. :D

        Eikä jaksa alkaa hyvää kampetta vaihtamaan.

        :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Mie en tarvi kääntäjää..

        Ymmärrän joka sanan. :D

        Kiinalaiset ei yleensä puhu muitakaan kieliä.
        Mitenkäs siinä sitten.

        Aivan järjetöntä toimintaa mutta ilmeisesti on pakko saada joku rinnalle. :D

        Ootko nyt ihan 100% varma että ymmärrät joka sanan :D?
        Kiinaahan ne puhuu heikolla englannilla siinäpä puhaa ja siihen kun pistää suomen lisäksi.
        Joku pakko saada rinnalle siinä vaiheessa tyydytään ulkomaalaiseen henkilöön.
        Kyllä jotkut suomalaisetkin miehet alkaa vaihtamaan kun kyllästyvät :DD


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Ootko nyt ihan 100% varma että ymmärrät joka sanan :D?
        Kiinaahan ne puhuu heikolla englannilla siinäpä puhaa ja siihen kun pistää suomen lisäksi.
        Joku pakko saada rinnalle siinä vaiheessa tyydytään ulkomaalaiseen henkilöön.
        Kyllä jotkut suomalaisetkin miehet alkaa vaihtamaan kun kyllästyvät :DD

        Ihan joka sanan..
        Se on eri asia että uppoaako ne sitten päähän. :D


        Järjetön homma kinkki naisen takia.. Ei oo sen väärti. :D

        Mutta eikö se kumppani tunnu aika vieraalta.. Sama olla yksin.


        No tietenki jos siitä kamppeesta ei oo muutako harmia niin pakkohan se on vaihtaa parempaan. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Ihan joka sanan..
        Se on eri asia että uppoaako ne sitten päähän. :D


        Järjetön homma kinkki naisen takia.. Ei oo sen väärti. :D

        Mutta eikö se kumppani tunnu aika vieraalta.. Sama olla yksin.


        No tietenki jos siitä kamppeesta ei oo muutako harmia niin pakkohan se on vaihtaa parempaan. :D

        Pitkät piuhat vai? :P
        Hullun hommaa eri maalaisten kans säätäminen.
        No luulis tuntuvan vieraalta :D
        Ei semmosta katto kauaa joka vain aiheuttaa harmia.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Pitkät piuhat vai? :P
        Hullun hommaa eri maalaisten kans säätäminen.
        No luulis tuntuvan vieraalta :D
        Ei semmosta katto kauaa joka vain aiheuttaa harmia.

        Joo viestit sekottuu tausta kohinaan.. :D

        Korkeintaan ruottalainen sais olla.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Joo viestit sekottuu tausta kohinaan.. :D

        Korkeintaan ruottalainen sais olla.

        Ottaisit Ruottalaisen? :o
        Mä en huolisi sitäkään... Enkä venäläistä.
        Yksi entinen tuttu tarjos venäläistä kaveria. En muista mitä juteltiin siitä.
        Kieltäydyin kumminkin :D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Ottaisit Ruottalaisen? :o
        Mä en huolisi sitäkään... Enkä venäläistä.
        Yksi entinen tuttu tarjos venäläistä kaveria. En muista mitä juteltiin siitä.
        Kieltäydyin kumminkin :D

        Ei ruottalaiset niin erilaisia ole..

        Venäläiset taas on aivan eri maata. :D
        Eivät osaa olla ihmisiksi.

        Kävikkö kuitenki ees vilkasemassa minkälainen iivana se oli? :D


      • mazy
        KonnaKettu kirjoitti:

        Ei ruottalaiset niin erilaisia ole..

        Venäläiset taas on aivan eri maata. :D
        Eivät osaa olla ihmisiksi.

        Kävikkö kuitenki ees vilkasemassa minkälainen iivana se oli? :D

        Entäs norjalaiset?


      • mazy kirjoitti:

        Entäs norjalaiset?

        Riippuu ihan naisesta.. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Ei ruottalaiset niin erilaisia ole..

        Venäläiset taas on aivan eri maata. :D
        Eivät osaa olla ihmisiksi.

        Kävikkö kuitenki ees vilkasemassa minkälainen iivana se oli? :D

        Ei ookkaa kovin erilaisia. :D
        En käynyt ees vilkasees.
        Olis silleen voinut kun ei mitään menetäkkää.. :D
        Oliski ollut joku putin kakkonen..


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Ei ookkaa kovin erilaisia. :D
        En käynyt ees vilkasees.
        Olis silleen voinut kun ei mitään menetäkkää.. :D
        Oliski ollut joku putin kakkonen..

        Mitä jos se ryssä oliski ollu sellanen iso, karvanen nasse-setä?


        Ronsu olis ollu mennyttä naista. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Mitä jos se ryssä oliski ollu sellanen iso, karvanen nasse-setä?


        Ronsu olis ollu mennyttä naista. :D

        Olisin varmaan ollukki mennyttä naista :DD
        Yleensä kyllä nasse-sedät on lasten perään enemmä.


      • AinaNorsu: "Eikä oo liero kiero..naisia joka sormelle :D "

        Olen samaa mieltä, mutta jostain miehestä saattaa olla moni nainen kiinnostunut. Itselläni ei tällä hetkellä ole läsnä asuinkaupungissani yhtään naisystävää, mutta voisin saada halutessani monta joka sormelle ehkä. Tai ainakin nuorempana olisin saanut, mutta kokemuksen perusteella tiedän, että se yksikin naisystävä riittää.

        Itse sitä yhtä ainoaa haen perjantaina. Annan silloin yhdelle naiselle uuden kirjahankkeeni alun, jota hän kuunteli mielenkiintoisena. Annan sen hänelle ja juttelen perjantaina. Tai olen aikaisemmin jutellut itse asiassa tänään. Jos ulkopuolinen näki minut juttelemassa hänen kanssan ja runsaat kolme tuntia myöhemmin kaunottaren kanssa innostuneesti - niin voisi helposti saada sen kuvan, että minulla on naisia joka sormelle, mutta todellisuudessa ei ole kuin yksi naisystävä kaupungissa ja hän on kuukausia syksyllä poissa. Hänkin on se noin 200 kiloinen ja vain ystävä. Itseasissa en saa kutsua häntä naisystäväksi, sillä hänen mukaansa se tarkoittaa sellaista, jonka kanssa seurustelee.

        Mutta nyt kun olen päättänyt löytää naistuttavan asuinkaupungistani, ja siksi juttelen monen naisen kanssa löytääkseni hänet, sen tosi ystävän. Miespuolisia ystäviä minulla on ja yksi kirkkokaveri toisessa kaupungissa. Yhdestä pitkäaikaisesta naisystävästä päätin luopua, sillä hän ei neljään kertaan vastannut puheluuni ja ilmoitti, että en saa tulla hänen uuteen asuntoonsa. Eli minulla on käytännössä katsoen ollut yksi naisystävä asuinkaupungissani ja kaksi naistuttavaa toisessa kaupungissa, mikä ei riitä naisia joka sormelle määritelmääsi.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        AinaNorsu: "Eikä oo liero kiero..naisia joka sormelle :D "

        Olen samaa mieltä, mutta jostain miehestä saattaa olla moni nainen kiinnostunut. Itselläni ei tällä hetkellä ole läsnä asuinkaupungissani yhtään naisystävää, mutta voisin saada halutessani monta joka sormelle ehkä. Tai ainakin nuorempana olisin saanut, mutta kokemuksen perusteella tiedän, että se yksikin naisystävä riittää.

        Itse sitä yhtä ainoaa haen perjantaina. Annan silloin yhdelle naiselle uuden kirjahankkeeni alun, jota hän kuunteli mielenkiintoisena. Annan sen hänelle ja juttelen perjantaina. Tai olen aikaisemmin jutellut itse asiassa tänään. Jos ulkopuolinen näki minut juttelemassa hänen kanssan ja runsaat kolme tuntia myöhemmin kaunottaren kanssa innostuneesti - niin voisi helposti saada sen kuvan, että minulla on naisia joka sormelle, mutta todellisuudessa ei ole kuin yksi naisystävä kaupungissa ja hän on kuukausia syksyllä poissa. Hänkin on se noin 200 kiloinen ja vain ystävä. Itseasissa en saa kutsua häntä naisystäväksi, sillä hänen mukaansa se tarkoittaa sellaista, jonka kanssa seurustelee.

        Mutta nyt kun olen päättänyt löytää naistuttavan asuinkaupungistani, ja siksi juttelen monen naisen kanssa löytääkseni hänet, sen tosi ystävän. Miespuolisia ystäviä minulla on ja yksi kirkkokaveri toisessa kaupungissa. Yhdestä pitkäaikaisesta naisystävästä päätin luopua, sillä hän ei neljään kertaan vastannut puheluuni ja ilmoitti, että en saa tulla hänen uuteen asuntoonsa. Eli minulla on käytännössä katsoen ollut yksi naisystävä asuinkaupungissani ja kaksi naistuttavaa toisessa kaupungissa, mikä ei riitä naisia joka sormelle määritelmääsi.

        Ystävä saa olla ja jutellakkin naisille.
        Ei siinä oo mitään järkeä ruveta aattelee että on naisia joka sormelle tyyppinen.
        Toivottavasti jossain vaiheessa löytyy se oikea.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Ystävä saa olla ja jutellakkin naisille.
        Ei siinä oo mitään järkeä ruveta aattelee että on naisia joka sormelle tyyppinen.
        Toivottavasti jossain vaiheessa löytyy se oikea.

        AinaNorsu: "Toivottavasti jossain vaiheessa löytyy se oikea."

        Niin minä uskon 70-vuotiaaksi saakka. Onneksi sinne on aikaa vielä vuosikymmeniä! :) Toivottavasti sinäkin löydät kavereita ja kivoja keskusteluja täältä! :)

        Mitä kuuluu päivään?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        AinaNorsu: "Toivottavasti jossain vaiheessa löytyy se oikea."

        Niin minä uskon 70-vuotiaaksi saakka. Onneksi sinne on aikaa vielä vuosikymmeniä! :) Toivottavasti sinäkin löydät kavereita ja kivoja keskusteluja täältä! :)

        Mitä kuuluu päivään?

        Mitäs tässä ihan hyvää kuuluu. :D
        Sulle?


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Mitäs tässä ihan hyvää kuuluu. :D
        Sulle?

        AinaNorsu: "Mitäs tässä ihan hyvää kuuluu. :D Sulle?"

        No, oikeastaan päätin, että en ole kiinnostunut siitä perjantaina ilmeisesti tapaamastani naisesta tyttöystävänä. Hän on uskovainen ja KD:n jäsen niin kuin minä, mutta ei ole jotenkin se juuri oikea.

        Itse asiassa minulle saattaa riittää tällä hetkellä satunnainen juttelu yliopistolla. En haluakaan tyttöystävää. Toisaalta kaipaisi naista. Tietysti on hyvä, että naisetkin lähestyy. Itse asiassa minua lähestyi tällä palstalla nainen, joka piti minun kanssani kirjoittelusta. Nyt kirjoitelemme silloin tällöin sähköpostin avulla sinkut-palstan ulkopuolella. On minulla sellainenkin naisystävä. Ja on täällä pöntis, valtakunta, ex-LadyZorro ja sinä. On täällä jotain seuraa.

        Lisäksi joskus bussipysäkillä saattaa se kaunotar jutella kanssani niin kuin nyt on tehnyt. Lisäksi parissa harrastuksissa voi jutella molempien sukupuolten henkilöitten kanssa. En olekaan täysin yksin, sillä eilen luonani kävin kolme miespuolista kaveria.

        Olen muuten onnellinen siitä, että taas sain nukkua hyvin. Öitten saldo on ollut 6-9-5-8 tuntia. En tykännyt alkuukaan eilisestä viidestä tunnista. Väsytti ja päätin lopettaa täällä kirjoittelun pitkäksi aikaa, kun olo ei ollut paras mahdollinen. Onko sinulla koskaan univaikeuksia?


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Olisin varmaan ollukki mennyttä naista :DD
        Yleensä kyllä nasse-sedät on lasten perään enemmä.

        Ne on Jammu-setiä.. :D


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        AinaNorsu: "Mitäs tässä ihan hyvää kuuluu. :D Sulle?"

        No, oikeastaan päätin, että en ole kiinnostunut siitä perjantaina ilmeisesti tapaamastani naisesta tyttöystävänä. Hän on uskovainen ja KD:n jäsen niin kuin minä, mutta ei ole jotenkin se juuri oikea.

        Itse asiassa minulle saattaa riittää tällä hetkellä satunnainen juttelu yliopistolla. En haluakaan tyttöystävää. Toisaalta kaipaisi naista. Tietysti on hyvä, että naisetkin lähestyy. Itse asiassa minua lähestyi tällä palstalla nainen, joka piti minun kanssani kirjoittelusta. Nyt kirjoitelemme silloin tällöin sähköpostin avulla sinkut-palstan ulkopuolella. On minulla sellainenkin naisystävä. Ja on täällä pöntis, valtakunta, ex-LadyZorro ja sinä. On täällä jotain seuraa.

        Lisäksi joskus bussipysäkillä saattaa se kaunotar jutella kanssani niin kuin nyt on tehnyt. Lisäksi parissa harrastuksissa voi jutella molempien sukupuolten henkilöitten kanssa. En olekaan täysin yksin, sillä eilen luonani kävin kolme miespuolista kaveria.

        Olen muuten onnellinen siitä, että taas sain nukkua hyvin. Öitten saldo on ollut 6-9-5-8 tuntia. En tykännyt alkuukaan eilisestä viidestä tunnista. Väsytti ja päätin lopettaa täällä kirjoittelun pitkäksi aikaa, kun olo ei ollut paras mahdollinen. Onko sinulla koskaan univaikeuksia?

        Ei ikinä tiedä missä sen toisen kohtaa. :P
        On mulla nytkin mutta tällä hetkellä pärjää niitten kans kyl.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Ne on Jammu-setiä.. :D

        Toivottavasti mun ei tarvi kohdata kumpaakaan hahah :D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Ei ikinä tiedä missä sen toisen kohtaa. :P
        On mulla nytkin mutta tällä hetkellä pärjää niitten kans kyl.

        Taidan lopetta kirjoittelun, sillä yritän mennä tunnin päästä unitilaan. Pitäisi rauhottua ajoissa.

        Hyvää yötä ja kiitos vastauksestasi.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Taidan lopetta kirjoittelun, sillä yritän mennä tunnin päästä unitilaan. Pitäisi rauhottua ajoissa.

        Hyvää yötä ja kiitos vastauksestasi.

        Hyvät yöt. :D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Toivottavasti mun ei tarvi kohdata kumpaakaan hahah :D

        No minkäs tyyppinen sen miehen pitää sitten olla?

        Sepe susimainen?

        :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        No minkäs tyyppinen sen miehen pitää sitten olla?

        Sepe susimainen?

        :D

        Hessu hopomainen ja siihen vähän Mikki hiirtä :D
        Kuis sepsee?:D
        Sehän on aina jahdissa ;D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Hessu hopomainen ja siihen vähän Mikki hiirtä :D
        Kuis sepsee?:D
        Sehän on aina jahdissa ;D

        Mie saatan alkaa toistamaan Mikki Hiiri äänellä kaiken mitä nainen sanoo...

        Demonstroin kuinka hölmöltä ne kuulostaa. :D


        Sepe jahtaa tollasia pikku naskeja.. Se meinaa syyä ne. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Mie saatan alkaa toistamaan Mikki Hiiri äänellä kaiken mitä nainen sanoo...

        Demonstroin kuinka hölmöltä ne kuulostaa. :D


        Sepe jahtaa tollasia pikku naskeja.. Se meinaa syyä ne. :D

        Hölmöt äänet on justiin parhaita.. :D
        Joku kun imitoi hessu hopoa en voi olla nauramatta.
        Lapsesta asti lukenu Aku Ankkaa sit ku kuulin niitten äänet ohjelmissa niin mä olin sillee ''jaa tuoltako ne kaikki kuulostaa'' :D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Hölmöt äänet on justiin parhaita.. :D
        Joku kun imitoi hessu hopoa en voi olla nauramatta.
        Lapsesta asti lukenu Aku Ankkaa sit ku kuulin niitten äänet ohjelmissa niin mä olin sillee ''jaa tuoltako ne kaikki kuulostaa'' :D

        Riitaki loppuu kuin seinään. :D

        Se Aku Ankan puhe on niin vaivalloisen kuulosta että mulle tulee hiki päähän. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Riitaki loppuu kuin seinään. :D

        Se Aku Ankan puhe on niin vaivalloisen kuulosta että mulle tulee hiki päähän. :D

        No se kyllä loppuiski ku seinää kun kuulostaa noilta.
        Niin vaikeaa kuunneltavaa? :D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        No se kyllä loppuiski ku seinää kun kuulostaa noilta.
        Niin vaikeaa kuunneltavaa? :D

        Ite kun imitoi Aku Ankkaa niin kurkku ja suu menee kipeäksi. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Ite kun imitoi Aku Ankkaa niin kurkku ja suu menee kipeäksi. :D

        No sen ääni on kyllä varmaan justiin sitä että menee kipeeksi sitten :D


    • helmiä_sioille
    • Kelpaisko

      Seksiä ja lahjoja, mies maksaa baarissa jne. Ja omaa aikaa paaaaljon.

    • Väljyysvalintoihin

      No mähän en oo nainen, mutta oon huomannut sellaisen jutun, että mitä enemmän olet itsesi kanssa sujut, sen vähemmän toiselta toivot.

      Mutta sehän käy kääntäenkin.

      • pysyvämielipide

        Kyllä se varmaan on noin ja on helpompaa tulla toimeen itselle tutun ihmisen kanssa. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa ruveta tutustumaan ihmiseen jonka kanssa en ole koskaan ollut tekemisissä.


      • flowersreally

        Meinasin just kirjoittaa, että eikös ne odotukset ole jotenkin so last season tai jotain. Turhia.

        Ihmissuhde joko toimii tai ei toimi.


      • wanhaämmä

        Tuo oli hyvä huomio.


      • kauansitten
        flowersreally kirjoitti:

        Meinasin just kirjoittaa, että eikös ne odotukset ole jotenkin so last season tai jotain. Turhia.

        Ihmissuhde joko toimii tai ei toimi.

        En mieti mielessäni mitä mahdollinen suhde olisi, mutta koska tunnen kaipaamani ihmisen niin ajatellessani häntä alan hymyillä.


      • Valmiinaväistämään
        flowersreally kirjoitti:

        Meinasin just kirjoittaa, että eikös ne odotukset ole jotenkin so last season tai jotain. Turhia.

        Ihmissuhde joko toimii tai ei toimi.

        Se kirjoitetaan kyllä nykykielellä ihan lääst siisonii...

        Mutta sitä odottaa itse itseltään enempi kuin toinen sinulta. Ja siitä se varovaisuus tulee ja epäily toisen motiiveista ja oletusodotusarvoista... luulisin?

        Ethän kajauta sillä turskalla?


      • mazy

        Aamen, ei lisättävää.👍


      • Nasolinnasolin
        mazy kirjoitti:

        Aamen, ei lisättävää.👍

        No tiedänpähän, että suunta on oikea!

        Tarviiko nenän alle rännin?


      • mazy
        Nasolinnasolin kirjoitti:

        No tiedänpähän, että suunta on oikea!

        Tarviiko nenän alle rännin?

        Heh, oikeestaan pitäs jollain saada senenä valuttamaan. Kerää poskionteloihin,kauhee paineen tunne ja päätä särettää. Niska särkee....ehkä se nenäsuihke toimis. Pitää mennä tonkimaan lääkekaappia kohtsilleen...

        Kumma kun ei 37.2 enempää ole lämpöä.

        Mites poika? Kurkkukivulla tääkin alkoi ja kaikki läpi käy, varo vaan menee pöpö pian sunkin sieraimeen. 😷

        Pitää aamulla kattoa suuntaanko sairaanhoitajalle vai töihin...muksut on onneks jo kuumeettomia. Niiskuttaa kyllä.

        Mut jos satut tulee kipeeks, niin kanasoppaa kitusiin..se toimii. Ei ole vaan elokuvien vuorosanoja, oikeesti kipeenä parast ruokaa...nam.😋

        Onko sulla syyslomaa?


      • flowersreally
        Valmiinaväistämään kirjoitti:

        Se kirjoitetaan kyllä nykykielellä ihan lääst siisonii...

        Mutta sitä odottaa itse itseltään enempi kuin toinen sinulta. Ja siitä se varovaisuus tulee ja epäily toisen motiiveista ja oletusodotusarvoista... luulisin?

        Ethän kajauta sillä turskalla?

        Ai lääst biisoni ständin?

        Ja sähän tykkäät siitä turskasta?

        Oikeesti, ajatus että kaksi tyyppiä täysin omina itsenään saa yhdessä aikaiseksi oikeasti hyvän ihmissuhteen on aika kova odotus. Itse asiassa.

        Se sujut oleminen kun tuo tuota jo mainittua väljyyttä valintoihin (suo toiselle sen minkä itselleenkin), mutta samalla tekee allergiseksi kaikille muokkaajille.


      • paremmatsanat
        Valmiinaväistämään kirjoitti:

        Se kirjoitetaan kyllä nykykielellä ihan lääst siisonii...

        Mutta sitä odottaa itse itseltään enempi kuin toinen sinulta. Ja siitä se varovaisuus tulee ja epäily toisen motiiveista ja oletusodotusarvoista... luulisin?

        Ethän kajauta sillä turskalla?

        En ajattele noin että odotan itseltäni enemmän. Olen siinä hetkessä eläjä missä elän ja olen vain oma itseni. Jos on käynyt niin ettei keskusteluyhteys ole päässyt kunnolla alkuun silloin mietin, että miten muuten voisin sen aloittaa.


      • helmiä_sioille
        flowersreally kirjoitti:

        Ai lääst biisoni ständin?

        Ja sähän tykkäät siitä turskasta?

        Oikeesti, ajatus että kaksi tyyppiä täysin omina itsenään saa yhdessä aikaiseksi oikeasti hyvän ihmissuhteen on aika kova odotus. Itse asiassa.

        Se sujut oleminen kun tuo tuota jo mainittua väljyyttä valintoihin (suo toiselle sen minkä itselleenkin), mutta samalla tekee allergiseksi kaikille muokkaajille.

        Se, että kaksi täysin itsenään olevaa kohtaa toisensa ja saa suhteen aikaseksi, on ainoa tapa millä hyvä suhde onnistuu, Kaikki muut vaihtoehdot on tuhoon tuomittuja. Tuhoon tuomittuja tai teeskenneltyjä... :)


      • Droppiakitusiin
        mazy kirjoitti:

        Heh, oikeestaan pitäs jollain saada senenä valuttamaan. Kerää poskionteloihin,kauhee paineen tunne ja päätä särettää. Niska särkee....ehkä se nenäsuihke toimis. Pitää mennä tonkimaan lääkekaappia kohtsilleen...

        Kumma kun ei 37.2 enempää ole lämpöä.

        Mites poika? Kurkkukivulla tääkin alkoi ja kaikki läpi käy, varo vaan menee pöpö pian sunkin sieraimeen. 😷

        Pitää aamulla kattoa suuntaanko sairaanhoitajalle vai töihin...muksut on onneks jo kuumeettomia. Niiskuttaa kyllä.

        Mut jos satut tulee kipeeks, niin kanasoppaa kitusiin..se toimii. Ei ole vaan elokuvien vuorosanoja, oikeesti kipeenä parast ruokaa...nam.😋

        Onko sulla syyslomaa?

        No mä luotan omaan vastustuskykyyn. Tosin ei näköjään toimi sitten pätkääkään omaan naiseen! 😂 Oon mä perkules vaan niin sekaisin siihen naiseen. Tää on niin fiksuakin. Huh! 🤪

        Onks sulla nenäkannua? Se on aika jees! 😃👌👍
        Ja sit alkuun nenäsumutteita ja se Ellusenkin käyttämä juuren näköinen jutska, inkivääri on kova juttu. D-vitamiinia ja kaikkee mitä vaan keksii... vaikka taitaa kaikilla olla lähinnä psykolooginen vaikutus? 🤔😊

        Poitsu on äitinsä luona. Mä pentele vähän ajauduin kuskiks. Se halus mun naisen firmaan tettiin. Ja ajatteli ajavansa mun porukoitten kesäpaikalta mopolla sinne, mutta sattu muuttujia. 😳
        Ja arvaat vaan kuka joutu/suostu kuskiks? Mulla kiuhahti vähän sappi, mutta poika halus niin. 🙄

        Mun pitää tässä vähän taistella omia tunteita vastaan. Mun vapaat menee ajeluun ja en pääse oman murun viereen. Toisaalta poika halus mun murun firmaan töihin. 🤔
        Hyväksyn oman vitutuksen, mutta haluankin kokea kaiken tämän. Kyllä mä vielä tuon naisen saan vierellä tuntea. 😘❤️

        Tärkeintä on, että tääkin koetaan ja eletään. Eiks tää pitänyt olla matka, eikä päämäärä? Nyt joutuu näitä omia filosofioitaan nielemään! 😂😂😂


      • flowersreally
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Se, että kaksi täysin itsenään olevaa kohtaa toisensa ja saa suhteen aikaseksi, on ainoa tapa millä hyvä suhde onnistuu, Kaikki muut vaihtoehdot on tuhoon tuomittuja. Tuhoon tuomittuja tai teeskenneltyjä... :)

        No niin niin, mutta ei sitä voi keltään toiselta odottaa, se on yhteinen jutska jota molempien pitää haluta juuri sen tietyn vittumaisen ihmisen kanssa (koska kaikkihan me vittumaisia loppupeleissä ollaan).


      • Fileenäkiitos
        flowersreally kirjoitti:

        Ai lääst biisoni ständin?

        Ja sähän tykkäät siitä turskasta?

        Oikeesti, ajatus että kaksi tyyppiä täysin omina itsenään saa yhdessä aikaiseksi oikeasti hyvän ihmissuhteen on aika kova odotus. Itse asiassa.

        Se sujut oleminen kun tuo tuota jo mainittua väljyyttä valintoihin (suo toiselle sen minkä itselleenkin), mutta samalla tekee allergiseksi kaikille muokkaajille.

        Muokkaus?

        Tuossa joskus kirjoitin tänne spontaanisti sellaisen ajatelman, että haluan kaiken...niin huononkin ja tietenkin ajattelen sen tasa-arvoisesti kumminkinpäin. Se on karua, mutta toisaalta vapauttavaakin.

        Mitä pitää suojella? Pelkoja?

        No turska naamalle merkitsee sitä, että jos se osuu, ei ole loppuunmietitty. Muuten viuhuu ohi. 😃👌


      • Joutaiskositsavustaa
        flowersreally kirjoitti:

        No niin niin, mutta ei sitä voi keltään toiselta odottaa, se on yhteinen jutska jota molempien pitää haluta juuri sen tietyn vittumaisen ihmisen kanssa (koska kaikkihan me vittumaisia loppupeleissä ollaan).

        Ehkä se kumpi oikeasti jotain näkee, ottaa toisen lyönninkin turskasta? Kannattaako enää huitoa, vai miettiä?


      • helmiä_sioille
        flowersreally kirjoitti:

        No niin niin, mutta ei sitä voi keltään toiselta odottaa, se on yhteinen jutska jota molempien pitää haluta juuri sen tietyn vittumaisen ihmisen kanssa (koska kaikkihan me vittumaisia loppupeleissä ollaan).

        Minusta siihen riittää, että rakastaa samoja juttuja ja toisiaan,... :)


      • Tsääääää
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Minusta siihen riittää, että rakastaa samoja juttuja ja toisiaan,... :)

        Saanko muotoilla uudestaan?

        Tunnetaan eri tavoin, mutta määrä sama? Täyttymys?

        En mäkään tykkää sun biiseistä, mutta tykkään tuntea! Ei se väärin voi vittu olla? Jeah!

        https://youtu.be/bWXazVhlyxQ

        Racella on munaa biiseissä perkules!!!


      • helmiä_sioille
        Tsääääää kirjoitti:

        Saanko muotoilla uudestaan?

        Tunnetaan eri tavoin, mutta määrä sama? Täyttymys?

        En mäkään tykkää sun biiseistä, mutta tykkään tuntea! Ei se väärin voi vittu olla? Jeah!

        https://youtu.be/bWXazVhlyxQ

        Racella on munaa biiseissä perkules!!!

        Rage on aina ollut aika saatanan kova, muttei tänään. Tänään ollaan vähän herkemmällä tuulella... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=0hZ5b6PxqJM


      • Enkkubiisiloppuun
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Rage on aina ollut aika saatanan kova, muttei tänään. Tänään ollaan vähän herkemmällä tuulella... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=0hZ5b6PxqJM

        No sä tykkäät noista brittimusasta...

        Mulle tulee tää mieleen taas siitä..

        https://youtu.be/Va0vs1fhhNI

        Hiukan alistuneisuutta ja täydellisyyttä. Enkä sovi kumpaankaan. Mutta voin fiilistää...

        Nyt unta koteloon! Huomenna on tiedossa kyydityshommii ja maalaushommii! Öitä. Piä lippu yläällä!


      • helmiä_sioille
        Enkkubiisiloppuun kirjoitti:

        No sä tykkäät noista brittimusasta...

        Mulle tulee tää mieleen taas siitä..

        https://youtu.be/Va0vs1fhhNI

        Hiukan alistuneisuutta ja täydellisyyttä. Enkä sovi kumpaankaan. Mutta voin fiilistää...

        Nyt unta koteloon! Huomenna on tiedossa kyydityshommii ja maalaushommii! Öitä. Piä lippu yläällä!

        :)

        Mä pidän hyvästä musasta. Briteissä on yleensä aina jokin jenkkistuffi jalostunut joksikin loistavaksi... :)

        Öitä... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=6wIXAkXFgTk


      • mazy
        Droppiakitusiin kirjoitti:

        No mä luotan omaan vastustuskykyyn. Tosin ei näköjään toimi sitten pätkääkään omaan naiseen! 😂 Oon mä perkules vaan niin sekaisin siihen naiseen. Tää on niin fiksuakin. Huh! 🤪

        Onks sulla nenäkannua? Se on aika jees! 😃👌👍
        Ja sit alkuun nenäsumutteita ja se Ellusenkin käyttämä juuren näköinen jutska, inkivääri on kova juttu. D-vitamiinia ja kaikkee mitä vaan keksii... vaikka taitaa kaikilla olla lähinnä psykolooginen vaikutus? 🤔😊

        Poitsu on äitinsä luona. Mä pentele vähän ajauduin kuskiks. Se halus mun naisen firmaan tettiin. Ja ajatteli ajavansa mun porukoitten kesäpaikalta mopolla sinne, mutta sattu muuttujia. 😳
        Ja arvaat vaan kuka joutu/suostu kuskiks? Mulla kiuhahti vähän sappi, mutta poika halus niin. 🙄

        Mun pitää tässä vähän taistella omia tunteita vastaan. Mun vapaat menee ajeluun ja en pääse oman murun viereen. Toisaalta poika halus mun murun firmaan töihin. 🤔
        Hyväksyn oman vitutuksen, mutta haluankin kokea kaiken tämän. Kyllä mä vielä tuon naisen saan vierellä tuntea. 😘❤️

        Tärkeintä on, että tääkin koetaan ja eletään. Eiks tää pitänyt olla matka, eikä päämäärä? Nyt joutuu näitä omia filosofioitaan nielemään! 😂😂😂

        Soot menny iha sekasiin siitä naesastas! :D

        Ei se mitään, kuuluu asiaan kun kohdalle osuu puhutteleva tapaus.

        Ei mulla ole kun kastelukannuja, isoja ja pieni niii ja mehukannuja! Heh, ehkä en kaada kastelukannullista vettä nenään ja oota että lentää ulos korvasta. ;)

        Mä olen vähän varauksellinen kaikkiin purkista napsittuihin juttuihin, mielummin syön ne ruokana sisuksiini. Toki joskus otan maitohappobakteeria ja c-vitamiinia purkista. lapsille nyt olen jatkuvasti tuputtanut sitä d-vitamiinia vauvasta saakka. Edelleen ja kalanmaksaöljyä aina välillä tai moniravinnetta. Riippuu vähän siitäkin onko niillä huonoja kausia ruokailussa, ettei meinaa kelvata monipuolisesti kaikki.

        Mut mielummin syön sen inkiväärinkin semmosenaan! x)

        Aijai, mut aatteleppa. Toikin on aika luottamuksellinen homma, että sun poika menee sun kultas yritykseen töihin. Vois olla niinkin päin, ettei hyväksyisi sun uutta daamiasi, jos oikeen keljusti sattus. Ja onko sulla mahkuja nähdä sitä naistasi siinä samalla, kun kuskaat sen poikas sinne duuniin ja haet? Mä jotenkin tajuan sua, mutta uskon että pikku piina vaan on hyväksi, heh. :D

        Sun rakkautes ei siitä vähene, vaikka kerrat olla kyljekkäin ois vähemmät. Eikä naiseskaan. Oon siitä saletti. Tokihan se läheisyydentarve on se mikä just ahdistaa, kun se ei aina järkeä kuuntele.


        Tulee sekin aika, kun sun poika ei sua paljon avuksi pyydä. Miehenä menee ja tekee ittekseen asiansa, että oo nyt vaan tyytyväinen, kun oot vielä noin tärkee ihminen sen elämässä. Se muuttuu, vaikkei tärkeys loppuis se ei ole niin intensiivistä. Sitten sitä voi joskus jopa kaivata, että tarvittaspa muakin johonkin! :D


        Mut mä lähden kohta sairaanhoitajalle, lämpöä on 37.5 vaan, mutt olo on kun olisi katujyrän kanssa paininut ihan pepusta suoraan sanottuna. En jaksa missään kyökissä hosua päivää. Keittiöjakso...enkä vanhuksille viitti viedä pöpöjäkään sitä kautta.

        Törmäillään taas jossain ketjussa!!


      • mazy
        mazy kirjoitti:

        Soot menny iha sekasiin siitä naesastas! :D

        Ei se mitään, kuuluu asiaan kun kohdalle osuu puhutteleva tapaus.

        Ei mulla ole kun kastelukannuja, isoja ja pieni niii ja mehukannuja! Heh, ehkä en kaada kastelukannullista vettä nenään ja oota että lentää ulos korvasta. ;)

        Mä olen vähän varauksellinen kaikkiin purkista napsittuihin juttuihin, mielummin syön ne ruokana sisuksiini. Toki joskus otan maitohappobakteeria ja c-vitamiinia purkista. lapsille nyt olen jatkuvasti tuputtanut sitä d-vitamiinia vauvasta saakka. Edelleen ja kalanmaksaöljyä aina välillä tai moniravinnetta. Riippuu vähän siitäkin onko niillä huonoja kausia ruokailussa, ettei meinaa kelvata monipuolisesti kaikki.

        Mut mielummin syön sen inkiväärinkin semmosenaan! x)

        Aijai, mut aatteleppa. Toikin on aika luottamuksellinen homma, että sun poika menee sun kultas yritykseen töihin. Vois olla niinkin päin, ettei hyväksyisi sun uutta daamiasi, jos oikeen keljusti sattus. Ja onko sulla mahkuja nähdä sitä naistasi siinä samalla, kun kuskaat sen poikas sinne duuniin ja haet? Mä jotenkin tajuan sua, mutta uskon että pikku piina vaan on hyväksi, heh. :D

        Sun rakkautes ei siitä vähene, vaikka kerrat olla kyljekkäin ois vähemmät. Eikä naiseskaan. Oon siitä saletti. Tokihan se läheisyydentarve on se mikä just ahdistaa, kun se ei aina järkeä kuuntele.


        Tulee sekin aika, kun sun poika ei sua paljon avuksi pyydä. Miehenä menee ja tekee ittekseen asiansa, että oo nyt vaan tyytyväinen, kun oot vielä noin tärkee ihminen sen elämässä. Se muuttuu, vaikkei tärkeys loppuis se ei ole niin intensiivistä. Sitten sitä voi joskus jopa kaivata, että tarvittaspa muakin johonkin! :D


        Mut mä lähden kohta sairaanhoitajalle, lämpöä on 37.5 vaan, mutt olo on kun olisi katujyrän kanssa paininut ihan pepusta suoraan sanottuna. En jaksa missään kyökissä hosua päivää. Keittiöjakso...enkä vanhuksille viitti viedä pöpöjäkään sitä kautta.

        Törmäillään taas jossain ketjussa!!

        Näh, moniravinne piti olla " sitaateissa"...:D


      • mazy
        Enkkubiisiloppuun kirjoitti:

        No sä tykkäät noista brittimusasta...

        Mulle tulee tää mieleen taas siitä..

        https://youtu.be/Va0vs1fhhNI

        Hiukan alistuneisuutta ja täydellisyyttä. Enkä sovi kumpaankaan. Mutta voin fiilistää...

        Nyt unta koteloon! Huomenna on tiedossa kyydityshommii ja maalaushommii! Öitä. Piä lippu yläällä!

        Piti äsken jo linkittää tämä ja kysyä onko paha?

        https://youtu.be/Is-AEgolHnI

        Muistuttaa hiukan Depeche Moden joitakin kappaleita, mutta ei liikaa... tykkään. :)


      • mazy
        mazy kirjoitti:

        Piti äsken jo linkittää tämä ja kysyä onko paha?

        https://youtu.be/Is-AEgolHnI

        Muistuttaa hiukan Depeche Moden joitakin kappaleita, mutta ei liikaa... tykkään. :)

        Laitanpa sen Depeche Modenkin ehkä parhaimman biisin tähän...

        https://youtu.be/aGSKrC7dGcY

        Sitten morot!! :)


      • mazy kirjoitti:

        Soot menny iha sekasiin siitä naesastas! :D

        Ei se mitään, kuuluu asiaan kun kohdalle osuu puhutteleva tapaus.

        Ei mulla ole kun kastelukannuja, isoja ja pieni niii ja mehukannuja! Heh, ehkä en kaada kastelukannullista vettä nenään ja oota että lentää ulos korvasta. ;)

        Mä olen vähän varauksellinen kaikkiin purkista napsittuihin juttuihin, mielummin syön ne ruokana sisuksiini. Toki joskus otan maitohappobakteeria ja c-vitamiinia purkista. lapsille nyt olen jatkuvasti tuputtanut sitä d-vitamiinia vauvasta saakka. Edelleen ja kalanmaksaöljyä aina välillä tai moniravinnetta. Riippuu vähän siitäkin onko niillä huonoja kausia ruokailussa, ettei meinaa kelvata monipuolisesti kaikki.

        Mut mielummin syön sen inkiväärinkin semmosenaan! x)

        Aijai, mut aatteleppa. Toikin on aika luottamuksellinen homma, että sun poika menee sun kultas yritykseen töihin. Vois olla niinkin päin, ettei hyväksyisi sun uutta daamiasi, jos oikeen keljusti sattus. Ja onko sulla mahkuja nähdä sitä naistasi siinä samalla, kun kuskaat sen poikas sinne duuniin ja haet? Mä jotenkin tajuan sua, mutta uskon että pikku piina vaan on hyväksi, heh. :D

        Sun rakkautes ei siitä vähene, vaikka kerrat olla kyljekkäin ois vähemmät. Eikä naiseskaan. Oon siitä saletti. Tokihan se läheisyydentarve on se mikä just ahdistaa, kun se ei aina järkeä kuuntele.


        Tulee sekin aika, kun sun poika ei sua paljon avuksi pyydä. Miehenä menee ja tekee ittekseen asiansa, että oo nyt vaan tyytyväinen, kun oot vielä noin tärkee ihminen sen elämässä. Se muuttuu, vaikkei tärkeys loppuis se ei ole niin intensiivistä. Sitten sitä voi joskus jopa kaivata, että tarvittaspa muakin johonkin! :D


        Mut mä lähden kohta sairaanhoitajalle, lämpöä on 37.5 vaan, mutt olo on kun olisi katujyrän kanssa paininut ihan pepusta suoraan sanottuna. En jaksa missään kyökissä hosua päivää. Keittiöjakso...enkä vanhuksille viitti viedä pöpöjäkään sitä kautta.

        Törmäillään taas jossain ketjussa!!

        " Toikin on aika luottamuksellinen homma, että sun poika menee sun kultas yritykseen töihin. Vois olla niinkin päin, ettei hyväksyisi sun uutta daamiasi, jos oikeen keljusti sattus. "

        Niin ja äxä on varmaan riemussaan kun uusionainen vei miehen ja nyt sitten lapsiakin kääntämässä häntä vastaan, niin se varmaan sen näkee, ja uusiomuija kun kans sitten riemastuu kun joutuu keskelle sotaa niin siinähän sitten kaapin paikkakin varmaan heiluu sinne tänne, kaik on väärin kaikkien mielestä ja ne löytää tasan yhen syyllisen tilanteeseen :D


      • flowersreally
        Fileenäkiitos kirjoitti:

        Muokkaus?

        Tuossa joskus kirjoitin tänne spontaanisti sellaisen ajatelman, että haluan kaiken...niin huononkin ja tietenkin ajattelen sen tasa-arvoisesti kumminkinpäin. Se on karua, mutta toisaalta vapauttavaakin.

        Mitä pitää suojella? Pelkoja?

        No turska naamalle merkitsee sitä, että jos se osuu, ei ole loppuunmietitty. Muuten viuhuu ohi. 😃👌

        Mistä sä suojelemiset ja pelot tempaisit?

        Muokkaajat on niitä, jotka haluaa sut ehtojen kera.


      • flowersreally
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Minusta siihen riittää, että rakastaa samoja juttuja ja toisiaan,... :)

        No mut toi sisältää odotuksen myös sua itseäsi kohtaan, ei vaan naiselle.


      • mitävaanhaluaa
        flowersreally kirjoitti:

        Mistä sä suojelemiset ja pelot tempaisit?

        Muokkaajat on niitä, jotka haluaa sut ehtojen kera.

        No käsitin kommenttisi aika pelokkaana ja itsesuojeluhakuisena... siitä.

        Lokeroidahan voi vaikka minkälaiseks toiset, jos tykkää, mutta totuus voi olla ihan muuta.


      • flowersreally
        mitävaanhaluaa kirjoitti:

        No käsitin kommenttisi aika pelokkaana ja itsesuojeluhakuisena... siitä.

        Lokeroidahan voi vaikka minkälaiseks toiset, jos tykkää, mutta totuus voi olla ihan muuta.

        Käsitit väärin, taas kerran.


      • eiuuttakai
        flowersreally kirjoitti:

        Käsitit väärin, taas kerran.

        No mutta niin sitä aika monet tekee... Eiköhän se ole aika yleistä.


      • mazy
        Harmaaritari kirjoitti:

        " Toikin on aika luottamuksellinen homma, että sun poika menee sun kultas yritykseen töihin. Vois olla niinkin päin, ettei hyväksyisi sun uutta daamiasi, jos oikeen keljusti sattus. "

        Niin ja äxä on varmaan riemussaan kun uusionainen vei miehen ja nyt sitten lapsiakin kääntämässä häntä vastaan, niin se varmaan sen näkee, ja uusiomuija kun kans sitten riemastuu kun joutuu keskelle sotaa niin siinähän sitten kaapin paikkakin varmaan heiluu sinne tänne, kaik on väärin kaikkien mielestä ja ne löytää tasan yhen syyllisen tilanteeseen :D

        Ei se mitään miestä vienyt, Dissi oli vapaa mies. Eikä lastakaan vie, lapsi itse valitsee ( teini jo ) mihin haluaa mennä. Voihan ex miehen uusi elämä ketuttaa ja varsinkin, jos oma elämä ei oo yhtä mallillaan. Mutta ei silti pitäis sabotoida exänsä uutta elämää, jos ex on onnellinen.

        Keskittyy eronneet vaan tekemään omasta elämästään parempaa. :)


      • mazy kirjoitti:

        Ei se mitään miestä vienyt, Dissi oli vapaa mies. Eikä lastakaan vie, lapsi itse valitsee ( teini jo ) mihin haluaa mennä. Voihan ex miehen uusi elämä ketuttaa ja varsinkin, jos oma elämä ei oo yhtä mallillaan. Mutta ei silti pitäis sabotoida exänsä uutta elämää, jos ex on onnellinen.

        Keskittyy eronneet vaan tekemään omasta elämästään parempaa. :)

        Joo mutta se äxä voi ajatella toisin, vähän niin kuin jännämiehet. Kun on kerran korkannut dissin omistukseensa se on ja pysyy, siitä kuuluu muiden naisten pitää näppinsä irti. Ja hyvinkin voi kokea että häneltä nyt ollaan lasta kääntämässä häntä vastaan, Dissin kertoman mukaan kun ei mikään sopuisin luonne se äxä ole. Niin ei pitäis mutta en pitäis mahdottomana että tuollasesta draamaan vois lähtee syntymään kun kaikki ihmiset ei vaan osaa aina käyttäytyä aikuismaisesti, pikemminkin päinvastoin.


      • yövuorossataas
        mazy kirjoitti:

        Ei se mitään miestä vienyt, Dissi oli vapaa mies. Eikä lastakaan vie, lapsi itse valitsee ( teini jo ) mihin haluaa mennä. Voihan ex miehen uusi elämä ketuttaa ja varsinkin, jos oma elämä ei oo yhtä mallillaan. Mutta ei silti pitäis sabotoida exänsä uutta elämää, jos ex on onnellinen.

        Keskittyy eronneet vaan tekemään omasta elämästään parempaa. :)

        Joo, näin on. On varmaan monella paljon kaikenlaisia vaikeuksia, mutta ei tässä mitään todellista ongelmaa edes ole. Elämät ottaa vaan uomiaan tässä.

        Mutta pitäähän Harmiksen nyt vähän päästä dramatisoimaan. :oD

        Jäi tuolta näköjään joku viesti välistä vastaamattakin. :oO Mutta siis ei tässä olekaan oikeasti tosiaan mitään ongelmaa, on vaan tunteita ja olotiloja, mutta ne kyllä selittyy ihan normaalisti, että tuo varsinainen hyvällä fiiliksellä ratsastelu saa jatkua. :o)

        Tässä oon opetellut itseasiassa käyttämään käytännössä omaa palstaltakin selostamaa filosofiaa. Tunteita saa olla, mutta tunnistaa mistä tulee mikäkin ja mitä niiden aiheuttamille asioille voi/kannattaa tehdä. Ja ääneensanomisen voima on aikamoinen...ei vaan sille toiselle, vaan myös itselle. Kun toiselle on saanut kertoa tunteet ja mietteet, sekä sen miten ne ymmärtää, voi vapautuneesti olla vaikka vittuuntunut tai onnellinen, kun tietää, ettei toinen ole tietämättä siitä. Siitä se tulee varmaan se, että huononkin asian osaa kääntää positiiviseksi..??? Ei varsinaisesti itse asiaa, vaan sen kokemisen. Joitain paskahommia vaan tapahtuu ja sille ei voi mitään. Parempi ottaa ne vastaan niin, että niistä jää mahdollisimman vähän sitä paskaa fiilistä mukaan. :o) Se on turhaa taakkaa...


      • ylpeäisukki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo mutta se äxä voi ajatella toisin, vähän niin kuin jännämiehet. Kun on kerran korkannut dissin omistukseensa se on ja pysyy, siitä kuuluu muiden naisten pitää näppinsä irti. Ja hyvinkin voi kokea että häneltä nyt ollaan lasta kääntämässä häntä vastaan, Dissin kertoman mukaan kun ei mikään sopuisin luonne se äxä ole. Niin ei pitäis mutta en pitäis mahdottomana että tuollasesta draamaan vois lähtee syntymään kun kaikki ihmiset ei vaan osaa aina käyttäytyä aikuismaisesti, pikemminkin päinvastoin.

        Oon aikahyvin pitänyt erossa exän mun elämästä. Aina se meinaa sorkkia sitä lasten kautta, mutta laihoin tuloksin. Joskus pitää ottaa julmaltakin kuullostava ehdoton linja. Mutta on tuo nykyinen nainen sen verta fiksu nainen, että hän ei lähde provosoitumaan mistään. Ihmettelee kyllä exän touhuja, mutta toisaalta aikavähän se hänen elämäänsä tai meidän yhteiseen elämään on vaikuttanut.

        Ja muuten kyllä aika reteenä sai olla, kun kävin illalla pojan hakemassa. Naisen työkaverit kilpaa kehu poikaa. On niin reipas ja sosiaalinen sälli, että kyllä pärjää maailmassa. Ja poikakin tykkäs hääräillä hommia ravintolassa. Essu päällä kävi hymy korvissa asti astioita pöydistä ja pesi niitä koneella ja kuivasi vieden takaisn niitä. Pilkkoi pottuja ja silppusi porkkanoita. Imuroi lattiat ja oli aika kotonaan niissäkin hommissa. Aamulla koukkaan yövuoron jälkeen jannun ja takas sinne...itse meen unille naisen luo.


      • ylpeäisukki kirjoitti:

        Oon aikahyvin pitänyt erossa exän mun elämästä. Aina se meinaa sorkkia sitä lasten kautta, mutta laihoin tuloksin. Joskus pitää ottaa julmaltakin kuullostava ehdoton linja. Mutta on tuo nykyinen nainen sen verta fiksu nainen, että hän ei lähde provosoitumaan mistään. Ihmettelee kyllä exän touhuja, mutta toisaalta aikavähän se hänen elämäänsä tai meidän yhteiseen elämään on vaikuttanut.

        Ja muuten kyllä aika reteenä sai olla, kun kävin illalla pojan hakemassa. Naisen työkaverit kilpaa kehu poikaa. On niin reipas ja sosiaalinen sälli, että kyllä pärjää maailmassa. Ja poikakin tykkäs hääräillä hommia ravintolassa. Essu päällä kävi hymy korvissa asti astioita pöydistä ja pesi niitä koneella ja kuivasi vieden takaisn niitä. Pilkkoi pottuja ja silppusi porkkanoita. Imuroi lattiat ja oli aika kotonaan niissäkin hommissa. Aamulla koukkaan yövuoron jälkeen jannun ja takas sinne...itse meen unille naisen luo.

        Joo, ei kun vaan arvelin noita mahdollisuuksia kun sun kertoman mukaanhan se herne saattaa mennä nenään helpostikin niin miksei sitten tuollasestakin voi mennä, naiset kun on aika outoja ylipäätään.

        Joo, kyllä siellä varmaan ihmetellään toisenkin kerran että miten voi olla noin reipas poika kun isänsä on sellanen laiska vötkylä :D


      • hikisyödessä
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, ei kun vaan arvelin noita mahdollisuuksia kun sun kertoman mukaanhan se herne saattaa mennä nenään helpostikin niin miksei sitten tuollasestakin voi mennä, naiset kun on aika outoja ylipäätään.

        Joo, kyllä siellä varmaan ihmetellään toisenkin kerran että miten voi olla noin reipas poika kun isänsä on sellanen laiska vötkylä :D

        No exä nyt on oma lukunsa, mutta ei sitä voi laittaa naisihmisien piikkiin. Ihan on omanlaatuinen ajatuksen juoksu hällä. :oD No ainakin täysin vastakohta löytyy nyt käsipuolesta....

        Hah...kuules nytkin painatan täyttähäkää yövuoroa, niin että savu nousee... Ja eikös se olekin aikasta hienoa nykyään, että joku on vähäruokainen, mä olen työn suhteen sellainen. :oD


    • jatkan_etsintää

      Etsin keskustelevaa, itseäni (tunne)älykkäänpää, huumorintajuista miestä. Katseenkestävä ulkonäkö, hyvä potenssi, liikunnalliset/ luontoharrastukset. Näitä tuntuu olevan harvassa?
      Tarjoan itse vastaavaa.

      • helmiä_sioille

        Sinua (tunne)älykkäämpää? Miten voit tarjota saman...?


      • JossainMuualla

        Hän tarjoaa miehelle naisena miestä?


    • Vau mikä ketjun aihe. Tänään ollaankin tavallista suurempien kysymysten äärellä :o

    • odotusarvo

      Aivan liian laajan kysymyksen on joku heittänyt. Sehän riippuu mistä puolelta, mihin liittyen, minkälaisessa tilanteessa, minä päivänä ja mihin vuorokauden aikaan asiaa tarkastelee. Tietenkin vastaukseen liittyy se, mitä naisena missäkin vaiheessa miettii. Itse tarjoan sitä, mitä milloinkin on tarjottavissa. Enempään en taida pystyä.

    • ainoa_tärkeä_asia

      Kiimavitun pitää kostua miehestä.

    • mehumaija

      Tästä lähtien erittäin paljon, kriteerit ylöspäin. Muuten ei tule mitään, huomattu on.

      • mehupaska

        Miehet on huijareita suurin osa.


      • aapelil

        Entä jos suunta pitäisikin olla toiseen suuntaan, jos sun tasosi olisikin siellä?
        Mies kyllästyy ellet olekaan samalla tasolla.


    • 12121212121212

      Naiset eivät koskaan vastaa rehellisesti kysymykseen mitä he odottavat mieheltä.

      Esimerkiksi nainen voi sanoa "odotan että mieskin uskaltaa puhua tunteista ja myöntää joskus heikkoutensa".

      Todellisuudessa nainen haluaakin 185cm jykeväleukaisen statusmiehen joka menestyy 99,9% ajasta ja puhuu tunteista kerran viidessä vuodessa.

      Ellei tällaista miestä löydy, nainen ottaa 185cm jykeväleukaisen statusmiehen mieluummin kuin antamaansa kuvaukseen sopivan miehen joka puhuu tunteista ja myöntää heikkoutensa, mutta ei ole riittävän pitkä ja menestyvä.

      • 1414141414

        Ensitreffit alttarilla paljastaa mainiosti naisten toiveet. Vaikka naiset ovat itse lyhyitä leveäperseisiä lylleröjä, pitää miehen olla pitkä ja hoikka. Muilla toiveilla ei ole niin väliä, siksi riitoja syntyy heti kun huomataan että pitkä mies ei olekaan satujen prinssi vaikka niin lukee satukirjoissa.
        Tietenkin ohjelmaan pääsemättömät naiset ovat toivoneet kaikki samaa asiaa.


    • Montako paria kenkiä pitää olla? Haittaako jos alu-ja pussilakanat on samalla hyllyllä? Onko ongelma jos rokotukset on kunnossa?

      Lähinnä siis ajattelin että mies on vielä töissä ja sanoo missä on talon vara-avain ja toteaa että mene taloon ollen kuin kotonasi. Hän tulee parin tunnin päästä; mitä toivot tai et toivo kodissa näkevän ja oletko niin utelias että kurkkaat liinavaatekaappiin koska olet saanut luvan olla kuin kotonasi?

      • menneentalvenlumia

        Unohda jo nuo liinavaatteet ja verhot, se oli hitti joskus mutta ei enää.


    • Neitinen37

      Odotan rehellisyyttä ja uskollisuutta. Sellaisia miehiä ei ole kuin yksi miljoonassa. Ihan sama onko mies ruma tai köyhä ei haitaa mutta jos mies ei voi olla rehellinen niin miehen kanssa ei kannata koskaan seurustella.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      316
      7118
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2174
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1601
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1419
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1133
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      1009
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      853
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      49
      837
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe