Vai oletteko ikisinkkuja?
Aiotteko seurustella koskaan?
31
326
Vastaukset
- lempeä_herätys
Seurusteleminen ei ole aikomisesta riippuva asia.
- Ananias.Palstamäki
Ei tässä iässä enää seurustella.
- NainenRuudunTakana
Kyllä aikoa seurustella. Seurustelen nytkin kaksi miesta ja kolmen naisen kanssa. Te ätmiuskovaiset olette idiootteja, koska kuvittelette että nainen vaan eläin. Normaali mies ei näin kuvittele. Minulla valta valita kaikki mies. Te ette ymmarra seurustelusta mitaan.
Meilla suomalaisessa yhteiskunnassa naisella parempi asema, vaikka naisen rupla vain kuusikymmentä penniä miehen euroon nähten.- NainenRuudunTakaa
Kah, trolliätmi on ottanut uuden tyylin. Meinasin just tulla avautumaan että olen koko ajan tullut sinkummaksi, mutta kuulostais kieltämättä ihan hauskalta toikin tilanne. En yhtään pahakseni pistäisi olla jossain hyvässä polysysteemissä ja valta valita kaikki mies, joo, kelpais.
Saattaisin silti valita niin, et on elämässä riittävästi omaa aikaa. Että ei mitään liian tiiviitä noi suhteet olis.
Mut mikä h-tin rupla? Eiks itätrolleilla o vähän sovinistisempi maailmankuva? - sellaistase
Kyllä tässä kovasti seurustellaan tai parisuhteessa ollaan...miten se nyt nykyään meneekään?
Mutta ei kai se aikomuksesta kiinni ole ollutkaan ikinä, vaan lähinnä sen mahdollisuudesta. Ja sen mahdottomuuteen syitä on voinut vaan miettiä.
Mietinkin, että miksi on vaikeaa pariutua? Nuorempana jos on ollut suhteita ja vanhempana eonnut, niin vaikeaa on. Jos on ollut kokematon jo keski-ikään asti, vaikeaa on. Aina on vaikeaa ja sitä mietitään yhdessä ja erikseen. Kyllä se vaan johtuu suoraan itsestä ja koetusta elämästä. Katkeruus, pelot, ahdistukset ja sen sellaiset selässään ihmiset paarustavat lokakuun sateessa harmaana kuin kelikin ja surkeus lyö kasvoille...kyllä se mahdottomuus äkkiä lyö koiville... - eiossooenäänäitäkään
sellaistase kirjoitti:
Kyllä tässä kovasti seurustellaan tai parisuhteessa ollaan...miten se nyt nykyään meneekään?
Mutta ei kai se aikomuksesta kiinni ole ollutkaan ikinä, vaan lähinnä sen mahdollisuudesta. Ja sen mahdottomuuteen syitä on voinut vaan miettiä.
Mietinkin, että miksi on vaikeaa pariutua? Nuorempana jos on ollut suhteita ja vanhempana eonnut, niin vaikeaa on. Jos on ollut kokematon jo keski-ikään asti, vaikeaa on. Aina on vaikeaa ja sitä mietitään yhdessä ja erikseen. Kyllä se vaan johtuu suoraan itsestä ja koetusta elämästä. Katkeruus, pelot, ahdistukset ja sen sellaiset selässään ihmiset paarustavat lokakuun sateessa harmaana kuin kelikin ja surkeus lyö kasvoille...kyllä se mahdottomuus äkkiä lyö koiville...Oho...kommentoin trollille...kun piti yleisesti... Mutta eikös ruplan pienempi osa ollut muutens kopeekka, eikä penni? :oD
- NainenRuudunTakaa
Nyt mua kyllä alkoi kiinnostaa millainen tyyppi kirjoittelee näitä. Selvästi joku ätmirunkkari fantasioi musta, oon nähtävästi just riittävän jännä ätmillekin.
Mielelläni kyllä alistaisin tätä trolliätmiä. Ottaisin vaikka viikonlopuksi koulutukseen. Olis siinä mukava viikonloppu molemmille. Ätmikin oppisi miten naisten kanssa käyttäydytään. - mielenkiintoistakyllä
NainenRuudunTakaa kirjoitti:
Nyt mua kyllä alkoi kiinnostaa millainen tyyppi kirjoittelee näitä. Selvästi joku ätmirunkkari fantasioi musta, oon nähtävästi just riittävän jännä ätmillekin.
Mielelläni kyllä alistaisin tätä trolliätmiä. Ottaisin vaikka viikonlopuksi koulutukseen. Olis siinä mukava viikonloppu molemmille. Ätmikin oppisi miten naisten kanssa käyttäydytään.No täällä on hiukka outoa sakkia kyllä takana. Joillain vaan lähtee näinsanotusti lapasesta.. aina kun on joku tunnistettava nimimerkki, alkaa jossainvaiheessa jahti. Ja en kyllä osaa sanoa, että kuka oisi sellainen, ketä ei täällä joku jahtaisi? Aina löytyy keinot ja kikat...siksi en oikeastaan kovin mielellään ota enää mitään yksittäistä nimimerkkiä, vaikka joskus olin hyvinkin rekisteröitymisen puolella. Tää pitäis olla sitten paremmin moderoitua ja jotenkin suljettu palsta...
- NainenRuudunTakaa
mielenkiintoistakyllä kirjoitti:
No täällä on hiukka outoa sakkia kyllä takana. Joillain vaan lähtee näinsanotusti lapasesta.. aina kun on joku tunnistettava nimimerkki, alkaa jossainvaiheessa jahti. Ja en kyllä osaa sanoa, että kuka oisi sellainen, ketä ei täällä joku jahtaisi? Aina löytyy keinot ja kikat...siksi en oikeastaan kovin mielellään ota enää mitään yksittäistä nimimerkkiä, vaikka joskus olin hyvinkin rekisteröitymisen puolella. Tää pitäis olla sitten paremmin moderoitua ja jotenkin suljettu palsta...
On toi palstatrollaus vaan aika naurettava tapa viettää aikaa. Kun vois keskustella omana itsenäänkin (vielä vaikka vaihtuvan nimimerkin takaa jos haluaa), mutta ei sitten uskalla.
Sääliksi jo vähän käy. - Kummallista
On toi palstatrollaus vaan aika naurettava tapa viettää aikaa. Kun vois keskustella omana itsenäänkin (vielä vaikka vaihtuvan nimimerkin takaa jos haluaa), mutta ei sitten uskalla.
Sääliksi jo vähän käy.Itselle tulee mieleen, että joku ääretön katkeruus on takana. Ja sellainen fiilis, että tuollainen kuvittelee saavansa tuosta jotain itselleen, mitä ei pysty muuten tavoittamaan.
Säälittäväähän tuo on. Mutta totta, oli syy mikä tahansa. - vahinkoa
Mielelläni kyllä alistaisin tätä trolliätmiä. Ottaisin vaikka viikonlopuksi koulutukseen. Olis siinä mukava viikonloppu molemmille. Ätmikin oppisi miten naisten kanssa käyttäydytään.Ajanvietettä, sun ja monen muun nikeillä tehdyt trollaukset tunnistaa, mutta esim. ananiaksen kohdalla ei aina. Rölli voi saada vahinkoakin aikaan.
Joku määritteli joskus seurustelun ainakin kaksi vuotta kestäväksi ja vakavaksi sellaiseksi. Täytyy tunnustaa, että sellaista minulla ei ole takana. En kyllä ole ollut ilman naisystäviä. Yhden naisen tunnen yli 10 vuoden takaa, mutta siinä suhteessa ei ollut oikein seurustelua ja seksinkin mahdollisuus tyssäsi alun tiedosteluun, joka torjuttiin. Jotain ystävyyssuhteita on ollut, mutta ei vakavaa seurustelusuhdetta ehkä ollenkaan.
Kenties joskus seurustelen, mutta ehkä parhaimmat vuodet siihen ovat takana. Pyrkimällä en ainakaan tähtää ikisinkuksi. En myöskään meinaa olla ikusinkku eli kirjoittamaan tällä palstalla "sinkut" hautaan asti, sillä tavallakaan en tähtää ikusinkkuudeen sinkut-palstalla.- NainenRuudunTakaa
Sinäkö trollaat minua ätmirunkkari???
Olet kanssa yksi säälittävä vemputtaja koko ukko. Häpeäisit.
Minulla on senverran paljon mahdollisuuksia parisuhteisiin, että kenenkään palstarunkkarin on turha tulla aukomaan päätään! - NainenRuudunTakaa
Sinäkö trollaat minua ätmirunkkari???
Olet kanssa yksi säälittävä vemputtaja koko ukko. Häpeäisit.
Minulla on senverran paljon mahdollisuuksia parisuhteisiin, että kenenkään palstarunkkarin on turha tulla aukomaan päätään!No niin, tää ätmitolli nyt selvästi ilahtui huomiosta. Niinhän se on, että palstamiehet ilkeilee ja trollaa kun eivät osaa muuten naisten huomiota saada. Semmoisia aika kehittymättömiä. Semmoista leikkiä.
Huvittaa, että selvästi miehiä ottaa päähän, jos jollain naisella sitten oikeasti onkin vientiä. Että ensin on hirveä uhriutumisvalitus, että kaikki naiset saa helposti ja lol ja sitten kun joku nainen tulee vähän sillä mielellä et joo, mikäs ettei, niin sit ätmikuoro meneekin ihan sekaisin.
Fatihope on yksi palstan fiksuja kirjoittajia, vaan eikös sunkin pitänyt lopettaa? - NainenRuudunTakaa
Käsittämätöntä, että minulla on näin monia trolleja. Älä usko fhl kumpaakaan edellä.
Minä olen suhteessa oleva nainen ja saan aina miehen kun haluan. Ihan toista kuin nämä ätmiuskovaiset täällä, jotka eivät ulkonäkönsä takia kelpaa suhteeseen. Luuserit. Naisena elossa on se hyvä puoli, että aina saa. Laadusta ei niin väliä. - tunnistaa.trollin
No niin, tää ätmitolli nyt selvästi ilahtui huomiosta. Niinhän se on, että palstamiehet ilkeilee ja trollaa kun eivät osaa muuten naisten huomiota saada. Semmoisia aika kehittymättömiä. Semmoista leikkiä.
Huvittaa, että selvästi miehiä ottaa päähän, jos jollain naisella sitten oikeasti onkin vientiä. Että ensin on hirveä uhriutumisvalitus, että kaikki naiset saa helposti ja lol ja sitten kun joku nainen tulee vähän sillä mielellä et joo, mikäs ettei, niin sit ätmikuoro meneekin ihan sekaisin.
Fatihope on yksi palstan fiksuja kirjoittajia, vaan eikös sunkin pitänyt lopettaa?Täällä on trollattu vissiin kaikkien nimillä, darkfearin ja ananias.palstamäen nikeillä ehkä eniten. Sen kun antaa olla, kaikki tunnistaa trollin oikeasta.
- lazyz
Jaaha, näin herra joka ilmoitti olevansa pois jouluun asti :)
- menes.petiin
lazyz kirjoitti:
Röllin nukkumaanmenoaika ;)
lazyz kirjoitti:
En pystynytkään olemaan. Sen puoleen rajoitan sitä kirjoittamista ennemmin kuin olen täysin poissa. Nytkin kirjoitan vain pienen hetken yliopistolla aamulla ja kohta ryhdyn tekemään siellä paljon järkevämpää, josta on jotain hyötyä, työtä.
- NainenRuudunTakaa
Faith.Hope.Love kirjoitti:
En pystynytkään olemaan. Sen puoleen rajoitan sitä kirjoittamista ennemmin kuin olen täysin poissa. Nytkin kirjoitan vain pienen hetken yliopistolla aamulla ja kohta ryhdyn tekemään siellä paljon järkevämpää, josta on jotain hyötyä, työtä.
Mene hoitoon mälliperse.
- Loistavalokakuu
En tahtoisi jäädä ikisinkuksi, mutta herra oikeaa vaan ei löydy:(
- eopd
Ja se oikea on millainen? Ei tarvi sanoa, se tiedetään jo.
- Loistavalokakuu
eopd kirjoitti:
Ja se oikea on millainen? Ei tarvi sanoa, se tiedetään jo.
No jännä ja komea.
Ai niin, ei tarvinnut sanoa.
- UteliaskoVain
Hänen kanssa ainakin yrittäisin? Halua on, mut ei ole pelkästään itsestä kiinni, täytyy olla molemminpuoliset tuntemukset. Asenne ratkaisee monesti. Löytyykö yhteistä kieltä ja ymmärrystä?
- hyväksyminen
Nuo ovat tärkeitä asioita esille otettavaksi. Ymmärtäminen on tärkeää ja yhtä tärkeää on se, että kommuninkointi toimii.
- Kaisanoasaa
Rumana miehenä en koskaan saa seurustella.
Ehkä joskus tulevaisuudessa :p
En ole kokonaan heittänyt kirvestä kaivoon.- Kaunisrietasonnellinen
Treffeillä käyn suht ahkerasti. Ehkä joku päivä tärppää. En ole kuuminta hottia parisuhdemarkkinoilla näin leskinaisena.
- aikaruma
Seurustelen 5 eri ämmän kanssa.
Valehtelen että saan pian perinnön niin lainaan niiltä rahaa ja pidän hauskaa. - ruma-ätmi
Olen ikisinkku ja ikisinkkuna pysyn. Olen aito neitsytsetä. Ei tällä naamalla ja pituudella (168 cm) koskaan naista saa. Olen hyväksynyt asian ja harkitsen seksirobotin tilaamista. Saisikohan sitä varten pankista lainaa, käyn töissä ja minulla on säännölliset tulot, mutta ilman lanarahaa ei seksirobotin hankinta ole mahdollista.
Suoraan vaan naimisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934