Minulla ... 🤬 *This sucks* ...
Oliko sinulla hyvä päivä?
12
259
Vastaukset
- aitoriitta
Minulla oli kohtalaisen hyvä päivä. Oli vapaapäivä. Sain tehtyä ne asiat, jotka halusin. Keksin muuten tossa äsken, mikä meitä kahtayhdistää. Meiltä molemmilta puuttuu tyttöystävä, minulta tosin muodossa ystävätyttö. Me vastaamme siis jotenkin toistemme toiveisiin. Kun löydämme omamme, meitä ei suhteessa toisiimme enää tarvita. Oletko samaa mieltä?
- Huomenia
Olen samaa mieltä
- Virhe.Käsittelyssä
Aamut Ritu, mitä sä selität siellä, en mie tunne sinua ja en halua edes sinua kaveriksi.
Minun viestit lähtee yleensä ainoastaan miehelle, ei sinulle!
☕
- OmallaTavallaTavallinen
On ollut ihan hyvä päivä. Kävin pitkällä kävelylenkillä ja siinä kävellessä mietin kuka ystävistäni on luotettava ja kuka ei. On ikävää huomata et joku jota oon pitänyt hyvänä ystävänä onkin oikeasti valehtelija, todellinen riidankylväjä ja kiusaaja. Piti hiukan "tönäistä" että hän alkoi näyttää todellisen luonteensa ja pahoittelut siitä, mutta ystävät ei koskaan toimi toisiaan kohtaan niin kuin hän on nyt minua kohtaan toiminut.
- Virhe.Käsittelyssä
Kaikki ole sitä, miltä näyttää .....
Sitä se elämä on, ikinä ei voi tietää, mistä suunnasta *puukko* tulisi suoran selkää ..
Sä voit aina antaa anteeksi ja unohtaa ....TAI ....
"Pidä ystävät lähellä, mutta viholliset lähempänä" Näin olet aina askel edellä.
Muista olla kohtelias hänelle, vaikka petturuus on tiedossa ja kun tilaisuus sinulle tulee niin *tiputa hänet alas*
Rauhassa pää kylmänä vaan ja malttia 🙄 - OmallaTavallaTavallinen
Ei minulla ole tarvetta antaa anteeksi tai unohtaa. Ei myöskään tarvetta tiputtaa häntä alas. Jos hän jää samanlaisesta asiasta vielä uudelleen kiinni niin todennäköisesti en ole yhtä rauhallinen. Toistaiseksi luottamus kyseiseen ihmiseen on mennyt eikä se tule helpolla takaisin. Olen hänelle ystävällinen ja kohtelias kuten yleensä, mutta jatkossa en enää yritä ymmärtää hänen käytöstään, sitä jatkuvaa toisten ihmisten hyväksikäyttämistä ja selän takana vehkeilyä. Antaa hänen olla ja minä jatkan eteenpäin muiden kanssa.
- Virhe.Käsittelyssä
Mitä hän teki että menetti luottamuksen?
- OmallaTavallaTavallinen
Lavasti minut asiaan, jota en ole tehnyt. Esiintyy minuna eikä tiedä että jäi jo kiinni.
- Virhe.Käsittelyssä
Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Mitä hän teki että menetti luottamuksen?
Hoi sinä!!! Se oli minun nicci ja en edes kirjoittanut sitä kysymystä 🤬
- Virhe.Käsittelyssä
OmallaTavallaTavallinen kirjoitti:
Ei minulla ole tarvetta antaa anteeksi tai unohtaa. Ei myöskään tarvetta tiputtaa häntä alas. Jos hän jää samanlaisesta asiasta vielä uudelleen kiinni niin todennäköisesti en ole yhtä rauhallinen. Toistaiseksi luottamus kyseiseen ihmiseen on mennyt eikä se tule helpolla takaisin. Olen hänelle ystävällinen ja kohtelias kuten yleensä, mutta jatkossa en enää yritä ymmärtää hänen käytöstään, sitä jatkuvaa toisten ihmisten hyväksikäyttämistä ja selän takana vehkeilyä. Antaa hänen olla ja minä jatkan eteenpäin muiden kanssa.
Sä olet pelottava jo tässä ... et kai käyttää mitään väkivalta?
🤔
- aitoriitta
Minullakin on huonoja kokemuksia ystävistä mutta välillä käyttäydyn myös itse huonosti. Kaipaan ystävää kuitenkin. Saa nähdä mitä omissakin kaverisuhteissa tapahtuu. Hyvää ja levollista yötä sinulle. Olet tärkeä ihminen minulle!
Suoraan sanottuna paska..
Väsyttää ihan hirveesti ja pitäis jaksaa vielä 3 tuntia näillä silmillä ja keskittyä.
Yritän kääntää unirytmiä oikeaan suuntaan.
Kestää totutella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934