- en oo varattu kirjoittanu olevani. joo, olen aikuinen nainen.
enkä myöskään maininnut sitäkään, et olisin hänen rakas.
vaan ihastunut itse, ja vain ja ainoastaan se tilanne, - ei palstalla ehkä olekaan, mutta kyllä asutaan, faktatieto
- et sinäkää oo hän!
en oo varattu, joskus raivopää saatan olla =) - sitähän tässä odottais, mutta kun ei hän tuu...
- Alue on Etelä- Suomi, 5 kirjaiminen kaupunki
ja matka on lyhyt - kosketusta hänen <3
matkaan menis se 10 min jos sitäkää
=) - Ei muuten olen, tiedän missä asuu.
en uskalla mennä ovelle =) - joka päivää uudestaan. loputtomasta
sitähän se yleensäkin alussa ihastuksen kanssa tupannut olemaan, ja huh jos pääsis sen yhden miehen kanssa purkamaan kaipuuta <3 - tässä kotona, sulla ei pitkä matka tänne =)
- nyt meni väärään kommentointi
- oijoijoi
- siitähän tässä haaveillut, jo tän muutaman viikon ajan <3
et pääsis yhden miehen kaa intiimiinkin tutustumiseen, halailulla vois toki alottaa =) - yks mies mielessä, pelkkä läsnäolonsa saa mut aina sekaisin, en sitä tiedä onko hän huomannut mitään... =)
- sitä se teettää, ja kaikkea muutakin ihastuminen
itselläkin =) - siis puhelinnumeroa ei oo, mutta tiedän hänen facebook profiilin
ja muutenkin tiedän hänen ikänsä kyllä. - ei kait se ole, riippuu tosin kuinka paljon sitä ikäeroa on.
itse olen ihastunut yli 10 vuotta vanhempaan mieheen - sama, sydän hakkaa tuhatta ja sataa, jo pelkästään hänen ajatteluaan, saati mitä se olis kun nähtäis ja halattais... huh taju menis multa varmaan kankaalle =)
- sama tilanne ja tunne, tunteet.
luotan, että tavataan hänen kanssaan tavalla tai toisella jossain jotenkin - jokainen pitäkööt sellaset karvat päässä kuin tykkää tai olkoot pitämättä. Jotkut miehet kaljuuntuu nuorena, eikä kaikille naisille sovi/ käy pitkät hiukset.
- eipä haittais, vaikka hän hönkis tai haisis valkosipulilta, sekoittuis ne maut ja hajut, eritteet kuitenkin =) =)