- Metallica- Nothing Else Matters cover by Jadyn Rylee.
Nothing else matters, only this what i feeling. =) - No, joo oli ja meni tilanteet- haluaisin hänen lähelleen kyllä.
- samat tilanteet, siksi olen valvonut, ei nukuta. pelkkä ajatuskin.....
- hah, tää oli hauska!
- hah, omin tämän .
niin yleensä näytän, kun oon ihan pöllö. =) - joo, lähdetään kaikki hop,hop!
suklaan syönnistä kertynyttä ähkyä vois lähteä sulattamaan, mutta viinan huuruja ollut enää vuosiin. - jokseenkin samaa mieltä, itse olen yleensä aina ihastunut juurkin siihen erilaisuuteen tai vastakohtaan mitä itse on, tai olen ollut. Ihminenhän muuttuu iän myötä.
Joku siinä erilaisuudessa tai niissä ominaisuuksissa mitä itsellä ei ole, kiehtoo.
Tosin on aina asia erikseen, tulisiko suhteesta täysin erilaisen miehen kanssa yhtään mitään,todennäköisesti ei. - Kaikilla meillä on kohdattavina elämässä omat demonimme, valitettavasti toisilla suuremmissa määrin, kuin toisilla.
Olen myös omalla tavallani pohjamudissa rypenyt, menneisyyteni takia vuosia sitten, mutta niin kauan on on elämää on toivoa.
pienin askelin kannattaa edetä, vaikka päivä kerrallaan.
itse ennen ajattelin, että jos olisin tiennyt etukäteen alle 30- vuotiaana mitä elämä eteen tuo myöhemmin, en ehkä olsi jaksanut.
mutta tiettyihin tilanteisiin tottuu, ja asioita myös itse mahdollista muuttaa ja vaikuttaa niihin asioihin, joihin sen voi tehdä. - Syön, siitä mitä mun sydän on, täytyis hänen miehen ottaa selvää.
- Tilastollisesti taitaa olla että häiriköinnissä miehet suuremmassa osuudessa erojen jälkeisissä häiriköinneissä.
mutta saattaa olla naisissakin, että ero ottaa koville, ja ei kestä niin kuin miehilläkin.
ihmiset reagoi tapauskohtaisesti, luonne, taustat, elämäntilanne, sosiaaliset tilanteet kaikki vaikuttaa. - ei, nykyään en uskalla tehdä mitään, tykkään vaan salassa.
koska, liikaa pettymyksiä rakkaudessa. - tätä kestänyt jo liian pitkään, tätä ihastumisen tunnetta, erääseen mieheen.
- katse, joka ei välttämättä merkannut hänelle mitään, minä en saa sitä mielestäni.
Tunteesta, polttavasta ihastumisen hullutuksen tunteesta, jota hän ei välttämättä tuntenut, minä tunsin ja tunnen.
Silmät, joita en saa mielestäni pois..
vaikka pakkohan se on, unohtaa jossain vaiheessa.
N>M. - oi, kauniisti aloittaja kirjoittanut kaivatulleen.
- saattaa olla tavallaan joo tottakin, että naiset rakastuvat renttuihin.
esim. vankilassa olevilla tai olleilla naiset aikaisemminkin tässsäkin masssa lähestyneet kirjeitse yms.
en siis omaa omakohtaista kokemusta, mutta lukenut, kuullut tarinoita. - Jossain vaiheessa sitä vielä oli toivoa, että olisi joku, joulunakin, niin oli muillakin.
MUTTA elämä ei aina mene niin, en tiedä ehkä paremin näin keski- ikäisenä etten silloin tiennyt, että yksin sitä tulee jäämään, ajatukset olisi päättyneet synkkiin ajatuksiin.
kaikkeen tottuu, tavalla tai toisella, vapaaehtoisesti tai elämän sanelema tai kuljettamana. - Mikäli tarkoitettu, tavataan tavalla tai toisella..
N>M. - elämänkoulu taitaa olla..
olemme siksi erilaiset, ettei minulla ole, elämänkoulusta. vaan muita opintoja. - Missä,milloin miehelle vai naiselle?
- En tunne häntä, mutta luulen että ekstrovertti. käytöksen perusteella.
hyvässä ja pahassa.