Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eripariaolevat
eripariaolevat
eripariaolevat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
34
Kommenttia
2470
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sairasta+touhua,+se+Teukka+touhuillut,+mulla+menee+boikottiin,+jos+jossain+tv:ssä+esiintyy+vaihda+toiselle+kanavalle!
08.03.2019 18:55
Kyllä+sitä+kiinnostusta+ja+yhteydenottoa+on,+mikäli+sitä+kiinnostusta+on+tarpeeks.+Vähäiset+yhteydenotot+kielii+siitä,+ettei+niitä+tunteita+ole+tarpeeks.
08.03.2019 18:48
Eli+Mia+tietää+tuon+kaipaajan+tunteet,+MUTTA+ilmeisestikään+ei+tunteet+ole+molemminpuoliset+kun+kaipaaja+kuukaudesta+toiseen+Miaa+kaipailee.
08.03.2019 18:45
kyllähän+se+Rinteen+Antti+hieman+väsähtäneeltä+kieltämättä+näyttänyt+viimeaikoina.+Toivottavasti+tokenee,+tai+kykynee+jatkossa+työhönsä,+sitähän+kun+ei+tiedä+et+kuinka+tulee+käymään.
08.03.2019 18:37
Eikö+vieläkään+otettu+kiinni?+Noh,+tänään+perjantaina+helsingissä+resursseja+poliiseilta+menee+mielenosoituksen+hallintaan+=/
08.03.2019 18:20
Onhan+heillä+suuren+suuri+ikäero+ei+sitä+käy+kiistäminen.+
mutta+ulkopuoliset+ei+tiedä,+että+minkälainen+tai+tasoinen+suhde+näillä+kahdella+edes+on.+
Danny+musiikin+konkarina+ja+seniorina+niissä+asioissa+ainakin+todennäköisesti+opastaa+Eerikaa,+mikäli+ei+muuhun+enää+kykeniskään.
08.03.2019 17:06
"Sanna"+kyllä+hieman+näytti+kaapunsa+alla+mieheltä,+MUTTA+olkoot+mistä+päin+tahansa,+ei+oo+takaisin+enää+sieltä+tulemista+tänne.
07.03.2019 17:51
kiitos,kiitos!+ei+ole+merkkipäivää+kylläkään,+ja+naisten+päivä+on+vasta+huomenna+8.3.
07.03.2019 17:31
minäpä+myönnän+että+on+saattanutkin+mennä+vikaa.+mutta+koira+on+kaikista+uskollisin+ystävä,+ei+kieroile+jne+jne+vastassa+aina+suurella+ilolla+=)+
toisin+kuin+nämä+kanssa+ihmiset,+entistä+kierompia+nykyaikana,+vallitsee+minä+itse,+minä,+minä+ja+minä+kulttuuri.+myönnettäköön+että+lemmikin+hankintakin+on+ehkä+itsekeskeinen+teko,+samoin+vapaaehtoinen+lapsettomuuskin,+joka+tabu+2019+suomessa+vielä.
07.03.2019 17:29
Ensimmäisen+jakson+katsoin,+siihen+jäi.+
Ei+todellakaan+loistava+tv-+sarja.
06.03.2019 17:16
Täytyy+lukea+artikkeli!+
Itsekin+käyttäneenä,+siis+uskon,+että+akuutissa+esim.+stressireaktiossa+tai+suuren+surun+kohdatessa+voi+toimiakin,+mutta+itsellä+muutaman+vuoden+käytön+jälkeen+masennus+tuli+takaisin,+jaksoittain,+sekä+vähentämisessä+ilmeni+ongelmia,+senhän+täytyy+asteittain+tapahtua,+se+lopettaminen.
06.03.2019 17:12
kallista+touhua+on!+MUTTA+resursseja+eikä+rahaa+vanhusten+hoitoon+nyt+ole+=(+tähän+ollaan+suomessa+tultu,+päättäjiä+ei+iäkkäät+ihmiset+kiinnosta,+vaan+sijoittajia+saamat+voitot+ja+omaan+pussiin+tulevat+rahat+kaikesta+toiminnasta+nyt+ylipäänsä,+sehän+nähty.
06.03.2019 17:08
olipas+komea+ukkeli,+tissitkin+=/+ja+ilmeisen+rikas,+kun+volvolla+ajelee..+
ei+saakeli,+miks+pitää+kahvitella,+muiden+muijien+kanssa,+jos+on+suhteessa+oleva+ukkomies!+ei+jatkoon,+Kaija+vois+etsiä+vapaan+miehen+tilalle.
06.03.2019 17:06
No+saahan+sitä+olla+mieltä+vaikka+mitä,+MUTTA+eihän+se+naisen+omaa+syytä+oo,+jos+väkisinmakaamisen+uhriksi+joutuu.+Toki+esim.+päihtymystila,+ympäristöllä+vaikustusta+tilanteisiin+yleensä+joltain+osin.
06.03.2019 17:02
aistit+on+herkät,+aistin++herkästi+asioita.+se+on+sekä+haitta+että+rikkaus+elämässä.
05.03.2019 21:32
Ei+kyllä+jaksa+kiinnostaa+Haapasalo,+eikä+ohjelmansa.+Liika+on+liikaa,+lopettais+jo!+
kukaan+jaksa+ku+samat+naamat+vääntää+telkussa,+tällä+hetkellä+sama+on+Salmisen+Roope+ja+ah,+niin+kiinnostava+Myyrä+ohjelma,+heti+kun+mainos+alkoi,+vaihdoin+kanavaa!
05.03.2019 21:26
Riippuu+kokonaisuudesta,+onko+kiltti+vai+vähemmä+kiltti+persoona+kyseessä,+lopulta+ne+kemiat+ratkaisee.+En+aikuisena+enää+mieti,+muiden+mielipiteitä+toiveita+kumppanin+valinnassa+tai+muissakaan+asioissa+tai+valinnoissa.+
Täytyy+pystyä+tai+kyetä+tekemään+niitä,+sehän+myös+aika+tärkee+osa+kasvatuksessa+muuten,+kaikki+ei+siihen+kykene+koko+elämänsä+aikana.+=(.+Olen+nähnyt+ja+kuullut+surulliaisakin+tapauksia,+joissa+enemmän+miehet+kuin+naiset+jääneet+kiinni+äidin+hellään+huomaan,+esim.+vielä+aikuisena+asutaan+saman+katon+alla+ja+äiti+passaa,+niissä+tapauksissa+valitettavasti+ei+useinkaan+pääty+hyvin,+sitten+ei+osata+elää+elämää+ollenkaan+kun+ei+huoltajaa+enää+ole+olemassa,+jäädään+tyhjän+päälle,+eikä+osata+toimia,+tehdä+mitään,+hoitaa+omia+asioita+jne+jne.+surullista+mun+mielestä.+=(
05.03.2019 21:17
samaa+mieltä,+vaikka+sitä+punaviiniä,+punaista+maitoa,+kermaa+kahviin+jne+jne,+loppuajalla+saisivat+tai+he+olisivat+oikeutettuja+siihen.+MUTTA+kun+ei+tapahtu+valitettavasti+niin,+liian+paljon+nyt+otsikoissa+huonomaineisia+tai+huonon+hoidon+maineen+saaneita+hoivakoteja+ja+laitoksia.+On+epäinhimillistä,+että+sijoittajille+merkkaa+raha,+ei+ihmisarvoinen+vanhuus,+tai+iäkäs+ihminen+ylipäänsä+=(.+=(
05.03.2019 21:10
niitäpä,+heh!+
Jännämiehistähän+täällä+palstalla+aika+paljon+keskustellaan+ja+heidän+pillun+saamisestaa..
05.03.2019 21:06
samaa+mieltä,+että+terveet+työikäiset+asia+eri,+kuin+työkyvyttömät+joita+kortistossa.+
Täytyy+toki+muistaa,+että+nykyaikana+halukkaille+ahkerille+ketkä+todella+sitä+haluaisivat+tehdä+ei+sitä+löydy+=(.+
minä+ajattelen+sen+niin,+ettei+ihmistä+ole+tarkoitettu+paikallaan+olemaan,+kokonaan+jouten.+tosin+ei+kyllä+työssä+rasittumaankaan,+mikä+sekin+nykyaikana+mahdollista,+heille+kenellä+sitä+duunia+sitten+on+enemmän+mitä+kykenee+tekemään.
05.03.2019 21:02
75 / 124