Onnea sinulle nainen

sinulle.tämä

Paljon onnea sinulle nainen!

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistaakseni

Eiks naisten päivä ole huomenna?

• aitoriitta

Huomenta. Kiitos jo etukäteen. Viime yönä minä tein kauaskantavan päätöksen. Se tulee ohjaamaan minua tulevaisuudessa. Minulle tuli siitä hyvä olo. Kaikki on nyt hyvin. Tiedän, mitä teen.

• Naistenpäiväainakin

On vasta huomenna.

• Päivänsankaritar

Kiitos:)Kiva, että huomasit mulla olevan nimipäivä<3

• onneaonneaonneamyösmulta

Aloitus ei multa muttaa hyvää nimipäivää toivotan :) Tottakait mä muistan ku muistin viime vuonnakin ;) mutta harmi kyllä nyt en tohtinut suoraa viestiä pistää, pahoittelut siitä. Ja samalla aurinkoista huomista naistenpäivää :) Minä ostin itselleni kukkia, tulppaaneja, no en nyt oikeasti sen takia kun muuten vaan ilahduttamaan :D

• ajatuksissaneonsulle
        onneaonneaonneamyösmulta kirjoitti:

Aloitus ei multa muttaa hyvää nimipäivää toivotan :) Tottakait mä muistan ku muistin viime vuonnakin ;) mutta harmi kyllä nyt en tohtinut suoraa viestiä pistää, pahoittelut siitä. Ja samalla aurinkoista huomista naistenpäivää :) Minä ostin itselleni kukkia, tulppaaneja, no en nyt oikeasti sen takia kun muuten vaan ilahduttamaan :D

Paitsi sullehan mun on tietysti ne pitänyt ostaa eikä itselleni, mutta ku tää tilanne nyt on tää nii.. :( Vaikka en kyllä tiedä sitäkään pidätkö kukista..?

• Kiitoskuitenkin

Minäkään en ole hän, joksi minua luulet. Samannimisiä kait ollaan.

• kiitos,kiitos! ei ole merkkipäivää kylläkään, ja naisten päivä on vasta huomenna 8.3.

• HYYYYYI
      • tässätodiste

• Onnittelet

Mistä hyvästä?

• sinulle.tämä

Sen verran sanon, että tiesin varsin hyvin naisten päivän päivämäärän olevan vasta 8.3. Ja hänkin tietää etten menisi päivämäärissä sekaisin.

• ihmisetkaikkoaa

tarjan takia, mm joogapaikan lotta lähti kun tarja meni sinne töihin, samoin kirsi siitä toisesta paikasta. Kirsi, joka oli ensin motivuksessa ja tämän vaihdettua stalkin takia paikkaa, tämä tyyppi seuraa perässä!!
      Eikö tuo hullu jo vihdoin älyä lopettaa elämäänsä???

• Etteuskoneet

Ehkä on jo selvinnyt että ette sekoita toista naista tähän kys. Tarjaan! Voi jättää jo rauhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      521
      1640
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1186
    3. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      881
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      62
      874
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      857
    6. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      79
      785
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      776
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    Aihe