Mitä sä haluat musta?

Confused29

Miksi otat yhteyttä ja sitten jätät mut kuin nallin kalliolle, kysymättä multa mitään musta.... Mä en jaksa tällaista soutaamista ja huopaamista,kiinnostaako sua vai ei kiinnosta, koska et käyttäydy niin että olisit kiinnostunut, mutta silti ota yhteyttä?Tää on niin ohi, tykkään susta mut se ei riitä. Musta tuntui et mä annoin, annoin annoin, mut en saanut mitään takaisin.Oon vihainen itselleni.. kun annoin sulle tsänssin..oon myös vihainen sulle. Uskaltaisinpa sanoa tän sulle

35

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymystä

Miks oot hänelle vihainen?

• Nuijuu

Oletko tyhmä???

• Kysymystä
        Nuijuu kirjoitti:

Oletko tyhmä???

Ai rämä olokin joku teinien juttu....

• Ole_rohkea

Meneekö miehelle vai naiselle? Mitä kautta hän otti sinuun yhteyttä? Antoiko hän sinulle mahdollisuuden vastata? Sinun pitää olla rohkea. Kysy suoraan ja ota asiat puheeksi. Älä pelkää. Asiallisesti ja rakentavasti keskustele. Asioilla on tapana järjestyä.

• Onpahyvä

Hän on siis kertonut pitävänsä susta romanttisessa mielessä?

Ja ilmeisesti sä.oot kertonut saman hänelle, koska kirjoitit tsäänssien antamisesta?

Tiedätte toistenne tunteet varmoiksi, niin että haluatte molemmat samaa?

• Plkdbdbioöa

Haluan sut (tai siis hänet) enkä ole hävinnyt minnekään. En vaan viitsi pommittaa koko ajan viesteillä, koska haluan antaa tilaa.

• sellaistavoimyösharkita

Valvottaako sua sydämen asiat? Itse heräsin jo aamua varten, kun aloin nukkumaan liian aikaisin. Tottahan tuo, että tilaa on toiselle annettava asioiden miettimiseen. Itse lähetin kaivatulleni perinteistä kirjepostia vanhan aikaiseen malliin.

• Onkonorm

Nukun 9 h yössä

• Nationalgeogr

Olethan katsonut ohjelman, jossa pojat salakulj koksua viinipulloissa

• Meressäonkaloja

Mä halusin häneltä seksiä, mutta kun en saanut niin menetin kiinnostuksen. Eikä ollut tarkoitus muutenkaan tutustua sen syvemmin.
      Naiselta A miehelle

• sehänonselkeejuttu

Seksi on tärkee juttu, suhteen liima. Tottakai rakastuneet haluaa toisiltaan seksiä.

• Kiomi

Niin, mutta eiks miehet halua aina seksiä vaikka eivät rakasta?
        Kertokaa miehet rehellisesti!

• kerron.rehellisesti
        Kiomi kirjoitti:

Niin, mutta eiks miehet halua aina seksiä vaikka eivät rakasta?
        Kertokaa miehet rehellisesti!

Ei halua. Suurin osa naisista ei viehätä millään tavalla. Suomessa eniten on liikaa omaan tasoonsa nähden vaativia tuulipukuläskejä, jotka ei aiheuta minkäänlaisia positiivisia tuntoja.

• Seksistisiä
        kerron.rehellisesti kirjoitti:

Ei halua. Suurin osa naisista ei viehätä millään tavalla. Suomessa eniten on liikaa omaan tasoonsa nähden vaativia tuulipukuläskejä, jotka ei aiheuta minkäänlaisia positiivisia tuntoja.

Tutustumisen alkuvaiheessa mies useimmiten haluaa heti miks? Onko tämä naisten otettava siten että se on miesten positiivisia tuntoja naisen viehättävyyden edessä?
        Naiset ei vaan aina anna arvoa miehelle joka ei osaa alussa pidättäytyä.

• Naiselta_rakkautta
        sehänonselkeejuttu kirjoitti:

Seksi on tärkee juttu, suhteen liima. Tottakai rakastuneet haluaa toisiltaan seksiä.

Minä olisin kyllä halunnut A-miehen ihan kokonaan. Pelkkä seksi ei riittäisi.
        Kun rakastaa niin onhan se tärkeä asia sillon.

• Tosi
        sehänonselkeejuttu kirjoitti:

Vuosia olin ilman seksiä ja olosuhteiden pakosta unohdin kokonaan asian ja kysyin eräältä mieheltä että voiko nussia minut uudestaan naiseksi ja kysyin kauniisti ja haukkui minut pataluhaksi ja levitteli että olen huora 27 mies 2019 helmikuussa rakasteli minut auki .
        Nyt olen alkanut uudestaan opettelemaan naiseksi olemaan .

• Rohkeus_palkitaan

Haluan keskustella sinun kanssa ja käydä menneet läpi. Tietää mikä on totuus. Kun saat tietää salaisuuden jota kannan, ymmärrät. Ole rohkea. Voit aina tehdä selvät rajat ja määrittää itse miten haluat edetä asiassa.

• Vaiookkokakal

Soita

• weeds

Kelle pitää soittaa?

• Soutua.huopausta.nähnyt

Vaikuttaa siltä, että vastapuoli ei tiedä mitä haluaa. Jätä hänet rauhaan, ehkä hän tietää jonkin ajan kuluttua.

• Anteeksiant

Elämä on syvällistä

• Panimomestari

Oi Anna Anna haluaisin vaan Panna!

• toimiihanvärkkisikunnol

pullat pystyyn

• anteeksjos

Sult on siltä tuntunu. Mä en vaa tiiä mitä sä haluut. Haluisin kyll tutustuu.

• SaatAnteeksiOtaYhteyttä

Niin vastaan sinulle että haluaisin enemmän,,rohkeutta vaatisi kun ajatuksiasi en tiedä

• anteeksjos
        SaatAnteeksiOtaYhteyttä kirjoitti:

Niin vastaan sinulle että haluaisin enemmän,,rohkeutta vaatisi kun ajatuksiasi en tiedä

Yhteen voisin ottaakin yhteyttä.

• Naiselta_rakkautta

Oletko itse kertonut hänelle mitä haluat??
      Ei toinenkaan voi ajatuksiasi lukea.
      Jospa tilanne on epäselvä molemmile ja olet vain turhaan vihainen nyt..

• Kyllä sitä kiinnostusta ja yhteydenottoa on, mikäli sitä kiinnostusta on tarpeeks. Vähäiset yhteydenotot kielii siitä, ettei niitä tunteita ole tarpeeks.

• Tosielämästä

Ei välttämättä , riippuu tilanteesta.

• yksinkertaisesti_niin

Tuo on totta. Jos hänestä ei kuulu vaikka mahdollisuus olisi niin hänellä ei ole tunteita.

• tulimieleen

Alotus on aika erikoinen kelle lie onkin. Mä ainakin ajattelen niin, että jos joku ottaa muhun yhteyttä niin sehän on mun tehtävä silloin kysellä seuraavaks siltä yhteydenottajalta. Samoin tietty, jos ite ottaisin johonkin toiseen yhteyttä niin hän jatkaa siitä sitten yhteydenpitoa. Mutta en toki tiedä, mitä alottajan ceississä on tapahtunut.

• Ondine

Sano heti että olet vihainen.

• Ondine

Johtuisiko tämä teidän tilanne siitä että et ole itse vastannut mitään??

Olisihan hän tietenkin voinut jotain muutakin kysyä. Kysy sinä vastavuoroisesti tai reagoi jotenkin.

• Jatkaomaaelämää

Oo....tuu pois sieltä nallikarilta,.........mee kottiis😀

• Ajatusva

Mikset aloittaja itse lähetä viestiä takasin jos olet saanut jo viestiä? T:T

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      521
      1640
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1186
    3. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      881
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      62
      874
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      857
    6. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      79
      785
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      776
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    Aihe