Miksi otat yhteyttä ja sitten jätät mut kuin nallin kalliolle, kysymättä multa mitään musta.... Mä en jaksa tällaista soutaamista ja huopaamista,kiinnostaako sua vai ei kiinnosta, koska et käyttäydy niin että olisit kiinnostunut, mutta silti ota yhteyttä?Tää on niin ohi, tykkään susta mut se ei riitä. Musta tuntui et mä annoin, annoin annoin, mut en saanut mitään takaisin.Oon vihainen itselleni.. kun annoin sulle tsänssin..oon myös vihainen sulle. Uskaltaisinpa sanoa tän sulle
Mitä sä haluat musta?
35
424
Vastaukset
- Kysymystä
Miks oot hänelle vihainen?
- Nuijuu
Oletko tyhmä???
- Kysymystä
Nuijuu kirjoitti:
Oletko tyhmä???
Ai rämä olokin joku teinien juttu....
- Ole_rohkea
Meneekö miehelle vai naiselle? Mitä kautta hän otti sinuun yhteyttä? Antoiko hän sinulle mahdollisuuden vastata? Sinun pitää olla rohkea. Kysy suoraan ja ota asiat puheeksi. Älä pelkää. Asiallisesti ja rakentavasti keskustele. Asioilla on tapana järjestyä.
- Onpahyvä
Hän on siis kertonut pitävänsä susta romanttisessa mielessä?
Ja ilmeisesti sä.oot kertonut saman hänelle, koska kirjoitit tsäänssien antamisesta?
Tiedätte toistenne tunteet varmoiksi, niin että haluatte molemmat samaa? - Plkdbdbioöa
Haluan sut (tai siis hänet) enkä ole hävinnyt minnekään. En vaan viitsi pommittaa koko ajan viesteillä, koska haluan antaa tilaa.
- sellaistavoimyösharkita
Valvottaako sua sydämen asiat? Itse heräsin jo aamua varten, kun aloin nukkumaan liian aikaisin. Tottahan tuo, että tilaa on toiselle annettava asioiden miettimiseen. Itse lähetin kaivatulleni perinteistä kirjepostia vanhan aikaiseen malliin.
- Onkonorm
Nukun 9 h yössä
- Nationalgeogr
Olethan katsonut ohjelman, jossa pojat salakulj koksua viinipulloissa
- Meressäonkaloja
Mä halusin häneltä seksiä, mutta kun en saanut niin menetin kiinnostuksen. Eikä ollut tarkoitus muutenkaan tutustua sen syvemmin.
Naiselta A miehelle- sehänonselkeejuttu
Seksi on tärkee juttu, suhteen liima. Tottakai rakastuneet haluaa toisiltaan seksiä.
- Kiomi
Niin, mutta eiks miehet halua aina seksiä vaikka eivät rakasta?
Kertokaa miehet rehellisesti! - kerron.rehellisesti
Kiomi kirjoitti:
Niin, mutta eiks miehet halua aina seksiä vaikka eivät rakasta?
Kertokaa miehet rehellisesti!Ei halua. Suurin osa naisista ei viehätä millään tavalla. Suomessa eniten on liikaa omaan tasoonsa nähden vaativia tuulipukuläskejä, jotka ei aiheuta minkäänlaisia positiivisia tuntoja.
- Seksistisiä
kerron.rehellisesti kirjoitti:
Ei halua. Suurin osa naisista ei viehätä millään tavalla. Suomessa eniten on liikaa omaan tasoonsa nähden vaativia tuulipukuläskejä, jotka ei aiheuta minkäänlaisia positiivisia tuntoja.
Tutustumisen alkuvaiheessa mies useimmiten haluaa heti miks? Onko tämä naisten otettava siten että se on miesten positiivisia tuntoja naisen viehättävyyden edessä?
Naiset ei vaan aina anna arvoa miehelle joka ei osaa alussa pidättäytyä. - Naiselta_rakkautta
sehänonselkeejuttu kirjoitti:
Seksi on tärkee juttu, suhteen liima. Tottakai rakastuneet haluaa toisiltaan seksiä.
Minä olisin kyllä halunnut A-miehen ihan kokonaan. Pelkkä seksi ei riittäisi.
Kun rakastaa niin onhan se tärkeä asia sillon. - Tosi
sehänonselkeejuttu kirjoitti:
Vuosia olin ilman seksiä ja olosuhteiden pakosta unohdin kokonaan asian ja kysyin eräältä mieheltä että voiko nussia minut uudestaan naiseksi ja kysyin kauniisti ja haukkui minut pataluhaksi ja levitteli että olen huora 27 mies 2019 helmikuussa rakasteli minut auki .
Nyt olen alkanut uudestaan opettelemaan naiseksi olemaan .
- Rohkeus_palkitaan
Haluan keskustella sinun kanssa ja käydä menneet läpi. Tietää mikä on totuus. Kun saat tietää salaisuuden jota kannan, ymmärrät. Ole rohkea. Voit aina tehdä selvät rajat ja määrittää itse miten haluat edetä asiassa.
- Vaiookkokakal
Soita
- weeds
Kelle pitää soittaa?
- Soutua.huopausta.nähnyt
Vaikuttaa siltä, että vastapuoli ei tiedä mitä haluaa. Jätä hänet rauhaan, ehkä hän tietää jonkin ajan kuluttua.
- Anteeksiant
Elämä on syvällistä
- Panimomestari
Oi Anna Anna haluaisin vaan Panna!
- toimiihanvärkkisikunnol
pullat pystyyn
- anteeksjos
Sult on siltä tuntunu. Mä en vaa tiiä mitä sä haluut. Haluisin kyll tutustuu.
- SaatAnteeksiOtaYhteyttä
Niin vastaan sinulle että haluaisin enemmän,,rohkeutta vaatisi kun ajatuksiasi en tiedä
- anteeksjos
SaatAnteeksiOtaYhteyttä kirjoitti:
Niin vastaan sinulle että haluaisin enemmän,,rohkeutta vaatisi kun ajatuksiasi en tiedä
Yhteen voisin ottaakin yhteyttä.
- Naiselta_rakkautta
Oletko itse kertonut hänelle mitä haluat??
Ei toinenkaan voi ajatuksiasi lukea.
Jospa tilanne on epäselvä molemmile ja olet vain turhaan vihainen nyt.. Kyllä sitä kiinnostusta ja yhteydenottoa on, mikäli sitä kiinnostusta on tarpeeks. Vähäiset yhteydenotot kielii siitä, ettei niitä tunteita ole tarpeeks.
- Tosielämästä
Ei välttämättä , riippuu tilanteesta.
- yksinkertaisesti_niin
Tuo on totta. Jos hänestä ei kuulu vaikka mahdollisuus olisi niin hänellä ei ole tunteita.
- tulimieleen
Alotus on aika erikoinen kelle lie onkin. Mä ainakin ajattelen niin, että jos joku ottaa muhun yhteyttä niin sehän on mun tehtävä silloin kysellä seuraavaks siltä yhteydenottajalta. Samoin tietty, jos ite ottaisin johonkin toiseen yhteyttä niin hän jatkaa siitä sitten yhteydenpitoa. Mutta en toki tiedä, mitä alottajan ceississä on tapahtunut.
- Ondine
Sano heti että olet vihainen.
- Ondine
Johtuisiko tämä teidän tilanne siitä että et ole itse vastannut mitään??
Olisihan hän tietenkin voinut jotain muutakin kysyä. Kysy sinä vastavuoroisesti tai reagoi jotenkin. - Jatkaomaaelämää
Oo....tuu pois sieltä nallikarilta,.........mee kottiis😀
- Ajatusva
Mikset aloittaja itse lähetä viestiä takasin jos olet saanut jo viestiä? T:T
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5211640- 641186
- 62881
- 62874
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 79785
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 30707
- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701