Oletteko niin rumia että

Anonyymi

Ette saa seksiä ollenkaan? Sitten vaan maksullisiin naisiin, ne kyllä antaa.

15

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teistä piti tulla komeita mutta teistä tulikin rumia.

• Anonyymi

En varmana mee. On muutakin tekemistä kun seksi ja oma käsi on jokasella.

• Anonyymi

Olen yrittänyt saada maksullista naista. Eivät suostu, kun olen niin ruma.

• Anonyymi

Siitä voi joutua vaikka poseen, jos erehtyy ihmiskaupan uhrilta seksiä ostamaan. Ei ole sen riskin arvoista.

• Hmm, tuskin mä niin ruma olen etten seksiä saisi. Pikemminkin ongelma tulee siinä kohtaa, että minä en sitä halua siltä jolta saisin.

Ja haluan sitä siltä, jolta en varmana saa. :)

• Niin ja maksullisiin ei tee mieli kajota. Yhtään ei tiedä mitä tauteja niistä saa.

Mielummin sellainen pimpastaan siisti ja tarkka, ettei ole pylly pystyssä kaikille treffeilleen ja deiteilleen.

• Anonyymi

Kannattaa ostaa seksiä. Helpommalla pääsee, ette saa baareista ettekä muualta.

• Anonyymi

Toivottavasti et ostanut ihmiskaupan uhrilta, tai saatat joutua siitä tuomiolle.

• Anonyymi

Jos on niin ruma että on jo siinä rumuudessaankin kaunis. Tai kuin elokuva joka on jo niin äärettömän huono että se on huonoudessaan jo hyvä.

• Anonyymi

Juu ei toimi ihmisten ollessa kyseessä. Ruma on vaan ruma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei toimi ihmisten ollessa kyseessä. Ruma on vaan ruma.

Mun mielestä rumat on kiehtovampia. Niin ihmiset talot kuin autotkin. Esim saab 96.

• joo, olen naisena rumahko, kait niitä maksullisia miehiäkin sais, rahalla saa ja hevosella pääsee...

mutta ei, se on oltava ilman seksiä. kaikkeen tottuu.

• Anonyymi

Veikkaan että kyllä maksuttomiakin miehiä saisit, jos se sinua kiinnostaisi. Ainakin yhden illan huviksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan että kyllä maksuttomiakin miehiä saisit, jos se sinua kiinnostaisi. Ainakin yhden illan huviksi.

No joo, mutta kuka niitä yhden illan huveja pelkästään jaksaa? ei kukaan, noin pidemmän päälle.

• Anonyymi

En saa seksiseuraa vaikka olen pitkä ja kivan näkönen mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      35
      3472
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      240
      3375
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      249
      3134
    4. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      237
      2372
    5. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      125
      1675
    6. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      216
      1447
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      222
      1269
    8. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      11
      1265
    9. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      95
      1240
    10. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      119
      1048
    Aihe