Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Katfamiljen
profiilit
Katfamiljen
Katfamiljen
Vapaa kuvaus
Kissat ovat mulle hyvin rakkaita. He ovat mun ystäviä.
Aloituksia
1
Kommenttia
21
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+Sara.+Miksi+miehet+saa+tehdä+mitä+haluaa?
13.01.2019 23:27
Sara+ei+pettänyt
13.01.2019 23:09
Niin+ja+ennen+tätä+uskoin+Roopea+kun+selitti+miksei+halua+äitiä+oppia+tuntemaan.+En+usko+enää
13.01.2019 23:06
Eipäs+kun+Saran.+Ja+hmm+putous+on+ohjelma+minkä+avulla+Roope+pettää
13.01.2019 23:01
Sara+kertoi+koska+häntä+netissä+haukuttiin+ja+tottakai+Sara+puolustautuu
13.01.2019 23:00
Saran+ainut+vika+oli+että+luotti+Roopeen.
13.01.2019 22:58
Miksi+pettäjän+päätä+silitetään?+Sara+halusi+uskoa+Roopesta+hyvää.+Sara+ei+ollut+tyhmä+vaan+hän+luuli+että+rakkauden+avulla+Roope+muuttuisi.+Eikä+keltaisia+lehtiä+voi+täysin+uskoa.
Pettäjä+tekee+aina+valinnan+kun+aloittaa+uuden+suhteen+vaikkei+ole+eronnut.+Roope+jos+olis+välittänyt+Sarasta+niin+olis+kertonut+heti+totuuden+hänelle.
Putous+on+ohjelma+josta+Roope+on+löytäny+naisia
13.01.2019 22:57
Mutta+sellainen+työmaailma+on.+Pitää+osata+kaikkea+ja+vielä+ei+saa+olla+liian+nuori+tai+liian+vanha.+Pitää+haluta+lapsia+mutta+raskaana+ei+saa+olla+tai+alle+parivuotisia+lapsia.
30.12.2018 21:17
Harvoin+käyn+täällä+kirjoittaa+kun+eipä+sillä+väliä+mitä+mietin+joulusta.+Onneksi+on+ohi+joulu
30.12.2018 21:13
Miksi+pitää+laittaa+kuvan?+En+halua+mun+kotia+esittää.
20.12.2018 22:35
Mun+koti+paikkakunnalla+ei+rekatut+alkoi+meitä+sinisiä+kiusaamaan.+Se+oli+mun+lempinimi+merkki+rekattuna+mutta+erehdyin+kerran+eräällä+palstalla+haukkuu+tätä+paikka+kuntaa+missä+asun+niin+enköhän+saanu+koti+paikkakunnan+palstalla+kiukkua+ku+selitin+toisella+palstalla+miksen+voinu+puhua+omasta+elämästään.
20.12.2018 22:33
Miau.+Se+että+vihaa+jotain+palsta+ihmistä+on+loppujen+lopuksi+turhaa..+Niin+mäkin+inhosin+yhtä+tyyppiä+paikkakunnan+palstalla+ja+vihasi+kunnes+tajusin+miten+säälittävä+ihminen+hän+oli+ku+väitti+että+kaikki+tämän+paikkakunnan+hyvät+päätökset+on+hänen+ansioistaan+ja+kuinka+hän+tiesi+kaikesta+ja+valitti+kaikesta+ha+haukkui+kaikkia.+Niin+tajusin+että+mitä+järkeä+mun+on+inhota+tyyppiä+joka+ei+ole+mulle+minkään+arvoinen.+Se+tyyppi+meidän+paikkakunnan+palstalla+juttelee+itsensä+kanssa+ja+luulee+että+kaikki+rekatut+ollaan+yksi+ja+sama+ihminen.+Hih.+Mahdotonta.+Hih.+Mä+tykkään+kissoista+mutten+koirista.
Hassuinta+on+että+se+sälli+pelkää+vähemmistön+seksuaalin+edustajia+ja+myös+ei+suomalaisia+pelkää+se+sälli.+Oikeasti+jos+ihminen+pelkää+muita+ihmisiä+niin+ei+sitä+jaksa+vihata,+kun+säälittävää+se+vaan+on.
+Muutenkin+jos+vihaa+toista+se+kuluttaa
+Sun+voimiasi+.++Älä+anna+hänelle+sitä+valtaa+vaan+ole+kuin+et+olisi+ikinä+edes+tuntenut.
Paras+kosto+sulta+hänelle+on+se,+että+jatkat+elämää+ja+näytät+hänelle+miten+vahva+sä+oot
Miehet+aina+luulee,+että+me+naiset+emme+ole+vahvoja,+mutta+kyllä+me+ollaan.+Me+ollaan+myös+arvokkaita+ja+ihmisiä.
Mikä+siinä+on+että+miesten+mielestä+on+oikein+tuijottaa+meidän+tissejä+?+Miksi+miehet+suuttuvat+baarissa+jos+en+huoli+heiltä+juomaa+ja+aletaan+haukkumaan+lesboksi+?+Haluan+itse+maksaa+juoman,+sillä+mun+tavara+ei+ole+myynnissä+ja+ilmaista+juomaa+ei+ole,+sillä+aina+miehet+haluaa+jotain+vasta+palveluksena.
Mä+olen+vahva+ihminen+ja+pärjään+kyllä,+mutta+miksei+baarissa+saa+rauhassa+juoda+siideriä+ilman+että+joku+mies+haluaa+lähteä+mun+mukaan+kotiin?
19.12.2018 22:14
Ikävä+kyllä+pystyy.+Paikkakunnan+palstalla+missä+mä+asun+niin+siellä+asialliset+viestit+poistetaan.+Siellä+yhden+palstan+inhottun+("mannen+som+pratade+om+att+döda+katter")+sulussa+toi+teksti+ja+ruotsiksi+koska+ei+ole+mun+mielipide+enkä+todellakaan+hyväksy+tuollaista.
19.12.2018 21:34
Älä+luovuta.+Taistele.+
Mulle+riittää+kun+paikkakunnan+palsta+meni+ihan+pilalle+ku+kaikki+ystävät+lähti+pois+ja+sinne+jäi+yks+typerä+tyyppi...
Odotan+että+tulee+rekisteröinti+pakko+ja+sitten+voin+palata+takaisin+sinne+ku+saan+jutella+rauhassa.
19.12.2018 21:21
No.+Mä+olen+nähnyt+vielä+äklöttävämpi+palstan.+Osa+sen+palstan+tekstissä+on+sellaisia+ettei+niitä+voi+kirjoittaa+tänne.+Mutta+joo+esim+kissoista+kaikenlaista+kammottavaa+miten+niiden+elämän+loppuu.+Siis+mulle+oli+ihan+hirveetä+lukea+miten+joku+voi+vihata+kotikissoja.
Monesti+yritin+puhua+siellä+järkeä+että+kotikissa+voi+olla+karannut+ja+omistaja+olla+huolissaan+ja+haluta+sisään+kissan+takaisin+kotiin,+mutta+kuuroille+korville+se+meni.+
Monesti+pelkäsin+kun+lähdin+töihin+että+jos+mun+rakas+kissa+karkaa+niin+joku+hullu+täällä+missä+asun+tekee+sille+pahaa+ja+sain+pelko+tiloja+kun+en+nähnyt+heitä+heti+kun+tulin+kotiin.
Mutta+nykyään+onneks+tiedän+ettei+nuo+halua+ulos+koska+osaan+hemmotella+heitä.
Eiköhän+tässä+ole+minusta+kaikista+tärkein+tieto+että+kissat+ovat+mun+lähellä+sydäntä+ja+mulle+mun+lapsia.+Mulle+on+ihan+sama+mitä+joku+mies+sanoo,+että+mun+olisi+muka+pakko+synnyttää+lapsia+ku+kukaan+ei+voi+pakottaa+mua+hankkimaan+lapsia+jos+en+niitä+tähän+elämän+tilanteessa+halua+saada.
On+paljon+parempi+etten+tee+lapsia.+Jos+tekisin+lapsia+niin+niitä+kiusattaisiin+kun+oltaisiin+köyhiä
19.12.2018 21:14
Älä+välitä.+Tsemppiä.+Siellä+missä+mä+asun+niin+siellä+palstalla+on+yks+tyhmä+tyyppi+joka+aina+jankuttaa+kuinka+hän++on+tämän+kaupungin+fiksun+kolli+ja+me+naiset+emme+ole+mitään+miesten+rinnalla.
Siellä+on+jo+kauan+yritetty+saada+pakolliseksi+rekisteröinti+pakko+ku+palsta+meni+ihan+typeräksi+kun+ei+puhuttu+paikka+kunnan+asioista+vaan+ihmiset+riitely+toisten+kanssa...
Kyllästyin+siihen+että+asiallisesti+kirjoitettuja+viestejä+poistettiin+mutta+kamalat+viestit+jäi.+
Milloin+mitäkin...+Kun+yritin+puhua+siellä+miten+paha+olo+mulla+on+niin+tuli+kaiken+maailman+typeriä+viestejä+kuinka+ei+muka+kuulu+paikkakunnan+palstalle+jos+voin+huonosti.
Tässä+kerran+taas+netissä+pyörin+ja+löysin+tämän+palstan+ja+aloin+miettimään+että+ehkä+on+parempi+että+jätän+paikkakunnan+palstan+jottei+tuttavat+ja+työkaverit+saa+tietää+miten+voin.
En+etsi+seuraa.+Haluan+vain+jutella+rauhassa.+Mulle+ei+kannata+kitistä+ku+mua+ei+kiinnosta+vaikka+maailman+loppu+tulisi.+
Olisin+vain+onnellinen+kun+olisin+kaikesta+tuskasta+vapaa..
Miksi+kirjoitan+sinkku+palstalle+koska+sinkku+olen.
19.12.2018 20:59
Joulu+tressaa.+Liikaa+ihmisiä+kaupoissa.
19.12.2018 00:22
Odotan+että+joulu+on+ohitse.+Ei+joulu+fiilistä
19.12.2018 00:20
En+voi+olla+vanha+kun+tässä+taannoin+vahingossa+löysin+tämän+palstan.++En+etsi+mitään+seuraa+täältä.+En+halua+että+eräs+tyhmä+heppu+mun+kotikaupungin+palstalta+tulee+tätä+höpisee+pimeitä+ja+haukkumaan+mua+millä+milläkin+tavalla.+
Olen+siellä+jättäytynyt+sivuun+kun+olen+kyllästynyt+kun+siellä+kaikkia+haukutaan.+
Mun+elämä+on+ihan+tarpeeksi+hankalaa+että+mulle+siellä+enää+kitistään.
Oikeastaan+mun+nimimerkki+kertoo+minusta+aika+paljon.
19.12.2018 00:01
Jep.+Oikeassa+olet+ja+osasit+perustella+miksi+kannattaa+laittaa+nimimerkin+siniseksi.+Tosin+tämä+nimimerkki+kuten+varmaan+arvaat+en+käytä+siellä+missä+asun+jotta+kukaan+ei+voi+tulla+mun+oven+taakse+pimpottaa.
En+halua+kutsumattomia+vieraita+kylään+ja+olen+vain+mä.
18.12.2018 23:54
1 / 2