Vapaa kuvaus

Kissat ovat mulle hyvin rakkaita. He ovat mun ystäviä.

Aloituksia

1

Kommenttia

21

1. Kiitos+Sara.+Miksi+miehet+saa+tehdä+mitä+haluaa?
  2. Sara+ei+pettänyt
  3. Miau.+Se+että+vihaa+jotain+palsta+ihmistä+on+loppujen+lopuksi+turhaa..+Niin+mäkin+inhosin+yhtä+tyyppiä+paikkakunnan+palstalla+ja+vihasi+kunnes+tajusin+miten+säälittävä+ihminen+hän+oli+ku+väitti+että+kaikki+tämän+paikkakunnan+hyvät+päätökset+on+hänen+ansioistaan+ja+kuinka+hän+tiesi+kaikesta+ja+valitti+kaikesta+ha+haukkui+kaikkia.+Niin+tajusin+että+mitä+järkeä+mun+on+inhota+tyyppiä+joka+ei+ole+mulle+minkään+arvoinen.+Se+tyyppi+meidän+paikkakunnan+palstalla+juttelee+itsensä+kanssa+ja+luulee+että+kaikki+rekatut+ollaan+yksi+ja+sama+ihminen.+Hih.+Mahdotonta.+Hih.+Mä+tykkään+kissoista+mutten+koirista.Hassuinta+on+että+se+sälli+pelkää+vähemmistön+seksuaalin+edustajia+ja+myös+ei+suomalaisia+pelkää+se+sälli.+Oikeasti+jos+ihminen+pelkää+muita+ihmisiä+niin+ei+sitä+jaksa+vihata,+kun+säälittävää+se+vaan+on.+Muutenkin+jos+vihaa+toista+se+kuluttaa+Sun+voimiasi+.++Älä+anna+hänelle+sitä+valtaa+vaan+ole+kuin+et+olisi+ikinä+edes+tuntenut.Paras+kosto+sulta+hänelle+on+se,+että+jatkat+elämää+ja+näytät+hänelle+miten+vahva+sä+ootMiehet+aina+luulee,+että+me+naiset+emme+ole+vahvoja,+mutta+kyllä+me+ollaan.+Me+ollaan+myös+arvokkaita+ja+ihmisiä.Mikä+siinä+on+että+miesten+mielestä+on+oikein+tuijottaa+meidän+tissejä+?+Miksi+miehet+suuttuvat+baarissa+jos+en+huoli+heiltä+juomaa+ja+aletaan+haukkumaan+lesboksi+?+Haluan+itse+maksaa+juoman,+sillä+mun+tavara+ei+ole+myynnissä+ja+ilmaista+juomaa+ei+ole,+sillä+aina+miehet+haluaa+jotain+vasta+palveluksena.Mä+olen+vahva+ihminen+ja+pärjään+kyllä,+mutta+miksei+baarissa+saa+rauhassa+juoda+siideriä+ilman+että+joku+mies+haluaa+lähteä+mun+mukaan+kotiin?