Kaikki vihaa kaikkia

Vihannes

Tällä palstalla kaikki vihaa kaikkia.

Joten...

Vihaan teitä kaikkia!

:D

6

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en halua vihata ketään, mutta lyöty koirakin puree.

• Tämä-selvä

Oikein. Kannattaa vihata jos mies ei ole hyvännäköinen

• Mjaa, no vihaa nyt sitten...mutta älä tule pyytämään vastakaikua...😃

• .. Ootko Sith, Näsä tai joku Muu Vastaava?.. Jos et, niin Varo Vain sen Kanssa.. Se Syö Sut.. ;P

• Miau. Se että vihaa jotain palsta ihmistä on loppujen lopuksi turhaa.. Niin mäkin inhosin yhtä tyyppiä paikkakunnan palstalla ja vihasi kunnes tajusin miten säälittävä ihminen hän oli ku väitti että kaikki tämän paikkakunnan hyvät päätökset on hänen ansioistaan ja kuinka hän tiesi kaikesta ja valitti kaikesta ha haukkui kaikkia. Niin tajusin että mitä järkeä mun on inhota tyyppiä joka ei ole mulle minkään arvoinen. Se tyyppi meidän paikkakunnan palstalla juttelee itsensä kanssa ja luulee että kaikki rekatut ollaan yksi ja sama ihminen. Hih. Mahdotonta. Hih. Mä tykkään kissoista mutten koirista.

Hassuinta on että se sälli pelkää vähemmistön seksuaalin edustajia ja myös ei suomalaisia pelkää se sälli. Oikeasti jos ihminen pelkää muita ihmisiä niin ei sitä jaksa vihata, kun säälittävää se vaan on.

Muutenkin jos vihaa toista se kuluttaa
      Sun voimiasi . Älä anna hänelle sitä valtaa vaan ole kuin et olisi ikinä edes tuntenut.

Paras kosto sulta hänelle on se, että jatkat elämää ja näytät hänelle miten vahva sä oot

Miehet aina luulee, että me naiset emme ole vahvoja, mutta kyllä me ollaan. Me ollaan myös arvokkaita ja ihmisiä.

Mikä siinä on että miesten mielestä on oikein tuijottaa meidän tissejä ? Miksi miehet suuttuvat baarissa jos en huoli heiltä juomaa ja aletaan haukkumaan lesboksi ? Haluan itse maksaa juoman, sillä mun tavara ei ole myynnissä ja ilmaista juomaa ei ole, sillä aina miehet haluaa jotain vasta palveluksena.

Mä olen vahva ihminen ja pärjään kyllä, mutta miksei baarissa saa rauhassa juoda siideriä ilman että joku mies haluaa lähteä mun mukaan kotiin?

• Saa vihata mutta ei satuttaa🥺

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      61
      3757
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3000
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2914
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      1970
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1141
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1125
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      949
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      108
      918
    Aihe