Tykkäättekö joulusta?

Kaikysyäsaa--

Se on viikkko jouluun, nyt menkää ostamaan lahjoja tyttöystäville.

29

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoriitta

      Sinäkin voit sen tehdä ja ihan vaimolle😁👍

      • omoshiroi

        ai tori itta 😁


    • helmiä_sioille

      En tykkää. Tosin nykyisin ei enää niin kuollutta ku joskus ennen ja handelikin vielä aattona auki. Joten no hätä... :)

      • oi.sika.oioi

        Ostat "tyttöystävälle" _viinaa_ joululahjaksi??? ;D


      • helmiä_sioille
        oi.sika.oioi kirjoitti:

        Ostat "tyttöystävälle" _viinaa_ joululahjaksi??? ;D

        En usko, että tiukkaan päädyn... :)

        Ja mä oon aina ollut huono ostaan lahjoja. Ei se, että pihi olisin, mutten vaan osaa ostaa mitään... :D


    • Oikeestii

      Annan tyttöystävälle lahjakortin motonettiin. Saa sitten hakea sieltä mitä haluaa.

    • Tykkään sen verran, että on kivaa kun lapset tykkää joulukoristeluista, leipomisesta ja tietysti silmät loistaa, kun muutaman paketin saa näppeihinsä..

      On siinä oma fiiliksensä, muttei semmosta kun lapsena oli. Osaa rasittaakin...mulle riittäsi juhannus ja uusivuosi juhliksi.

      • Odotan että joulu on ohitse. Ei joulu fiilistä


    • Kultsipunapäälle

      On naisystävälle jo lahja ostettu:)

      • punapääsi

        Ihanaa, parrakas mussukkani :)
        Niin mullakin sinulle <3


      • Tuplakombona

        Ostitko botox hoidon rupsukalle?


    • En. Kohta tulee radiostakin taas niitä iänikuisia joululauluja.. ja juicen sika..ääh. Mä meen peiton alle piiloon viikoks.

      • Mjoo

        Joo siis mun faija soittaa joka perkeleen joulu tota samaa biisiä hönöpäissään.

        Toimitan hoitoon kun ehdin.

        (Hirn)


      • jatylsiä

        Kaltaisesi ihmiset on masentavia.


      • jatylsiä kirjoitti:

        Kaltaisesi ihmiset on masentavia.

        Mun mielestä taas nää suomalaiset joululaulut on masentavia, etenkin Loirin laulamina..


    • Mjaa

      Noi Seiskan jutut alkaa olla sitä tasoa että mä taidan katella itteni joulunviettoon.

      (Naurua)

    • trollli

      No, joo meneehän se. Lähinnä lastenjuhla, mun mielestäni. Vanhempani saavat molemmat; uudet villasukat! Pikkusiskolleni sain irlantilaisvillapaidan valmiiksi eilen illalla tai oikeastaan viime yönä, tämän vuorokauden puolella, pikku tunnit oli jo alkaneet. Siitä tuli makee vaikka itse sen sanonkin, taidan tehdä itselleni samanlaisen, mutt erivärisen.

      Pakastin pursuaa jo erilaisia leivonnaisia ja suuret lasipurkit ovat täyttyneet pikkuleivistä: kaneliässistä, kauralastuista, herrasväenpipareista, haarukkaleivistä, ja hannatädin kakkusista.

      Paraisten siirappipiparitaikina on jääkaapissa tekeytymässä, keitin sen mausteet vasta tänään ja tein ison taikinan... Tarkoitus tehdä iso piparitalo ja koristella se ranskalaisilla pastilleilla ja pikeerillä ja vielä tomusokeri lumellakin hiukan. Possuja ja akkoja sekä ukkoja, kuusia ja tähtiä koristeltuja myös, ison kulhon täydeltä sen piparitalon viereen... siitä saa syödä Tapanin päivstä alkaen, jokainen kenen mieli tekee ottaa jotain makeaa.

      Paitsi Poju, jolla ei ole lupaa ottaa yhtään mitään itse!

      • Tuo viimeinen sai tuntemaan niin syvää myötätuntoa pojua kohtaan että jos se "varastaa" tuon piparkakkutalon pöydältä ajattelen sen olevan vain oikeus ja kohtuus.


      • trollli
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tuo viimeinen sai tuntemaan niin syvää myötätuntoa pojua kohtaan että jos se "varastaa" tuon piparkakkutalon pöydältä ajattelen sen olevan vain oikeus ja kohtuus.

        Ihan turhaan surkuttelet Pojua, taatusti saa itselleen sopivaa hyvää; kuten kinkkua, kalkkunaa ja ihan Pojua varten keitettyä kanaa, joka on siivottu kokonaan kaikista luista, lihat pakkasessa.
        Porkkanalaatikon kanssa laitetaan noin puolet lihaa sille ruuaksi ja saa se pipareitakin, mutt ei niitä sokerilla koristeltuja.

        Koiralle kelpaa hyvin ihan tavallinen siirappipipari 2 kertaa päivässä, muiden kahvittelun aikaan.
        (ja kun mun silmä välttää, saa varmaan sala syöttöjä... tiedän kokemuksesta!)
        Niin kielto ;on oikeastaan periaate, jonka opetan koiralle! Sillä ei ole lupaa syödä itse valitsemiaan tuotteita pöydältä, eli varastaa ruokaa!


    • Yksinäinen-ätmi

      Tavallinen maanantai. No töihin ei tarvii mennä tai ei saa mennä. Kysyin pomolta saanko tulla jouluna töihin niin ei saa. Vittu että on tylsää sitten kolme päivää. Pitää kai juoda kaljaa sitten 3 päivää että aika kuluu nopeemmin.

      • trollli

        Pieni oikaisu... tänään on jo TIISTAI ja mun työvuoro tänään; päättyi juuri!


      • trollli kirjoitti:

        Pieni oikaisu... tänään on jo TIISTAI ja mun työvuoro tänään; päättyi juuri!

        Jouluaatto on Maanantai.


    • pAAdk

      muijalle ripulipaskaa lahjaksi.
      ellei kelpaa niin antaa nyrkin laulaa.

    • En ole mikään Jouluihminen eikä Joulun vietto pakanauskovaiselle kuulukkaan.

      Tämän Joulun aion viettää ihan ylhäisessä yksinäisyydessä ja sukulaisiin lähden vasta joulun jälkeen. Talvilomaa kun kuitenkin piisaa loppiaiseen asti.

      Hommasin erään suosikkisarjan ykköskauden dvd:deet ja vietän varmaan jouluani sitä katsellen ja kuntoillen.

    • Aion mökkiytyä.

      Kaupungissa hulinoitsevat ihmiset ovat joulupaniikissaan rasittavia. Heidän takiaan jouluistani on tullut ärstyisiä.

      Joulurauha se on oltava minullakin.

    • Joulu tressaa. Liikaa ihmisiä kaupoissa.

    • joulupossu

      Siis ostaako joku jouluna lahjoja, ei mitään järkeä. Ostetaan silloin kun oikeasti jotain tarvitaan, eikä vaan huvin vuoksi helkatin joulun takia ! Joulu on kauppiaitten juhlaa, repivät vaan euroja asiakkailta pois. Täällä päin kauppiaat ajelee Teslalla ja naureskelevat.

    • Eimullamuuta-

      Kaupoissa oli kovasti ruuhkaa mutta kassoilla ei ollut onneksi jonoa. Ostin tyttöystävälle lahjoja kuten vaatteita, korun, fani paidan tyttöystävän lempi bändillä eli aerosmith. Joulussa on parasta kun saa viettää aikaa tyttöystävän kanssa.

    • wanhaämmä

      En tykkää kaupallisuudesta, kassajonoista, krääsän ostamisesta, ruokamätöistä, tekopirteydestä, jeesustelusta, jouluroskasta, valomelusta, kaikenlaisesta joulunviettoon asetetuista paineista..

      Tykkään vapaapäivistä ja omasta rauhastani. Sytytän pari kynttilää lyhtyyn, saunon. Ostin pari pokkaria lötköttelykaveriksi. Koitan hoitaa kaiken sosiaalisen kanssakäymisen jo tänään. Loppuloma on vaan mulle...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4723
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4562
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      617
      4168
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3117
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2671
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2203
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2153
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      220
      2152
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1765
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe