2lesken

2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
Pyykinpesuongelma
Vähän pyykkikoneen käytöstä. Käytän hajusteettomia pesuaineita. Pesen koneen 3 kuukauden välein etikkavedellä 90 asteess791180Kallis puhelu
On ajat muuttuneet. Olen tilannut puhelimitse lääkäriltä yhtä lääkettä sen loppuessa. Lasku on ollut joku parikymppiä.1541169Muutto on edessä
Olen tyhjentänyt laatikoita kaikesta vanhasta. Valokuvista, työtodistuksista, ties mistä. Revin ja heitän kaiken pois.651169- 171156
Ankea sisustus vierastalossa
Kalastajatorpan vierastalosta, jossa korkeat vieraat yöpyvät, on näytetty kuvia. Ei voi olla todellista. Missä on sisus801152Paras ystävä
Kyllä koira on ihan parasta. Uskollinen, luotettava, ystävällinen, aina saa riemukkaan vastaanoton. Kelpaan sellaisena481136Hemmottelua
Lähdenpä kylpylään hemmotteluun. Kasvo- ja jalkahoidot. Uimaan ja saunomaan. Valmiit ruoat. Upeat ulkoilumaastot. Eikä o951133Syvät mietteet
Tein Helsingin reissun ja matkan itseeni. Näin kävellessäni tutut vanhat paikat. En edes muistanut, että asuin jonkin ai451106Johdoton pölyimuri
Eilen tein lauantaisiivousta. Jälleen otti pattiin romuluinen, kovaääninen vanha imuri. Katselin netistä johdotonta, lad381100Käärijälle ilmainen vuokra-asunto
" Vantaan kaupunki toivottaa Käärijän tervetulleeksi kotikaupunkiinsa maksamalla tämän vuokran vuoden ajan. Suomea eurov441094Sairaus iski
Nyt ollaan sitten vuodepotilaana. Kolmatta päivää. Iski yöllä hirveä mahasärky ja samalla selkäsärky. Maha kippuralla is351090Känny suljettu päivällä
Ja taas pännii. Ihmiset, jotka pitävät kännynsä kiinni. päivisin. Heitä ei sitten koskaan tavoita, kun olisi asiaa. Mik1011085Riikka Purra Eroa
Katselin äsken tuon Pääministerin ja Valtionvarainministerin tiedotustilaisuuden Kesärannasta. Media kyseli ja Purra va1071079Se on sitten loppu
No niin. Nyt se on loppu. Meinaan epävirallisena edunvalvojana oleminen. Sain haukkumisryöpyn niskaani sisareltani. Tila521063Tyhjä äänestyskuponki
Kansalaisvelvollisuus tuli täytettyä. Äänestämässä kävin eilen. Uurnaan solahti Tyhjä kuponki. Ei WEF miehet oikein is1481057Nesteytyksen lopettaminen
Tällainen otsikko oli jokin aika sitten lehdessä: "Tyttären järkyttävä tuska: 102-vuotias äiti kuoli, kun terveyskeskus271054Mummot juovat salaa
Tuolla pyöriin vanha ketju eläkeläisten juomatottumuksista. Kerronta on kuin tätäpävää. Tunnen tai tunsin noita kotivii751041Maskista ihottuma
Olin kasvohoidossa ja kosmetologi sanoi ihottumasta naamassani. Olen itse ihmetellyt samaa, kun ei ole ennen ollut. Ei o48992Ihailijani hurmaavia ulostuloja
"Joskus on käväissyt mielessäni, että minkähänlainen vääpeli olet ollut omaishoitajana. Mahdollisimman nopeasti olen pyr46985Nyrkki-ruutuun
Pitkästä aikaa alkoihyvä sarja telkkarista. Nyrkki. Iki-ihana Emmi Parviainen loistaa päätähtenä. On mielenkiintoista23979