2lesken

2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
Ei enää koronavouhotusta
No niin, nyt kun Krista Kiuru palasi mammalomalta, alkoi jälleen senpäiväinen koronavouhotus. Hänen mukaansa on kiire ro66843Hei me siirryttiin
Siili2 = on täyttänyt vuosia ja siirtynyt oikeaan ikäryhmäänsä. Pertikki teki paluun, ikäryhmäänsä DW on vihdoinkin jä122842Se on sitten juhannus
Se on sitten juhannus. Olen syntynyt juhannuksena ja mennyt toiseen avioliittoon juhannuksena. Nyt olen ja elelen täysi77840Porukat meni vanhanaikaiseen
Mitä ihmettä tapahtui tuolla kaukana Aftikassa? Uganda, aseet, Suomen ex-ministeri, väärennetty kutsukirje, huumeet, s41836Itäraja kiinni
"Puumalainen pantiin sivuun ja Pöysti tilalle, että hallitus sai itärajan kiinni" Kerrankin jotain järkeä. Yksi ukko k24833Takinkääntö
No nyt taitaa olla takinkäännön paikka. En tätä mielelläni ja useasti tee. Nyt on pakko. Elikkä Käärijän-ihannekuva on r70825Kissantappo
Demareiden uusi valittu puoluesihteeri, Näkkäläjärvi Kissantappo on ollut päällimmäisenä puheenaiheena viikonloppuna. V69821Yksinasuja
Hyvää huomenta palstalaiset. Kahvit on nautittu terassilla vähän tuulisessa säässä. Eilen pesemäni matto kuivui hienosti60813Nato vai Otan
On tuo Nato-hakemus homma ihme juttu. Helmikuusta lähtien on toitotettu, että sinne vaan hakemus vetämään. On ovet ja ik70806Terrorisoiva mummu
Vierailin eilen kahdessa palvelutalossa. Toisessa kaikki ihan ok, mutta toisessa pinnani kiristyi. Yksi terroristimumm97806Iäkkäästä miehen kuolema
Vähän asiaa koronarokotuksesta. Tuttavani iäkäs sukulaismies asui yksin kotonaan. Virkeä, ajoi autoa, vähällä lääkitykse73800Iäkäs rouva yksin
Odottelin sairaalan aulassa veljeni tapaamista. Hain kahvin kanttiinista ja yksi pöytä löytyi. Koronan takia on tuolit75788- 28786
Parturi kotona
Auts Nyt iski kateus. EX-PMn poikaystävä on kampaaja. Hiukset saa kotonakin aina kuosiin.95771Salkkarisarjalle morjens
Olen seurannut salkkareita vuosia. Ollut parempia ja huonompia kausia. Mutta nyt tänään kyllä meni yli hilseen. Homot hi29764Oopperralaulaja KM
" Maalaistalon tyttö, joka lähti maailmalle ja pärjäsi siellä paitsi laulutaitonsa, myös sen vuoksi ettei mitenkään pide59762Juoksukaljat
Kempeleellä oli sitten kesäterässä oleva kaljavaras. Heikko yleiskunto ei tuonut haluttua lopputulosta. Pötki pakoon ka28762Muistutus viinanjuonnin vaarasta
Muistin virkistämiseksi paasaan taas viinan vaaroista. Itse lopetin täysin reilu 10 vuotta sitten kamalan myrkyn juonnin63755Miesten aivoituksia
Yksinelävänä tulee mietiskelyä kaikenlaista. Ja mistäpä muustakaan kun miehistä. Tai oikeastaan heidän ajatusmaailmastaa100742Polvisärkyä
Huomenta palstaporukat. Olen seuraillut kahden tuttavan polviin liittyvää kipua. Kaikkea on kokeiltu ja nyt molemmille l23742