2lesken
![]()
2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
UMK24 paras biisi
https://youtu.be/tW-ixv34gmI?si=oEorDkmxHx3JUUDk Tämä on mielestäni paras biisi niistä 7stä tarjolla olevasta.41792Polvisärkyä
Huomenta palstaporukat. Olen seuraillut kahden tuttavan polviin liittyvää kipua. Kaikkea on kokeiltu ja nyt molemmille l23792Lenkkeilevä presidentti
Olipa hienoa, kun meidän presidenttimme kehoitti kansalaisia kävelylle ja lenkkipolulle. Itselläni on ollut tapana le66787Rammstein yhdistää
" Tarja Halonen, Riikka Purra ja Fatim Diarra nauttivat keikasta. Rammstein houkutteli Helsingin Olympiastadionille poli33786Miesten aivoituksia
Yksinelävänä tulee mietiskelyä kaikenlaista. Ja mistäpä muustakaan kun miehistä. Tai oikeastaan heidän ajatusmaailmastaa100773Pullolahjakassi
Siis mitä ihmettä? Tarjouksessa on: Jouluinen Pullolahjakassi, glitter. Mitä tähän kassiin on tarkoitus laittaa? Ei kyll81765Ei koske köyhää
"Näin hallituksen ratkaisut iskevät eri kohteisiin: alkoholi, lääkekorvaukset, makeiset, opintotuki, eläkkeet, hoitaja23764Ei olla köyhiä eikä kipeitä jatko-osa
Yllättäen tuo ykkösketju jatkui noin pitkäksi. Aloin siis ihmettelemään ikäihmisten teräskuntoa kaikenlaisissa toimissa.87746Kissavieköön
Nyt on ongelma nimeltään kissa. Taloon muutti mummo löytökissansa kanssa. Kissa ei ole sisäkissa vaan kuljeskelee ulkona68731Käsidesivekkulit yllättivät
Seurasin eilen Linnan juhlien kättelyä. Aika puuduttavaa katsottavaa se toisaalta on. Ehdoton valopilkku tänä vuonna lin18730Voihan sokeriton
Katselin light-juomien ja sokerittomien tuoteselosteita. Yllätyin kun sokeriton limsa sisältää sokeria. Outoa myyntiä j20730Eläkeläisen Ale-reissu
Eläkeläisenä mietin, onko minulla mitään hyötyä työeläkekortistani, siis alennuksien muodossa. Johan olikin. Helsingissä24729Nicklas on hottis
Johan on hottis tuo kiekkoilija Nicklas Hackman TTK kilvassa. Jalat kävivät vikkelään ja mikä mies muutenkin. Silmiä hi29721Vuokralaiset ja osakkeenomistajat
Nyt on sitten vuokralaisten markkinat. Tyhjiä asuntoja on paljon. Onpa jopa saanut asua ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi31716Älytelkkari ja netti
Täällä kylillä puhutaan nyt sitten älytelkusta. Kaksi miestä kertoivat ostaneensa hienon uuden älytelkun, kehua retostel64713Mökki väärässä paikassa
Nyt sai taas huomata mökkikaupoilla, että kaikki asiat pitäisi laittaa paperille mitä on aikoinaan sovittu. Ei riitä su33709Sanna Marinin irtiotto
Nyt on sitten pääministerimme töpännyt, mikäli luemme lehtiä ja nettiä. Lähtenyt bailaamaan Helsingin yöhön, ilman tärke57692Ikkunat kirkkaiksi
Terassini edestä kaadettiin isoja koivuja. On niillä hienot laitteet, millä puut pätkitään. Tänäaamuna olin niin vir20680Hevostelua
Tähän ketjuun voi vastata heppahullut ja kiinalaiset horoskooppimerkkiset hevoset . Iältään 60-69 vee. Olen aina ihai43661Tyhjä kaunis kuori
Narsisti on täysin tyhjä sisältä. vailla emotioita ja inhimillisyyttä. Voisi sanoa : ei ihminen ei eläin. Tyhjä kuori j97661