2lesken

2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
Polvisärkyä
Huomenta palstaporukat. Olen seuraillut kahden tuttavan polviin liittyvää kipua. Kaikkea on kokeiltu ja nyt molemmille l23731Pullolahjakassi
Siis mitä ihmettä? Tarjouksessa on: Jouluinen Pullolahjakassi, glitter. Mitä tähän kassiin on tarkoitus laittaa? Ei kyll81728Lenkkeilevä presidentti
Olipa hienoa, kun meidän presidenttimme kehoitti kansalaisia kävelylle ja lenkkipolulle. Itselläni on ollut tapana le66711Ei olla köyhiä eikä kipeitä jatko-osa
Yllättäen tuo ykkösketju jatkui noin pitkäksi. Aloin siis ihmettelemään ikäihmisten teräskuntoa kaikenlaisissa toimissa.87711Eläkeläisen Ale-reissu
Eläkeläisenä mietin, onko minulla mitään hyötyä työeläkekortistani, siis alennuksien muodossa. Johan olikin. Helsingissä24682Kissavieköön
Nyt on ongelma nimeltään kissa. Taloon muutti mummo löytökissansa kanssa. Kissa ei ole sisäkissa vaan kuljeskelee ulkona68681UMK24 paras biisi
https://youtu.be/tW-ixv34gmI?si=oEorDkmxHx3JUUDk Tämä on mielestäni paras biisi niistä 7stä tarjolla olevasta.41680Sanna Marinin irtiotto
Nyt on sitten pääministerimme töpännyt, mikäli luemme lehtiä ja nettiä. Lähtenyt bailaamaan Helsingin yöhön, ilman tärke57672Tyylikäs lady
Odotin bussia tänään.kaupungissa ja taxi pysähtyi siihen viereen. Ajatuksissani katsoin kuka mummeli sieltä nousee ylös.29641Hevostelua
Tähän ketjuun voi vastata heppahullut ja kiinalaiset horoskooppimerkkiset hevoset . Iältään 60-69 vee. Olen aina ihai43637Ikkunat kirkkaiksi
Terassini edestä kaadettiin isoja koivuja. On niillä hienot laitteet, millä puut pätkitään. Tänäaamuna olin niin vir20630Laskimotukoksen lääkitys
Onko kenelläkään käytössä tai tietoa Marevan lääkkeen korvaavasta uudesta lääkkeestä? Huomattavasti kalliimpi se ainaki40619Vähän vanhan kertausta
Vähä sitten ajattelin "syvällisemmin" ja uskoen intuitioni voimaan tulin tulokseen, että tiedän kuka kirjoittaa 1lesken30602Ei koske köyhää
"Näin hallituksen ratkaisut iskevät eri kohteisiin: alkoholi, lääkekorvaukset, makeiset, opintotuki, eläkkeet, hoitaja23601- 3597
Sinkkunainen
Olin väärällä palstalla kun puhuttiin avioroista ja uudesta puolisosta. En kuulunut joukkoon lapsettomana. Minä lapseto33588Nyt on hottia
Kyllä nyt viilennystä kaipaa tähän pätsiin. Mittari näyttää 32 astetta, joten ulos ei ole asiaa enää tähän aikaan. Tuu36578Vuokralaiset ja osakkeenomistajat
Nyt on sitten vuokralaisten markkinat. Tyhjiä asuntoja on paljon. Onpa jopa saanut asua ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi31576Ahtaat paikat
Palaan vielä Helsinki reissuuni. Huomasin nyt vanhentuneeni ja kangistuneeni. Varasin vahingossa onnibussista toisen ke12556Hän asuu toisella tähdellä
Kun miehen ensikertaa näin olin kävellä kukkaruukkua päin Hän askelsi vasarat vyöllä heiluen parvekkeeni alta keinuen19556