- Mitä tuo mahtaa tarkoittaa?
- Jännä ajatus sinänsä, enkä väitä että olisi väärä.
Joskus nuoruudessani olin duunissa siivoojana, ja naiset olivat niitä törkyisempiä sen perusteellä mitä vesojakin tietysti putsasin.
Kauniiden sihteerien kerroksen vessat olivat aina törkyisiä, miesten vessat ei koskaan. - "Peppu taitaa ainut olla eroottinen paikka, joka on samanlainen miehellä ja naisella... "
Ei ehkä ihan samanlainen, sillä miehen ja naisen G-piste on eri paikassa. Aika lähellä silti toisiaan. - Riippuu varmaan miehestä Itse ainakin tykkään, vaikka harvat naiset niin tekevät.
- Voi olla tottakin, mut kai se riippuu vähän sukupuolestakin. Ei nuo portsarit yleensä oikein ole mun makuuni. Liian äijiä mun makuuni, enkä muutenkaan kehtaa miehille (näin miehenä) ehdottaa sukupuoliyhteyttä.
Kerran silti Isolla Kirkolla käydesäni kuitenkin rohkaisin mieleni ja kysyin vartijaparilta mistä tästä keskustasta löytyy "sellainen" ravintola. Hyvin ystävällisesti miettivät ja kertoi missä sellainen löytyy. Toinen heistä oli nainen, joten hän tiesi. - Vähän on kyllä samaa halua täälläkin. En tosin asu noin pohjoisessa.
- Kukaan hampaaton ei multa ole ottanut suihin (en kyllä panisi vastaan sellaista jos muuten olisi kunnollinen), mutta mulla on vähän erilaisempi juttu.
Mulla oli joskus teinityttöystävä, ja jostain syystä kiihottavinta suihinottoa oli, kun oli saanut uudet hammasraudat.
Sattuhan se kyllä kun uudet on on vielä hiontumattomia, mutta jotenkin se oli silti paras suohinotto jonka olen kokenut. - Sähköpostia voi laittaa: nikki @ suomi24.fi
- Toki muukin kelpaa, mutta tyydyn tuohon jollei muuta saa.
Mua saa mies panna, saparoista saa kiskoa jne. Ei mitään isompaa väkivaltaa silti.
Ja tietysti panen naistakin. - En kyllä ole nainen. laiha saparopäinen mies vain.
- Täällä ainakin on yksi.
Todella vähän kokenut miesten kanssa, eikä mulla ole varustuksen koon kanssa kummoisia vaatimuksia. Se vain, ettei mulle yhdesti- tai kahdestilaukeava riitä.
Enkä pidä kovin karvaisista.
Postia voi lähettää:
nikki @ suomi24.fi - Tässä on vain sellainen ongelma, että olen nainen vain lainausmerkeissä. Oikeasti siis meis vaikka pitkät saparot onkin.
Muuten kyllä kelpais. - En tosin ole sillä seudulla, mut jos joku muu lukee, niin mua kyllä kiinnostais kimppa. Mieluusti niin että mies ois vähän bi-kiinnostunut.
Ja edelläkirjoittanutta komppaan myös: nuolen mielelläni kielelläni rouvat puhtaaksi kun ovat kuorrutettuja. - Mä ainakin tykkäisin.
- Ite en kyllä kaipaa seikkailijaa, vaan pidempää seksisuhdetta (en seurustelua silti).
- " ei ole meillä lähetyssaarnaaja todellakaan ainoa asento. T. ap.
PS: Herran pelko on viisauden alku."
Niis siis mitä? Kun herra käskee niin sinä vaihdat asentoa? - Tuollainen ukko sitten toimii high schoolin opettajana.
Jos oikein arvaan, niin hänen mielestään hyväksyttävämpi tapa purkaa miehisiä paineita olisi raiskaus. - "Seksuaalisesti ajatelleen fundisuskovuus on hyvin tehokas turn-off jo itsessään."
Tästä en tosiaan ala kinastelemaan. Näin se on.
Voinhan uskovaisen kanssa panna, mut en fundiksen. - Tais Jesselläkin olla suhde prostitioituun, magdalan Mariaan.
- No mut hei, tuollainen nainenhan tekee mitä tahänsa miellyttääkseen miestä, koska hän tarvitsee ja haluaa Johtajaa.
Itse en kyllä halua sellaista suhdetta.Mnä tykkään tasavertaisesta suhteesta.