- Nolottaa nuo yöllä tehdyt kirjoitusvirheet, mut asia kai tuli ymmärretyksi.
- On mulla dildojakin. Bastussa käytän löylykauhaa siihen miten se on tarkoitettu.
Dildojakaaan on muuten laita poikittain. - Arvasinkit et vastaat. Käviskö sun juttuus vanha sananlasku: Siitä puhe mistä...
Lopun kai tiedätkin. - sähköposti on tietty toi nikki ät suomi24.fi
- Yleensä tulen mieluimmin ihan sisälle, joko pimppiin tai suuhun. joskus on ihanaa istua vatsan päällä kun nainen runkkaa mua ja tulen rinnoille.
Joskus nuolen myös nesteet pois. - Mies.
Ihan tavallisella partahöylällä ajelen. - Huh huh. Mulle kans tuollaista...
- Kysytkö ihan tosissasi?
Ei kaikki miehet siinä kuulemma hyviä ole, mutta olen aina luullut että lähes kaikki tykkäävät tussun nuolemisesta. Ihana tuoksu, ja aivan mahtavaa se miten nainen nuolemiseen reagoi. - Mites arvasinkin tuon vastauksen.
Siitä puhe mistä puute, sano. - Minä haaveilen vaikken olekaan nainen.
- Näin olen kuullut väitettävän, mutta vaikea sanoa onko totta. Kukaan mies ei ole mua vielä imenyt.
- Oin kans miettinyt mitä muut ajattelee, mut sama kai se. Rohkeesti vaan. Ja onhan mulla saparotkin, et yhtä paljon sekin kai muita miehiä ihmetyttää.
Tai mistä mä tiedän, en oo keltään kysynyt eikä kukaan ole mitään maininnut.
Ihan samalla tavalla lauteilla tulee juteltua niitä näitä ukkojen kanssa. - Riippuu ihan fiiliksistä. Välillä yli viis kertaa päivässä, joskus jää muutamakin päivä ihan kokonaan väliin.
- Neitsyys häneltä meni.
- Turha sitten ihmetellä jollei seksi ole antoisaa.
Mut mikäs siinä, tärkeäähän on se, että molemmat kulkee samassa. Huonompi juttu olisi jos toinen haluaisi monipuolisempaa eikä toinen siihen suostuisi.
Hyvin se liitto voi noinkin toimia. - Mikä jottei, olenhan tällä vuosikymmenellä harrastanut nuoremmankin kanssa.
- "Kumpakaan ei ole koskaan katsonut toisia silmiin sen aikana, ja harrastamme vain pimeässä"
"pakko nyt miehelle on välillä antaa"
"En pidä suutelusta joten sitä ei meille ole ja en tykkää suuseksistä"
"Seksi menee siis aina samalla tavalla"
"siinä vähän aikaa jotain räpeltää ja sitten yhdyntä, mies tulee ja käy sen jälkeen nukkumaan"
No huh huh. Onko tuollainen seksiä alkuunkaan? - En kyllä suostuisi suhteeseen sellaisen kanssa joka ei halua suudella.
- Jos tytöt loppuu, minäkin olen käytettävissä ;)
Jos pojat joppuu, olen silloinkin käytettävissä. - En ole saanut. Mutta normirunkkauksessa orkut on nautinnollisempia kun on tappi sisällä.