Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kajsa-68
profiilit
kajsa-68
kajsa-68
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
379
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+en+olekaan+nainen.
15.11.2019 17:38
Mulla+on+vähän+sama+asia,+eli+tykkään+kyllä+sheivatuista+mutta+punatukkaisten+alakarvoitus+on+niin+kiva+et+se+saa+jäädäkin.
Ihan+henkilökohtaistakin+kokemusta+on+muutamasta.
30.10.2019 22:34
Sehän+riippuu+ihan+naisesta+itsestään+mistä+hän+tykkää.+Toiset+on+ihan+kuumana+karvaisille,+ja+toisten+mielestä+karvat+on+yök.
28.10.2019 23:53
Oishan+se.
28.10.2019 23:46
Juuri+niinkuin+susta+itsestä+tuntuu+parhaalta.+Tietenkään+en+voi+kaikkien+miesten+puoltesta+puhua,+mutta+mun+mielestäni+kaikkein+ihaninta+rakestalussa+on+katsoa+kun+toinen+nauttii.
28.10.2019 23:38
Ja+jos+joku+mies+mua+sattumalta+haluais,+niin+ehdottomasti+karvaton.
28.10.2019 23:32
Minä+en+ainakaan+tykkää+viidakosta.+Mieluiten+ihan+karvaton.
Aidoilla+punapäillä+on+kyllä+niin+nätti+karvoitus,+et+se+on+ihana+ajamattakin.
28.10.2019 23:31
Minen+oo+koskaan+ruokatarvikkeita+käyttänyt+dildona.+Aluks+käytin+kruunukynttilöitä+ja+kyllä+muitakin+kivoja+löyty,+mut+kyl+sit+ihan+tilasin+ihan+tuohon+tarkoitukseen+tehtyjä+esineitä.+Ei+niin+etteikö+mielikuvitusta+sais+myöskin+käyttää.
Yks+tyttöystävä+kerto,+et+HK:n+sininen+(siis+ihan+perusmakkara)+on+hänestä+paras+korvike+jos+elintarvikeostoksista+puhutaan.+
Tiiä+sitten.+En+ole+koittanut+elintarvikkeita.
+Aitoakin+liian+vähän.
28.10.2019 01:35
Mulla+just+päinvastoin:+mitä+vähemmän+karvoja,+sen+parempi+(hiuksia+toki+saa+ja+pitää+olla).+Myöskään+piirretyt+seksijutut+ei+kiinnosta+pätkääkään.
18.10.2019 02:44
Jaa-a.
Olen+niin+vähän+kokenut+miestenvälisissä,+ettei+voi+kuin+toivoa,+että+joku+haluis+koittaa++mun+kanssa+kaikkea.
Kai+mä+sit+löytäisin+sen,+miten+mieluiten+haluan+vastaanottaa.+Tosin+varmasti+vaihtelu+aina+virkistää.+Ei+sama+aina+parasta+ole.
18.10.2019 02:37
Minä+taas+en+ole+koskaan+lauennut+nukkuessani.+Hereilläollessa+tuota+ongelmaa+taas+ei+ole+ollut.
11.10.2019 20:57
Moni+on+varmaankin+kiinnostunut,+mutta+moniko+sellaisesta+oikeasti+pitää.
Mulla+on+ollut+kaksikin+tyttöystävää,+jotka+ovat+halunneet+et+ostetaan+oikein+iso+dildo.+Kumpikaan+ei+sit+oikeasti+ole+sellaisesta+pitänyt.
11.10.2019 20:51
Asiahan+on+niin,+että+asiakastusvallisuuden+takia+kaikki+pitää+olle+avointa.
Paketit+kuitenkin+toimitetaan+aina+sellaisella+firman+nimellä,+ettei+paketista+tai+lähetyskortista+osaa+arvata+kyseessä+olevan+seksivälineitä+tai+asusteita.
Liikkeissä+sit+voi+maksaa+käteisellä,+jolloin+ei+jää+mitään+jälkiä,+paitsi+saamasi+kuitti.
Täällä+pikkukaupungissa+missä+asun+ei+edes+ole+tuollaistia+liikkeitä,+joten+en+voi+käydä+ostamassa.+Pakko+tilata.+Kun+asuin+isommalla+paikkakunnalla,+ei+mulla+ainakaan+ollut+mitään+kehtaamisongelmaa+käydä+tuollaisessa+liikkeessä.
Joku+tuossa+jo+sanoikin,+että+kyllä+kaupan+ammattilaiset+osaavat+vaitiolovelvollisuuden.
11.10.2019 20:45
Mikä+idea+on+laittaa+noita+s-postilistoja?
05.10.2019 14:37
Kumpaa+itse+mieluummin+imeskelet+tai+nuoleskelet?+Itse+karvatonta.
Ja+tää+sekä+pimpistä+että+pippelistä.
Tiiän+kyllä,+et+monet+taas+tykkää+karvaisesta+jalkovälistä.+Itse+en+kuulu+heihin.
Jos+taas+ajattelet,+ettei+seitsemänkymppiset+harrasta+seksiä,+niin+olet+yhtä+väärässä+kuin+ne,+jotka+kuvittelevat+ettei+teinit+harrasta+sitä.+Tai+lasten+vanhemmat.
Itse+en+kyllä+ole+lähelläkään+seitsemääkymppiä.
03.10.2019 18:01
Karvat+esarin+välissä+on+kyl+kamalaa.
03.10.2019 17:56
Minä+menen+saunaan+nauttimaan+löylystä.+Jalat+siis+joko+kaiteella+tai+lauteilla,+kunhan+on+kutakuinkin+vähintään+istumakorkeudella.+Mitenkään+en+esittele+vehkeitäni,+mutten+peittelekään.
Hitto,+saunassa+ollaan+miten+ollaan.+Ootte+kyl+vieraantunu+suomalaisuudesta,+jos+saunomisasentoakin+pitää+ajatella+seksi+mielessä.
Seksi+sit+ihan+muualla,+ja+oikeestaan+missä+tahansa+muualla.
02.10.2019 06:28
Loppuuko+kiinnostus+yhteen+laukeamiseen?
Jos+ei,+niin+haittaako+se+niin+jos+ekalla+kerralla+tulee+nopeasti.+Toisella+kerralla+kestää+jo+pitempään.
21.09.2019 09:07
Kertokaa+sit+meillekin+miten+kävi.
*utelias*
17.09.2019 11:48
Itse+teen+kaiken+päinvastoin+kuin+neuvot+(ja+röökaaminen+päälle),+muttei+koskaan+ole+ollut+erektio-+ai+laukeamisongelmia+(ellen+sitten+ole+niin+kännissä+etten+itsekään+pysy+seisaallani).
Ikää+50v.
15.09.2019 18:10
3 / 19