- Minä en olekaan nainen.
- Mulla on vähän sama asia, eli tykkään kyllä sheivatuista mutta punatukkaisten alakarvoitus on niin kiva et se saa jäädäkin.
Ihan henkilökohtaistakin kokemusta on muutamasta. - Sehän riippuu ihan naisesta itsestään mistä hän tykkää. Toiset on ihan kuumana karvaisille, ja toisten mielestä karvat on yök.
- Oishan se.
- Juuri niinkuin susta itsestä tuntuu parhaalta. Tietenkään en voi kaikkien miesten puoltesta puhua, mutta mun mielestäni kaikkein ihaninta rakestalussa on katsoa kun toinen nauttii.
- Ja jos joku mies mua sattumalta haluais, niin ehdottomasti karvaton.
- Minä en ainakaan tykkää viidakosta. Mieluiten ihan karvaton.
Aidoilla punapäillä on kyllä niin nätti karvoitus, et se on ihana ajamattakin. - Minen oo koskaan ruokatarvikkeita käyttänyt dildona. Aluks käytin kruunukynttilöitä ja kyllä muitakin kivoja löyty, mut kyl sit ihan tilasin ihan tuohon tarkoitukseen tehtyjä esineitä. Ei niin etteikö mielikuvitusta sais myöskin käyttää.
Yks tyttöystävä kerto, et HK:n sininen (siis ihan perusmakkara) on hänestä paras korvike jos elintarvikeostoksista puhutaan.
Tiiä sitten. En ole koittanut elintarvikkeita.
Aitoakin liian vähän. - Mulla just päinvastoin: mitä vähemmän karvoja, sen parempi (hiuksia toki saa ja pitää olla). Myöskään piirretyt seksijutut ei kiinnosta pätkääkään.
- Jaa-a.
Olen niin vähän kokenut miestenvälisissä, ettei voi kuin toivoa, että joku haluis koittaa mun kanssa kaikkea.
Kai mä sit löytäisin sen, miten mieluiten haluan vastaanottaa. Tosin varmasti vaihtelu aina virkistää. Ei sama aina parasta ole. - Minä taas en ole koskaan lauennut nukkuessani. Hereilläollessa tuota ongelmaa taas ei ole ollut.
- Moni on varmaankin kiinnostunut, mutta moniko sellaisesta oikeasti pitää.
Mulla on ollut kaksikin tyttöystävää, jotka ovat halunneet et ostetaan oikein iso dildo. Kumpikaan ei sit oikeasti ole sellaisesta pitänyt. - Asiahan on niin, että asiakastusvallisuuden takia kaikki pitää olle avointa.
Paketit kuitenkin toimitetaan aina sellaisella firman nimellä, ettei paketista tai lähetyskortista osaa arvata kyseessä olevan seksivälineitä tai asusteita.
Liikkeissä sit voi maksaa käteisellä, jolloin ei jää mitään jälkiä, paitsi saamasi kuitti.
Täällä pikkukaupungissa missä asun ei edes ole tuollaistia liikkeitä, joten en voi käydä ostamassa. Pakko tilata. Kun asuin isommalla paikkakunnalla, ei mulla ainakaan ollut mitään kehtaamisongelmaa käydä tuollaisessa liikkeessä.
Joku tuossa jo sanoikin, että kyllä kaupan ammattilaiset osaavat vaitiolovelvollisuuden. - Mikä idea on laittaa noita s-postilistoja?
- Kumpaa itse mieluummin imeskelet tai nuoleskelet? Itse karvatonta.
Ja tää sekä pimpistä että pippelistä.
Tiiän kyllä, et monet taas tykkää karvaisesta jalkovälistä. Itse en kuulu heihin.
Jos taas ajattelet, ettei seitsemänkymppiset harrasta seksiä, niin olet yhtä väärässä kuin ne, jotka kuvittelevat ettei teinit harrasta sitä. Tai lasten vanhemmat.
Itse en kyllä ole lähelläkään seitsemääkymppiä. - Karvat esarin välissä on kyl kamalaa.
- Minä menen saunaan nauttimaan löylystä. Jalat siis joko kaiteella tai lauteilla, kunhan on kutakuinkin vähintään istumakorkeudella. Mitenkään en esittele vehkeitäni, mutten peittelekään.
Hitto, saunassa ollaan miten ollaan. Ootte kyl vieraantunu suomalaisuudesta, jos saunomisasentoakin pitää ajatella seksi mielessä.
Seksi sit ihan muualla, ja oikeestaan missä tahansa muualla. - Loppuuko kiinnostus yhteen laukeamiseen?
Jos ei, niin haittaako se niin jos ekalla kerralla tulee nopeasti. Toisella kerralla kestää jo pitempään. - Kertokaa sit meillekin miten kävi.
*utelias* - Itse teen kaiken päinvastoin kuin neuvot (ja röökaaminen päälle), muttei koskaan ole ollut erektio- ai laukeamisongelmia (ellen sitten ole niin kännissä etten itsekään pysy seisaallani).
Ikää 50v.