Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

42

Kommenttia

688

  1. ”Onko Venäjä ilmoittanut tavoitteet talvelle?”

    On. Donetskin ja Luhanskin valtaus maaliskuun loppuun mennessä. Ryssä ei ole saavuttanut ainoatakaan tavoitetta tässä sodassa. Olisi kannattanut lopettaa taistelut ja vetäytyä jo viime maaliskuussa. Nyt se on myöhäistä kun koko armeija on tuhottu ja jäljellä vain I MS tyylinen lihamylly.
  2. "tyhmä, Venäjä on juuri itse ilmoittanut lännen (naton) olevan sille olemassaolon uhka, tässä tietysti ukraina on välikätenä, uhkana."

    No miksi Venäjä tuhoaa edelleen jääräpäisesti asevoimien viimeisiä rippeita Ukrainassa? Eihän sillä ole enää edes kouluttajia siirtämään minkäänlaisia sotilasperinteitä ja oppeja uusille vaan joutuvat tukeutumaan Valko-Venäjään kouluttamisessa.

    Miksi Venäjä ampuu ilmatorjuntaohjuksia maamaaleihin Ukrainassa, jos Nato on täysin ylivoimainen ilmassa? Ryssän kriittinen puolustuselementti Natoa vastaan on ilmatorjunta. Nyt ryssä tuhlaa ilmatorjuntansa ihan surutta toisarvoisiin kohteisiin.

    On totta, että Ukrainan sota Lännen tukemana on Venäjälle eksistentiaalinen uhka. Se perustuu siihen, että delusionaalinen bunkkerikääpiö on yhtä kuin Venäjä. Putlerilla on tasan kolme vaihtoehtoa, sodan voitto, hirttäminen Haagissa tai Makarovin kuula takaraivoon omien toimesta. Voittoa ryssä ei tule saamaan.

    "Mainitsin jo tuolla aiemmin että Venäjä on nimenoman satsannut ohjusteknologiaan ja ydinaseisiin tällä vuosituhannella, ne ovat kyllä iskukykyisiä."

    Joopa joo, olet delusionaalinen kun luulet, että ryssä pystyy tuottamaan kilpailukykyisiä ydinaseita kun se ei pysty tuottamaan edes turvatyynyjä tai ABS -jarruja enää Ladoihinsa.

    https://www.verkkouutiset.fi/a/venaja-esitteli-uuden-pakote-ladan-ei-enaa-turvatyynyja-tai-abs-jarruja/#d3053fda

    "Poika, älä hermostu, ei ole minun vikani jos et näitä asioita hallitse."

    Ryssän trollilla on kasetti solmussa kun et pysty muuhun kuin vertauksiin eläinmaailmasta sotilaspolitiikan keskustelussa etkä ole tunut yhtään ainoaa faktaa pöytään vaan pelkästään jankuttanut.
  3. "Pensan hinta alas. Perussuomalaiset." Vetoaa vähän yksinkertaisempaankin äänestäjään. Itse en usko, että yhteiskunnallisiin ongelmiin on tällaisia 'Pensan hinta alas' silverbullet -ratkaisuja.