Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

124

Kommenttia

1613

1. Paitsi+että+kävi+sodassa+kuin+vaan+niin+häviäjä+on+venäjä.+Se+on+hävinnyt+tässä+maailmassa+niin+paljon+ettei+ikinä+takaisin+saa.
  2. Niin+totta.
  3. Niin+ja+se+riippuu+mitä+muita+menoja+ihmisen+on+pakko+maksaa.Nuorempana+muistan+että+tehtiin+tonnikalasta+kastike+eikö+siitä+huonoa+tullut.Nyt+eläkeläisenä+kahden+henkilön+tulot+ovat+noin+2500+ja+kun+vuokraon+halpa+niin+pärjäämme+hyvin.Nyt+on+tullut+tavaksi+laittaa+ruokaa+niin+että+syödään+sitä+vähintään+2+päivää.+Juuri+söimme+kaalilaatikkoa+3+päivää+ja+olisin+voinut+syödä+sitä+vieläkin.+Mutta+se+loppui.Nyt+ei+juuri+tarjoukset+ole+niitä+mitä+ennen.++Hinnat++nousee.Suurin+kustannus+lienee+meidän+koira+jonka+hammaskiven+poisto+maksoi+180+euroa+ja+8+hampaan+poisto+470+euroa.+Nyt+siltä+on+liika+hampaat+poistettu+ja+olen+ostanut+koiran+hammastahnan+ja+lasten+hammasharjan+joka+ei+ole+liian+kova+.Olemme+harjoitelleet+tota+hammasjuttua+siten+että+rapsuttelen+hampaita+kynsillä.+Näyttää+että+sillä+ei+ole+mitään+sitä'+vastaaan.Olin+aiemmin+ajatellut+että+koirien+omaputsaus+on+jotenkin+hullu+juttu+mutta+sillä'+onnistuessaan+voidaan+säästää+isoja+rahoaj.Nyt+on+koiran+hampaat+kunnossa+mutta+omat+ei.+Aikoja+on+tilattu+ja+hyvä+tästä+kait+tulee.Meillä+on+ollut+pakko+säästää+ruoasta+ja+juuri+koiran+takia.Itse+olen+mieluummin+syömättä+kuin+hoitamatta+koirani+terveyttä.++Se+on+minun+elämäni+suurin+rakkaus,+lohdutus+ja+kaikkea+siltä+väliltä.+Ja+taas+ärsyttävästi+sanon+että+voittaa+kenet+vaan+uskollisuudellaan.+Ihmisenkin.