Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
125
Kommenttia
1614
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ano+Turtiainen+on+täys+m+ja+loppuu+u.+Miten+ihminen+voi+olla+noin+tyhmä+ja+mitä+helvettiä+se+eduskunnassa+tekee.
Tekisii+mieleni+toivoa+sille+koronaa+ja+olan+takaa.+Sillä+vois+olla+se+vaikea+kun+on+niin+lihavakin.+En+toivo+kuitenkaan+koska+korona+on+kova+tauti+niille+keillä+se+kovaksi+yltyy.
Turtiainen+voisi+kuitenkin+tukkia+turpansa+(anteeksi+hevoset)++moisista+kommenteista.
06.03.2021 22:43
Oikeassa+olet.+Ei+heidän+paikkansa+ole+kaupan+vanhuksille+varatut+penkit.
Kyllä+heitä+voi+tästä+huomauttaa+ja+kauppias+voi+ajaa+heidät+sieltä+pois.+
Ei+ole+heillä+tainnut+tulla+pieneen+mieleen+se+mitä+varten+ko.+penkit+ovat.
Toisten+huomioon+ottaminen+on+hakusessa+heillä+ja+on+on+kumma+jos+he+eivät+ymmärrä+tätä.
Ei+pään+silityksiä+tossa+kohtaa+vaan+selvitetään+heille+miksi+he+eivät+voi+kokoontua+siellä.+Se+että+ei+ole+muuta++paikkaa+ei+selitykseksi+käy.
Saattaahan+olla+että+he+ymmärtävät+asian.
Niin+olen+kahden+pojan+äiti,+en+lapsista+mitään+tietämätön+luuseri.
06.03.2021 22:35
Kyllä+juuri+noin.+Jos+ihminen+on+laho+mieleltään+niin+ei+voi+muuta+kuin+todeta+että+ehdottoman+oikein+toimittu.+Vinkuu+mitä+vinkuu.+
Koskemattomuudellakin+on+rajansa.+Rikoksesta+epäilty+otetaan+kiinni+halusi+tyyppi+tai+ei.
Diplomaateilla+lienee+hieman+parempi+tilanne+heidän+asemastaan+johtuen+mutta+kyllä+heidätkin+on+tavoitettu+jos+on+tarvetta+ollut.
Tässä+maassa+on+saman+ammatin+harjoittajia+pilvin+pimein+niin++että+ei+yksi+joukosta+poissa+merkkaa+mitään.
Miksi+häntä+olisi+pitänyt+kohdella+toisin+kuin+muita?+Ihmettelen.
06.03.2021 21:55
Joo+minäkin+odotan+mielenkiinnolla+kun+en+ole+ostanut+pienelle+koiralle+kuin+Orlandon+nappulaa+jota+se+syö+mielellään+silloin+kun+nappuloita+syö.
27.02.2021 21:55
Niin+jos+vaimo+ei+osaa+pitää+puoliaan.+Osat+voi+myös+vaihtua.+Vaimo+saattaa+olla+jälleen+yksi+niistä+naisista+joka+pistää+puukon+kylkiluittesi+väliin+kun+ei+muuten+äijälle+pärjää.
Silloin+puntit+lienee+tasan+tai+voit+myös+jäädä+tappiolle+roimasti.
Mieti+läskipää+mitä+kirjoittelet.
27.02.2021 21:31
Onhan+käynyt+ilmi+että+liian+pieni+osa+kansasta+kantaa+tätä+ns.+omaa+vastuuta.+Tätä+hälläväliä+osastoa+on+tällä+netissäkin+enemmän+kuin+riittävästi.
Jos+kaikki+olisivat+vastuunsa+kantaneet,+tässä+tilanteessa+ei+oltaisi+nyt.+Eikä+se+muuntoviirus+alunperin+tietenkään+ollut+muuta+kuin+matkustajien+mukanaan+tuoma+tuliainen.
Koirat+haukkuu,+karavaani+kulkee,+näin+se+menee.
27.02.2021 21:03
Sairaat+lienevät+kotona+missä+heidän+kuuluukin+olla.
27.02.2021 20:55
Et+voi+tietää+mitä+olisi+ollut+tai+olisi+nyt+ilman+rajotteita.
Kun+se+on+niinkin+että+Helsingin+alueella+mm.+rajotteiden+noudattaminen+on+ollut+vähintään+puolivillaista.
Onhan+ollut+lehdissä+kuviakin+yökerhoista+ja+ravintoloista.+Ketkä+siellä+oikein+tungeksii
suurin+joukoin.+
Itse+en+siellä+ole+ollut+eikä+kuvaan+ollut+tarttunut+yhtään+eläkeikäistäkään.
Mutta+kyllä+ne+ihan+ihmisiltä+näyttivät.+että+se+siitä.
27.02.2021 15:06
Hirsimökissä+metsän+keskellä+ja+piha-alue+1+ha.
24.02.2021 22:34
Mielestäni+näitä+tyyppejä+kuuluisi+rangaista+samoin+kun+he+rankaisivat+koiria.+En+periaatteessa+usko+silmä+silmästä+........+jne.+mutta+tässä+olisi+kohdallaan.
Itse+usean+sakun+ja+nyt+vanhuuden+pikkukoiran+omistajana+olen+pöyristynyt.+Muistelen+omia+koiriani+ja+mietin+miten+ne+saivat+elää+rauhassa+moiselta+kuritukselta.+Itku+tuli+silmään+ja+tuskin+olen+ainoa.+
Joku+sanoi+mulle+että+olen+koirafanaatikko.+Niin+olen+mutta+ei+tarvitse+olla+kuin+eläinystävä+tajutakseen+miten+raakaa+tuollainen+kohtelu+on.+
Ja+koulutusko++tuollaista.+Minulla+oli+perustottelevaiset+sakut+jotka+olivat+ihmisystävällisä+mutta+saman+sukupuolen+muiden+koirien+kanssa+oli+joidenkin+kanssa+haastetta.+
Niitä+ei+lyöty,+ei+revitty+saatikka+potkittu.+
Eläinsuojelurikos+tms.+on+tämä+homma.
24.02.2021 22:03
Omani+pieni+koira+rakastaa+jalkojani.+Siis+jalkateriäni+ja+varpaita.+Joka+ilta+nukkumaan+mennessä+pitää+muutamaan+kertaan+nuolaista.+Nyt+kun+koiralle+ikää+tulee+lisää+niin+huomaan+tämän+homman+hieman+hiipuneen.+Jäänee+pois+jossain+kohtaa.
20.02.2021 21:59
Tuon+edellisen+kirjoitti+nimim.+Taruolento.
20.02.2021 21:42
Varmaan+tuokin+osa+on+totta+mutta+mekin+elimme+niukkuuden+aikaa+poikien+ollassa+pieniä.+Silti+oma+auktoriteettini+poikien+kanssa+pysyi+voimassa+tuolloinkin,+ei+se+kuriin+vaikuttanut.
Työssä+olimme+mekin+vanhemmat+eikä+sossun+luukku+tilapäisenä+asiana+ollut+vieras.
Juuri+pienistä+talous+kaatui+ja+silloin+turvauduin+heihin.+Pääasiassa+pärjäsimme+omillamme.
Ei+ollut+merkkifarkkuja+eikä+muutakaan+vaikka+kavereilla+oli+sitä+ja+tätä.+Asiat+selitettiin+pojille+ja+heidän+oli+tyytyminen+siihen.
20.02.2021 15:02
Niin+ei+"koiranomistajilta"+vaan+koiranomistajilta+jotka+eivät+korjaa,+eivät+välitä.+Ei+kaikki+koiranomistajat+jumalauta+kuulu+noiden+"tyhjäpäiden"+joukkoon.
Tässä+se+nähdään+että+yleistetään.
20.02.2021 14:55
Ei+niin.+Itse+kannan+useampaa+pussia+mukanani+ja++sottapytyn+tavatessani+siinä+suullista+palautetta+antaessani+tarjoan+sitä.+
Voihan+olla+että+heillä+on+kotonakin+mentaliteetti+joka+suvaitsee+kaiken+sonnan+viskomisen+mihin+tahansa.+Eli+ovat+ns.+sottapyttyjä+kaikin+puolin.+Hävettää+tällainen+kaksijalkaisten+käytös.
Raha+ei+luulisi+olevan+ongelma.+Toki+koirankakkapussit+maksavat+mutta+itse+käytän+myös+tyhjät+leipäpussit,+myös+pakastepussit+käy.
Ei+löydy+tekosyitä+muuta+kuin+välinpitämättömyys+ja+laiskuus.
20.02.2021 14:51
Hei+voithan+soittaa+siitä+mille+tahansa+eläinlääkärille.+Imovane+on+nukahtamislääke+joten+tuntuu+huonolta.+Ainakin+päivystys+löytyy+Hgin+yliopiston+pieneläinklinikalta.+
Kannattaa+kysyä+ettei+tartte+katua.
17.02.2021 23:08
Minä+itse+koiran+omistajana+Helsingin+Kumpulassa+kerään+muiden+koirien+sontaa+lähes+päivittäin.+Varsinkin+nyt+pakkasten+aikaa+on+esiintynyt+enemmän+kuin+aiemin.+
Mua+ottaa+päähän+myös+koska+kaikki+koiranomistajat+leimataan.+
Nyt+on+vanhat+paskat+jäätynyt+mutta+kun+sulaa+niin+jatkan+jälleen.+Ja+varjele+luo
ja+kun+näen+jonkun+niin+tekevän,+en+sanojani+säästele.+Jostain+kumman+syystä+nämä+"jätösten+jättäjät"+katsovat+joka+suuntaan+että+ei+vaan+kukaan+näe.+Isomman+koiran+paskoja+suurin+osa,+toki+pienienkin+mutta+ei+niin+paljon.
17.02.2021 22:34
Onks+sulla+muita+hyviä+juttuja?
17.02.2021 21:36
Heidän+oman+turvallisuutensa+vuoksi+heidän+kannattaisi+olla+vankilassa+20+vuotta+mutta+tosin+turpaan+voi+tulla+sielläkin.
Ei+ole+helppoa+heidän+yhteiskuntaansa+paluu.+Vihamiehiä+on+paljon.+Saavat+muuttaa+ainakin+huitsin+nevadaan+ja+sielläkin+voi+olla+joku+joka+huomaa+yhteyden.+
Kansassa+on+vihaa+paljon+ja+helppoa+ei+tule+olemaan.+Toisaalta+väkivalta+kasvattaa+väkivaltaa+eli+ei+sekään+oikein+ole.
17.02.2021 21:13
Ei+hallitustakaan+voi+huutaa+joka+paikkaan++apuun.+Vanhemmat+ovat+vastuussa+omista+alaikäisistä+lapsistaan.+Missä+oli+vanhemmat?+Kyllä+tollasten+nuorten+käytös+on+jo+aiemmin+ollut+kaikkea+muuta+kuin+normaali.+Vanhemmat+vastaa.
Itselläni+kaksi+poikaa+joiden+tekemiset+syynäsin+ja+heti+puutuin+jos+oli+aihetta.+Siinä+mielessä+kyllä+joku+muukin+vastuunjakaja+ehkä+löytyy+että+lasten+kuritus+ei+saa+olla+yhtään+fyysistä.+Välittämättä+siitä+otin+tukasta+kiinni+kun+tarvitsi+ja+nuorempi+uhkasinkin+soittavansa+"eläinsuojeluvirastoon"+kun+tarkoittikin+tietty+lastensuojeluun.+Sanoin+että+siinä+on+puhelin,+rupeapa+veivaamaan.++Sanoin+vielä+että+soitto-osoitekin+on+ihan+oikea.+Kaikki+pienet+eläinlapset+sinne+soittavat.+
Uhota+osaa+pienikin,+olisko+ollut+silloin+5-6+vuotias.
17.02.2021 21:01
33 / 81