Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
125
Kommenttia
1614
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt+koira+on+o+vainaa.+Ei+voitu+pitää+kotonakaan++kun+kuonokoppa+päässä.
30.04.2020 23:31
Poliisin+arvostelu+on+perseestä.+Jos+ja+kun+ihminen+poliisin+käsittelyyn+joutuu,+se+lienee+ihmisen+omaa+syytä.+Joskus+sinne+joutuu+todistajana+ja+muuta+sellaista+mutta+se+kuuluu+yhteiskunnan+oikeusjärjestelmään.+
Ihminen+joka+elää+normaalielämää+ei+joudu+poliisin+kanssa+vastakkain+kuin+henkilötodistusta/passia+uusiessa.+
Ne+jotka+valittavat+huonosta+kohtelusta+voivat+mennä+itseensä.+ja+sitten+on+näitä+jotka+poliisi+joutuu+kovinkin+ottein+haltuunsa+ottamaan.
30.04.2020 23:20
Kyllä+kaupan+ihmisille+täysi+tuki+ja+kiitokset.+Hehän+siellä+ottavat+päivttäin+vastaan+ihmiset+jotka+kauppaan+tulevat.+
Kiitos+heille+siitä+että+ovat+työssänsä.+Siellä+ei+vikistä.+Itse+en+käy+kaupassa+vaan+mieheni+niin+kuin+normaalistikin+kun+hänellä+on+auto.
Kun+kaupan+toiminta+loppuu+niin+sitten+tulee+hätä+käteen.+
Milläs+ruokit+ne+koululaiset+tai+yleensäkin+ihmiset+jotka+kuitenkin+joka+päivä+noin+suunnilleen+syö.+
Urheimmat+ihmisryhmät+ovat+juuri+kauppojen+väki+ja+tietty+terveysväki+omissa+tehtävissään.
Näiden+kahden+ryhmän+asnsiosta+ruokitaan+sairastuneet+ja+niille+ihmisille+ja+kaikille+muillekin+saadaan+puppua+pöytään+.+Olisi+tavallisenkin+tallaajan+(kaupassa+käyvän/terveyspalveluja+tarvitsevan+)+muistaa+nämä+asiat.
Siksi+juuri+kauppaan+ei+yhtään+kipeenä+jne.+
Terveyskeksus+on+herkkänä+nyt.+Olin+menossa+näyttämään+ihomuutosta+mutta+sinne+oli+vaikeaa+oli+pääsy+koska+niiskutan+ja+en+yski+mutta+selvitän+kurkkuani+ns.+virkayskällä.+
Onko+minulla+tauti?
Sanoin+niin+kuin+oikeasti+on+että+nuha+on+ympärivuoden+eli+krooninen+nuha.
Köhinä+johtuu+astma/keuhkoahtaumataudista.+
Nyt+syy+sinne+menoon+oli+"ihomuutos"+kalulassa.+
Olen+kymmeniä+vuosia+sitten+sairastanut+Basaljooman+eli+Tyvisoluyövän.+Tämä+mitä+menin+näyttämään+muituttaa+paljon+sitä.
Pääsin+näyttämään+ja+koepala+otetaan+ensi+tiistaina.+Toivon+vaan+että+se+olisi+vaan+se+.+
Basaljooma+eli+tyvisolusyöpä++lähettää+harvoin+(promilleissa)+tapauksista+etäpesäkkeitä+ja+hoito+on+kirurginen.
Aiempi+"finni"+joka+oli+leikattava+syöpä+oli+nenänvarressa.+
Yritin+siitä+isosta+finnistä+puristaa+mustapäätä+joka+oikeasti+pilkotti+siellä+alla.+Ei+sitten+niin+millään.+Annoin+olla+mutta+se+koko+finni+muuttui+läpinäkyväksi+jonkin+ajan+kuluttua+ja+se+mustapää+näkyi+edelleen.+
Aurinkoasioita+nämäkin+että+ottakaa+nyt+huomioon.+Lääkäri+sanoi+että+kerroin+pitää+olla+50-.
Eivätkä+nämä+syöpäjutut+ole+minun+tämän+päivän+elämästä+vaan+todennäköisesti+niiden+pesiytyminen++meikäläiseen+on+20-30+vuoden+takaa+ja+voi+olla+kauempaakin.
Ainakin+sen+ekan+voin+kertoa+ja+se+lienee+juuri+näin:+Ulkona+aurinkotuolissa+kovassa+paahteessa+naama+ylös+ja+ja+kirja+kädessä.+
Silloin+ei+tullut+huonoa+oloa+mutta+nyt+tulee.+
Jotenkn+samaan+tyyliin+menee+nyt+tämä+toinenkin.+Se+on+olkavarren+ja+niskan+välissä.+Eli+paikassa+missä+kyllä+normaalisitki+ilman+että+tajuaa+saa+hyvin+aurinkoa.+
Toivon+että+edelleen+omani+olisi+tämä+kiltti+syöpä+eikä+vaikka+Melanooma.+Se+on+sitten+huonompi+juttu.
Tuohon+väliin+jää+vielä'+Okasolusyöpä+joka+on+ymmärtääkseni+näiden+kahden+välistä.++Siitä+en+tiedä+juuri+enempää.
Muistakaa+rasvata+ja+iso+suojakerroin.
25.04.2020 22:32
Etköhän+sitten+vaan+mene.+osta+viikon+ruoat+mukaan.
18.04.2020 22:58
Yksi+tärkeä+jäi+pois,+poliisit.+Niin+en+ole+arvinnut+heitäkään.
18.04.2020 22:56
Horpanhurra
18.04.2020 22:28
Noin+minäkin+ajattelen.+Parhaani+teen+mutta+jos+sairastun+ja+kuolen+se+on+osani.+Sehän+on+totuus+jumalauta.
18.04.2020 22:16
Hei+kaikella+kunnioituksella+lukujasi+kohtaan+ota+huomioon+seuraavat+seikat:
Kausi-influenssan++takia+ei+ole+eristetty+ihmisä+koteihinsa
ei+suljettu+rajoja+yhtään+minnekään
ei+perustettu+uusia+influenssa+sairaaloita
ei+lomautettu+ihmisiä+ikinä+influenssan+vuosi
ei+ole+lamauttanut+koko+maailmaa+ko.+taudin+takia
ei+suljettu+kouluja+
eikä+annettu+ikinä+lehti,+televisio+ym+tilaa+asialle
ja+paljon+muuta+mitä+kausi.influenssa++ei+ole+koskaan+sataan+vuoteen+saanut+aikaan.
Ei+suinkaan+vähäpätöinen+asia+ja+verrattuna+kausijuttuun+tosi+rankka.
18.04.2020 22:14
Joo+just+niin.+Tietty+Suomi+pärjää+hyvin+nyt+mutta+huippuhan+on+edessäpäin.+
Ei+tiedä+marisija+siellä+milloin+joudut+omismistasi+luopumaan.+Omakin+henki+lienee+mietinnässä+siellä.
Se+sana+paljon+perustuu+ekaks+siihen+että+nykyisetkin+on+liikaa+mutta+todellisuus+muihin+maihin+verrattuna+kertoo+että+olemme+päässeet+vähällä+ainakin+nyt+vielä.
Siitä+iso+kiitos+sairaanhoitokunnille+ja+yhtymille+jotka+pitävät+tuvat+auki+ja+ilokseni+tiedän+että+sieltä+poistuu+koko+joukko+parantuneita,+ex.+koronalaisia+jotka+todennäköisesti+ovat+kiitollisia+elämästään.+
Eli+kyllä+tosiasiat+täytyy+kohdata+tosina.+Mielestäni+silloin+on+helpompi+kohdata+vastakin+huonotkin+uutiset+kun+on+pohja+oikea.+Iloita+pitää+jokaissesta+parantuneesta+suomalaisesta+koska+itsekin+voit+olla+niistä+yksi.
18.04.2020 22:01
Aika+raflaava+kommentti.+Milläs+lihaksilla+toi+on+sanottu.++Vai+onko+mahdollisesti+lukutaito+puutteellinen.+Vai+vakuutatko+vain+itseäsi.+
Paskapuhetta+joka+tapauksessa.+Siihen+kuolee+ja+paljon.
16.04.2020 00:09
Joo+kutakuinkin+noi+se+on.+Nythän+on+merkittävä+Uusimaa+jossa+tartuntoja+on+jo+kolmisen+tuahatta++pitkän+matkaa.+++Mutta+jos+ajatellaan+pelkkää+Helsinkiä+niin+se+on+se+joka+kärsii+suurimmasta+määrästä+potilaita.+
Hyksissä+on+ollut+koko+ajan+iso+joukko+koronaihmisiä.+Juuri+nyt+lienee+tehohoidossa+hieman+vähemmän+potilaita.+Luku+lähenteli+100+jossain+vaiheessa.+Eli+kun+katsoo+maakuntien+sairaanhoitopiirien+ilmoittamien+esim.+tehohoitopaikkojen+määriä,+ymmärtää+miksi+he+ovat+huolissaan+siitä+että+korona+ei+leviäisi+holtittomasti.
16.04.2020 00:05
Mäne+hourulaan.
15.04.2020 23:53
Ei+ääneen+sanominen+siitä+mitä+ajattelee+ole+hysteeriaa.++Tässä+hommassa+Suomessa+ei+ole+juurikaan+sitä+havaittu.++Olen+samaa+mieltä+että+vastuu+kaikilla+on+ennen+kaikkea++omista+tekemisistään+ja+läheistensä+avusta+huolehtimisesta.+
Piikki++taudissa+on+vielä+edessä+eli+ei+kannata+suunsoittajienkaan+vielä+huokaista+ainakaan+helpotuksesta.
Jos+ei+oma+henki+kiinnosta+eikä+läheistenkään+niin+se+on+aika+outoa.+Meinaat+yksin+pärjätä+loppuelämäsi.+Ei+muut+kuin+Lycka+till.
15.04.2020 23:51
Liekö+sillä+merkitystä+että+nyt+kansa+on+eristettynä+koteihinsa.+Tai+ainakin+pitäisi+olla.+
Hyvänä+tartunnanlähteenä+naistenpäivän+konsertti+Helsingissä+jossa+paljon+väkeä.+Myös+paljon+sairastuneita.+Kuuluisin+lienee+Eeva+Ahtisaari+ja+sittemmin+myös+presidentti+itse+on+sairastunut.
15.04.2020 23:41
Kyllä+ja+nyt+Kiinassa+uusia+tauteja+Venäjältä.+Voi+olla+että+lohtu+Kiinassa+voi+olla+vaarassa.+Venäjä+voi+olla+pommi.+Eipä+juuri+kuule+Putinin+puhetta+ainakaan+näin+kansainvälisesti.+Viimeinen+oli+että+tilanne+on+hallussa.+Luulen+että+ei+ole.+Ja+siis+ei+ole+,+ei+siksi+että+minä+niin+luulen+.
15.04.2020 23:35
Ai+niinkö.+Vähättelysi+on+vähintään+vähä-älyllistä+että+osanotot+siitä.+Pidä+mölyt+mahassasi+kiitos.
15.04.2020 23:18
Aika+itsekäs+kommentti+sinulta.+Eihän+sinun+tarvitsekaan+lupia+kysellä+mutta+ei+pidä+lantalaisilta+odottaa+suopeaa+ymmärrystä.++On+siellä+muitakin.
15.04.2020 23:09
Joo+olen+kyllä+samaa+mieltä.+Jäitä+hattuun+meille+vaikka+raja+on+auki.
15.04.2020 23:05
Kun+ostan+sitä+niin+saako+miatä+vaan+kaupasta.+Onko+pakaste+tai+mistä+hyllystä+etsin.+Mahdollinen+valmistus+valmiikis+puuroksi+lienee+paketissa.
11.04.2020 20:06
Syökö+sitä+yrjöä+nirsokin+pikkukoira?+Mitäs+luulisit?
08.04.2020 23:42
44 / 81