Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

125

Kommenttia

1614

1. Poliisin+arvostelu+on+perseestä.+Jos+ja+kun+ihminen+poliisin+käsittelyyn+joutuu,+se+lienee+ihmisen+omaa+syytä.+Joskus+sinne+joutuu+todistajana+ja+muuta+sellaista+mutta+se+kuuluu+yhteiskunnan+oikeusjärjestelmään.+Ihminen+joka+elää+normaalielämää+ei+joudu+poliisin+kanssa+vastakkain+kuin+henkilötodistusta/passia+uusiessa.+Ne+jotka+valittavat+huonosta+kohtelusta+voivat+mennä+itseensä.+ja+sitten+on+näitä+jotka+poliisi+joutuu+kovinkin+ottein+haltuunsa+ottamaan.
  2. Kyllä+kaupan+ihmisille+täysi+tuki+ja+kiitokset.+Hehän+siellä+ottavat+päivttäin+vastaan+ihmiset+jotka+kauppaan+tulevat.+Kiitos+heille+siitä+että+ovat+työssänsä.+Siellä+ei+vikistä.+Itse+en+käy+kaupassa+vaan+mieheni+niin+kuin+normaalistikin+kun+hänellä+on+auto.Kun+kaupan+toiminta+loppuu+niin+sitten+tulee+hätä+käteen.+Milläs+ruokit+ne+koululaiset+tai+yleensäkin+ihmiset+jotka+kuitenkin+joka+päivä+noin+suunnilleen+syö.+Urheimmat+ihmisryhmät+ovat+juuri+kauppojen+väki+ja+tietty+terveysväki+omissa+tehtävissään.Näiden+kahden+ryhmän+asnsiosta+ruokitaan+sairastuneet+ja+niille+ihmisille+ja+kaikille+muillekin+saadaan+puppua+pöytään+.+Olisi+tavallisenkin+tallaajan+(kaupassa+käyvän/terveyspalveluja+tarvitsevan+)+muistaa+nämä+asiat.Siksi+juuri+kauppaan+ei+yhtään+kipeenä+jne.+Terveyskeksus+on+herkkänä+nyt.+Olin+menossa+näyttämään+ihomuutosta+mutta+sinne+oli+vaikeaa+oli+pääsy+koska+niiskutan+ja+en+yski+mutta+selvitän+kurkkuani+ns.+virkayskällä.+Onko+minulla+tauti?Sanoin+niin+kuin+oikeasti+on+että+nuha+on+ympärivuoden+eli+krooninen+nuha.Köhinä+johtuu+astma/keuhkoahtaumataudista.+Nyt+syy+sinne+menoon+oli+"ihomuutos"+kalulassa.+Olen+kymmeniä+vuosia+sitten+sairastanut+Basaljooman+eli+Tyvisoluyövän.+Tämä+mitä+menin+näyttämään+muituttaa+paljon+sitä.Pääsin+näyttämään+ja+koepala+otetaan+ensi+tiistaina.+Toivon+vaan+että+se+olisi+vaan+se+.+Basaljooma+eli+tyvisolusyöpä++lähettää+harvoin+(promilleissa)+tapauksista+etäpesäkkeitä+ja+hoito+on+kirurginen.Aiempi+"finni"+joka+oli+leikattava+syöpä+oli+nenänvarressa.+Yritin+siitä+isosta+finnistä+puristaa+mustapäätä+joka+oikeasti+pilkotti+siellä+alla.+Ei+sitten+niin+millään.+Annoin+olla+mutta+se+koko+finni+muuttui+läpinäkyväksi+jonkin+ajan+kuluttua+ja+se+mustapää+näkyi+edelleen.+Aurinkoasioita+nämäkin+että+ottakaa+nyt+huomioon.+Lääkäri+sanoi+että+kerroin+pitää+olla+50-.Eivätkä+nämä+syöpäjutut+ole+minun+tämän+päivän+elämästä+vaan+todennäköisesti+niiden+pesiytyminen++meikäläiseen+on+20-30+vuoden+takaa+ja+voi+olla+kauempaakin.Ainakin+sen+ekan+voin+kertoa+ja+se+lienee+juuri+näin:+Ulkona+aurinkotuolissa+kovassa+paahteessa+naama+ylös+ja+ja+kirja+kädessä.+Silloin+ei+tullut+huonoa+oloa+mutta+nyt+tulee.+Jotenkn+samaan+tyyliin+menee+nyt+tämä+toinenkin.+Se+on+olkavarren+ja+niskan+välissä.+Eli+paikassa+missä+kyllä+normaalisitki+ilman+että+tajuaa+saa+hyvin+aurinkoa.+Toivon+että+edelleen+omani+olisi+tämä+kiltti+syöpä+eikä+vaikka+Melanooma.+Se+on+sitten+huonompi+juttu.Tuohon+väliin+jää+vielä'+Okasolusyöpä+joka+on+ymmärtääkseni+näiden+kahden+välistä.++Siitä+en+tiedä+juuri+enempää.Muistakaa+rasvata+ja+iso+suojakerroin.
  3. Horpanhurra
  4. Mäne+hourulaan.