Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

125

Kommenttia

1614

1. Onko+noin.+Onhan+vaihdettaessa+laitettu+autokaupassa+ylös+mitä+siitä+uuden+auton+kauppasummasta+on+vähennetty+eli+molempien+vanhat+autot.+Omistussuhteet+taas+löytyy+vanhojen+autojen+tiedoista.+Tuntuu+vaan+niin+pölhölle+että+tämä+on+sitten+oikeudenmukaista+mitä+se+tietty+ei+ole.+Itse+veisin+asian+käräjäoikeuteen+ja+todistajia+ja+muutakin+aineistoa+tarvitaan.+Uskon+että+jos+rohkeutta+riittää+niin+tulos+voisi+olla+hänelle+oikea.+Tuollaisia+huijareita+on+paljon+ja+poikani+kuoleman+jälkeen+ent.+miniani+ei+ole+vielä+omillaan.++Tarkka+ihminen+sinänsä+otti+sivuaskeleen+jota+ei+olisi+pitänyt.+Paska+juttu+kaiken+kaikkiaan.
  2. Koiranomistajille+sama.
  3. Joo+olen+samaa+mieltä+kanssasi.+Sinulla+on+pieni+helppo+koira+ulkoiluttaa+hihnassa+niin+kuin+minullakin.+Ystävällinen+kaikille+mutta+ongelma+on+toi+että+se+katsoo+taakseen,+näkee+koiran+ja+jää+odottamaan.+Ja+tekee+noita+temppujaan+kun+tuossa+aikaisemmin+kirjoitin.+Narttujen+kanssa+olen+samaa+mieltä+kuin+sinä.+Tälle+kun+kelpaa+yhtähyvin+nartut+kuin+uroksetkin+niin+minulla+ei+ole+väliä+mikä+se+on.+Tuli+vaan+vastaan+sellainen+narttu+joka+ensin+leikki+ja+yhtäkkiä+säntäsi+tosissaan+koirani+kimppuun.+Hihnassa+olivat+molemmat+ja+omistaja+ei+osannut+kuin+hokea+koiransa+nimeä.+Sen+verran+toklas+omaani+otsaan+että+pieni+veripisara+sieltä+pursui.+Eli+ei+siis+mitään+vakavaa.Mutta+itse+tilanne+oli+jotenkin+naurettavan+typerä+ja+omistaja+kädetön.+Omistaja+hokee+vaan+koiransa+nimeä+kunnes+remmit+on+niin+solmussa+ettei+enää+irti+saa.Jos+minun+koirani+olisi+ollut+se+tappelija,+se+tappelu+olisi+päättynyt+lyhyeen.+Olisin+ottanut+koiraani+kiinni+siitä+mistä+saan+ja+se+olisi+loppunut+siihen.+Ehkä+vähän+tönäissyt+toista+pukaria+jos+olisi+ollut+tarpeen.+Jos+halutaan+että+koira+uskoo+niin+kyllä+äänensävy+on+se+joka+kertoo+mitä+mieltä+olet+asiasta.+Piipittämällä+ei+kutsuta+ketään,+ei+edes+pikkulintuja.++Ja+tälläkin+onnettomalla+omistajalla+kaksi+koiraa+hihnassa.+Paskin+vika+olisi+se+että+koira+olisi+agre.+Siksi+haluan+omaani+suojella+just+vihaisilta+koirilta+eikä+se+niistä+piittaakaan.+Kyllä+kait+se+agressiivisuus+on+kuitenkin+opittavissa+jos+usein+joutuu+taisteleen.Kirjoittajalle+ja+pienelle+koirallensa+oikein+hyvää+joulua.
  4. Juuri+näin+meilläkin.+Pitkäkarvainen+pieni+koira+kestäisi+kyllä+sen+kolmannenkin++pesun+mutta+sen+tekee+yleensä+trimmaaja+.+Eli+kevättä+odotellessa.