Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
125
Kommenttia
1614
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+harvemmin+takkapuut+hyökkäävät+kenenkään+kimppuun.+Ja+mites+niille+ne+kuonokopat+laitetaan+ja+miksi.+
Eli+potaskaa+koko+juttusi.+Ajatus+on+juossut+vilkkaammin+kuin+sormet+näppäimistöllä+mutta+potaskaa+yhtä+kaikki.
22.02.2020 16:57
Onko+noin.+Onhan+vaihdettaessa+laitettu+autokaupassa+ylös+mitä+siitä+uuden+auton+kauppasummasta+on+vähennetty+eli+molempien+vanhat+autot.+Omistussuhteet+taas+löytyy+vanhojen+autojen+tiedoista.+
Tuntuu+vaan+niin+pölhölle+että+tämä+on+sitten+oikeudenmukaista+mitä+se+tietty+ei+ole.+
Itse+veisin+asian+käräjäoikeuteen+ja+todistajia+ja+muutakin+aineistoa+tarvitaan.+Uskon+että+jos+rohkeutta+riittää+niin+tulos+voisi+olla+hänelle+oikea.+Tuollaisia+huijareita+on+paljon+ja+poikani+kuoleman+jälkeen+ent.+miniani+ei+ole+vielä+omillaan.++Tarkka+ihminen+sinänsä+otti+sivuaskeleen+jota+ei+olisi+pitänyt.+Paska+juttu+kaiken+kaikkiaan.
19.02.2020 23:09
Noin+ajattelin+itsekin+mutta+mitään+ei+näy+vaikka+kuinka+tiiraa.+Liittyy+kyllä+näihin+märkiin+keleihin+varmaan.+Ainakin+täytyy+olla+huolellisempi+tassujen+kuivaamisen+kanssa.
15.02.2020 14:56
Koiranomistajille+sama.
12.02.2020 22:49
Kyllä+tiedän+Dobermannin+joka+söi+sukkia.+Ja+vain+niitä.+Kolme+kertaa+leikattiin+ja+vakuutslaitos+sanoi+itsensä+irti+hommasta.+
Joillakin+on+tämä,+en+tiedä+mikä+se+on.+Itse+monta+koiraa+nähneenä+en+vastaavaan+ole+törmännyt.
12.02.2020 22:33
Lopetti+jo.+Oli+joku+vaihe+tai+sitten+kuivasin+tassut+huonosti.+Nyt+on+menossa+"poikajuoksuaika"+nro+1+tälle+vuodelle.+Ihan+mahdoton.+Tilaan+pieneläinklinikalle+huomenna+ajan,+kastrointi+on+pakko+tehdä.+
Katsotaan+miten+meidän+pieni+koiramme+siihen+reagoi.+Toivoisin+että+ego+muuttuisi+kokoansa+vastaavaksi.+
Kiltti+se+on+nytkin,+voi+sanoa+superkiltti.+Leikkii+oli+sitten+uros+tai+naaras+kaverina.+
On+vaan+liian+super+kotona+"poikajuoksun"+aikana.+
Ei+syö+kunnolla,+ei+nuku+ja+volisee+ikkunassa.+Nämä+ovat+kestäneet+noin+viikon+kerrallaan.+
Ei+se+tuosta+voi+huonommaksikaan+mennä.
Päästetään+poika-parka+pinnehestä.
12.02.2020 22:12
Kummalla+se+kakkatauko?+On+kiva+että+ilmoitat.+Oletko+oikealla+palstalla.
07.02.2020 22:41
Ette+nyt+viitsis.+Entä+jos+on+löysän+oloista?
07.02.2020 22:34
Musti+ja+Mirri+hyvä+paikka.+Faunanatteressa+ei+ollut+koskaan+sitä+mitä+haluasin.+Kallis+myyntipaikka+esim+Arabian+kauppakeskus.+Voi+olla+kaput.
07.02.2020 22:32
Omalta+osaltani+sanoisin+että+kolme+vuottakaan+ei+ole+riittänyt+siihen+koronan+tarttumiseen.+Ihmiset+voivat+sairastuttaa+koiran+mutta+se+ei+ihmisiä.+
-------thats+it.
07.02.2020 22:00
Et+ole+ainoa+josta+tuntuu+siltä.+Tosin+meillä+ei+ole+kyse+lopetuksesta+vaan+toiminnasta+ylipäätään.+Liian+paljon+koiria+liian+pienellä+henkilökunnalla.
Nyt+tarkoitan+siis+hoitajia,+en+lääkäreitä.++Tämä+paikka+sijaitsee+Hgin+Herttoniemessä.
Tämä+on+syy+miksi+vaihdoin+paikkaa.+Siellä+tuli+hermostunut+olo.+
+Odotushuone+oli+liian+pieni+ottaen+huomioon+sen+koiramäärän.+Puhelin+soi+jatkuvasti,+lääkäri+tarvitsi+apua,+kirjoita+laskut+asiakkaalle+jne.++Minua+säälitti+ne+hoitajat.+Silti+he+olivat+aina+ystävällisiä+eivätkä+antaneet+asiakkaalle+näkyä+tressinsä++vaikka+taatusti+oli.
En+pidä+siitä+että+firman+omistajalääkärit+tekevät+noin.+Ahneus+on+syynä+siihenkin.+
Ainakaan+minun+eurojani+eivät+saa,+hosuvat+sitten+kuin+haluavat.
07.02.2020 21:54
Meidän+viimeinen+saksanpaimenemme+kutisi+läpi+talven.+Lämmitys+kun+loppui+niin+loppui+kutinakin.+Oli+kurjaa+katsoa+sen+raptuttamista+talviaikaan,+se+oli+kutakuinkin+jatkuvaa.+Milloin+mistäkin.+Kuitenkaan+ei+raapinut+mistään+ihoa+rikki.
Nyt+meillä+on+sellainen+pieni+(mikä+lie+koira)+ja+sen+turkin+paksuus+vetää+hyvinkin+vertoja+entisen+sakumme+turkille.+
Normaalit+rapsutukset+ja+syö+mitä+sille+annetaan.+Hieman+nirso+kyllä+niin+että+ei+ihan+kaikkea+ota+mutta+raaka+liha+on+parasta.+Ei+saa+sitä+joka+päivä+mutta+useimpina+päivinä++kuitenkin.+
Meinaan+edelleenkin+tuon+ei+kypsennytetyn++ruoan+antamista+lisätä.+Se+on+mieluisaa.+
Meidän+maksakastikkeestamme+se+sai+paloja+ruokansa+sekaan+ja+maistui.++Siinä
oli+tosin+kermaa+mutta+ei+haitannut.++On+saanut+maksaa+raakanakin+pieniä+palasia.
Turkki+on+niin+hirmuinen+(ensi+kuussa+vuosi+täysin+lyhyeksi+trimmatusta)+mutta+iho-oireita+ei+ole.+Nyt+häämöttää+jo+trimmaus+mutta+sen+jälkeen+ei+kukaan+enää+tunnista+sitä.+Enkä+ihmettele.+Hyvä+kun+itsekään.++
Voisn+hyvin+laittaa+pystyyn+tunnistuskilpailun,+veikkaan+että+kukaan+ei+voita+ja+näin+ollen+ei+sitten+häviäkään.
29.01.2020 22:29
Eikös+kuitenkin+vaikka+yrittäisi+niin+ei+saa.+Lienee+pari+vuotta+tiedot+siellä.+En+tiedä+onko+väliä+miten+mutta+maksanut+sen+15+vuotta+ja+loput+velat+vanhentui.
29.01.2020 19:56
Tuo+on+ihan+totta.+Ison+koiran+kanssa+se+on+jo+merkittävä+haitta.++Kyllä+ne+koirat+ovat+periaatteessa+toimineet+kuin+pitää+mutta+yllättävät+tilanteet+ovat+myöskin+usein+muiden+koiranomistajien+tekemiä.+
Kun+vieras+koira+tulee+yllättäen+niin+omakin+saku+siinä+herää+että+mitä+nyt.++Näin+kävi+meilläkin+kun+oli+vielä+saku.+Usein+se+säikähdys+päättyi+hyvin+mutta+joskus+myös+molemminpuoliseen+ärräämiseen.++
Kyllä+siinä+sakun+kokoisen+koiran+kanssa+piti+vähän+bodia+olla+hihassa,+välillä+oma+voima+on+se+kun+hallitsee.++Ja+eihän+puupää+ollut+koirakaan,+useimmat+koirat+ympäristöstämme++olivat+kamuja.+
Kun+Rölli+jouduttiin+lopettamaan+niin+aikani+4+kk+ko.päivästä++oli+kuollut.+
Sitten+vielä+kaikkien+muiden+murheiden+(mieheni+aivoinfarkti,+nuoremman+poikani+kuolema)++olivat+lopettaa+minut.+
Nyt+minulla+on+pieni+isokarvainen+(ennen+trimmiä)+mikä+tahansa+koira.+Se+istuu+ja+vilkuttaa+tassuillaan+niin+että+en+tiedä+mitä+se+haluaa+just+silloin.+Joka+tapauksessa+se+on+onnellinen+koira+ja+minä+kaikesta+huolimatta+olen+onnellinen+siitä+.
18.01.2020 21:29
Onko+mielestäsi+oikea+tapa+hoitaa+asiaa.+Jos+koira+häiritsee+on+kyllä+parempiakin+teitä+löytää+asiaan+ratkaisu.+
Jos+noin+toimit+olet+pian+itse+syytteessä++asiasta.
18.01.2020 21:03
Paitsi+jos+velka+on+vanhentunut.+15+vuotta+käräjäoikeuden+päätöksestä+on+yleisin+jolla+velka+vanhenee.+Sen+jälkeen+ulosotossa+ei+sitä+voi+koskaan+periä.+Poikkeuksena+jotkin+velat+mm.+yksityishenkilöiden+saatavat.
18.01.2020 20:38
Tuolla+infolla+kenkää+vaan+että+lätisee.+
Itse+olen+ollut+suomen+suuremmassa+pankissa+töissä+enkä+olisi+koskaan+voinut+kuvitella+että+siellä+luennoitaisiin+näin.+Instru+on+tärkeä+mutta+pankki+vielä+tärkeämpi.
Kyllä+saa+ukko+nyt+pyydellä+anteeksi+niin+kuin+Rinnekin+mutta+ei+auta+mikään.+Johto+
ko.firmassa+saa+päänsä+täyteen+miettiä+miten+päästäisiin+ns.+normaalitilaan.
Uskomatonta+että+tuollaisia+mulkeroita+on+noin+isoissa+saappaissa.++Henkilökunta+on+ajatuksissaan+sekaisin+eikä+todella+ihme.+Ihme+on+se+mistä+näitä+"mulkvistijohtajia"+oikein+löytyy.+
Siinäpä+firman+johdolla+mietittävää.+Instrun+maine+isossa+vaarassa,+naisasiakkaat+etenkn+voivat+vältellä+liikettä.
24.12.2019 21:39
Joo+olen+samaa+mieltä+kanssasi.+Sinulla+on+pieni+helppo+koira+ulkoiluttaa+hihnassa+niin+kuin+minullakin.+Ystävällinen+kaikille+mutta+ongelma+on+toi+että+se+katsoo+taakseen,+näkee+koiran+ja+jää+odottamaan.+Ja+tekee+noita+temppujaan+kun+tuossa+aikaisemmin+kirjoitin.+
Narttujen+kanssa+olen+samaa+mieltä+kuin+sinä.+Tälle+kun+kelpaa+yhtähyvin+nartut+kuin+uroksetkin+niin+minulla+ei+ole+väliä+mikä+se+on.+
Tuli+vaan+vastaan+sellainen+narttu+joka+ensin+leikki+ja+yhtäkkiä+säntäsi+tosissaan+koirani+kimppuun.+Hihnassa+olivat+molemmat+ja+omistaja+ei+osannut+kuin+hokea+koiransa+nimeä.+
Sen+verran+toklas+omaani+otsaan+että+pieni+veripisara+sieltä+pursui.+Eli+ei+siis+mitään+vakavaa.
Mutta+itse+tilanne+oli+jotenkin+naurettavan+typerä+ja+omistaja+kädetön.+
Omistaja+hokee+vaan+koiransa+nimeä+kunnes+remmit+on+niin+solmussa+ettei+enää+irti+saa.
Jos+minun+koirani+olisi+ollut+se+tappelija,+se+tappelu+olisi+päättynyt+lyhyeen.+
Olisin+ottanut+koiraani+kiinni+siitä+mistä+saan+ja+se+olisi+loppunut+siihen.+
Ehkä+vähän+tönäissyt+toista+pukaria+jos+olisi+ollut+tarpeen.+
Jos+halutaan+että+koira+uskoo+niin+kyllä+äänensävy+on+se+joka+kertoo+mitä+mieltä+olet+asiasta.+Piipittämällä+ei+kutsuta+ketään,+ei+edes+pikkulintuja.++Ja+tälläkin+onnettomalla+omistajalla+kaksi+koiraa+hihnassa.+
Paskin+vika+olisi+se+että+koira+olisi+agre.+Siksi+haluan+omaani+suojella+just+vihaisilta+koirilta+eikä+se+niistä+piittaakaan.+Kyllä+kait+se+agressiivisuus+on+kuitenkin+opittavissa+jos+usein+joutuu+taisteleen.
Kirjoittajalle+ja+pienelle+koirallensa+oikein+hyvää+joulua.
24.12.2019 21:06
Et+lukenut+huolella.+Trimmaaja+pesee+ennen+kuin+leikkaa+eli+siinä+se+kolmas+pesu.+Voisihan+sen+periaatteessa+pestä+vaikka+joka+päivä+mutta+turkki+kuivuu+liikaa+liiasta+pesusta.+
Josta+seuraa+iho-ongelmia+ja+niitä+en+tahdoin+hae.+
Kaikesta+huolimatta+hyvää+joulua+sinulle.
24.12.2019 20:44
Juuri+näin+meilläkin.+Pitkäkarvainen+pieni+koira+kestäisi+kyllä+sen+kolmannenkin++pesun+mutta+sen+tekee+yleensä+trimmaaja+.+
Eli+kevättä+odotellessa.
18.12.2019 23:07
48 / 81