Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
125
Kommenttia
1614
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+niitä+pakastettuja+rottia+ja+hiiriä+saa+eläinkaupoista,+ainakn+joistain.+Poikani+osti+rottia+käärmeelleen+jostain+eläinkaupasta+mutta+en+nyt+muista+mistä.
10.05.2019 21:43
Kyllä+koiran+kakka+maatuu+mutta+itse+pienen+koiran+omistajana+en+haluaisi+nähdä+yhtäkään+jos+eivät+ole+selkeästi+metsässä.+
Oli+sitten+iso+tai+pieni+läjä+niin+kummastelen+että+omistaja+ei+korjaa.+Paras+tapaus+oli+risteys+kävelytien+ja+polun+kulmassa+jossa+oli+iso+läjä+sontaa.+Iso+koira+tekee+sellaisia,+omat+sakemannitkaan+eivät+tuohon+määrään+pystyneet.+Huippu+oli+se+että+roskis+joita+tosin+on+liian+vähän,+oli+vajaan+metrin+päässä+ko.+kävelytien+ja+polun+risteyksestä.++Eikä+sittenkään+onnistunut+kakan+korjaus.+
Siitä+voi+ja+vaan+ainoastaan+päätellä+että+omistajalla+on+asennevamma.+En+muuta+keksi.+Itselläni+on+aina+pari+pussia+mukana+koska+koiramme+joskus+työntää+tavaransa+kahdessa+erässä.+Korjasin+sen+ison+paskan+pois+ja+panin+siihen+lähellä+olevaan+roskikseen.+
Mutta+jos+tuo+sama+läjä+olisi+ollut+ties+miten+kaukana+roskiksesta,+olisin+sen+jättänyt+siihen.+En+ole+kuitenkaan+valmis+kuljettelemaan+toisten+koirien+paskoja+kovin+pitkälle.+Kyllä+ottaa+päähän+noi+tyypit,+kun+kerran+sais+ns,+rysänpäältä+kiinni,+niin+saisi+sanottua+mitä+mieltä+asiasta+olen.
10.05.2019 21:36
Niin+jos+nelikymppisenä+vaihdetaan+kaskymppiseen+niin+eikö+se+kakskymppinenkin+pitäisi+vaihtaa+jonkun+ajan+päästä+mutta+mihin.+Tulee+ongelma+vastaan+kun+seuraava+-20++onkin+sitten+beibi+tai+jotain+vastaavaa.+Siinä+vaiheessa+mies+menee+ehkä+hirteen+tai+herää+todellisuuteen.+
Ikäisensä+naiset+eivät+enää+arvosta,+miksiköhän.+Kun+on+tottunut+lepertelemään+ja+lepyttelemään+kuin+lasta+.+Aikuiset+naiset+eivät+halua+olla+siippojensa+äitejä+joka+tuosta+tulisi+helposti+mieleen.+
Se+on+sellasta.
10.05.2019 21:03
Mielestäni+ei.+Itse+ainakin+aikoinani+kirjoitin+alle+A4:n+kokoisen+paperin+jossa+suostuin+siihen+että+saavat+pyytää.+Siinäkin+oli+eri+kohdin+että+mistä+saa+ja+mistä+ei.+Ruksi+ruutuun+systeemillä.
Tietty+jos+käytännöt+ovat+muuttuneet+niin+sitten+en+tiedä.+Ei+kuka+tahansa+sairaala+tai+lääkäri+voi+kaikkia+tietoja+saada+ilman+potilaan+suostumusta+mistä+tahansa.+Omakannassa+on+kohta+joillekin+suostumuksille+mutta+en+ole+koskaan+käynyt+katsomassa+mikä+se+on.+Terveyskeskuksessa+olen+mm.+tuon+A4:+sen+täyttänyt+ja+laittanut+mistä+saa++ja+mistä+ei.
10.05.2019 19:37
No+miksi+olisi,+tyhmä+kysymys.
10.05.2019 19:12
Voidaan+siirtää+Helsinki+Kajaaniin.+Siteitä+molemmissa+paikoissa.
10.05.2019 19:11
Posti+persiistä+peräisin+nykyään.+Postin+alkuperäinen+homma+toissiainen,+nyt+leikataan+nurmikoita+ja+haravoidaan+yms.+Millähän+hinnalla+tulisivat+ulkoiluttamaan+pienen+koirani+vain+kolme+kertaa+päivässä+koska+se+työ+täytyy+mahtua+normityöajan+puitteisiin.+Käyttäisin+itse+sitten+iltalenkin.+Voisin+sinä+aikana+kun+ulkoiluttavat+koiraani+ajaa+omia+nurmikoita.+Vaihtelu+virkistää+sano+joku+joka+kättä+vaihto.
10.05.2019 18:06
Ihan+päin+helvettiä+että+pelaavat+kaksilla+korteilla.+Sääntö-+tai+ehkä+lakimuutos+asiassa+olisi+oikein.+Jos+äänestän+jonkun+tyypin+eduskuntaan+niin+todella+toivon+että+hän+läpäisseenä+hoitaisi+nimenomaan+pestinsä+siellä.++Paskat+minä+EU:sta.+Niissä+vaaleissa+en+äänestä+lainkaan.
10.05.2019 17:57
Joo+ja+nyt+tämä+lämmin+huhtikuu+pani+niihin+vauhtia.+Annas+olla+kun+tämä+meneillään+oleva+lämmin+sade+loppuu,+ovat+punkit+saaneet+lisäpuhtia+ja+paljon.
10.05.2019 17:33
Onko+meillä+kaikilla+niin+helvetinmoinen+hoppu+ja+mihin.+Aikataulut+pettää,+telkkarista+alkaa,+onko+se+ukko/akka+nyt+kotona+kun+sen+nyt+olla+pitäs.+Koira+koko+päivän+yksin,+kuseksii+lattialle.+
Vaiko+vain+tapa,+Itse+voin+seistä+kassajonossa+juuri+niin+kauan+kun+on+tarpeen.+En+oikein+kässää+tätä+että+kassojen+pitäisi+meidän/sinun/minun+takiani+muuttua+jotenkin.
Itsekin+akoinaan+kassalla+lisätyötä+tehneenä+pitkään+jaarittelevat+asiakkaat+ymmärsivät+kyllä+kun+sanoin+että+"anteeksi+mutta+kassalla+on+jonoa,+puhutaan+toiste".+Ja+jaaritteleva+asiakas+aina+ymmärsi.
08.05.2019 21:45
En+tiedä+muusta+kuin+itse+Helsingin+kaupungilla+yli+30+vuotta+olleena+minulla+oli+kaksi+venäläistä+naista+(olivat+nyt+siis+Suomen+kansalaisia)+työkevereina.++Tosi+mukavia+ihmisiä+ja+työteholtaan+parhaammasta+päästä.+
En+voisi+kuvitella+heitä+yhtään+miksikään+muuksi+kuin+mitä+he+olivat.+Näitä+ihmisiä+asuu+ja+käy+töissä+iso+määrä.++Itselläni+ei+ollut+ennakkoluuloja+heitä+kohtaan.
08.05.2019 21:34
Luen+juuri+Väinö+Linnan+opuksen+kolmatta+osaa+teoksesta+"Täällä+pohjan+tähden+alla".+
Vaikken+itse++ole+ollut++olemassa+silloin,++niin+kertomukset+vanhimmilta+sukulaisiltani+vastaavat+hyvin+Linnan+kerrontaa.
Siihen+aikaan+työväki+piti+ns.+turpansa+kiinni+jos+niitä+haukuttiin+tai+muutoin+rangaistiin.++Jos+läpeäsi+soitit+tuli+lähtö,+niin+piialle+kuin+rengillekin.+
Siitä+ajasta+on+ikuisuus,+onneksi.+Kiitos+Linnalle+mahtavista+teoksistaan.+Ne+ovat+vanhan+ajan+tietoa+yhä+uusille+sukupolville.
08.05.2019 21:16
Niinhän+tuo+on.+Nyt+tänään+3+viikkoa+sitten++laitoin+pikkukoiralleni+litkun+niskaan+ja+nyt+on+jo+punkki+kiinni.+Reseptissä++jonka+viime+kesänä+sain+oli+2+kpl+Bravectonia+joista+toisen+käytimme+viime+kesänä.++Huomena+haemme+apteekista+sen+toisen+ja+annan+sen+kyllä.
Asumme+vielä+punkkikeskuksessa+joka+siaitsee+Hgin+Kumpulassa.+Täällä+on+koirien+lisäksi+kettuja,+peura+juoksi+pihamme+läpi+viime+kesänä,+pupuja+saatikka+pienimmät+kuin+siilit+jne.
Lintuja+joka+lähtöön+ja+paljon.+Myös+laulukonserttoa+kesäisin.++
Voisihan+sitä+tallustaa+asvaltoitua+tietä+myöten+mutta+kun+metsä+on+vastassa+kun+astun+rapun+ovesta+ulos.+Mutta+on+niitä+punkkeja+leikatuilla+nurmikoillakin+niin+ettei+niistä+sillai+eroon+pääse.
08.05.2019 21:00
Sehän+se.+Jos+on+saanut+olla+sängyssä+alunperin+niin+on+hyvin+vaikea+opettaa+se+pois+sieltä.+Koira+joka+nukkuu+sängyssä+on+tottunut+myös+ihmisen+läheisyyteen.Onhan+se+eri+asia+kuin+yksin+lattialla+tai+missä+vaan.+Se+omistaja+kun+ei+viitsi+siirtää+patjaansa+lattialle+ja+mennä+koiraan+viereen+sinne.++Niin+se+on+että+alusta+pitäen+joko+juu+tai+ei.+Ja+tästähän+ei+saa+sitten+lipsua.
08.05.2019 15:43
Olen+samaa+mieltä+täysin.+Ikävä+kyllä+yksin+ajelevat+tai+vaikka+kuorma+päällä+(muita+matkustajia)+ajelevat+juuri+kuin+tuo+bussikuski+välittämättä+mistään.+
Karmeaa+jälkeä+siitä+seuraa.+Näin+ei+saisi+olla.+Mikähän+olisi+se+keino+millä+tällaiset+vältettäisiin.
03.05.2019 21:50
Varmaan+ei+mutta+siinä+se+mitä+tällä+hetkellä+mieleen+tuli.+Voidaanhan+tuohon+palata.+Hyvää+vappua+teille+kaikille.
30.04.2019 22:35
En+ole+valittanut+hinnasta.+Kun+poltan+maksan+sen+mitä+se+maksaa.+Neuvotteluvaraa+ei+ole.+Mutta+vieä+tulee+aika+toinen,+jos+elämää+riittää.
30.04.2019 22:32
Mitäs+mieltä+olet+tästä?
30.04.2019 22:27
Joo+olen+pahoillani.+Lapset+eivät+yleensä+tälle+palstalle+kirjoittele.++Jos+niin+todella+on,++olen+pahoillani+vastauksestani.
Yhdestä+asiasta+en+ole+samaa+mieltä.+Minun+hengen+lähdöstäni+et+voi+tietää+yhtään+mitään,+eli+sen+jätän+omaan+arvoonsa.++Ei+tuohtunut+vanhempi+noin+raskaasti+ottaisi++yleensä+kirjoittamaani,+nyt+ei+vain+mistään+käynyt+ilmi+että+hän+on+lapsi.
30.04.2019 21:57
Niinpä,+et+ole+kummoinen+kirjoittaja.+Huomaa+selvästi+että+et+ole+koskaan+hamsteria+omistanutkaan.+Minä+olen.+Ja+kun+otin+sen+käteen+jolloin+pudotin+sen+lattialle.+Sille+ei+tapahtunut+mitään,+huolehtijoille+tiedoksi.+Voisitko+vähän+treenata+tota+kirjoitustyyliäsi,+se+ei+ole+lapsen+eikä+aikuisen.
30.04.2019 20:28
57 / 81