Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eli+joku+sota+menossa+tuossakin.+Tuo+voisi+olla+aihe+josta+ei+sotia+syntyisi+mutta+maailaman+historiassa+nehän+ovat+hyvinkin+sotaisisa+juttuja.
29.06.2022 23:14
Niinkö+luulit.+Nyt+puhuu+Nato.
29.06.2022 23:06
Kyllä+se+siitä.+Niinistö+on+10+++pressa.++Kiitos+että+olet+jämerä,+tomera,+sana+on+hallussa+ja+kakun+kruunaa+että+pidät+luonnosta+ja+eläimistä.
Uutta+kautta+ei+voi+toivoa+ja+pitkän+merkittävän+uran+jälkeen+hänelläkin+on+oikeus+olla+ns.+tavis+niin+pitkälle+kuin+se+on+mahdollista.+Hänellä+on+suht+pieni+lapsi+jonka+vuoro+saada+isästänsä+enemmän+voisi+olla+juuri+kautensa+päättyessä.
Hän+jää+historiaan+oman+aikansa+presidenttinä+joka+sai+aikaan+todella+paljon.
29.06.2022 23:04
Ei+ollut.+Paras+asia+pitkän+elämäni+taipaleella.+Nyt+emme+ole+yksin+jos+venäjä+alkaa+vinoilemaan+ja+31+natomaata+vs.+venäjä+kyllä+riittää.+
Näin+ei+olisi+käynyt+jos+venäjä+olisi+jättänyt+Ukrainan+rauhaan.
Nythän+sitten+Krimille+ainoan+tieväylän+ja+sen+käytön+venäjältä+on+tukkinut+Liettua.+Ainoan+maaväylän+valko-vanäjän+kautta+on+Liettua+nyt+tukkinut+koska+(ko.+,+nimi+oli+joku+silta+mutta+oikeasti+se+on+tie)+Liettua+ei+halua+että+venäjä+kulkee+maittensa+läpi+.+
Nyt+sitten+valko-venäjä+liikuskelee+heidän+rannoillaan+kun+velivenäläisen+matkan+on+Liettua+tyssännyt.
29.06.2022 22:54
Oletko+unohtanut+kuka+sotahommat+aloitti.+Se+oli+venäjä.+Seuraukset+ovat+sitten+mitä+ovat,+turha+muita+sodasta+syyttää.
29.06.2022 20:53
Näin+on-+Jostain+Venäjän+kommenteistani+ovat+vetäneet+herneen+nenään.+Sen+sijaan+jotain+homo-viestien+palaute+oli+minulle+tolkuton+vaikka+en+ole+kirjoittanut+mitään+sellaista.+Olinko+itse+vastanut+väärään+kohtaan+vai+mikä.
En+käsitä+ollenkaan.+Olisi+kiva+jos+heiltä+saisi+viestinä+jotain+mutta+ei.+Tämä+lienee+ainoa+keino+ja+tuskin+tätäkään+julkaistaan+mutta+ainakin+itse+itedän+mitä+olen+riipustanut.+
Pettyneille:+kanavia+on+muitakin,+emme+ole+tämän+varassa.
25.06.2022 00:34
Totta+mutta+eihän+kansa+voi+ilmaista+omia+ajatuksiaan+kun+eivät+kuitenkaan+halua+istua+linnassa+15+vuotta.+Tukkii+suut+tehokkaasti.
22.06.2022 23:45
Sotikoon+Venäjä+vaikka+10+vuotta+mutta+jokainen+maa+puolustaa+itseään+ja+sillä+selvä.
Alkaa+venäjälläkin+kansalainen+todeta+puutteita+vähän+siellä+jos+täällä+ja+kun+poikaset+viedään+tykinruoaksi+niin+rupeaa+mammatkin+hermostumaan.+Kyllä+sotakn+tuntuu+venäjällä+mutta+että+myöntäisivät+sen+se+onkin+eri+asia.
22.06.2022 23:43
Miten+voitkaan+kirjoittaa+noin+?+Mikä+maa+on+sotahullu,+se+on+Venäjä.+Ei+mikään+maa+voi+määräänsä+enempää+alistaa+ja+peloitella+toisia+nimenomaan+sodalla.+Mikä+maa+käy+sotaa+juuri+nyt+ilman+syytä.+Taas+vaan+yksi+vastaus,+se+on+Venäjä.+
Luulisi+tuon+jo+tulleen+selväksi+sinullekin.+Aikansa+kutakin+sanoi+pässi+jne.
Oikein+on+että+siihen+puututaan+silloin+kun+maan+kasvamishalut+ylittävät+tietyn+rajan,+se+raja+on+pian+vastassa.
22.06.2022 23:31
Kyllä+voivat+olla+vaarattomia+mutta+minulla+ei.+Liittyvät+sydämen+vajaatoimintaan.
18.06.2022 22:54
Minä+sain+kaksikin+kertaa+piikin+juuri+tuohon+vaivaan.+Auttaa+heti+ja+elämäni+(nyt+69)+aikana+ei+ole+enää+tullut.+Silloin+vielä+olin+töissä.
18.06.2022 22:38
Mulla+on+samoja+juttuja++nyt+kesällä+huomattavasti+pahempia+ja+joka+vuosi+sama.+Luontoa+ei+ole+allergiatestattu+mutta+koira+on+ja+sille+olen+allerginen.+Minulla+on+sellainen+ja+rakas+minulle.+En+luovu+ennen+kuin+sitten+kun+henki+ei+kulje.+
-Samoin+aina+aamupalan+jälkeen+menetän+ääneni,++en+kokonaan+vaan+joko+se+kärisee+tai+kähisee.
Siihen+on+syynä+lääkärin+mukaan+astamalääke+kortisooni+joka+käheyttää+ääntä.
Ääni+ei+ole+kauaa+sellainen+ja+palaa+taas+pian+normaaliksi+mutta+kyllä+joskus+lähelle+puolin+päivinkin+olen+kauhistuttanut+korona-aikana+muita.
Meikäläisellä+tehokas+limantuottaja+on+tupakka.+Olen+päässyt+15+tupakasta+7:ään+mutta+nyt+alkaa+olemaan+vaikeaa.
En+tiedä+pitäisikö+koittaa+jotain+apujuttuja+mutta+nyt+"tuumaustauko"+eli+en+ole+edennyt.
18.06.2022 22:11
No+sehän+on+Rölli.
18.06.2022 21:18
Juuri+noin.+Aina+sanotaan+että+kansa+ei+ole+osaansa+valinnut.+Mutta+kyllä+se+on.+Valitsemalla+diktaatorin+johtoonsa+kerta+toisensa+jälkeen+on+venäjän+kansa+syyllinen+johtajansa+kanssa.+
Ei+tietty+joka+iikka+mutta+se+prosentti+kansaa+joka+diktaattoria+äänesti+mm.+viine+vaaleissa.
18.06.2022 21:12
No+mutta+Jeesushan+ei+tiennyt+tästä+päivästä+mitään.+Nyt+tuntuu+siltä+että+ihmiset+keskenään+voivat+tehdä+mitä+vaan+ilman+sitä+siunaustakin.+
Pääasia+on+on+että+ketään+ei+pakoteta+tai+satuteta.
16.06.2022 00:42
Voi+olla+lohtu+monelle+mutta+ajattelen+että+miksi+Jumala+antaa+tämän+kaiken+tapahtua.+Hänellähän+on+oikeus+vallita+ja+valta+siihen.
Olen+alkanut+uskoa+että+mikään+paha+tässä+maailmassa+ei+ole+hallittua+Häneltä.
Miksi+ei?+
Näin+paljon+pahaa+en+muista+ennen+tapahtuneen.+Miksi+yksi+iso+syyllinen+venäjän+diktaattori+ei+ole+jo+helvetissä.+Jne.+paljon+kysymyksiä+aiheesta.
Jumala+oli+olemassa+jo+maailman+sotien+aikaan,+miksi+hän+ei+tehnyt+mitään?+
Miksi+jotkut+meilläkin+elävät+rikkaudesssa++ja+yltäkylläisyydessä+kun+monilla+ei+ole+mitään.+Ja+maailmankatsomuksellisesti+ei+ole+edes+ruokaa.
Tämä+on+tosi+ja+tässä+uskonhileet+karisevat.++Olen+aina+uskonut+mutta+nyt+on+usko+oikeasti+kyseenalaistettu+silmissäni.+
Itse+voin+hyvin+aineellisesti+enkä+voisi+valittaa+mutta+tiedän+niin+monia+jotka+eivät+voi.
Henkinen+puoli+tässä+asiassa+on+todella+koetuksella.
"
16.06.2022 00:34
Meillä+kyllä+aina+auki+mutta+ei+täysillä.++Hieman+auki+myös+talvella+vaikka+ei+koko+ajan+siellä+käytykään.+
Meidän+takka+syttyi+hyvin+samoin+saunan+veto+niin+ettei+tarvinnut+paljon+konsteja+siiihen.
Ei+ole+kokemusta+muusta+mutta+meillä+se+oli+aina+niin.++Kaikki+biisit+veti+hyvin+oli+kesä+tai+talvi.+Molempina+käytiin.+Nyt+puhun+siis+kesämökistä.
16.06.2022 00:13
No+tietty+tämä+sama+tyyppi+joka+voisi+itselleen+tehdä+myös+annoksen+rotanmyrkystä+ja+ruveta+kuolemaa+odotellessa+laulelemaan+vaikka+tuutulaulua,+siis+jos+hän+jonkin+sellaisen+osaisi.
15.06.2022 21:37
Niin+minäkin+sipaisin+Offia+pahimpiin+kohtiin+mutta+vain+sellaisiin+ettei+pystynyt+nuolemaan+ko.+paikkaa.
Naama+oli+sellainen+ja+päälaki,+naamassa+ei+poskiin+koska+ainakin+sakun+kieli+riittää+sinne+mutta+toisaalta+kun+ei+herkkua+ole+niin+tuskin+nuolisi.
Aika+oli+hyttysten+paljouteen+runsas+kun+aurinko+oli+jo+laskenut+niin+niitä+oli+paljon.+Ei+koskaan+tullut+mitään+ja+toinen+mahis+olisi+ollut+tietty+se+että+koira+olisi+suljettu+mökkiin+kun+muut+olivat+ulkona.+
Tuo+vaihtoehto+olisi+koiran+mielestä+ollut+vihonviimeinen,+halusi+aina+olla+siellä+missä+ihmisetkin.
15.06.2022 21:34
Natoon+vaikka+jonovuoronumerolla.
11.06.2022 23:24
8 / 81