Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Yksinäinen pilvenhattara

🥹☁🐶 purjehtii taivaalla. Hetken sen muoto muistuttaa juoksevaa koiraa. Joku viisaampi on sanonut, että suru merkitsee
    Ikävä
    3
    135
  2. Hyvää maanantaita ja viikon alkua

😷 👀 💉 Itsellä maanantai on viikon ikävin päivä, kun pitää kerätä voimia viikon lääkepistokseen. Eilen tuli ykköseltä
    Ikävä
    1
    135
  3. Saksalaisessa sarjassa

🤗❤👍syyttäjä oli sitä mieltä, että haaveilu on sallittua koska siinä ei tarvita moraalia😊. Mitään ennakko-odotuksia e
    Ikävä
    3
    135
  4. Jos nyt jatkais ruokateemalla taas

🥰🌰🫖 Jos mentäis taas ulos syömään, niin olis kiva syödä vähän juhlavammin pitkästä aikaa, Voisin tarjota sulle pöper
    Ikävä
    1
    135
  5. Olipa romanttinen kuutamo

🥰 🌓🌟 ja tähtitaivas. Se vähä mitä näkyi kerrostalojen välistä. Jotenkin tuli mieleeni Katri Helenan Anna mulle tähti
    Ikävä
    3
    135
  6. Hyvää vapunpäivää kaikille

🥳🧃🎈 Hyvinhän se vietto on onnistunut täällä sinkkukamarissa. Illalla olin Tomin kanssa niin tiiviissä tunnelmissa mah
    Ikävä
    2
    134
  7. Ehkei mun pitäisi tehdä enää

🙄📱🪣 mitään tänään kun kännykkäkin oli vähällä joutua pyykinpesukoneeseen. Päivän kommelluskiintiö alkaa olla täynnä.
    Ikävä
    5
    134
  8. Täällä jotkut näyttää miettivän

🤔🌞☕ tunteiden kertomista kohteelle. Itse olisin sitä mieltä, että ennen kertomista tulisi ensin tapailla toista treffe
    Ikävä
    44
    133
  9. Facebook salasanoja kannattaa vaihtaa

🤔🔊💡 mulle on parin FB sukulaisen kautta yhtäkkiä tullut uusi ystäväpyyntö ja senjälkeen epämääräisiä kirjoituksia. Ol
    Ikävä
    0
    133
  10. Mulla on muutamia asioita

🤔👔🩲 mistä en oikein pidä. Yksi on marimekon miesten paita. Toinen on marimekon kalsarit. Ja saako lempinimen itse v
    Ikävä
    2
    132
  11. Katsoin areenalta taas Lupaus leffan

🥰🎬☕ Se on hyvä muistutus siitä millaisista täällä oli sota-aikana. Kaikki tekivät jotakin maamme puolesta. Naapurinkin
    Ikävä
    0
    132
  12. Ihanaa aurinkoista

😎🌞👍 keskiviikkoa. Loppuikohan ne lumisateet jo? Aamun korvamato: You are my sunshine/Christine Perri https://youtu.b
    Ikävä
    0
    132
  13. Se olis taas vappuaatto

😊🎉🎈 Hyvää Vappua vaan! Ihan hiki tulee vappusäässä, kun ilmasto kerran lämpenee. Sitä vaan vielä, että älkää uskoko
    Ikävä
    1
    131
  14. Yhden hengen siivouspartio

😄🧼🧹 pelasti poikamiehen hädästä!
    Ikävä
    11
    131
  15. Tänä vuonna ensilumi satelee usein

🥰🌨🎄 ja tuo mieleen miehen, jonka kohtasin ekan kerran ensi lumen tultua. Hänen lähellään tuntui aina kuin olisi tullu
    Ikävä
    9
    131
  16. Nämä mun kirjoitukset erottuvat siitä

🤔 🌞 🕶 että nimimerkkini näkyy tekijänä, eikä anonyymi-ap. Nämä on helppo jättää väliin niiden joita nämä häiritsevät
    Ikävä
    1
    131
  17. Oi ihanaa!

😊☕👍 palsta on täällä, vaikka en illalla käynytkään. Jäin jotenkin jumiin ruudun mysteerilaulajiin ja katsoin niitä m
    Ikävä
    0
    131
  18. Siellä missä on rakkautta

🥰🧦🧶 ja lämpöä, siellä on aina neulottu 🤗 Vink ... vink ❤
    Ikävä
    12
    130
  19. En ole juhlinut eilen

🍅🙄☕ tomaattisilmät on ihan muusta syystä. Meikkasin näet eilen kauppareissua varten. Pitkästä aikaa laitoin jopa ailai
    Ikävä
    17
    130
  20. Minussa ei ole muuta

🤔🥾☕ piikikästä kuin kengät. Niitä onkin tarvittu tänä talvena 👍
    Ikävä
    4
    130