Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Jaska tulla pöllähti saunaan

    🥰🪳🧺 Mulla oli vaatteet vieläpäällä, kun laitoin vasta pataan vettä lämpenemään. Eikä muutenkaan tarvitse olla mustasu
    Ikävä
    6
    23
  2. Onkohan täällä rakkaushuijareita

    🙄🕚☕ Hyvä kun niistä puhutaan uutisissa. Saisi lapset vahtia mummojaan vähän paremmin, ettei heitä miten vaan pystytä
    Ikävä
    23
    23
  3. Mitähän kaikkea me

    😍❤☕ ikävöidyn kanssa tarvittaisiin mukaan jos mennään piiloon viikoksi kellariin? Siellä ei ole edes ikkunaa, niin on
    Ikävä
    0
    22
  4. Asiat on melko hyvin

    😍🌧👍 kun vain ulkona sataa.
    Ikävä
    5
    22
  5. Mun suosikkini

    🙂 👓 👜 on Kiss- Kiss. Se on ollut pienestä lähtien mieleiseni. Kaivoin sen aina esiin kun tarjottiin nameja Fasun se
    Ikävä
    1
    22
  6. Kesäsäät ovat arvaamattomia

    ☺👓👜varsinkin täällä Suomessa. Mietin sitä kun lauantaina näin paljon pyöriä kaupan edessä. Joku nainen näytti kyllästy
    Ikävä
    4
    22
  7. Tuli tuosta

    ☺👓👜villasukka-aloituksesta mieleeni. Mulla on täällä hänelle varattuna paitsi villasukkia niin myös aidot kotimaiset
    Ikävä
    12
    22
  8. En muistanutkaan miten

    😐👓👜ikävää on olla maalla sadesäällä. Oltava on kun tänne on tultu kesäksi. Telkkari ei enää toimi joten radion lisäks
    Ikävä
    13
    22
  9. Minä olen liian hyvä

    😐👓👜miettimään mitä kaikkea voi tapahtua. Kouliinnuin siihen vuosien mittaan töissäni. Nyt, kun pitää miettiä mihin ka
    Tunteet
    0
    22
  10. Hyvää palstataukoa

    🙂 👓 👜 niin kauan kun se nyt kestääkään. Ajatukset hänestä ei tauotu!
    Ikävä
    5
    22
  11. Kyllä sitä nyt ollaan täällä niin

    😴 🐶 🐕 väsynyttä koiraa, ettei edes ruoka maistu kun on kiire koisimaan! Väsyttäähän se tuntikausien pelkääminen vanha
    Ikävä
    0
    22
  12. Ihastuksissaan kun katselee

    😊👀👓toista silmiin niin unohtuu kaikki siinä ympärillä. Olisko kiva olla kampasimpukka niin saisi tuijotella 40:llä si
    Ikävä
    2
    22
  13. Tuli mieleen

    😊👓👜huutokauppakeisaria katsellessa, kun huulet jäi muistuttamaan U kirjainta. Nimittäin jos kääntää vaikka peilin ede
    Tunteet
    0
    22
  14. Välillä kun on huonompi ilma

    🙂 👓👜 saa koirani virikkeitä, kun kuljetan sitä liikkeiden ohi, joiden ovenraosta tupsahtaa mitä herkullisempia ruoan
    Ikävä
    9
    22
  15. Perjantaikatsauksen aika

    😎 🌂 👜 Uusi ihana päiväon taas aluillaan. Yöllä on minua ollut taas kovin kiire, niin että olen vieläkin vähän nuutunu
    Ikävä
    0
    22
  16. Hyvä otsikko hyvälle yölle

    😷👓👜 toivottavasti ensi yönä nukumme paremmin, kuin viime yönä!
    Ikävä
    6
    22
  17. Olishan se kiva tietää

    😍 ⭐️ 🍀 Hänen horoskooppinsa. Itse olen Vesimies ja viikkohorosjooppini on aivan ihana. Sydäntäni olen tässä koko aja
    Tunteet
    0
    22
  18. Sisustuksessa kaikilla

    😷👓🏡on omia mielipiteitä. Myös muoti vaikuttaa asiaan. 60-luvun epämääräisestä lapsenkakan väristä keittiönkaapeissa o
    Tunteet
    0
    22
  19. Joku kehrää kuumana

    😎☀️👍lööppilehden mukaan. Taitaa vähän lämmin olla nyt kaikilla. Uimavedetkin päälle 20:n jo ainakon pääkaupunkiseudul
    Ikävä
    0
    22
  20. Hyvää kesäkuun

    😷👍🔥viimeistä päivää. Älkää tiputelko tupakantumppeja maahan metsässä. Nyt on niin kuivaa, ettei aikoihin. Illat kuluv
    Ikävä
    0
    22