lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Yksinäinen pilvenhattara
🥹☁🐶 purjehtii taivaalla. Hetken sen muoto muistuttaa juoksevaa koiraa. Joku viisaampi on sanonut, että suru merkitsee3135Hyvää maanantaita ja viikon alkua
😷 👀 💉 Itsellä maanantai on viikon ikävin päivä, kun pitää kerätä voimia viikon lääkepistokseen. Eilen tuli ykköseltä1135Saksalaisessa sarjassa
🤗❤👍syyttäjä oli sitä mieltä, että haaveilu on sallittua koska siinä ei tarvita moraalia😊. Mitään ennakko-odotuksia e3135Jos nyt jatkais ruokateemalla taas
🥰🌰🫖 Jos mentäis taas ulos syömään, niin olis kiva syödä vähän juhlavammin pitkästä aikaa, Voisin tarjota sulle pöper1135Olipa romanttinen kuutamo
🥰 🌓🌟 ja tähtitaivas. Se vähä mitä näkyi kerrostalojen välistä. Jotenkin tuli mieleeni Katri Helenan Anna mulle tähti3135Hyvää vapunpäivää kaikille
🥳🧃🎈 Hyvinhän se vietto on onnistunut täällä sinkkukamarissa. Illalla olin Tomin kanssa niin tiiviissä tunnelmissa mah2134Ehkei mun pitäisi tehdä enää
🙄📱🪣 mitään tänään kun kännykkäkin oli vähällä joutua pyykinpesukoneeseen. Päivän kommelluskiintiö alkaa olla täynnä.5134Täällä jotkut näyttää miettivän
🤔🌞☕ tunteiden kertomista kohteelle. Itse olisin sitä mieltä, että ennen kertomista tulisi ensin tapailla toista treffe44133Facebook salasanoja kannattaa vaihtaa
🤔🔊💡 mulle on parin FB sukulaisen kautta yhtäkkiä tullut uusi ystäväpyyntö ja senjälkeen epämääräisiä kirjoituksia. Ol0133Mulla on muutamia asioita
🤔👔🩲 mistä en oikein pidä. Yksi on marimekon miesten paita. Toinen on marimekon kalsarit. Ja saako lempinimen itse v2132Katsoin areenalta taas Lupaus leffan
🥰🎬☕ Se on hyvä muistutus siitä millaisista täällä oli sota-aikana. Kaikki tekivät jotakin maamme puolesta. Naapurinkin0132Ihanaa aurinkoista
😎🌞👍 keskiviikkoa. Loppuikohan ne lumisateet jo? Aamun korvamato: You are my sunshine/Christine Perri https://youtu.b0132Se olis taas vappuaatto
😊🎉🎈 Hyvää Vappua vaan! Ihan hiki tulee vappusäässä, kun ilmasto kerran lämpenee. Sitä vaan vielä, että älkää uskoko1131- 11131
Tänä vuonna ensilumi satelee usein
🥰🌨🎄 ja tuo mieleen miehen, jonka kohtasin ekan kerran ensi lumen tultua. Hänen lähellään tuntui aina kuin olisi tullu9131Nämä mun kirjoitukset erottuvat siitä
🤔 🌞 🕶 että nimimerkkini näkyy tekijänä, eikä anonyymi-ap. Nämä on helppo jättää väliin niiden joita nämä häiritsevät1131Oi ihanaa!
😊☕👍 palsta on täällä, vaikka en illalla käynytkään. Jäin jotenkin jumiin ruudun mysteerilaulajiin ja katsoin niitä m0131- 12130
En ole juhlinut eilen
🍅🙄☕ tomaattisilmät on ihan muusta syystä. Meikkasin näet eilen kauppareissua varten. Pitkästä aikaa laitoin jopa ailai17130- 4130