lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1185
Kommenttia
5378
Outoja ongelmia
🤔🐕👅 neidin suussa on paljon tikkejä. Yleensä koiralle laitetaan kauluri, ettei se saa nuoltua haavojaan. Suujuttuihi5104Mulla tämä palsta on kuin väentungos tuolla kylillä
🥰 🌻☕ Vaikka se yksi mies sekoitti mun pään kokonaan, niin mietin tarkkaan mitä kirjoitan täällä. Jotkut sanat on mun m7104Mulla on muutamia asioita
🤔👔🩲 mistä en oikein pidä. Yksi on marimekon miesten paita. Toinen on marimekon kalsarit. Ja saako lempinimen itse v2104Linnunlaulu aamulla
🤗🌞👍herätessä on aivan ihanaa kuunneltavaa. Eikä naakallakaan ole hassumpi ääni. Mutta eivätkö nuo penteleet osaa pitä6104Hyvää Pitkäperjantaita!
😷👓👜Uskomatonta miten äkkiä on mennyt tämä loppukevät! Ihan kiva jos liikkumisrajoitukset poistuisivat ensi viikolla,10103Persuille tiedoksi
rahaministerin tekosiin ei selittelyt auta. Pienituloisilla on niin pieni lompakko, että pohja jo näkyy kun rahaminister0103Ystävänpäivä lähestyy
😍🖍✉ nyt kannattaa miettiä korttien lähettämistä tärkeille ihmisille. Osoitteen puuttuminen ei ole mikään este lähettä13103Huomio (mies pks) kaupoista loppuu
🙄🧻🐟 kohta vessapaperi, tonnikala, nuudeli ja pasta. Sen verran isot lakot tulossa 16.2, että ihmiset varautuvat! Kai54103Sydämellistä ystävänpäivää
❤❤❤ Voisin sulle (miehelle pks) toivotella Jos ei pitäisi taas voivotella Sinä siellä minä täällä Saman kauniin taiva2103Just kun luulee et
🙄☕🍫 korvien väli on järjestyksessä tapahtuu jotain, joka palauttaa mieleen sen talvisen romanssin. ❤ Tällä kertaa se5102Tämä nyt on noloa
😦👓👜jos mikä -olla tälleen rekisteröityneenä käyttäjänä täällä. Olen kumminkin sama lounas.ajatus joka täällä on kirjo19101Ihana lämpö on tullut
😕👓👜 takaisin. Eilen voi jo kävellä lenkkareissa. Puutarhahommat on vasta suunnitelmien asteella. Perunoita on jo pa2101Viikonlopuksi on luvassa
😊🌞👍 upeat ulkoilukelit. Vanha rouvakin voi suostua pidempiin lenkkeihin kun tassut eivät kastu. Ollaan ehditty haiste4101Meinasin kirjoittaa
🤔🌕☕ mielen päällä olevia asioita. Tulin sitten järkiini, ķun muistin että on täysikuu. Ne ovat liian arvokkaita tänne12101Puurokelissä on ikävä
🤔🧣❄ kävellä, mutta mulla on sentään kengät jalassa. Kaupunkioloissa on nykyisin monta kohtaa, joissa on lämmitetty jal5100Säätiedotus
😊👓☔elokuun puolivälin jälkeen sää ehkä muuttuu kuivemmaksi! Joskus elokuun puolella ennen sitä käyn kotona pikaisesti11100Toisaalta niin
🤔🐺🐱 onhan tuo naapurin nukkavieru kuuro kissakin vielä hengissä. Ei pitäisi katsoa uutisia areenasta ennen saunalle k1100Nyt menee kaikki aika WA
😍❤☕ puolella, kun pitää lauantaille rakentaa minuuttiaikataulua koiran ulkoilutusta myöten. Ei passaa tässä sairastua,199Olisipa kiva lämmitellä
😷👓👜 takan edessä lampaantaljalla hänen kanssaan. Kiinnostuneena kuunnellen vuorostaan hänen ajatuksiaan ja kertomuk5699Mulle ei kyllä ole tullut
😍 👓 👜 laumaimmuniteettia ihastumiselle, vaikka täällä palstalla olen palloillutkin. Ainoo mikä tätä voisi lievittää o498