lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1103
Kommenttia
4989
En tykkää, EN TYKKÄÄ
😡👎☕Julkiset palvelut ovat olemassa, mutta eivät oikein toimi. Ensin odotan hoitajan soittoaikaa kolme viikkoa, Nyt si169Kyllähän sitä samaa sisua
🤔👍☕ ja sitkeyttä löytyy palstalaisistakin mitä leijonista. Pitää vain poistua hetkeksi mukavuusalueelta jos on tahtoti369Elämässä tapahtuu asioita yllättäen
🥰🐶☕ Kaikkea ei voi suunnitella etukäteen vaikka kuinka haluaisi. Tapahtumista jotkut ovat iloisia ja jättävät jälkensä568En kyllä usko, että oltais jo erottu
😍🍏☕ jos sillon oltais alettu. Jollei nyt siitä syystä, että Hän (mies E:sta) olisi kyllästynyt siihen ettei koskaan sa068Juuri kun luulee, että vanhalla rouvalla on kaikki hyvin
🤔🐕⭐ niin löytää itsensä keskellä yötä yöpaidassa kuuden asteen pakkasessa ihailemassa upeaa tähtitaivasta otuksen tyhj456817.1 on tiistai tänä vuonna
🥰👀☕ äkkiä kuluu tämä aika. Päiväkin pidentynyt tänään 3 minuuttia eilisestä. 17.1 päivä pidentynyt 29 minuuttia tästä068- 1268
Tulisipa jo valoisat illat
🙄🐕☀️ neitillä on liian hyvä muisti. Sitä ei saa illalla kävelemään entisiä reittejä tiettyyn kellonaikaan. Häthätää as668Ekan kerran palstalla
😕👓👜tänään. Huomenna tähän aikaan olenkin jo ulkona. Vaalien läheisyys laittaa pakosta seuraamaan politiikkaa. Olisi k368Taas on viikko vierähtänyt
😊👓👜pihalla on parhain kukkaloisto. Pakko oli sireenipensaita harventaa kun näkyväisyys tielle alkoi olla jo huono. Li1468P***a haisee!
😂💩🥀 Naapuriystävällisenä teen reikiä kasvien ympärille ja tiputan niihin hevosen💩 rakeet. Päälle vettä ja multaa. Sa1268Ihonhoito on loppujen lopuksi
🥰🍊🛀 yksinkertaista. Kauppojen tarjoamat kalliit ihonhoitotuotteet ovat ihan turhia (paitsi hyvä silmänympärysvoide).1368Voitinko lotossa
🤔☕🥪 no en tod. Milloinkaan mitään mistään voita 😷 kunnes voitin kuntokurssin. Keväällä se peruttiin koronan takia. M067- 1267
Muhennos, risotto tai pyttipannu
😀🥘👍biojäte vähenee, kun välillä tyhjentää jääkaappia lounasruokaan. Tänään oli kokeiluna herukat, puolukat ja herkkus867Kylläpäs se oli upea
😍🌕👍 Oikea "dream maker". Nimittäin keittiön ikkunasta hiukan puiden latvojen yläpuolella näkynyt kuu. Lohdullista näh767Viikonlopuksi on luvassa
😊🌞👍 upeat ulkoilukelit. Vanha rouvakin voi suostua pidempiin lenkkeihin kun tassut eivät kastu. Ollaan ehditty haiste467Olen taas huolissani hänestä (miehestä)
😷 🥾 🩲 Kunpa hän ei liukastuisi ja satuttaisi itseään. Suutarilla voi teettää bootseihin kitkapohjat, jotka pitävät l466Kyllä sulla tärkeä mies
🤔🧀🍖 pitäisi myös olla oma kotivara, jos sattuu tulemaan joku puute tarvikkeista kun yhteiskunta on nyt pulassa. Mulla866Hyvä ruoka. parempi mieli
😷 👓 👜 Tein kukkakaaligratiinia lounaaksi. Valmiiksi pakatussa kukkakaalissa oli mukana vihreät suojuslehdet. Pilkoin1265