lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Joku kehrää kuumana
😎☀️👍lööppilehden mukaan. Taitaa vähän lämmin olla nyt kaikilla. Uimavedetkin päälle 20:n jo ainakon pääkaupunkiseudul059Tuli tässä kivojen lomasäiden
😎👍🌞 keskellä mieleen miten kamalan lyhyt on joku kolmen viikon vuosiloma töistä. Eka viikko menee totutellessa siihen459Mulla on ollut
🤔🚑🌧 pitkä tauko lääkärisarjojen katselussa. Nyt kun niitä pystyy taas katsomaan niin mua häiritsee se, kun niissä lää259Äksyjä naisia eräässä puolueessa
😍❤️👍 toisen kerran jouduttiin kutsumaan mies apuun neuvotteluihin. Tulee mieleen, että olenkkohan minä liian pehmo ih059No nyt on kylmä
😊🌬❄ kesällä kolmenkympin helteillä näitä viileitä säitä olikin ikävä. Huomenna taas olisi tiedossa hellettä. Vaikea p659Kevään ensi kukkanen
😍👓👜bongattu ja valokuvattu fb sivulle ihmeteltäväksi. Tänä vuonna se oli kirkkaankeltainen piskuinen talventähti puis058Oletteko muut huomanneet
🙂 👓 👜 että jos täällä esiintyy tunnisteilla saa kauheasti törkyä niskaansa? Tekisi kauheesti mieli kirjoittaa jota758Tapahtumia, ei kiinnostavaa
🌞👓🐁naapuri oli täällä ojanvieruksua leikellessään suhauttanut yhdellä liikkeellä viikatteella vesirotan kahtia. Kys258Ruska on saapunut
😊👓🍃ihanine väreineen. Puista on alkanut tipahdella lehtiäkin. Kuusessa on runsaasti kauniita käpyjä, joten keräsin ni258Ulkona maisema näyttää
😐⛄❄puutarhaihmisen painajaiselta. Pelkkää valkoista mihin vain katsookin. Mielenmaisema on myös tasaisen valkoinen. On158Sanaleikkiä teemalta
😍👓💋teemalla tekstiuutiset kertoo, että rokotusvuorossa on 60-plussare. Piti lukea kahteen kertaan kun ekalla kerralla158Tylsä tietoisku. Älä lue!
😊🦢❤ Suomen kansallislintu on laulujoutsen, cygnus cygnus. Niitä alkaa näkymään nyt parvina, kun muuttohetket alkavat058Napattavia matoja ei näkyvillä
😊🪶🐓 vaikka kukkokaan ei ole vielä laulanut. Yksi söpö karvamato löytyisi kyllä saunalta. Voittaa söpöydellään jopa Ta458- 558
Palstalle kirjoittelu
🤔🍁☕ on siinä mielessä turhauttavaa, että tänne purkaa vain muutamalla sanalla tuntojaan. Silloin kun mulla on kaikkein158Joskus tämä ikävöinti
🥱🛏☕ väsyttää niin, että haaveilee vaan siitä, että olisi pitkiä viikonloppuaamuja Hänen vieressään lepäillen. Nordman157Jos ette ole yli kymmeneen vuoteen
🙂 👓 👜 nähneet sydänkäpystänne niin tässä teille ilmainen käytösneuvo. Perjantaina olin pukeutunut liian kevyesti v357Nollatoleranssi neg. arvostelulle!
😐👓👜 Parisuhteesta en tietenkään heppoisin perustein lähtisi kävelemään. Silloin vahingossa tulleet tai leikkimieliset157Ihastuksissaan kun katselee
😊👀👓toista silmiin niin unohtuu kaikki siinä ympärillä. Olisko kiva olla kampasimpukka niin saisi tuijotella 40:llä si257Kauheata, että joku
😂👓👜kirjoitti eilen kiisselistä aloituksen. Kyllä oli syytäkin poistaa se palstalta, vaikka siinä ikävöitiinkin yhtä t457