Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Joku kehrää kuumana

    😎☀️👍lööppilehden mukaan. Taitaa vähän lämmin olla nyt kaikilla. Uimavedetkin päälle 20:n jo ainakon pääkaupunkiseudul
    Ikävä
    0
    59
  2. Tuli tässä kivojen lomasäiden

    😎👍🌞 keskellä mieleen miten kamalan lyhyt on joku kolmen viikon vuosiloma töistä. Eka viikko menee totutellessa siihen
    Ikävä
    4
    59
  3. Mulla on ollut

    🤔🚑🌧 pitkä tauko lääkärisarjojen katselussa. Nyt kun niitä pystyy taas katsomaan niin mua häiritsee se, kun niissä lää
    Ikävä
    2
    59
  4. Äksyjä naisia eräässä puolueessa

    😍❤️👍 toisen kerran jouduttiin kutsumaan mies apuun neuvotteluihin. Tulee mieleen, että olenkkohan minä liian pehmo ih
    Ikävä
    0
    59
  5. No nyt on kylmä

    😊🌬❄ kesällä kolmenkympin helteillä näitä viileitä säitä olikin ikävä. Huomenna taas olisi tiedossa hellettä. Vaikea p
    Ikävä
    6
    59
  6. Kevään ensi kukkanen

    😍👓👜bongattu ja valokuvattu fb sivulle ihmeteltäväksi. Tänä vuonna se oli kirkkaankeltainen piskuinen talventähti puis
    Ikävä
    0
    58
  7. Oletteko muut huomanneet

    🙂 👓 👜 että jos täällä esiintyy tunnisteilla saa kauheasti törkyä niskaansa? Tekisi kauheesti mieli kirjoittaa jota
    Ikävä
    7
    58
  8. Tapahtumia, ei kiinnostavaa

    🌞👓🐁naapuri oli täällä ojanvieruksua leikellessään suhauttanut yhdellä liikkeellä viikatteella vesirotan kahtia. Kys
    Ikävä
    2
    58
  9. Ruska on saapunut

    😊👓🍃ihanine väreineen. Puista on alkanut tipahdella lehtiäkin. Kuusessa on runsaasti kauniita käpyjä, joten keräsin ni
    Ikävä
    2
    58
  10. Ulkona maisema näyttää

    😐⛄❄puutarhaihmisen painajaiselta. Pelkkää valkoista mihin vain katsookin. Mielenmaisema on myös tasaisen valkoinen. On
    Tunteet
    1
    58
  11. Sanaleikkiä teemalta

    😍👓💋teemalla tekstiuutiset kertoo, että rokotusvuorossa on 60-plussare. Piti lukea kahteen kertaan kun ekalla kerralla
    Ikävä
    1
    58
  12. Tylsä tietoisku. Älä lue!

    😊🦢❤ Suomen kansallislintu on laulujoutsen, cygnus cygnus. Niitä alkaa näkymään nyt parvina, kun muuttohetket alkavat
    Ikävä
    0
    58
  13. Napattavia matoja ei näkyvillä

    😊🪶🐓 vaikka kukkokaan ei ole vielä laulanut. Yksi söpö karvamato löytyisi kyllä saunalta. Voittaa söpöydellään jopa Ta
    Ikävä
    4
    58
  14. Asiat on melko hyvin

    😍🌧👍 kun vain ulkona sataa.
    Ikävä
    5
    58
  15. Palstalle kirjoittelu

    🤔🍁☕ on siinä mielessä turhauttavaa, että tänne purkaa vain muutamalla sanalla tuntojaan. Silloin kun mulla on kaikkein
    Ikävä
    1
    58
  16. Joskus tämä ikävöinti

    🥱🛏☕ väsyttää niin, että haaveilee vaan siitä, että olisi pitkiä viikonloppuaamuja Hänen vieressään lepäillen. Nordman
    Ikävä
    1
    57
  17. Jos ette ole yli kymmeneen vuoteen

    🙂 👓 👜 nähneet sydänkäpystänne niin tässä teille ilmainen käytösneuvo. Perjantaina olin pukeutunut liian kevyesti v
    Ikävä
    3
    57
  18. Nollatoleranssi neg. arvostelulle!

    😐👓👜 Parisuhteesta en tietenkään heppoisin perustein lähtisi kävelemään. Silloin vahingossa tulleet tai leikkimieliset
    Ikävä
    1
    57
  19. Ihastuksissaan kun katselee

    😊👀👓toista silmiin niin unohtuu kaikki siinä ympärillä. Olisko kiva olla kampasimpukka niin saisi tuijotella 40:llä si
    Ikävä
    2
    57
  20. Kauheata, että joku

    😂👓👜kirjoitti eilen kiisselistä aloituksen. Kyllä oli syytäkin poistaa se palstalta, vaikka siinä ikävöitiinkin yhtä t
    Ikävä
    4
    57