Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1160

Kommenttia

5271

1. Hyvää jalkajumppaa

😷 👓 👜 ulkona sohjolumessa. Vähän teki tiukkaa kävellä kotiin euron päiviltä! Mutta ei kannata antaa esteiden haitata
    Ikävä
    0
    39
  2. Siitä huolimatta

😷👓👜 että alan olemaan yhtä tylsä kuin koronaa jatkuvasti hokevat uutiset, niin päivän aloitukseni putkahtaa esiin. Ki
    Ikävä
    0
    39
  3. Nyt ei ole mykkäkoulu

😷👓👜 käynnissä, vaikka en mitään lounasaikaan kirjoitttanutkaan. On vain huonosti nukutusta yöstä johtunut inspiksen p
    Ikävä
    5
    39
  4. Olen nyt askeleen edellä

😷🌻👍niinkuin mainoksessa eräs liitto. Ennen nukkumaanmenoa toivotan hyvää yötä! Good night sleep tight don't let the
    Ikävä
    0
    39
  5. Hih hih hii ... täysikuu nyt mulle loisti

🥰❤️🌕 olipas se romanttisen näköinen möllöttäessään eilen keittiön ikkunasta tähän ruokapöydän työpisteeseeni. Kaksiste
    Ikävä
    12
    39
  6. Rakas päiväkirja

🙂 👓 👜 Elämä se soljuu eteenpäin teki jotakin tai ei. Tämä aamu alkoi veren juoksutuksella. Neljä törpöllistä verta
    Ikävä
    4
    38
  7. Hyvää palstataukoa

🙂 👓 👜 niin kauan kun se nyt kestääkään. Ajatukset hänestä ei tauotu!
    Ikävä
    5
    38
  8. Kyllä sitä nyt ollaan täällä niin

😴 🐶 🐕 väsynyttä koiraa, ettei edes ruoka maistu kun on kiire koisimaan! Väsyttäähän se tuntikausien pelkääminen vanha
    Ikävä
    0
    38
  9. Tuli mieleen

😊👓👜huutokauppakeisaria katsellessa, kun huulet jäi muistuttamaan U kirjainta. Nimittäin jos kääntää vaikka peilin ede
    Tunteet
    0
    38
  10. Sanotaan, että koira muistuttaa

🐕😮👓 omistajaansa. Kumminkohan päin sen on tarkoitus olla. Tuleeko omistajasta koiransa kaltainen vai päinvastoin? Tää
    Ikävä
    0
    38
  11. Huomasin, että joku

😷👓🐕 oli palstalla yhdistellyt eri ketjujen koirajuttuja mieleisekseen tarinaksi. Helposti täällä menee sotkuun jos e
    Ikävä
    16
    38
  12. Hyvää äitienpäivää äideille!

😋 🥮🌹 Söin Tom yam mausteisia nuudeleita lounaaksi sitruunamehun kanssa. Nyt tekisi mieli jotakin hyvää namia päivän k
    Tunteet
    10
    38
  13. Maapallo jatkaa kulkuaan

😊👓👜omalla kiertoradallaan meistä riippumatta. Heinäkuun puoliväli on jo ylitetty. Ihmisillä lomat loppuu ja syksy läh
    Ikävä
    0
    38
  14. Antaa palaa nyt

🌞👓☕ (ei tupakka eikä sauna) vaan kun en näköjään osaa kirjoittaa ikävästä niin tässä tulee sallitut ikävä asiat: Naise
    Ikävä
    9
    38
  15. Aamukaste ruohikolla

😊👓☕ pesaisee kivasti varpaat. Se alkaa olla melko viileätä tähän aikaan vuodesta! Olisipa hän täällä lämmittämässä va
    Ikävä
    3
    38
  16. Mulla on hampaat

😷 👓 👛 ja ne tarkistetaan kerran vuodessa, sekä hammaskivi puhdistetaan. En osaa ajatella muuta nyt, ennenkuin homma o
    Ikävä
    13
    38
  17. Muistatteko mitä luki

😍 👓 👜 viimeisessä viestissä, jonka olette kaipaamaltanne henkilöltä saneet? Mulle mies lähetti sähköpostilla 💻 puh
    Ikävä
    22
    38
  18. Jos sulla soi ovikello

😕 👓 👜 Ja oven takana on muualta tullut "sairaanhoito-opiskelija" 👩🏿‍⚕️ myymässä rokotetta 150 euron hintaan, niin
    Ikävä
    3
    38
  19. Yleensä en seiska-lehden juttuja lue

😷 🕶 👜 Ne on ihan turhaa juoruilua julkkisten ja turhiksien elämästä. Nyt siellä oli kumminkin elämäntapataiteilijan A
    Ikävä
    2
    38
  20. Miehet on sitä varten

🥵⛈🐕 että ne on järkeviä kun naiset hössää ja hätäilee kaikkea turhaa. Suomalainen kuolee salamaniskuihin joka toinen v
    Ikävä
    1
    38