Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1097

Kommenttia

4927

1. Onko jotakin vielä

😊👓👜 sanomatta, jonka voi tälläisellä yleisellä palstalla sanoa vaatimatta vastauksia? Eihän voi olettaa, että toinen
    Ikävä
    11
    30
  2. Turha sitä on miettiä

😷 👓 💩 eilisen päivän kurjuuksia. Keittiön lattia ja kylpyhuoneen lattiakaivon ympäristö on iltamyöhällä pesty putipuh
    Ikävä
    3
    30
  3. Suositusten mukaan

😷👓👜 pitäisi älylaitteet sammuttaa tuntia ennen nukkumaan menoa. Sehän tarkoittaa, että ei voi toivottaa täällä hyvää
    Ikävä
    0
    30
  4. Jotkut asiat ovat

😷☀️👍vuosi vuodelta yhä merkityksellisempiä. Niinkuin nyt vaikka kevään ihme. Se kun luonto herää väriloistoon talven
    Ikävä
    0
    30
  5. Hyvää kesäkuun

😷👍🔥viimeistä päivää. Älkää tiputelko tupakantumppeja maahan metsässä. Nyt on niin kuivaa, ettei aikoihin. Illat kuluv
    Ikävä
    0
    30
  6. Sekin nyt vielä

😨🐝💥Testasin sähkökäyttöisen kärpäslätkän äsken. Se käynnistyi kun kävin sen päälle pötkölleen . Kainalo oli sen lätkä
    Ikävä
    4
    29
  7. Joskus sitä sinkkukin miettii

😍👓👜millaista olisi asua toisen ihmisen kanssa. Harmittaisiko häntä se kun minulla on tavarat aina hukassa. Voin olla
    Ikävä
    4
    29
  8. Vanhalla tiellä

😍 👓👜 aamulla ajaessani mietin, että ajaako 🚗 hän samaa kaunista aaltoilevaa tietä pitkin töihin, vai käyttääkö nop
    Ikävä
    0
    29
  9. Hyvää äitienpäivää äideille!

😋 🥮🌹 Söin Tom yam mausteisia nuudeleita lounaaksi sitruunamehun kanssa. Nyt tekisi mieli jotakin hyvää namia päivän k
    Tunteet
    10
    29
  10. Nyt minä olen mustasukkainen

😕👓👜 en oikein ymmärrä, että mustasukkaisuudesta sanotaan, että toista ei voi omistaa. Eihän se ole omistamista, jos t
    Ikävä
    8
    29
  11. On hienoa, että

😊👓👜 Osiris-Rexin Bennu asteroidilta keräämä näyte saadaan tuotua maahan analysoitavaksi. Siitä toivotaan saatavan sel
    Ikävä
    0
    29
  12. Myöhäistä tehdä mitään

😍👓👜kun murot jo kastuneet. Ne silmät vei tämän lyylin mennessään. Ei mikään ole ollut samanlaista sen jälkeen. Siihe
    Ikävä
    1
    29
  13. Katselen tuota "Mellua"

😷👓👜 Teemalta. Siis Ruotsin Melodifestivalen. Ohjelma oli pilattu suomenkielisellä päällehöpötyksellä jossa piipittäj
    Tunteet
    0
    29
  14. Liika on liikaa

😷👓👜 minusta liiallinen asian toistelu vesittää sanojen merkityksen. Sanat arkipäiväistyvät ja alkaa miettimään tule
    Ikävä
    14
    29
  15. Avasin tämän chromebookin

😷💻☕ kun aion katsoa supersäästä milloin viikonlopun mahdollinen lumi sulaa. Olin aamupäivällä asioilla niin kauan, et
    Ikävä
    0
    29
  16. Kun on nukkunut tatpeeksi

😊💤👍 niin muisti toimii hyvin. En tarvitse vielä muistivaahtotyynyä. Heti muistin mihin keväällä olin laittanut yhden
    Ikävä
    3
    28
  17. Pääsiäinen takana

😕👓👜ja ensi viikolla Vappu. Sääkin mitä mainioin. Minun päiviäni varjostaa 35 reikää joista kaksi jo pistin sormeeni s
    Tunteet
    3
    28
  18. Paxit prosessi

😊👓👜ei ole vielä itselläni käynnissä (palstalta poistuminen). Täytyyhän tänne palstalle jotakin pientä yrittää tuherta
    Ikävä
    1
    28
  19. Kaikki kotona

😍👓👜ylen ohjelman nimellä on parikin merkitystä. Täällä ollaan me kaksi: minä ja koira. Kyllä mulla korvienkin välissä
    Ikävä
    0
    28
  20. Kiellot ja rajoitukset

😷👓👜tulevat niin äkkiä, että niihin ei oikein ehdi valmistautua. Ennen ulkonaliikkumiskiellon räpsähtämistä olis kiva
    Ikävä
    1
    28