Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1075

Kommenttia

4772

1. Katselen tuota "Mellua"

😷👓👜 Teemalta. Siis Ruotsin Melodifestivalen. Ohjelma oli pilattu suomenkielisellä päällehöpötyksellä jossa piipittäj
    Tunteet
    0
    26
  2. Tekniikka kehittyy nopeasti

😷 🕶 👜 Robotit ovat jo arkipäivää jenkkien ruokakaupoissa. On jopa kuljetusrobotteja, jotka kuljettavat kauppakassin a
    Ikävä
    0
    26
  3. Aamun haastattelussa

☺👓👜Chisu sanoi, että ihminen muuttuu kaiken ikää. Hän sanoi myös, että ydin pysyy samana. Olisiko tarkoittanut persoon
    Ikävä
    2
    25
  4. Jotkut haaveilevat

😊👓👜täällä lähikontakteista ja jopa yhteisistä öistä. Itse olen senverran varovainen lähestymisessä, etten uskalla enn
    Ikävä
    0
    25
  5. Tätä ei tarvitse

😷👓👜lukea, jos luulee mua mieheksi. Tai muuten ärsyttää tälläinen kirjoitustyyli. Ylen puolella näyttää välimatkasuos
    Ikävä
    7
    25
  6. Hui sentään

😷👓👜lapsoset vapautetaan eristyksestä kouluihin. Se on ihan hyvä, koska pelkästään ruokatarjoilukin tuo helpotusta ko
    Ikävä
    3
    25
  7. Jäävettä ja pelkkien jääpalasten

😊👓 👜 imeskelyä suosittelen lämpimästi muillekin helteestä kärsiville. On vähän levoton tämä palsta nyt. Meinasin ens
    Ikävä
    1
    25
  8. Suomalaiset kun loppui

😃👓👜niin ruåttalaiset auttaa ikävään. Hyvä omena parempi mieli. Yllättäen löytyi eilen sittarista frida ruåttalainen o
    Ikävä
    1
    24
  9. Hyvää Pääsiäistä

😷👓👜onpa ikävää, kun tabletilla ei voi kirjautua tänne. Piti kaivaa kännykkä esiin, kun haluan kirjautua palstaruuhkan
    Ikävä
    0
    24
  10. Tästä palstasta on tullut

😟👓👜 niin hieno, että uskaltaako tänne mitään kirjoittaakaan. Kaikki keskusteluketjut sisältävät yhtäkkiä outoja sanoj
    Ikävä
    21
    24
  11. Voi polle raukkaa

😷 🐎 🧵 minkä teki, kun on koronaa hevosillakin. Voisin alkaa myymään niille turvan edessä pidettäviä maskeja tämän ty
    Tunteet
    0
    24
  12. Punainen sohva 3 kerroksessa

😍🛋🐑 pöydällä susi ja lammas. Kupissa automaattikahvia ☕ siitä ne romanttiset ajatukset on te
    Ikävä
    3
    24
  13. Rekisteröidyn nimimerkin

😕👓👜ansiosta kaikki 100 rekisteröitymisen aikana saamaani kommenttia ovat minulle näkyvissä yhtenä listana. Myös ne yl
    Ikävä
    1
    23
  14. Anonyymi näyttää illalla

😊👓👜tulleen kotiin samoihin aikoihin kuin minäkin. Sukulaisten näkemisessä on hankalaa se, että kotiin palatessani täy
    Ikävä
    0
    23
  15. Seuraava asunto saisi

😷👓👜olla sellainen jossa olisi ikkunat kadulle päin. Sisäpiha on tavallista hiljaisempi nyt. Kunpa palattaisiin pian n
    Ikävä
    0
    23
  16. Minulla on vahva

😍👓👜tunniste nimimerkissä. Minä ja mies jota ikävöin käytiin syömässä lounasta yhdessä. Sitä on kiva ajatuksella muist
    Ikävä
    5
    23
  17. Nyt on hiukset

😊👓👜 pesty sadevedellä. Kylläpä sitä vettä on tullutkin. Kuivan jakson jälkeen sade tekee luonnolle hyvää. Mutta mulle
    Ikävä
    1
    23
  18. Onkohan hän

😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei
    Ikävä
    0
    23
  19. Onkohan hän

😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei
    Tunteet
    1
    23
  20. Hyvää Itsenäisyyspäivää!

🤬 🥂🕯 Vaikea tiristää itsestään mitään lämpimiä sanoja juhlapäivän kunniaksi kun päällimmäisenä on jatkuva kipu vasemm
    Ikävä
    1
    23