Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1185

Kommenttia

5378

1. Se on taas lounasaika

😋🥘🐟risottoa kirjolohisuikaleista. Joku täällä kysyi montako vastausta saatiin kirjoituksiin. Itse kirjoitan yleensä
    Ikävä
    14
    43
  2. Mukavaa viikonalkua (kaikille)

🤗👍☕ Taas on talviaika ja talvirenkaitten mietintä. Ikävää on se, että jos on lämmintä niin on pimeääkin pilvien takia
    Ikävä
    0
    43
  3. Ihanaa kun täällä

🥰❄⛄ hiekoitettiin puistossa polkuja jo valmiiksi. Kaipaamallani miehellä kun on taipumus kompastella ensilumen aikaan
    Ikävä
    2
    43
  4. Kesäsäät ovat arvaamattomia

☺👓👜varsinkin täällä Suomessa. Mietin sitä kun lauantaina näin paljon pyöriä kaupan edessä. Joku nainen näytti kyllästy
    Ikävä
    4
    42
  5. En muistanutkaan miten

😐👓👜ikävää on olla maalla sadesäällä. Oltava on kun tänne on tultu kesäksi. Telkkari ei enää toimi joten radion lisäks
    Ikävä
    13
    42
  6. Tuli mieleen

😊👓👜huutokauppakeisaria katsellessa, kun huulet jäi muistuttamaan U kirjainta. Nimittäin jos kääntää vaikka peilin ede
    Tunteet
    0
    42
  7. Ikävöintiasiaa

😷👓👜otsikko riivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen, mutta minäpä tiivistin sen yhteen sanaan. Välillä sitä tapah
    Ikävä
    3
    42
  8. Huomasin, että joku

😷👓🐕 oli palstalla yhdistellyt eri ketjujen koirajuttuja mieleisekseen tarinaksi. Helposti täällä menee sotkuun jos e
    Ikävä
    16
    42
  9. Ollaan kavereita tuon

😍🐕🐾 koiran kanssa vaikka hieroin sitä märällä pyyhkeellä eilen ennen autoon tunkemista. Koko päivän se oli ollut kuum
    Ikävä
    4
    42
  10. Antaa palaa nyt

🌞👓☕ (ei tupakka eikä sauna) vaan kun en näköjään osaa kirjoittaa ikävästä niin tässä tulee sallitut ikävä asiat: Naise
    Ikävä
    9
    42
  11. Tapahtumia, ei kiinnostavaa

🌞👓🐁naapuri oli täällä ojanvieruksua leikellessään suhauttanut yhdellä liikkeellä viikatteella vesirotan kahtia. Kys
    Ikävä
    2
    42
  12. Olen satavarma

😍👓👜 että hänen (miehen) silmissä näkyi auringonpilkkuja, kun koko koneistoni meni sekaisin niihin katsellessa. Tuli m
    Ikävä
    4
    42
  13. Hyvä otsikko hyvälle yölle

😷👓👜 toivottavasti ensi yönä nukumme paremmin, kuin viime yönä!
    Ikävä
    6
    42
  14. Ulkona maisema näyttää

😐⛄❄puutarhaihmisen painajaiselta. Pelkkää valkoista mihin vain katsookin. Mielenmaisema on myös tasaisen valkoinen. On
    Tunteet
    1
    42
  15. Hyvää jalkajumppaa

😷 👓 👜 ulkona sohjolumessa. Vähän teki tiukkaa kävellä kotiin euron päiviltä! Mutta ei kannata antaa esteiden haitata
    Ikävä
    0
    42
  16. Se olisi taas lounasaika

😷 👓 👜 Jos joku on ihmetellyt rekisteröityä nimimerkiäni (minulla vain tämä yksi) niin siinä on vahva tunniste. Nimitt
    Ikävä
    3
    42
  17. Liu lau laskiaista

😊👓👜 Laskiaissunnuntai ja Ystävänpäivä ovat yhtä aikaa ensi sunnuntaina. Tässähän alkaa olla kiire lähetellä toivotuks
    Ikävä
    2
    42
  18. Olipa kerran mies ja nainen

😷 👓 🌞 jotka kohtasivat työpaikan pihalla. Nainen meni pyörälle päästään heti. Eikä toipunut siitä koskaan.
    Ikävä
    11
    42
  19. Nyt ei ole mykkäkoulu

😷👓👜 käynnissä, vaikka en mitään lounasaikaan kirjoitttanutkaan. On vain huonosti nukutusta yöstä johtunut inspiksen p
    Ikävä
    5
    42
  20. Voi polle raukkaa

😷 🐎 🧵 minkä teki, kun on koronaa hevosillakin. Voisin alkaa myymään niille turvan edessä pidettäviä maskeja tämän ty
    Ikävä
    1
    42