Vapaa kuvaus

Me ollaa sillattiitollattii, tiäksä....
.....hi hi hiiii...
...vähä sillee sellassiii
( o ) ( o ) tyttöi....

ei kai se haittaa?

Aloituksia

1

Kommenttia

543

  1. "Mitä+mieltä+Sinä+olet?"Mielestäni+miespapilla+on+selkeästi+suurempi+auktoriteetti.Myös+matalampi+lauluääni+toimii+(kirkossa,+jossa+hyvä+akustiikka)+paremmin.Muuten+ei+suurempaa+eroa+sukupuolella+minun+näkövinkkelistä.
  2. Olipa+puhdistava+viesti.