Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
HulluUkkoMetsästä
profiilit
HulluUkkoMetsästä
HulluUkkoMetsästä
Vapaa kuvaus
Ex-koditon, eronnut psykoosidiagnoosin saanut normijätkä.
Aloituksia
10
Kommenttia
208
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yleensä+ihminen+vetää+puoleensa+sellaisia+tyyppejä+joilta+hänellä+on+jotain+opittavaa.+Ja+kaikista+voi+oppia,+varsinkin+niistä+vittumaisista.+Oppia+jotain+itsestään+ja+muista.
30.07.2019 23:13
Ja+ihminen+muuttuu,+mutta+menneisyyttään+ei+voi+muuttaa.+Onko+menneisyys+olemassa,+onkin+jo+hyvä+kysymys,+mutta+jos+uskoo+ilmiöön+nimeltä+remote+viewing,+niin+on.
27.07.2019 14:26
kyse+on+ihmisen+henkisen+perusolemuksen+kunnioittamisesta.+Kaikki+me+synnytään+erilaisina,+moni+on+tavallinen+yhteiskunnan+tukipilari+kuten+raksalainen+tai+kaupan+kassa,+joillain+on+kovempi+hoivavietti,+toisilla+on+kova+vietti+tehdä+asioita+jotka+vaatii+rohkeutta,+jotkut+on+henkisempiä,+jotkut+johtajatyyppejä...+ihan+samoista+asioista+kyse.+Ja+tässä+on+hyvä+muistaa+ettei+läheskään+kaikki+ole+omalla+alallaan.
27.07.2019 14:25
Kiellot+on+sellaista+yhteiskuntaa+varten+missä+ihmiset+ei+ole+kosketuksissa+aitoon+itseensä+ja+toisiin+ja+siksi+menee+luonnostaan+päin+helvettiä+jos+ei+ole+joku+roti.+Se+on+vähän+kuin+jätkä+joka+treenaa+ylävartaloa+salilla+tai+leidi+joka+kyykkää+vaan,+tulee+ongelmia+kun+ei+kuuntele+itteensä+vaan+menee+muiden+ihanteiden+ym+mukaan.
Ja+kieltoyhteiskunnassa+on+erittäin+vahvana+kieltojen+rikkomisilmiö,+kaikkia+mahdollisia+kieltoja+on+rikottu+ja+suurinta+osaa+rikotaan+säännöllisesti,+jopa+murhakieltoa+ja+kidutuskieltoa+ja+raiskauskieltoa+ja+noiden+yhdistelmääkin+epätasaisin+väliajoin.
Se+on+ainakin+nähty+ettei+kiellot+toimi+yksinään,+jos+ei+kato+vähän+tarkemmin+mitä+ongelmien+taustalla+on.+Hutkitaan+ja+kohautetaan+olkia.
26.07.2019 12:30
Ja+jos+halutaan+yleistyksiä+tehdä+eikä+katsoa+ihmisten+yksilöllisyyttä+niin+joo,+historian+valossa+varsinkin+kristinusko+altistaa+ihmisiä+ottamaan+toisia+ihmisiä+hengiltä+ja+tekemästä+heidän+elämästä+helvettiä+henkisissä+ja+fyysisissä+kahleissa+ja+traumatisoinnissa.+Mitä+kristityt+teki+alkuperäisamerikkalaisille+nykyisen+USAn+maalla+ja+keski+ja+etelä-amerikassa,+afrikassa,+ja+mitä+kristityt+teki+toisilleen+euroopassa,+vainot+ja+inkvisitiot+ja+kaikki+muu+paska+missä+kerrotaan+miten+pitää+olla+koska+ihminen+ei+heidän+mielestä+ole+luonnollinen+olento+eikä+tiedä+itse+miten+pitää+olla.+Ei+mikään+ihme+että+Hitler+vihasi+kristittyjä+niin+paljon.
Kyllä+joka+paikasta+löytyy+paskaa+jos+kaivelee.+Kannattaa+kaivella+omia+paskojaan+eikä+muiden+jos+haluaa+olla+puhtaampi,+koska+ei+se+paska+puhdistu+katsomalla+poispäin+ja+vain+ite+voi+siivota+omat+paskansa+sielustaan+ja+tunteistaan.+Jumala+ei+auta+jos+et+auta+itseäsi.
26.07.2019 12:20
Website+unavailable.+Ihan+mielenkiintoista+kyllä,+jätän+teknologiat+muille+pääsääntöisesti+mutta+tosi+hyvä+jos+ihmiset+löytää+ittensä+sitäkin+kautta.
26.07.2019 12:12
On+kyllä+paras+ratkaisu+välillä,+mutta+mitä+järkeä+loppuelämän+olla+ilman+naisia+jos+mieli+tekee+kuitenkin?
26.07.2019 12:09
Mä+olen+vannoutunut+luonnon+ystävä,+mutta+lihansyönnin+lopettaminen+ei+oo+oikee+ratkaisu.+Ihmisen+aiheuttamat+ongelmat+luonnossa+johtuu+väestön+määrästä.+Kun+on+näin+paljon+porukkaa,+niin+elintavoilla+on+erittäin+suuri+merkitys+luonnolle+verrattuna+siihen+jos+meitä+olisi+1%+nykyisestä.+Ja+on+fakta+että+kaikki+ei+tule+yhtä+hyvin+toimeen+millään+yhdellä+ruokavaliolla,+siksi+jotkut+on+lihansyöjädieetillä+ja+paleolla+ja+toiset+vegejä.+Lähes+kukaan+ei+ole+niin+tyhmä+että+söisi+yli+vuosikymmenen+tavalla+jolla+saa+itsensä+voimaan+pahoin,+luullen+sitä+terveelliseksi.+Se+onkin+sitten+eri+asia+jos+kokee+nauttivansa+ruoista+jotka+saavat+voimaan+pahoin,+roskaruoat+ym...+ne+vaikuttavat+enemmänkin+aivokemiaan,+eivät+maistu+yhtään+sen+paremmalta+makunystyröissä,+aivot+vaan+rekisteröi+ne+samalla+tavalla+kuin+huumeiden+väärinkäyttäjän+aivot+rekisteröi+hänen+lempihuumeen,+jipii+nyt+tulee+taas+sitä+mielihyvää.
23.07.2019 07:13
Näissä+ongelmissa+on+aina+kaksi+osapuolta.+Se+joka+mahdollistaa+vahingollisen+toiminnan+sen+takia+että+ne+mitä+hän+pitää+omina+perustarpeina+tulis+täytetyksi,+RAYn+johtajat+ym.+Ja+sitten+se+joka+täyttää+perustarpeitaan+tämän+ongelman+kautta,+peliriippuvainen.+Ja+tämä+on+ongelma,+koska+peliriippuvaisen+muut+perustarpeet+kärsivät+liikaa+ja+kroonisesti.
Perustarve+addiktioissa+on+yleensä+mielihyvän+tunne,+ja+peliriippuvuudessa+siinä+voidaan+nähdä+myös+selviytymisen+ja+ihmisarvoisen+perusarjen+säilyttämisen+tunne+rahan+muodossa.
En+oikeasti+osaa+sanoa+mitä+ratkaisuja+pitäisi+tehdä+että+pääsisi+helpoimmalla+eroon+riippuvuudesta,+mutta+se+että+on+vähän+paremmin+ja+paremmin+kosketuksissa+itseensä+(ajatukset,+tuntemukset,+fyysiset+ja+henkiset)+ja+omaan+nautinnon+tunteeseen+erityisesti.+Uusien+asioiden+tekeminen+on+pelottavaa+koska+joka+tilanteessa+voi+olla+mukana+jonkin+sortin+tuskaa,+ja+uusi+tuska+on+sellaista+mitä+meidät+on+ehdollistettu+välttämään.+Tai+pikemminkin+ehkä,+ei+ole+ehdollistettu+tarpeeksi+tajuamaan+että+kaikki+uusi+tuska+ei+ole+pahasta.+Eikä+omia+juttuja+voi+ikinä+sysätä+kokonaan+muiden+harteille,+oma+panos+pitää+aina+olla+jos+haluaa+mitään+oikeita+tuloksia.+Eli+jos+ei+itse+mistään+tekosyystä+ole+valmis+menemään+uuteen+tuskaan,+niin+ei+ihme+jos+pysyy+samoilla+raiteilla.
Tuskaa+on+helpompi+käsitellä+kun+kuuntelee+sen+sisintä,+mitä+se+oikeasti+haluaa.+Tällä+keinolla+mitä+tahansa+on+helpompi+käsitellä,+ei+vain+tuskaa.
22.07.2019 13:24
Sulattele+asioita+rauhassa.+Se+on+helvetin+tärkeää,+ja+anna+muidenkin+tehdä+niin.+Mä+olen+jo+keski-ikäinen+paska+enkä+ole+oikein+oppinut+sitä+vieläkään+kunnolla.
21.07.2019 19:58
Elämä+on+itsensä+löytämistä,+kokemuksien+kokemista+ja+yhteyden+tuntemista+kaikkeen+ympärillä+olevaan.+Kaikkia+näitä+samaan+aikaan+ja+eri+aikoihin.
Rakkaus+on+aitouden+kunnioittamista,+oman+itsensä+kunnioittamista.+Rakkaus+toiseen+elolliseen+on+yhteyden+muodostaminen+häneen+ja+sitten+hänen+aitouden+kunnioittamista.+Aitous+on+se+juttu+mikä+meillä+on+sisimmässämme,+se+kaikkein+todellisin.+Kuulostaa+sinällään+maalliselta,+mutta+jos+haluat+tuntea+asioita+vahvemmin,+sun+on+oltava+valmis+tuntemaan+niiden+vastakohdat+myös+vahvemmin,+tekemättä+pysyvää+vahinkoa+itelles+tai+muille+tietty.+
Kaikki+tässä+maailmankaikkeudessa+on+saman+asian+lapsia,+samasta+puusta+veistettyjä.+Meidän+tehtävä+on+elää+täyttävästi,+ottaa+täysillä+vastaan+ilot+ja+surut,+tuska+ja+mielihyvä,+juosta+pakoon+joskus+jotta+eläis+vielä+huomenna,+oppia+tyhmyyksistämme+jne..+rikastamme+universumia,+se+on+meidän+tehtävä+henkisesti+ja+fyysisesti,+kukin+tavallaan.
Koska+sussa+on+alkulähdettä,+itsensä+ja+toisten+alkulähteiden+kuuntelu+ja+niistä+ammentaminen+on+paras+asia+mitä+voit+tehdä+elämälläs+pitemmän+päälle.
Koska+meissä+kaikissa+on+alkulähdettä,+kukaan+ei+ole+täysin+sokea+totuudelle.+Siksi+me+osataan+valita+parempia+asioita+ja+siksi+maailma+paranee+koko+ajan.+Asiat+pahenee+aina+silloin+kun+ihmiset+kadottaa+ittensä,+sen+näkee+politiikassa+ja+rikollisuudessa+ja+onnettomien+ihmisten+elämässä.
En+ole+varma+mitä+tapahtuu+kun+meidän+ruumis+lakkaa+ylläpitämästä+aivotoimintaa+eli+"kun+me+kuollaan",+mutta+ihmisillä+on+ihan+mielenkiintoisia+kokemuksia,+jos+googletat+DMT,+NDE+ja+pineal+gland,+vai+oliko+se+pituitary+gland...+niillä+pääsee+alkuun.+Älä+haukkaa+liian+isoa+palaa+kerralla.
21.07.2019 19:55
Tajuaa+vai?+Miks+sitten+on+omistussuhteen+tapanen+meininki?+Ei+ole+tarkotus+provosoida+sua,+mietin+vaan+kun+mun+silmissä+se+vaikuttaa+omistushaluisuudelta+jos+haluaa+kieltää+toista+toteuttamasta+itseään.+Onhan+siinä+omistushaluisuudessa+tietty+takana+joku+terve+perustarve+niinkuin+aina,+mutta+mun+mielestä+se+kanavoituu+väärin.+En+siis+väitä+olevani+ketään+parempi+tässä+:D+mullakin+on+vieläkin+välillä+vaikeuksia+kunnioittaa+toisten+vapaata+tahtoa,+varsinkin+niissä+asioissa+mitkä+tuntuu+itselle+oikeilta.
21.07.2019 12:02
Tässä+on+ihan+perustarpeet+taustalla,+kyllähän+jokainen+tarvii+toisia+ihmisiä.+Mutta+about+kaikki+ihmiset+on+myös+rikkinäisiä,+myös+ne+joiden+vanhemmat+oli+hyviä+aina,+paitsi+sen+kerran+kun+joutu+rajottaan+lapsen+luonnollista+käytöstä+ymmärtämättä+mistä+se+kumpusi.+Melkein+kaikille+on+käynyt+niin+jossain+vaiheessa+koska+meidän+yhteiskunta+opettaa+kasvattamaan+ihmisiä+rajoituksilla+ja+rangaistuksilla+yhteyden+muodostamisen+sijaan.+Siitä+jää+traumaksi+kutsuttava+jälki+josta+kumpuaa+ne+vialliset+ihmissuhdemallit+missä+me+pyöritään+uudelleen+ja+uudelleen.+Pikkuhiljaa+kuka+tahansa+oppii+poispäin+näistä+malleista,+mutta+siinä+menee+helposti+elinikä+pari,+toisin+kuin+jos+kumppanin+hakemisen+sijaan+keskittyisi+omien+haavojen+laastarointiin.+Tämä+on+ongelma+molemmille,+naisille+koska+heidän+on+helppo+löytää+kumppani+ja+pysyä+aikansa+yhdessä+vaikkei+toimiskaan+kunnolla+koska+miehet+on+epätoivoisia,+ja+miehille+koska+miehet+tekee+mitä+muuta+tahansa+kuin+näiden+asioiden+setvimistä,+tietokonepelit+päihteet+sali+younameit.+Tottakai,+koska+nämä+on+kipeitä+juttuja+ja+meidät+on+opetettu+välttämään+kipeitä+juttuja+ja+olemaan+jotain+muuta+kuin+omat+itsemme.+Vanhempi+voi+hokea+että+oo+oma+ittes+sulle+koko+ajan,+mutta+kun+hän+rankaisee+sua+omana+ittenäs+olemisesta+tai+antaa+ymmärtää+ettei+se+ole+hyvä,+viestistä+tulee+erilainen.+Sanat+on+heikompia+kuin+teot.
Katkastaan+tää+kierre.
21.07.2019 06:57
Mä+olen+100varmasti+yksi+näistå+"terapeuteista",+tarkoitit+mua+tai+et.+Kerron+sulle+jotain.+Meillä+kaikilla+on+oma+tahto+ja+taju+siitä+mikä+sopii+ja+ei+sovi+meille.+Useat+mun+neuvot+on+ollu+että+kuuntele+ittees+juuri+siksi+että+vahvistuminen+lähtee+aina+itestä+ja+siitä+että+elää+omanlaista+elämää.+Oon+avoimesti+myöntäny+ja+miettinä+ongelmiani+täällä+kuten+itsariyritys+ja+psykoosi+ym.+En+koe+sun+kritiikkiä+tässä+kohtaa+kovin+osuvaksi.+Multa+on+tasan+kerran+kysytty+mun+ongelmista+täällä+ja+oon+kertonu+kunnolla,+en+lähteny+pakoon.+Tee+sä+sama+muiden+syyttelemisen+sijaan.
21.07.2019 06:34
50+euroa+vaatteisiin+50+euroa+huvituksiin+kuussa+on+järjettömän+suuri+raha+työssäkäyvälle.+Olen+täysin+samaa+mieltä,+kun+duunina+on+kerätä+pulloja+tai+nostaa+sossusta+ne+vähät+tuet+mitä+saa.+Niissä+mitä+useimmat+ihmiset+kutsuu+töiksi,+se+on+pikkuraha+oli+miten+matalapalkka-ala+tahansa+kunhan+on+40+tuntia+viikossa+ja+osaa+vähän+hallita+menojaan+ja+ottaa+alivuokralaisen/vuokralaisen+kämppäänsä+jos+ei+ole+kumppania+maksamassa+puolia+vuokrasta,+niin+voi+hyvin+ottaa+asuntolainan+ja+elellä+ihan+ihmisarvoisesti+siinä+samalla.+Ihmiset+vaan+pistää+kaikkeen+sellaseen+rahaa+mitkä+ei+kasvata+niiden+luonnetta,+kuten+kalja+ja+roskaruoka,+ja+sitten+vinkuu+että+raha+ei+riitä+onneen.+Totta+vitussa+ei+riitä+jos+sitä+käyttää+johonkin+mikä+vie+enemmän+onnea+kuin+tuo.
20.07.2019 22:29
Näitä+sperman+luovuttajia+löytyy+mistä+vaan+jos+kuka+tahansa+käy.+Paa+nyt+edes+jotain+miks+sun+sperma+on+parempaa,+hyviä+geenejä+jne.
20.07.2019 18:32
Kasva+10+vuotta+niin+katotaan.
20.07.2019 18:31
Toi+uskontojen+ja+monien+henkisten+liikkeiden+ym+ja+nofapin+seksittömyys+perustuu+siihen+että+miehen+ja+naisen+ejakulaatiossa+vapautuu+energiaa,+energia+poistuu+ihmisestä,+se+tekee+ihmisestä+heikomman,+varsinkin+henkisesti.+Joka+päivä+mällejä+laukovan+henkinen+kehitys+seisoo+paikallaan+sellaseen+nähden+joka+ei+tee+näin.
Mutta+seksissähän+ei+tarvitse+ejakuloida.+Seksi+itsessään+tuottaa+paljon+energiaa,+varsinkin+henkistä+energiaa,+varsinkin+kun+on+pitempään+ejakuloimatta,+herkistää+itsensä+ja+on+enemmän+sinut+itsensä+ja+partnerinsa+kanssa+jos+ei+ole+soolosessio.+Jotkut+henkiset+haarat+esim+taolaiset+ovat+tienneet+tämän+jo+pitkään.
Ei+siinä+ole+mitään+muuta+takana,+paitsi+ehkä+tietty+jonkun+uskonnollisen+jehun+mustasukkaisuus,+mikä+ei+nyt+ole+hirveän+kypsää.+Mutta+joo,+jos+haluaa+mennä+sen+mukaan+mitä+oma+tai+kumppanin+kirja+sanoo+niin+siitä+vaan.+En+vaan+ymmärrä+mitä+järkee+on+mennä+jonkun+kirjan+eikä+todellisuuden+mukaan.
20.07.2019 18:29
Miksi+sua+pelottaa+vanhempiesi+kuolema?+Onko+jotain+mitä+pitäisi+sanoa+niille+tai+tehdä+niiden+kanssa?+Ihan+turha+miettiä+kauanko+elävät,+ei+sillä+ole+mitään+merkitystä.+Onko+vanhemmat+sulle+turvasatama?
20.07.2019 17:57
Mä+olen+(ainakin+ollut)+samanlainen+munaton+ihmisperse+aivan+liian+usein.+Ehkä+kohtalo+ohjas+mut+parisuhteen+sijaan+eheyttään+itteeni+jotta+ois+ehkä+joskus+hyviä+ihmissuhteita+eikä+vaan+ihmissuhteita.
20.07.2019 09:12
1 / 11