Nainen esittelee paljasta pintaa

Anonyymi

Ei saa katsoa. Missä logiikka? Jos itse laittaisin kassit somasti näkyville uikkarien punteista niin en ihmettelisi yhtään, että ihmiset tuijottavat.

19

204

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin niin, mutta "pahastuisitko"???

    • Anonyymi

      Jos nainen tulee vastaan saunareissulla minimittaisessa kylpytakissa ja kumartuu niin, että kaikki paikat näkyy, katson sen olevan kutsu ja tuikkaan vehkeeni sisälle.

    • Anonyymi

      Sekositko mikä on lapsia varten vai?

    • Anonyymi

      Ai, kuka kieltää katsomasta?

    • Anonyymi

      Eikös toi sukupuolitasa-arvo ole nykyään sitä että naiset saa esim tuijottaa, se ei haittaa ketään... mutta jos miehen katse tarttuu esim. naisen rintojen kohdalla paidassa lukevaan pure mua tekstiin, on mies välittömästi alistaja narsisti kusipää ja sika. Sitten jos mies ei uskalla tehdä mitään ton takia tai lähestyä niin se kään ei oo hyvä, mies tulkitaan tuolloin naisten vihaajaksi ja silloinkin on alistaja kusipää ja sika.

      • Anonyymi

        Kyllä naiset keksii aina keinon saada miehet painettua naamalteen paskaan ja kostaa vääryyksiä ja epätasa-arvoa joka tapahtui joskus kivikaudella, nykysukupolvelle joka ei ole syyllinen menneisiin asiohin- ja vihata nykymiehiä menneiden asioiden takia


    • Lopettakaa se ininä ja tehkää jotain, ottakaa vittu tuomio tai vihat päällenne. Ette te paljoo häviä jos ees yritätte ottaa naisen tunnot huomioon ku lähestytte. Totta helvetissä saa katsoa, jos nainen pahastuu siitä niin en jää tuijottaan mutten rupee huonookaan oloo poteemaan. Ei kaikki teistä johtuva mielipaha oo aina yksin teidän syytä.

      • Anonyymi

        Mielestäni paras ratkaisu on että antaa olla kokonaan. Yksinkertasesti paras olo tulee kun ei tarvi mennä kenenkään kaulapannassa visakortti ojossa tai tarvitse pelata kenenkään psykologisia pelejä yhtäkkisten mielenmuutosten tai kuukautiskierron mukaan. EI KIITOS


      • On kyllä paras ratkaisu välillä, mutta mitä järkeä loppuelämän olla ilman naisia jos mieli tekee kuitenkin?


      • Anonyymi
        HulluUkkoMetsästä kirjoitti:

        On kyllä paras ratkaisu välillä, mutta mitä järkeä loppuelämän olla ilman naisia jos mieli tekee kuitenkin?

        "On kyllä paras ratkaisu välillä, mutta mitä järkeä loppuelämän olla ilman naisia jos mieli tekee kuitenkin?"

        Kun aina kun pystyy ja haluttaa heittää rahat kerralla pöydälle ja kömpii sänkyyn, eli ammattilaisen kanssa hoitaa nuo petipuuhat, niin jää parempi mieli pidemmällä tähtäimellä.


    • Anonyymi

      Kaikki katsoo oikeat miehet, mutta kaikki eivät saa katsoa. Vain naisen mielestä komeat ja ns Alfa-urokset saavat katsoa ja lähestyä.
      Se on jopa toivottavaa.

    • Anonyymi

      Riippuu varmaan vähän miten sitä paljasta pintaa "esitellään". Ite ajattelen, että naisillakin on lupa pukeutua kevyesti näin kesällä. Suomalaisista ei kai kenenkään pitäis vaatia nilkkapituisia hameita, hupullisia kaapuja ja käsineitä. Toivottavasti! Lyhyet lahkeet ja helmat pitäis olla ihan ok ja pitää saada olla myös hihatonta ja spagettiolkainta ja napapaitaa. Normaali kevyt kesäpukeutuminen ei oikeuta mihinkään tuijotteluun. Eikö äiti ole opettanu, että tuijottaminen on ruma tapa. Tuijotuksen kohteena olo on ahistavaa. Jos selkeesti provosoi ja kangasta on nenäliinan verran, niin sitte siihen tuijotukseen on varmaan osannu varautua. Ei se hyvä tapa ole sillonkaan, mutta se on ite valittua.

      • Anonyymi

        naisella ku on esim minihame niin olen nähnyt monen naisen koko ajan kuin ne yrittäs venyttää sitä miniä tietysti alaspäin miks laittaa semmosia vaatteita jos niis ei viihdy minun silmää kyllä miellyttää sexikkäät vaatteet naisilla


    • Anonyymi

      Naiset näyttelee paljasta pintaa vaan meidän mieliksi. Tottakai saa katsoa. Pitääki tai rouvat suuttuu.

    • Anonyymi

      Siis vetääkö ne naiset häppäreitä uimahousujen "punteista" näkyviin? No en ihmettele minäkään, jos katsoo.

      • Mikä näky se olisikaan, jos rannalla uikkareiden lahkeista roikkuisi häppäreitä ja kasseja 😂😂


    • Olen tavannut ilmiön useasti. Lie tavanneet muutkin. Tuttu teeveestäkin.

      Selitys kahden normiston käyttämiseen on siinä, että on geeniperäinen tarve näyttää parhaat puolensa, myös kauniit sukupuolielimensä ja rintansa. Tarve on kaikin puolin hyvä ja oikea. Toisaalta sisko varmistaa, että aina voi perääntyä, ettei näyttämistarvetta muka olisi ollutkaan, koska kulttuuri rankaisee häpeällä siitä, että on liian tyrkky. PELKO panee nykimään minihametta.

      Useimmat miehet ajattelevat toisin. Sisko, joka esittelee paljon paljasta pintaa ja sukupuolielimiään, koetaan erityisen ystävälliseksi ja luonnolliseksi.

      Kamalinta, mitä olen nähnyt, kun eräällä siskolla oli minihame, jossa vielä halkio. Koko keskustelun ajan, sekä minun että muiden kanssa keskustellessa, hän nyki halkiota kiinnemmäksi ja hametta pitemmäksi. Mainittakoon muuten, että hän oli poikkeuksellisen kaunis. Hänellä oli todella, mitä näyttää.

      Olen muuten huomannut, että nainen rentoutuu saunassa aivan luonnolliseksi, kun sanoo totuudenmukaisesti ja ilman pienintäkään pilailuvivahdetta tai anteeksipyytelyä, että hänellä on todella kauniit sukupuolielimet. Useimmat siskot ilahtuva vakavalla naamalla sanotuista kauniista sanoista. 🌹👀

      • Tuli vielä tuosta mieleeni, että kaksinormisuus näkyy sekä miehillä että naisilla myös seksistä puhuttaessa. Monet kätkevät puheitansa kaksimielisyyksiin ja ns. huumoriin, ikään kuin seksistä ei voisi puhua suoraan, kuin se olisi liian voimakasta tai raakaa.

        Perintögeenimme vaativat meitä olemaan seksuaalisia, mutta kulttuuri pyrkii ohjaamaan sitä kohtuuttomasti, ja jopa ajoittain joiltakin ihmisiltä kieltämään sen kokonaan. Kulttuuri-ihmiselle seksi on aina olevinaan joku ongelma. Siitä on helpompi puhua ja kuunnella kaksimielisyyksien ja huumorin varjolla.

        Minulle se ei ole mahdollista, vaan ei ole monille tutuillemmekaan. Lienen muutenkin tosikko, mutta erityisesti seksiasioissa. En voi, kertakaikkiaan en voi, puhua siitä kierrellen ja kaarrellen, jonkin muun varjolla. Kaksimielisyydet ovat totaalinen turn off. Olen saanut sekä kielteistä että myönteistä palautetta enimmäkseen juuri tämän takia.


    • Anonyymi

      SE MENEE NIIN ETTÄ TÄLLÄ PLANEETALLA MIES ON SYYPÄÄ. JOS ESIM. TUULENVIRE SATTUISI TEMPASEMAAN NAISELTA AAMUTAKIN POIS PÄÄLTÄ JA MIES EI EHTISI TAI TAJUAISI KÄÄNTÄÄ PÄÄTÄÄN MUUALLE, ON SE SILLOIN MIEHEN VIKA ETTÄ OMISTAA SELLAISIA SOVINISTISIA JA SIKAMAISIA AISTEJA JA VIETTEJÄ.
      MIEHEN AISTIT SAAVAT HERÄTÄ VAAN JA AINOASTAAN NAISEN HALUJEN MUKAAN. JA NAISEN KUUKAUTISKIERTO, MENKKA RAIVO JA KUSIPÄISYYS ON PUOLESTAAN TÄYSIN OK. NAINEN SAA TUJOTTAA, VERTAILLA SEKÄ PENKITTÄÄ MIEHIÄ TÄYSIN MITEN TAHTOO JA MIES TÄTÄ KRITISIOI, ON HÄN SILLOIN SOVINISTISIKA.
      MUISTAKAA MYÖS MIEHET ETTÄ JOS PÄÄTÄTTE UNOHTAA NAISET KOKONAAN JA ELÄÄ TÄYSIN ITSEKSENNE ILMAN MITÄÄN PSYKOSÄÄTÖÄ, OLETTE SIINÄKIN TAPAUKSESSA TUNNEKYLMIÄ NARSISTISIKOJA JA TEITA SAA KATSOA NENÄN VARTTA PITKIN KOSKA TÄLLÖIN TAAS ETTE HUOMIOI NAISTA.

      ELI TOISINSANOTTUNA MIKÄÄN EI TODELLAKAAN KELPAA: PAITSI RAHA JUURI JA JUURI SAATTAA KELVATA

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe