Varattuja jahtaavat

Anonyymi

Mikä on mennyt vikaan pikkusieluisen ihmisen päässä, jos pitää tieten tahtoen yrittää löytää itselle varattu mies? Jos itsellä on paha olla ja vihaa itseään ni mikä pointti on mennä väkisin pilaamaan muiden jutut? Äijä oli yhyttänyt jonkun säälittävän mielenterveysongelmaisen yh-äidin Tervajoelta, joka ei nää mitään ongelmaa, että mies varattu. Ei haittaa tulla edes puolison perästä jälkiliukkaille, kun on niin älytön munahaukka kyseessä. Kuinka on olemassa tällaisia ”aikuisia” ihmisiä? Jos itellä menee huonosti niin tuhotaan samalla muiltakin ja altistetaan kaikki siinä samalla sukupuolitaudeille! Ei hyvin mee ja toivotaan, että sossut puuttuu tilanteeseen. Pelastuisi edes yks lapsraukka sieltä porttolasta.

35

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää on hyvin valitettavaa nykyajan toimintaa, kun ihmisiä käytetään ku tavaraa.. Heti tulee yks naikkonen mieleen Isonkyrön alueelta, toivottavasti ei oo sama 😅 muuten ei kyl ukkos tiedä mihin yleiseen kylälautaan on tuikannut 😂😂

      • Anonyymi

        Nykyajan toimintaa, missä kuplassa oot elänyt, tuotahan nyt tapahtunut jo vuosisatoja jollei, mikä ihmeen nykyajan ilmiö.


    • Anonyymi

      Kertoo paljon ukostas kun tuommoisen kanssa ollut.

    • Anonyymi

      Sä syytät naista sen sijaan et katsoisin mitä sun kotoa löytyy. Anna kun kerron salaisuuden miehet jahtaavat naisia. Valitse itse paremmin miehesi. Naisten ei pitäis olla toisilleen susia. Muo jos äijä pettäisi potkisin sen pihalle, mut mulla onkin tasoo. Häpeä nainen!

      • Anonyymi

        "Valitse itse paremmin miehesi."

        Saiainko ehdottaa, että jos tuo valinta on vaikeaa tai se on jo tehty, niin silloin voisi ehkä myös ajatella pitävänsä parempaa huolta siitä miehestään, ettei sen tarvitsisi kylillä vongata.

        Itse en kylillä vonkaile ja olen ollut suhteelle uskollinen 35 vuotta, mutta puolisoni on kohdellut minua matkan varrella niin huonosti, että on aivan ihme etten ole livennyt. Syytetty kyllä on, mutta koskaan ei syystä, vaan omasta pahasta olostaan.

        Ja tästä pääseekin aasin siltaapitkin seuraavan aiheeseen sujuvasti. Jos sinulla on paha luonne tai jopa luonnehäiriö, niin voisi olla kohtuullista kertoa tästä puolisolleen, ettei hänen tarvitse miettiä missä mättää kun mikään ei toimi. Seuraavaksi voisi hakeutua terapiaan, missä tuota asiaa voisi työstää paremmalle tolalle.

        Josta jo toisen aasinsillan kautta toteaisinkin kaikille iseille ja äideille, että miettikään millaisen mallin jätätte jälkikasvulle parisuhteesta ja sen hoidosta. Lapset kun ovat vanhemmilleen uskollisia ja myöskin sokeita heidän tekemille virheilleen ja omaksuvat kopioimalla nuo huonot käytösmallit omiin suhteisiinsa ja noidan kehä sen kun jatkaa pyörimistään...


      • Ihmiset kasvaa ja muuttuu tietyssä mielessä, joten et voi sanoa että valitsit väärän kumppanin jos se tuntui sillä hetkellä oikealta. Voit kyllä sanoa että pidit kumppania vierelläsi liian kauan, se on se missä ihmiset menee metsään aina. Ja että ei vois muka ottaa takas myöhemmin jos se on molemmille ok...


      • Anonyymi

        Vai on se kotona se vika kun lähtee vieraisiin. Höpö höpö minullakin puoliso on täysin mukaan vietävissä. Perustelut ja valehtelut se osaa kyllä. Säälistä sitä pidän edelleen ja lasten takia. En tiennyt ennenkuin tuo kakkonen ilmoittautui itse. Ja mikä tarina! Uskonut täysin myös hänen tarinan. Pahinta oli kun oli luvannut ja suunnitellut uuden elämän kuitenkaan kotona mitenkään kertomatta tai näyttämättä. Kuinka heti kun talot, mökit, autot ym. Omaisuutemme saamme myytyä ostavat itselleen unelma talon josta neuvotelleet jo pankissa. Oli kova kertoa totuus ettei näin voida tehdä kun meillä avioehto ja minä omistan kaiken. Se mitä se voi ottaa on jätesäkit vaatteilleen ja lainat jotka ovat hänen omia. Ei uskonut alkoi järjetön uhkailu ja sekoilu. Kun sanoin että haen lähestymis kiellon jos ei lopeta. Tulee se sun oven taakse säkkeineen. Mutta omaisuutta ei saa eikä rahaa. Toki nakkasin sen ulos mutta palasi nolona. Ei ne asiat aina täällä kotona ole kuten varattu kertoilee saaden hyvän panon. Se pitää muistaa tietoiset kakkoset!


    • Anonyymi

      Niinpä, aloittaja kirjoittaa täyttä asiaa, mikä vitun hinku on päästä varatun päälle/panettaa itseään sellaisella? Usein on kyse juurikin mieli- ja/tai luonnesairaista ihmisistä ja ylipäätäänkin kieroon vinksahtaneista.
      Ja kun niitä idiootteja on yhtä lailla, jotka eivät kunnioita parisuhdetta edes sitä vähää, että olisivat uskollisia.
      Se on toinen juttu, miksi edes sitoutuu parisuhteeseen, jos kerta niinkään perusjuttua kuin seksi ihminen ei pysty hoitamaan pelkästään kumppaninsa kanssa.
      Itsellä kanssa kokemuksia tuollaisista ämmistä, itse olen ollut suhteissa uskollinen mutta muija ei. Edelliselläkin oli kauhea kiire suhteeseen kanssani ja silti vahtasi ainakin yhden kanssa minun lisäksi, jota myöskin salaili vaikka oli ihan selvä juttu.
      Hänestä kun pääsin eroon joulukuun alussa, niin tulikin aika pian uus tyyppi kuvioihin mukaan ja tää sama hyypiö, joka kävi tuikkimassa exääni lisäkseni, pyörii silti samaan malliin ko huoran kuvioissa.
      Exä vielä on myös tosiaan mielisairas ja oli häntä myös tutkittu luonnesairauksienkin suhteen, juurikin psykopatia ja narsismi oli kyseessä. Hänen lastensa isä oli vielä patistanut hänet ko tutkimuksiin.
      Mutta aloitus on täyttä asiaa, mikä helvetti ihmisiä riivaa ja siinä on ylipäätään, että tarvii sotkea kaikkien muidenkin asiat ja ylipäätään aiheuttaa sivullisille ja syyttömille pahaa oloa vaan sen takia, että ihminen on muista piittaamaton kusipää?

    • Anonyymi

      "varattu" onko puhe kauppatavarasta vai ihmisestä.

      • Anonyymi

        Varatut jahtaa, vonkaa ,valehtelee haukkuu muijanssa sairaaksi.Varatut vonkaajat voisivat, hakea apua psykiatrilta.Kotona ei ole luultavasti muijankaan palikat järjestyksessä.Näin on marjat,totisen totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varatut jahtaa, vonkaa ,valehtelee haukkuu muijanssa sairaaksi.Varatut vonkaajat voisivat, hakea apua psykiatrilta.Kotona ei ole luultavasti muijankaan palikat järjestyksessä.Näin on marjat,totisen totta.

        Yleensä parisuhteessa olevaa puhutaan varattuna, on ihan arkipuheeseen vakiintunut sanonta. Eli ei ole kyseessä tavarasta vaan ihmisestä.
        Meidän suhteessa muijani tosiaankin valehteli törkeästi, epäloogisesti ja patologinen valehtelija oli myöskin(eli eivarmasti osannutkaan/pystynytkään puhumaan totta, mitä patologinen valehtelija tarkoittaa).
        Ja jahtasi, pyöritteli ja vehtasi muidenkin kanssa, eli oli uskoton.
        Eron jälkeen mm haukkui ja leimasi mut hulluksi, kun peitteli omaa touhuansa. Ja vaikka oli itse kertonut sitten vihdoinkin omat ongelmansa sen päänsä suhteen.
        Aika jännäkin omalla tavallaan, eka sanoi olevansa itse hulluin ihminen mitä mä tunnen ja liian sairas ollakseen minun kanssa, muutaman tunnin päästä mä olinkin sitten joku psykopaatti, sitten loukkaantui kun mä sanoin olevani aika varma että hän tulee jatkossakin loukkaamaan mua ja vielä pahemmin kuin siihen asti oli sitä tehnyt jne. Eli ihan sekaisin koko ämmä, kun ei osannut edes valita, että mikä häntä riivaa sit loppuviimeksi ja tosiaan syytti vuoroin mua ja vuoroin itseään siitä paskasta, mitä se meidän touhu oli.
        Ja jos tuo ja tuollaisen muijan ja hänen käytökseensä vittuuntuminen tekee minusta jonkun psykiatrin apua tarvitsevan, niin sitten voin kyllä olla huoletta hullu. Olen kuitenkin tuohon verraten varsinkin terve. Ja muutenkin.
        Hänen lastensa isä muuten on psykiatri. Eli kyllä sen puolen hänessä huomasi jo alan ammattilainenkin vuosia aikaisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä parisuhteessa olevaa puhutaan varattuna, on ihan arkipuheeseen vakiintunut sanonta. Eli ei ole kyseessä tavarasta vaan ihmisestä.
        Meidän suhteessa muijani tosiaankin valehteli törkeästi, epäloogisesti ja patologinen valehtelija oli myöskin(eli eivarmasti osannutkaan/pystynytkään puhumaan totta, mitä patologinen valehtelija tarkoittaa).
        Ja jahtasi, pyöritteli ja vehtasi muidenkin kanssa, eli oli uskoton.
        Eron jälkeen mm haukkui ja leimasi mut hulluksi, kun peitteli omaa touhuansa. Ja vaikka oli itse kertonut sitten vihdoinkin omat ongelmansa sen päänsä suhteen.
        Aika jännäkin omalla tavallaan, eka sanoi olevansa itse hulluin ihminen mitä mä tunnen ja liian sairas ollakseen minun kanssa, muutaman tunnin päästä mä olinkin sitten joku psykopaatti, sitten loukkaantui kun mä sanoin olevani aika varma että hän tulee jatkossakin loukkaamaan mua ja vielä pahemmin kuin siihen asti oli sitä tehnyt jne. Eli ihan sekaisin koko ämmä, kun ei osannut edes valita, että mikä häntä riivaa sit loppuviimeksi ja tosiaan syytti vuoroin mua ja vuoroin itseään siitä paskasta, mitä se meidän touhu oli.
        Ja jos tuo ja tuollaisen muijan ja hänen käytökseensä vittuuntuminen tekee minusta jonkun psykiatrin apua tarvitsevan, niin sitten voin kyllä olla huoletta hullu. Olen kuitenkin tuohon verraten varsinkin terve. Ja muutenkin.
        Hänen lastensa isä muuten on psykiatri. Eli kyllä sen puolen hänessä huomasi jo alan ammattilainenkin vuosia aikaisemmin.

        Ei ketään voi varata kuin noutaakseen myöhemmin. Olen parisuhteessa (perheellinen) ja kumpikaan meistä minä tai nainen ei käytä sanaa varattu, joko on parisuhteessa tai vapaa. Tulee mieleen kerta kun oltiin ravintolassa, yksi mies teki tuttavuutta puolisoni kanssa ja kysyi kun näki sormuksen ootko varattu, puolisoni sanoi osuvasti, en ole varattu kenellekään mutta kihloissa olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketään voi varata kuin noutaakseen myöhemmin. Olen parisuhteessa (perheellinen) ja kumpikaan meistä minä tai nainen ei käytä sanaa varattu, joko on parisuhteessa tai vapaa. Tulee mieleen kerta kun oltiin ravintolassa, yksi mies teki tuttavuutta puolisoni kanssa ja kysyi kun näki sormuksen ootko varattu, puolisoni sanoi osuvasti, en ole varattu kenellekään mutta kihloissa olen.

        Samahan se on sitten periaatteessa tuoklla asenteella tuo "vapaa", vapaa otettavaksi.


      • Jokainen pari määrittää itse parisuhteensa. Jotkut kohtelevat toisia omaisuutena, toiset eivät. Se että mä en nää mitään järkee siinä ettei kunnioita toisen vapaata tahtoa ei tarkota että voin mennä saarnaamaan toisille miten he ovat väärässä ja odottaa että he tajuavat. Voi ihan hyvin olla että mä en tajua niitä hyviä juttuja perinteisessä suhteessa ja miten hyviä ne oikeasti on, ja millä tavalla.

        Ja olen muuten vapaan suhteen kannalla.


      • Anonyymi
        HulluUkkoMetsästä kirjoitti:

        Jokainen pari määrittää itse parisuhteensa. Jotkut kohtelevat toisia omaisuutena, toiset eivät. Se että mä en nää mitään järkee siinä ettei kunnioita toisen vapaata tahtoa ei tarkota että voin mennä saarnaamaan toisille miten he ovat väärässä ja odottaa että he tajuavat. Voi ihan hyvin olla että mä en tajua niitä hyviä juttuja perinteisessä suhteessa ja miten hyviä ne oikeasti on, ja millä tavalla.

        Ja olen muuten vapaan suhteen kannalla.

        Se on sinun valintasi ja hyvä niin. Jokainen tavallaan.
        Mutta puhe oli nyt sanontatavoista, miten joku tietty asia ilmaistaan ja kuinka se ko sanontatapa on vakiintunut yleiseen käytäntöön.
        Ja kun parisuhteessa olevista yleisesti ottaen puhutaan varattuina ja sinkuista vapaina, niin eiköhän se kuitenkin ole ihan ok puhua niin ja siitä kaikki tajuaa asian laidan.
        Ei siitä nyt tarvitse vetää heti syvällistä "ihmistä ei voi omistaa"-paskaa kehiin, koska sillä (varatulla) ei tosiaan tarkoiteta ihmisen olevan omaisuutta jollekin toiselle ihmiselle auton tms tapaan. Täytyy olla aika pilkunviilaaja, joka tekee joka tikusta asiaa vaikka väkisin.
        Tuostakin varmaan joku alkaa nillittää, ettei tikkua voi liittää ihmisistä käytävään keskusteluun, koska tikku on puuta, mitä ihminen ei taas ole.
        Tai jotain vastaavaa paskaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun valintasi ja hyvä niin. Jokainen tavallaan.
        Mutta puhe oli nyt sanontatavoista, miten joku tietty asia ilmaistaan ja kuinka se ko sanontatapa on vakiintunut yleiseen käytäntöön.
        Ja kun parisuhteessa olevista yleisesti ottaen puhutaan varattuina ja sinkuista vapaina, niin eiköhän se kuitenkin ole ihan ok puhua niin ja siitä kaikki tajuaa asian laidan.
        Ei siitä nyt tarvitse vetää heti syvällistä "ihmistä ei voi omistaa"-paskaa kehiin, koska sillä (varatulla) ei tosiaan tarkoiteta ihmisen olevan omaisuutta jollekin toiselle ihmiselle auton tms tapaan. Täytyy olla aika pilkunviilaaja, joka tekee joka tikusta asiaa vaikka väkisin.
        Tuostakin varmaan joku alkaa nillittää, ettei tikkua voi liittää ihmisistä käytävään keskusteluun, koska tikku on puuta, mitä ihminen ei taas ole.
        Tai jotain vastaavaa paskaa...

        Miksi sanamuodot ja niiden tarkotukset on sulle tärkeempiä kuin itse asia? Eiköhän me kaikki ymmärretä mitä toiset ajaa takaa? Ja aina voi kysyä. Sisälukutaito tms hukassa? Tää on suhdepalsta, ei äidinkielen palsta.


      • Anonyymi
        HulluUkkoMetsästä kirjoitti:

        Miksi sanamuodot ja niiden tarkotukset on sulle tärkeempiä kuin itse asia? Eiköhän me kaikki ymmärretä mitä toiset ajaa takaa? Ja aina voi kysyä. Sisälukutaito tms hukassa? Tää on suhdepalsta, ei äidinkielen palsta.

        No sitä kyllä yritin kovasti selittääkin, sinä senkin sisälukutaidoton ihmisyksilö.
        Eli jokainen tajuaa, että ihmissuhteiden ollessa kyseessä varatulla ei tarkoiteta omaisuutta eikä materiaa ylipäätään.
        Ja silti täälläkin on näitä inttäjiä, jotka asian selittämisestä huolimatta vänkyttävät, että "ihminen ei ole omaisuutta".
        Eiköhän se sisälukutaidon puute ole jossain muualla kuin inun päässäni...
        Ja tuo minua vain ärsyttää juurikin tavattmoasti, että asia selitetään selvästi eikä se silti mene perille, vaan täytyy inttää vastaan. Vaikka nyt tiedänkin, että jos asia ei mene perille 1-2 sanomisella, niin ei se mene sadallakaan sanomisella yhtään sen paremmin.
        Silti sitä vain alentuu yrittämään välillä.


      • Tajuaa vai? Miks sitten on omistussuhteen tapanen meininki? Ei ole tarkotus provosoida sua, mietin vaan kun mun silmissä se vaikuttaa omistushaluisuudelta jos haluaa kieltää toista toteuttamasta itseään. Onhan siinä omistushaluisuudessa tietty takana joku terve perustarve niinkuin aina, mutta mun mielestä se kanavoituu väärin. En siis väitä olevani ketään parempi tässä :D mullakin on vieläkin välillä vaikeuksia kunnioittaa toisten vapaata tahtoa, varsinkin niissä asioissa mitkä tuntuu itselle oikeilta.


    • Anonyymi

      Niin eikö kumma kun kylillä tiedetään nämä? Toivoa ettei oma kumppani käy sitä hoitelemassa. Kuinka bimbo voi olla ettei pidä maineestaan kiinni edes muiden edessä. Monikaan varatun hoitelija ei tule miettineeksi miltä se kuullostaa kylillä. No kaikkihan ymmärtää kun tapailee varattuja. Kukin tyylillään. Sääli ettei muista kuinka omat lapsetkin ottaa oppia miten salaa suhteillaan. Pitää myös muistaa mitä muille kertoo. Ja mitä antaa ymmärtää kuinka suhteillaan. Siksipä minäkin varoitin varattua tuosta yhdestä. Onneksi teki oikean ratkaisun. Kuka se haluaa ottaa kumppanikseen tietoisen kakkosen? Loppuelämän epäillä jos kyllästyy tai muutoin innostuu toistamaan tekonsa.

      • Anonyymi

        Kylillä siellähän juoruavat idiootit kyräilee,kuin tietäisi ihmisten henkilökohtaisetkin asiat.Ihmeellisiä kyylänaamoja löytyy.Tuli vaan mieleen,muuten vaan.Itse en ole munahaukka varattujen perään ,enkä muittenkaan


    • Anonyymi

      Vakiintuneessa suhteessa oleva mies on turvallisempi. monella tavalla.

      • Anonyymi

        Ja lisäksi, usein helpompi "saalis".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäksi, usein helpompi "saalis".

        Siinä oikein tietäjät, vai helppo saalis. On moni nainen vokotellut petiinsä, en ole vaan lähtenyt yhden yön panoihin, kertaakaan en ole pettänyt kumppania ja yhteiseloa takana reilu 25 vuotta. Ja toi saalis sana on muutenkin naurettava vertaus, kun jotain eläimiä oltais, no ehkä jollakin tavalla ollaan.


    • Anonyymi

      Hyvä antaa palaa vaan,kerta äijä taitaa olla onneton.Eihän se yh vika ole?

    • Anonyymi

      Ja ne kauheat "munahaukat" vaanivat verkkoineen viattomia aviomiehiä ja vievät luolaansa ja raiskaavat vastaanhangoittelevan onnettoman miesparan!? Anna mun nauraa!
      Eiköhän se sinunkin ukkosi oman vapaan tahtonsa perässä sinne lähtenyt! Syitä voit sitten miettiä itse tykönäsi. Ja niitä voi sitten olla monia. Tai sitten mies vaan halusi ja haluaa kokeilla vierasta, ja kun sellaiseen oiva tilaisuus aukeaa, käyttää sitä hyväkseen!

      • Anonyymi

        Turha on ulkopuolisia syyttää jos vieraisiin hairahtuu, syy löytyy kotiseinien sisältä muodossa tai toisessa ei vieraista ja puhun kokemuksesta. vaimoska nussi vierasta, turha siitä miestä on syyttää muija sitä pillua antoi vaikka kotonakin olisi saanut, mutta toki sitä pitää "hauskanpitoa" olla kuten vaimoska panoa kuvaili.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Varattu on vastuussa itsestään ja valinnoistaan. Yllätys? Eli mietitäänpä mieluummin varatun miehen sielunelämää.

      • Anonyymi

        Mikä siellä sielunelämässä on niin pielessä, että pitää vierasta saada, vaikka omaakin on koko ajan saatavilla? Tähän jos vastauksen saisi, niin jotenkin aukeasi tämä dilemma. Siis millainen vaurio päässä pitää olla ja onko se pysyvä, että pannaan kaikkea liikkuvaa ja kohdalle sattuvaa halukasta tai muutoin liukasta? Se nyt on selvää, että jos vähän ympärilleen katselee, niin eronnutta puutteessa olevaa, henkisesti sisältä säpäleinä olevaa ulkokultaista on tarjolla tällä hetkellä tosi paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siellä sielunelämässä on niin pielessä, että pitää vierasta saada, vaikka omaakin on koko ajan saatavilla? Tähän jos vastauksen saisi, niin jotenkin aukeasi tämä dilemma. Siis millainen vaurio päässä pitää olla ja onko se pysyvä, että pannaan kaikkea liikkuvaa ja kohdalle sattuvaa halukasta tai muutoin liukasta? Se nyt on selvää, että jos vähän ympärilleen katselee, niin eronnutta puutteessa olevaa, henkisesti sisältä säpäleinä olevaa ulkokultaista on tarjolla tällä hetkellä tosi paljon.

        "Mikä siellä sielunelämässä on niin pielessä"

        Tosi henkilökohtaista, ei voi tietää. Usein kylläkin parisuhteessa on jotain pielessä, jos mielii vieraisiin. Vakisuhteessa pitäisi olla muutakin kuin "saatavuus".

        Yleensä ei panna kaikkea liikkuvaa ja halukasta, vaan valitaan sivusuhdekumppani hyvinkin tarkkaan. Sellainen sielunelämään sopiva. Seksiaddiktit ovat asia erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mikä siellä sielunelämässä on niin pielessä"

        Tosi henkilökohtaista, ei voi tietää. Usein kylläkin parisuhteessa on jotain pielessä, jos mielii vieraisiin. Vakisuhteessa pitäisi olla muutakin kuin "saatavuus".

        Yleensä ei panna kaikkea liikkuvaa ja halukasta, vaan valitaan sivusuhdekumppani hyvinkin tarkkaan. Sellainen sielunelämään sopiva. Seksiaddiktit ovat asia erikseen.

        Älä unta nää, että valitaan tarkkaan tai jos tarkoitat sitä, että on myöhemmin helppo päästä eroon, niin sitten tarkkaan. Pelkkä kyllästyminen perusarkeen riittänee, tarvitaan jännitystä. Jännitystä voi myös saada ihan omassa saatavassa suhteessa, jos vain taidot riittää.


    • Anonyymi

      Täällä kakkoset vinkuu tuota iänikuista virttä "parisuhteessa PAKKO olla vikaa.." No ei ole. Se on vaan pelimies/pelinainen ja koska näin niin ne paneevat kaikkia jotka ei edestä karkaa. Ja joilla on pulssi. Pelaajat on heikkoja luonteeltaan ja itsetunto olematon. Varattujen kanssa vehtaajilla ei ole sitäkään. Ne on vain yksinkertaisesti tyhmiä.

      Sitten tämä Tervajokinen. Siellä nyt tuntuu olevan näitä ukkomiesten makuualustoja ihan enemmänkin. Ainoa tapa saada edes jonkunlainen suhde tuossa tuppukylässä aikaiseksi on levittää jalkojaan varatuille. Näin pienillä huudeilla kyllä kaikki tietää nämä tyypit. Pahimmasta päästä taitaa olla eräs ison lumppufirman edustaja joka kulkee pitkin pohjanmaata ja samalla tarjoilee "tavaraansa" ikäänkuin bonukseksi solmitusta sopimuksesta. Siinä saa lapset olla ylpeitä äidistään.

      Kyllä tieto näistä "helpoista panoista" leviää miesten keskuudessa ihan vaivattomasti. Hyvä puoli noissa on se että ovat ilmaisia. Laadukkaimmista huorista kun pitää maksaa. Toisaalta, silloin saa rahalle vastinetta. Eikä noita kukaan halua "virallisiksi" ottaa, yleisiä panoja. Johan siinä joutus häpeemään silmät päästään.

      - yksi mies -

    • Anonyymi

      Jos vihdoinkin pääsisit 2000-luvulle ja miettisit kahteen kertaan, että oliskohan siinä kullannupussas jotain sellaista, että olis peiliin katsomisen paikka. Eihän sinkku ihminen ketään petä! Vapaa menemään ja tulemasn. Se on miehes joka pettää!

    • Anonyymi

      Siitä päästäänkin näiden "sinkku-ihmisten" moraaliin jotka säätää varattujen kanssa. Siis siihen jota ei ole. Väittääkö täällä joku että on ihan ok alkaa sähläämään varatun kanssa? että se on ihan hyväksyttävää eikä ollenkaan väärin?

      Että vika on ainoastaan sillä joka on pettäjä. Kyllä siihen tarvitaan kaksi ja vaikka kuinka se toinen olisi sinkku niin ei se poista sitä hänen vastuuta asiasta. Ei, vaikka se niin kiva ajatus olisikin. Ja siihen(kin) nämä kakkoset myös vetoavat, selityksenä muiden joukossa. Niitä tuntuu riittävän. Pettäjillä taas omansa. Yhteistä näille molemmille on itsekeskeiset ja sairaat käsitykset parisuhteesta ja vääristyneet käsitykset omasta toiminnasta.

      Puhumattakaan siitä että mikälaisen maineen hankkii, sitäpä ei pysty puhdistamaan enää millään. Kyllä se niin on että vanha sananlasku pitää paikkansa tässäkin "Kunnia meni mutta maine senkun kasvaa" Eikä se todellakaan ole ylpeydenaihe. Kummalekkaan

      • Anonyymi

        Minulle valitettavasti kävi niin, että mies valehteli olevansa sinkku. Sitten selvisi, että hänellä oli parisuhde edelleen voimassa. Sittemmin hän muutti pois ja aloimme uudelleen. Luulin vakavaksi, mutta kohta hänellä oli joku uusi tuttavuus, joka ei taas tiennyt miehen seurustelevan minun kanssani. MIes yritti saada meidät naiset kaikki riitelemään keskenämme. Onnistuin irtaantumaan kuviosta vain uhkaamalla poliisilla. Kiitti mulle riitti miehiin tutustuminen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe