Vapaa kuvaus

Kukkuu

Aloituksia

165

Kommenttia

1055

  1. Enää reipas kuukausi

    Taas on kesä ja paikalliset pääsee tiputtamaan tyrmäys tippoja naikkosten mukeihin ja puska köyrintä voi alkaa
    Seinäjoki
    3
    57
  2. Häiriköt tällä palstalla

    Anonyymi vasikat häiriköi fiksuja keskusteluja.
    Lapua
    5
    57
  3. Minkälainen paikka Hyrynsalmi on asua

    Olisi kiva jos sais järkeviä vastauksia
    Kajaani
    2
    57
  4. Hienoa hyvin menöö

    Miten tepsi voi. Onko kivaa olla ikuinen jumbo joukkue 😃
    Turku
    0
    57
  5. Hämeenlinna on mahtava paikka asua

    kaikki auttaa toisiaan ihan pyyteettömästi. Ja ihmiset on onnellisia
    Hämeenlinna
    7
    56
  6. Mikä ravintolaensin konkassa ?

    Saa ny nähdä mikä kupsahtaa ensin, veikkaan et mamut ei kaadu.
    Seinäjoki
    1
    56
  7. Afrikkalainen vene jannu

    Naapurilla on tämmöinen mestari lemmikkinä ja ylettyy nuolemaan muniaan
    Lemmikit
    0
    55
  8. Hyvä tepsi

    Kyll on paska joukkue jos Tapparaan vertaa
    Turku
    0
    55
  9. Tämä korona homma o hyvä

    On tullu juotua Kaljaa hakattua naista
    Feminismi
    0
    55
  10. Välipuisto rokkI

    Miksi tätä ei järjestetä enää
    Lapua
    3
    53
  11. Riskiryhmät

    Tupakoitsijat, lihavat, juopot, diabeetikot, sydänsairaat, astmaatikot, miettikää miten iso osa seinäjokilaisista on ris
    Seinäjoki
    2
    53
  12. Lehden mukaan

    Teidän tupien arvo rommahtaa heh heh
    Lapua
    14
    52
  13. Kumma kusen haju

    Mietin mistä haju johtuu mut huomasin nopeasti et paikallisten pöksyt heti märkänä ku böö sanoo. Pellejä koko sakki
    Sotkamo
    0
    52
  14. Ketä lähtis kaupalle

    Vieläkö jaetaan ruokaa maha kurnii
    Alavus
    0
    52
  15. Mikä paikka tämä on

    Lapset imee spurgujen jämiä maasta ja muut muksut smyygailee iha sekasi kylällä
    Kouvola
    0
    51
  16. Lapualaiset rasistit

    Te vihaatte paljon muualta tulevia ja sukupuunne on aika yks lukuinen
    Lapua
    3
    50
  17. Kiva paikka teillä

    Mikä on pääväri teillä ”ruskea,musta,valkoinen”
    Espoo
    0
    49
  18. Huhuu pellet

    Istun paikallises ja haluan vähä mukiloida porukkaa
    Ylivieska
    5
    48
  19. kertokaa minulle

    Miksi kukaan haluaisi muuttaa Kajaaniin
    Kajaani
    7
    48
  20. Eipä teidän talot paljoa maksa

    https://yle.fi/uutiset/3-11249273 Totuus teidän venakkojen talojen hinnoista
    Kajaani
    3
    48