Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

2131

1. Joposta+puheen+ollen,Muistan+ku+exä+kyyditti+mua+joskus+kauan+kauan+sitten+sen+tosivanhalla+jopolla,+ku+ihan+yhtäkkiä+siitä+irtos+tarakka+ja+minä+kepsahin+selälleen+asfalttiin..Hetken+hämmennyksen+jälkeen+kumpiki+pääty+vaan+nauraa+rätkättämään+sitä+tilanteen+koomisuutta..+mut+onneks+ei+muutamaa+mustelmaa+pahempaa+kolhua+tullutkaan,
  2. no+jos+Suomen+joukkue+päihitti+tähän+asti+naisten+MM-kiekkoa+hallinneen+Kanadan,+nii+totta+vitussa+sitä+sopii+jo+hehkuttaa.+samoin+ku+sitä+et+Suomen+naiset+on+ekaa+kertaa+finaalissa,+joten+kirkkain+mitali+on+vain+yhden+voiton+päässä.ja+mun+mielestä+Suomen+naisten+peli+on+ollut+(ainakin+enimmäkseen+tänä+vuonna)+sitä+mitä+miesten+peli+on+ollut+parhaimmillaan;+vauhdikasta+peliä,+rohkeesti+mennään+riistämään+kiekkoa+vastustajalta,+käännetään+vastustajan+hyökkäys+omaksi+hyökkäykseksi..+sellaista+katselee+jo+ilokseen,+toisin+ku+miesten+joukkueen+erittäin+usein+toistuvaa+peruuttelua.ja+jos+Suomen+miesten+kultamitali+vuodelta+-95+on+monille+edelleen+"nevö+föget"niin+miksei+naistenkin+peliä+saisi+välillä+hehkuttaa?