Top-10 mies vs Ruma mies

Anonyymi

Aamulla herätessä ja peiliin katsoessaan ajattelevat
Top-10 mies : Olenpas minä harvinaisen komea tänä aamuna, eilistäkin komeampi.
Kyllä kelpaa lähteä asiolle kaupunkiin näin komealla naamalla, naiset vallan hullaantuu näin komeista kasvoista, suorastaan naismagneetti on mun kasvot, ei ole kellään muulla näin komeat kasvonpiirteet.

Ruma mies: Kylläpä on taas pärstä yön aikana rumentunut. Jos se tätä vauhtia rumenee, niin tässä ollaan kohta Frankensteinin hirviön näköisiä.
Yön aikana on taas ilmestynyt uusia uurteita ja ryypyjä naamaan, ollaan kuin rusinoita konsanaan.
Ei kannata lähteä kaupungille, kuin pimeässä, ettei ruma pärstä säikäytä naisia.

Top-10 mies kaupungilla naisen nähdessään ajattelee: Tuossapa kaunis neito, menempä tekemään tuttavuutta hänen kanssaan. Se on satavarma, että tuo nainen on sulaa vahaa, jo siinä hetkessä, kun näin komea mies häntä tervehtii ja nainen ihastuu välittömästi näin komeaan ja charmikkaaseen mieheen, kuten kaikki vastaantulevat naiset.
Komean miehen ongelma on, että kenet heistä valistee, kun kaikkia et voi ottaa, vaikka tunkua on.

Ruma mies kaupungilla naisen nähdessään ajattelee: Tuossa olisi viehättävä ja kaunis nainen. Hui, äkkiä pois täältä, ettei nainen vaan pelästy rumaa pärstääni. Aurinko sammuu, ennenkuin ruma mies naisen saa. Ei kannata edes ajatella lähestyvänsä naisia, koska nainenhan lukee ajatuksesi ja siirtyy varmana viereiselle kadulle, kun kävelen naista kohti.
Kannattaa kääntää pää varmuuden vuoksi pois naisesta ja katse suunnata kivetyksen reunakiviin, ettei vaan illalla harmita, että niin viehättävä nainen, mutta ei mitään mahdollisuuksia olisi ollut.
Pakit olisi tullut välittömästi, jos olisi naista tervehtinytkään.

Top-10 mies tulee kotiin kaupungilta kauniin ja viehättävän naisen kanssa, joka keittää komealle miehelle kahvit ja käy komean miehen syliin istumaan.
Ruma mies menee kotiin yksin pahvilaatikko päässä, kun eräs nainen löi pahvilaatikon ruman miehen päähän todeten, että näytät pahvilaatikko päässäsi paremmalta, eikä kaupunki näkymä mene pilalle.

t. Ruma mies

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus! Hyvä, että otit esille myös sen faktan, että sekä top10% mies että ruma mies haluavat vain ja ainoastaaan kauniin nuoren naisen ja että YTM on se joka valitsee, nainen ei valitse mitään paitsi olla olematta ruman miehen kanssa ja jää näin vanhaksi piiaksi koska ei top10%miestä saa.

      Top10% mies voi valita parisuhteeseen vain yhden naisen, mutta hän voi panna muita siinä sivussa tai sinkkuna avoimesti pyörittää panorinkiä.

    • Anonyymi

      Vai syliin istumaan!!!!! Ainiin tehän rumat paskiaiset haaveilette vaan niistä hoikista naisista!!

      Vois alkaa tappaa ärmäkkeitä pois ilmastoa pilaamasta!!!!!!!!!! Niin pinnallisia ja rumasieluisia ne ovat kirjoituksiensa perusteella!!!!!! Vitut siitä ulkonäöstä mut se ruma sisin!!!!!

      • Anonyymi

        Oletko itse kenties kehopositiivinen nainen?


      • Anonyymi

        Vittuako sulle kusipäälle kuuluu olenko vaikka saatana kuu ukko!!! Ettekö te perkeleet tajua jättää naisia rauhaan!!!!


      • Anonyymi

        Mutta kun te naiset olette rumia itsekin.


    • Ja aloittajan ikä oli?

      • Anonyymi

        38.5v


      • Anonyymi kirjoitti:

        38.5v

        Okei... No kannattaa vielä tutkailla maailmanmenoa.... ei täällä kaikki ole komeita, eikä rumiakaan, silti on naisia ja miehiä yhdessä...
        Ehkä tämän aloituksen tarkoitus olikin vaan provoilla.... ???


    • Väitän ettei monikaan komea mies eds tajua olevansa naisten mielestä komea. Poislukien ne joilla on naisia ympärillä kuin kärpäsiä ja nämä miehet tietää kyllä ulkonäkönsä.

      Mutta sitten se osa miehiä, jotka ei tiedosta komeuttaan...niitä on tälläkin palstalla. Vinkkinä vaan.

      • Ja usein ne olenhan komea mies, miehet ei todellisuudessa ookkaan niin järin komeita. Ne vaan kehuu kovaan ääneen vakuuttaakseen itsensä tai muut. 😂


      • Anonyymi

        Jos mies on omasta mielestään niin ruma, ettei omaa pärstää pysty itsekään katsomaan peilistä, niin kyllä silloin on ruma myös naisten silmissä, kyllä näin vaan on....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies on omasta mielestään niin ruma, ettei omaa pärstää pysty itsekään katsomaan peilistä, niin kyllä silloin on ruma myös naisten silmissä, kyllä näin vaan on....

        En usko.😃


      • Anonyymi

        Höpö höpö. Jos mies on komea niin naisia pyörii ympärillä kun kärpäsiä ja kyllä silloin tietää olevansa komea. Jos ei pyöri, ei mies ole komea ja hyvin tietää sen.

        Tilastollinen tosiasia on, että puolet miehistä on keskimääräistä rumempia. Naisten mielestä suurempikin lukema.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Jos mies on komea niin naisia pyörii ympärillä kun kärpäsiä ja kyllä silloin tietää olevansa komea. Jos ei pyöri, ei mies ole komea ja hyvin tietää sen.

        Tilastollinen tosiasia on, että puolet miehistä on keskimääräistä rumempia. Naisten mielestä suurempikin lukema.

        Ei se naisten ympärillä pyöriminen sitä todista kumminkaan, etteikö mies jonka ympärillä pyörii vähemmän naisia olisi komea silti. Jopa komeampi, kuin se jonka ympärillä pyöritään.

        Se komeus on vaan hyvin pysynyt piilossa. Liikkuu vähän ihmisten ilmoilla tai sosialisoi vähän.

        Siihinkin miten paljon naiset ympärillä pyörii vaikuttaa miehen sosiaalinen aktiivisuuskin. Ei vain ulkokuori, eikä aina ulkokuori ollenkaan.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Ei se naisten ympärillä pyöriminen sitä todista kumminkaan, etteikö mies jonka ympärillä pyörii vähemmän naisia olisi komea silti. Jopa komeampi, kuin se jonka ympärillä pyöritään.

        Se komeus on vaan hyvin pysynyt piilossa. Liikkuu vähän ihmisten ilmoilla tai sosialisoi vähän.

        Siihinkin miten paljon naiset ympärillä pyörii vaikuttaa miehen sosiaalinen aktiivisuuskin. Ei vain ulkokuori, eikä aina ulkokuori ollenkaan.

        Väitän, että mun mieheni on komeampi kuin Hjallis ison osan naisia mielestä, jos heidät laitetaan estradille vierekkäin. Mutta Hjallis on sosiaalisesti aktiivinen ja tunnettu mies, varakaskin. Jolloin hän vetää pidemmän korren.

        Mutta jos pelkällä ulkonäöllä pitäis pärjätä, mun mies vetäisi Hjallista alta kölin ees taas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Jos mies on komea niin naisia pyörii ympärillä kun kärpäsiä ja kyllä silloin tietää olevansa komea. Jos ei pyöri, ei mies ole komea ja hyvin tietää sen.

        Tilastollinen tosiasia on, että puolet miehistä on keskimääräistä rumempia. Naisten mielestä suurempikin lukema.

        Ihan samoin, jos saanen arvon miehet käyttää teitä esimerkkinä...? Nämäkin miehet ovat ainakin valokuviensa perusteella oikeenkin katseenkestäviä ja hyvännäköisiä miehiä, komeampia kun moni julkkis naistenmies.. wlfwd, Irvokas, Petepnj Heinolan mies...

        Kuitenkaan naisia ei ilmeisesti pyöri vaivaksi asti ympärillä? Miksi? Syy ei ole ukonäkö, veikkaan että syy on se ettei he pyöri siellä missä naiset pyörii ja ole tyrkyllä. Ehkeivät ole sosiaalisesti aktiivisia tai voisivat olla aktiivisempiakin.

        Mutta ulkonäössä etenkään kasvoissa ei ole mitään moittimissa. Päinvastoin. Mun silmään todella hyvännäköisiä miehiä.


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        Ihan samoin, jos saanen arvon miehet käyttää teitä esimerkkinä...? Nämäkin miehet ovat ainakin valokuviensa perusteella oikeenkin katseenkestäviä ja hyvännäköisiä miehiä, komeampia kun moni julkkis naistenmies.. wlfwd, Irvokas, Petepnj Heinolan mies...

        Kuitenkaan naisia ei ilmeisesti pyöri vaivaksi asti ympärillä? Miksi? Syy ei ole ukonäkö, veikkaan että syy on se ettei he pyöri siellä missä naiset pyörii ja ole tyrkyllä. Ehkeivät ole sosiaalisesti aktiivisia tai voisivat olla aktiivisempiakin.

        Mutta ulkonäössä etenkään kasvoissa ei ole mitään moittimissa. Päinvastoin. Mun silmään todella hyvännäköisiä miehiä.

        Jo aiemmin on todettu että sä olet suvaitsevaisempi miesten ulkonäön suhteen kun valtaosa naisista on. En muista muiden palstanaisten mainittujen miesten ulkonäköä kehuneen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jo aiemmin on todettu että sä olet suvaitsevaisempi miesten ulkonäön suhteen kun valtaosa naisista on. En muista muiden palstanaisten mainittujen miesten ulkonäköä kehuneen.

        Jospa ne muut ei vaan kehtaa kehua ja minusta ainakin Peteä on kehuttu. Hän joskus kauan sitten julkaisi aijaa kuvia itsestään erilaiset vaatekokonaisuudet päällään, hauskat kuvat. Ja mulle ainakin ulkonäkönsä puolesta kelpaisi oikeen mainiosti, kuten nuo muutkin joista kuvia olen nähnyt. En näe mitään rumaa kenessäkään kuviensa perusteella. En mitään korjattavaa tai paranneltavaa. Wau.

        Ehkäpä mä vaan olen herkempi kehumaan? Ei ole mitään menetettävää vaikka kehunkin, kun sille tuntuu että on kehumista.


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        Jospa ne muut ei vaan kehtaa kehua ja minusta ainakin Peteä on kehuttu. Hän joskus kauan sitten julkaisi aijaa kuvia itsestään erilaiset vaatekokonaisuudet päällään, hauskat kuvat. Ja mulle ainakin ulkonäkönsä puolesta kelpaisi oikeen mainiosti, kuten nuo muutkin joista kuvia olen nähnyt. En näe mitään rumaa kenessäkään kuviensa perusteella. En mitään korjattavaa tai paranneltavaa. Wau.

        Ehkäpä mä vaan olen herkempi kehumaan? Ei ole mitään menetettävää vaikka kehunkin, kun sille tuntuu että on kehumista.

        Yksikään ei ole Axl Smith joka kaataa naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään ei ole Axl Smith joka kaataa naisia.

        Noista miehistä? Ei olekaan ja hyvä ettei olekaan. Siinä Axelissa ei ole mitään kateltavaa tai ihailtavaa. Axel on mies joka on niin kaukana ainakin mun miesmausta, kun vaan olla ikinä voi. Valovuosien päässä... 😆

        Minusta koko Axeli on ällöttävä, sori vaan jos loukkaa jotakin. Enkä ymmärrä naisiakaan, jotka siinä jotain hienoa näkee.


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        En usko.😃

        Nainen ei hienotunteisuuttaan sano miestä rumaksi, mutta jos ruma mies pyytää naista esim. kahville ja nainen kieltäytyy sanomalla, en minä oikein nyt, mutta kiitos kutsusta, niin nainen tosiasiassa tarkoittaa, että en minä ruman miehen kanssa halua kahville lähteä.

        t. Pyydetty on kahville naista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei hienotunteisuuttaan sano miestä rumaksi, mutta jos ruma mies pyytää naista esim. kahville ja nainen kieltäytyy sanomalla, en minä oikein nyt, mutta kiitos kutsusta, niin nainen tosiasiassa tarkoittaa, että en minä ruman miehen kanssa halua kahville lähteä.

        t. Pyydetty on kahville naista

        No on sillä naisella sentäs sitten jonkinlaiset käytöstavat ja hienotunteisuutta. Plussa edes siitä.

        Mutta on muitakin syitä kieltäytyä kahville lähtemisestä, kuin että mies olisi ruma. Mies voi yksinkertaisesti vaan olla aivan liian erilainen persoona ja luonne, kun mimmoisen miehen kanssa nainen kokee parhaiten tulevan juttuun. Vika ei siis edelleenkään tarvitse olla miehen ulkonäössä, vaan aivan jossain muussa miehen olemuksessa tai persoonassa. 😃

        Tai nainen saattaa olla jo kiinnostunut jostakusta toisesta miehestä, eikä halua säheltää mahdollisuuksiaan sen miehen suhteen lähtemällä jonkun toisen kyselijän kanssa kahville. Edes kahville. Syitä on paljon, jopa väärä ajankohta kun nainen ei halua lähteä kenenkään kanssa kahville.

        Minäkin olen kieltäytynyt kahvitteluista yms. vaikka kysyjä on ollut miehenä ihan kelpaava. Juurikin mm. edellämainituista syistä.


      • HortenMarket kirjoitti:

        No on sillä naisella sentäs sitten jonkinlaiset käytöstavat ja hienotunteisuutta. Plussa edes siitä.

        Mutta on muitakin syitä kieltäytyä kahville lähtemisestä, kuin että mies olisi ruma. Mies voi yksinkertaisesti vaan olla aivan liian erilainen persoona ja luonne, kun mimmoisen miehen kanssa nainen kokee parhaiten tulevan juttuun. Vika ei siis edelleenkään tarvitse olla miehen ulkonäössä, vaan aivan jossain muussa miehen olemuksessa tai persoonassa. 😃

        Tai nainen saattaa olla jo kiinnostunut jostakusta toisesta miehestä, eikä halua säheltää mahdollisuuksiaan sen miehen suhteen lähtemällä jonkun toisen kyselijän kanssa kahville. Edes kahville. Syitä on paljon, jopa väärä ajankohta kun nainen ei halua lähteä kenenkään kanssa kahville.

        Minäkin olen kieltäytynyt kahvitteluista yms. vaikka kysyjä on ollut miehenä ihan kelpaava. Juurikin mm. edellämainituista syistä.

        Olin jopa vähällä menettää tykkänään tilaisuuden nykyiseen mieheeni, koska emmin ja epäröin lähdenkö häntä koskaan tapaamaan. Pidänkö vain nettituttavana vai haluanko edes tutustua irl paremmin kaverinakaan. Ja kannattaako lähteä, kun on kaikenmaailman erot ja huushollin etsimiset yms. siinä muutenkin. Eikä hetkeäkään ollut kyse, että mies olisi ruma tai epäkiinnostava...oikeestaan ihan tsäkällä sitten päätinkin, että kaitpa mä voin hänet tavatakin.

        Se on joskus pienestä kiinni. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo aiemmin on todettu että sä olet suvaitsevaisempi miesten ulkonäön suhteen kun valtaosa naisista on. En muista muiden palstanaisten mainittujen miesten ulkonäköä kehuneen.

        Ovat muutkin kehuneet, yksi jolla ei ole vakituista nimimerkkiä on kehunut noita miehiä.Eikä minustakaan niissä mitään vikaa ole. Miehet on nirsompia miesten ulkonäön suhteen kuin naiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ovat muutkin kehuneet, yksi jolla ei ole vakituista nimimerkkiä on kehunut noita miehiä.Eikä minustakaan niissä mitään vikaa ole. Miehet on nirsompia miesten ulkonäön suhteen kuin naiset.

        Niin minustakin on nk. puskat kehuneet. Ainakin tällä palstalla tuntuu soraäänet nousevan paremmin kuuleviin korviin, kuin kehut ja positiiviset sanat. Tuntuu, että osa miehistä epäilee aina naisten valehtelevan, jos jotakin hyvää ajattelee miehistä ylipäänsäkin.

        Jotenkin hankalaa ilmeisesti joidenkin ymmärtää, että kaikille naisille miehet eivät ole mikään vihollis ja muukalaisryhmä, epäihmisiä eikä pahan alku ja juuri, eikä miehen tarvitse olla kamnsikuvapoika ollakseen vallan hyvännäköinen aivan tavallisena ihmisenä, aivan tavallisissa vaatteissa ja olemuksella.

        Tavallisesta on tehty joku mörkö tällä palstalla, vaikka tavallinen on juuri se mikä toimii. Ainakin tavallisella naisella tavallinen mies on parasta mitä voi olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei hienotunteisuuttaan sano miestä rumaksi, mutta jos ruma mies pyytää naista esim. kahville ja nainen kieltäytyy sanomalla, en minä oikein nyt, mutta kiitos kutsusta, niin nainen tosiasiassa tarkoittaa, että en minä ruman miehen kanssa halua kahville lähteä.

        t. Pyydetty on kahville naista

        Montaako naista oot pyytänyt kahville, jos vain kerran niin se ei vielä todista mitään.

        Minä en oikein usko sitä että joku kasvojen rumuus laittaisi stopin touhuun, ennemmin johtuu jostain muusta kuten esim: käyttäytymisestä.
        Tälläiset palstat kyllä lisää epävarmuutta kun näitä lukee jos ottaa juttuja vielä tosissaan. Minä ite oon näitä lueskellu yli vuoden ajan jo ja huolettomampi olin ennen tätä. :)

        Eilen kun olin Porissa, kävin kaksi kertaa huoltoasemalla kahvilla, molemmissa kassalla nainen, tein juttua tyhjästä kokeilumielessä palstajuttujen takia, miten nämä reagoi, puhuuko mitään ja lähteekö heti pois kun korttia on vingutettu. Eivät lähteneet, olisi voinut jutella miten pitkään vain, voi johtua mun lapua-kauhava-härmä murteestakin että jäivät sitä kuuntelemaan ja ihmettelemään tai sitten vaan pelkästä palvelualttiudesta.
        Toisella asemalla toinen naismyyjä tarkkaili mua kun join pöydässä kahvia, ehkä piti mua hulluna juttelut kuultuaan.

        (Joskus oli huvittava tilanne kun Joensuusta tuli pari sälliä ostamaan multa moottorinosia ja kysyivät sitten että missäs ne häjyt on? Vastasin että ei täs oo yhtään huonoa osaa kaikki on hyviä. Eikun me tarkoitettiin että missä ne härmän häjyt on..)

        Kannattaa treenata joka käänteessä naisille puhumista, ellei ole sitä koskaan harrastanut niin eihän se voi onnistua sitten kun sen pitäisi onnistua. Treenailee niissä tilanteissa kun ei ole väliä miten käy, hymyä pitää heittää, totinen ei saisi olla, itsevarmuus kasvaa, rumuudesta se ei ole kiinni.


    • Anonyymi

      Miks te rumat miehet ette keskity niihin lihaviin YH mutseihin kun ne on jonlaskeneet rimaa!? Aina pitää saada nuorta ja käyttämätöntä vaikka olisit itse millanen saapasnaama tahansa.

      • Anonyymi

        Koska ne rumat yhäritkin haluavat komeita miehiä mutta ovat vielä vittumaisempia rumia miehiä kohtaan koska ovat katkeria siitä etteivät komeita saa.


      • Anonyymi

        Asia harvinaisen selvä. Olen ollut uskossa että ne ottaa kyllä
        Aisurin kun tajuaa ettei muuta ole heille enää tarjolla. Mutta enhän näin keskitason miehenä ole asiaan perehtynyt kun riittää vientiä vielä sinkku naisissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia harvinaisen selvä. Olen ollut uskossa että ne ottaa kyllä
        Aisurin kun tajuaa ettei muuta ole heille enää tarjolla. Mutta enhän näin keskitason miehenä ole asiaan perehtynyt kun riittää vientiä vielä sinkku naisissakin.

        Ätmi ei ole hyvä aisuri, koska ätmi ei yleensä ole töissä, ei ainakaan hyväpalkkaisessa työssä. Aisurin pitäisi kyetä elättämään nainen.

        Kyllä ne työelämään päässeet ätmit sen läskin yhärin saisivatkin, jos kelpuuttaisivat, mutta noita ätmejä on vähän verrattuna elintapapummeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmi ei ole hyvä aisuri, koska ätmi ei yleensä ole töissä, ei ainakaan hyväpalkkaisessa työssä. Aisurin pitäisi kyetä elättämään nainen.

        Kyllä ne työelämään päässeet ätmit sen läskin yhärin saisivatkin, jos kelpuuttaisivat, mutta noita ätmejä on vähän verrattuna elintapapummeihin.

        Tuskin rikkaissa on moniakaan aisureita vaan eiköhän suurin osa ole aika keskituloisia korkeintaan.


    • kattooko joku mies muka aamuisin ittiään peilistä sen tarkemmin ko mitä parranajoon tarvitaan..?

      • Anonyymi

        Kyllä nää pinnalliset rumat paskiaiset katsoo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nää pinnalliset rumat paskiaiset katsoo

        jaa, kannattaisko sit vaikka kattella ja analysoida vähemmän..
        ja olla vähemmän pinnallinen aloittaen siitä omasta naamasta?


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        jaa, kannattaisko sit vaikka kattella ja analysoida vähemmän..
        ja olla vähemmän pinnallinen aloittaen siitä omasta naamasta?

        Jaa, mä jätän sit parran ajamatta, lähden hiukset sekasin kaupungille ja jos joku nainen huomauttaa siistimättömästä naamasta, niin nainen on pinnallinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mä jätän sit parran ajamatta, lähden hiukset sekasin kaupungille ja jos joku nainen huomauttaa siistimättömästä naamasta, niin nainen on pinnallinen.

        onko teilläpäin tapana huomautella random-ohikulkijoille heidän ulkonäöstään?

        ja taisin sen parranajon jo mainita tos ekassa kommentissani, lisättäköön siihen sitten hiustenlaitto, hammaspesu, kulmakarvojen nyppiminen ja vaikki viiksien föönaaminen.. (mitäkaikkee ny kenenkin aamutoimiin kuuluu,)

        se pointti oli siinä oman ulkonäön analysoimisessa peilin edessä (tosin ekassa kommentissa viittasin siihen et, useimmat mun tuntemat miehet ei ihmeemmin edes ittiään peilaile..)
        en minäkään jää itteeni aamuisin peilin eteen ihastelemaan tai kauhistelemaan, mitä ny hammaspesun jälkeen irvistän peilikuvalleni, ja minä oon sentään nainen (ainakin enimmäkseen,)


    • Anonyymi

      Rumalla miehellä ei tee mitään!!

    • Vad fan?
      När jag vagnar, tror jag at jag skulle jå leva. Sen jag koka kaffe o dricka kilju. å röka, absolut...

      Nymmä kuulostan ihan viinamieheltä, mut emmä hän ole.

      • Anonyymi

        vaknar


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe