Nainen yrittää julkistaa kuukautisiaan

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/tosielamaa/a/d34c7fc1-1333-4873-ba0e-9686482da413

"Miksi ihmiset ovat edelleen niin järkyttyneitä kuukautisverestä? Pitääkö kuukautisten aikana välttää järkyttämästä muita kehomme normaaleilla toiminnoilla? Tuleeko kuukautisia hävetä tai salailla?
26-vuotias muusikko-urheilija Kiran Gandhi juoksi ensimmäisen Lontoon-maratoninsa vapaasti vuotaen.
Maaliviivan ylittäessään naisen housut olivat veressä, mutta teollaan hän antoi kenties vertakin selkeämmän viestin siitä, että kuukautiset ovat aivan luonnollinen sekä väistämätön asia."

Miksi joku nainen yrittää tehdä tuostakin asiasta julkisuuteen kuuluvan, vaikka sehän on naisille intiimi asia ja jos joku mies kysyisi vastaantulevalta naisella, että milloin sulla on ollu kuukautiset, niin varmana 99% naisista sanoisi tylysti, että mitä se sulle kuuluu, se on intiimiasia.
Joten pitäkään naiset vaan ne kuukautisenne piilossa.
Täytyyhän miehenkin peittää, jos alkaa seisomaan jostakin syystä julkisella paikalla, ei sitäkään pidetä soveliaana.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäisiköhän naisten alkaa esiintymään julkissti perse paljaana ja antaa sitten missä vaan kulkeekin veren, p...an ja kaiken muunkin valua estoitta, se varmaan olisi osoitus vahvasta naiseudesta. Jos feministeistä olisi kiinni niin ne tekisikin varmaan. Vihreät yhtyisi näkemyksiin kun huomaisivat että säästää luontoa kun antaa valua vaan reisille, ei tarvitse vessapaperiakaan estoton vahva nainen.

    • Anonyymi

      No normaali luonnollinen asia toki kuukautiset on, mutta edes pieneen mieleenikään ei tulisi antaa vapaasti vuotaa!
      Jo ihan siitä syystä et mä en jaksaisi pestä sitä pyykkimäärää mikä siitä aiheutuisi, siivota perässäni joka paikkaa taukoamatta, mun kuiva iho ei kestäisi sitä et käyn sata kertaa suihkussa päivässä ja mulla ei myöskään kuitenkaan olis mitään halua esitellä mun teineille ympäriinsä vuotavaa äitiä, vaikka luonnollisesta asiasta kyse onkin.... Saati ajatus et mun teineillä olisi kaverit yökylässä
      toisekseen mä en voisi käydä kaupassakaan, työssä tai missään silloin, koska mun mielestä se olisi kohtuutonta muita ihmisiä kohtaan jo ihan siitä syystä etten omista autoa, vaan kuljen julkisilla paikkaan kuin paikkaan ja se olis mukava jättää seuraavalle matkaajalle verilammikko siihen missä on istunut, saati sitten ne kustannukset mitkä aiheutuisi sen siivoamisesta ja jotenkin mä en kokisi hirveän mukavaksi mennä kauppaan kävelemään verinorot ympäriinsä kulkien, enkä kyllä sitä toivoisi muiltakaan kaupassa kävijöiltä
      Tässä vaan ihan muutama niistä asioista mitkä tulis ihan ekana mieleen et ei kiitos!

      Ja mulla olis kyllä kaikkea muuta kuin voimaantunut olo!!!

    • Tuhoon tuomittu ajatus. Pitäisihän tuo jo tietää.

      Ei. Eiei.

    • aha, mää oon sit tietämättäni jo harjoittanut tuota aina menkkujen viimeset päivät,
      niin siteiden kuin kuukupinkin kanssa tuhraamiseen ku kyllästyy muutamassa päivässä (tai ainakin minä kyllästyn), niin siinä vaiheessa ku huomaan vuodon selkeästi vähentyneen jätän suojat pois. ei ne viimeset päivän tai parin tiputtelut enää pöksyjen läpi tule, puhtaat pikkarit ja peseytyminen tarvittaessa niin aivan hyvin pärjää.

      sitä en kyllä ymmärrä miks näkyvästi veren tahrimat housut olis niiin nolo asia, kaikki ny kuitenki tietää et useimmilla naisoletetuilla on kuukautiset, liekkö muistumia just sieltä kouluajoilta ku varsinkin pojat saattoivat olla julmia ja nauraa ja vittuilla ja nostaa esille jos jollakin sattui vuotamaan housujen läpi..
      ja se erona noihin muihin eritteisiin, kuukautisvuotoa ei juurikaan voi pidätellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      306
      3538
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      258
      2004
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1424
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      60
      1174
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe