Miksette naiet kelpuuta rumia miehiä?

Anonyymi

Samantasoisia itsekkin olette?

17

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olemme fiksuja.

    • Anonyymi

      Ei tarvi, koska saan omaa silmää miellyttävänkin. Ottaisitko itse ruman vai kauniin jos sinulla olisi mahdollisuus valita?

    • No joo, mitä sillä " samantasoisella" sitten tarkotetaan. kyllä omataso on ihan hyvä tiedostaa, mutta ei pidä itseään alentaa, eikä sietää arvostelua.

      vai oletteko ketkä arvostelette, vaikka ei varaa siihen ole, sinut sitten sen kanssa jos teille miehillekin se totuus kerrotaan: että ole alemman tason ihminen! se tuskin kenenkään itsetuntoa kohottaa.


      kyllä sitä tässä aika tovin elämässä on tullut itseään peiliin tuijoteltua, ja aina olen sen tiennyt, että missin tasoinen en ole, mutta silti olen saanut muistutuksia, mikä saanut oloa vielä huonommaksi, ei tosiaan enää nykyään.

    • Anonyymi

      Mulle merkitsee enemmän se mitä ajatuksia korvien välistä löytyy
      Mikä/kuka on ruma? Kuka sen määrittelee ja miksi pitäisi edes määritellä?

      Mä en pidä itseäni rumana, mutta olen aina ihastunut/rakastunut ihmisen persoonaan paljon enemmän kuin ulkonäöllisiin seikkoihin

      • Anonyymi

        Samoin täällä sisäinen kauneus on tärkeämpi kuin ulkoinen.


      • Anonyymi

        No mutta et halua kuunnella ruman miehen ajatuksia joten et voi tietää mitä rumat ätmit ajattelee. Sulle miehen pitää olla komea jotta edes suostut treffeille kuuntelemaan miehen ajatuksia. Sellaiaia kaikki naiset on, ne sanoo että sisäinen kauneus muka merkkaa jotain mutta treffeille ette lähde kun näette miehen kuvan. Naisten ajattelu on jo rumaa kun tyrmäävät ruman miehen pelkän kuvan perustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta et halua kuunnella ruman miehen ajatuksia joten et voi tietää mitä rumat ätmit ajattelee. Sulle miehen pitää olla komea jotta edes suostut treffeille kuuntelemaan miehen ajatuksia. Sellaiaia kaikki naiset on, ne sanoo että sisäinen kauneus muka merkkaa jotain mutta treffeille ette lähde kun näette miehen kuvan. Naisten ajattelu on jo rumaa kun tyrmäävät ruman miehen pelkän kuvan perustella.

        Tuo on sun oma ajatus!
        Vastasin tuossa tähän ylimpänä
        Kysyinkin kuka määrittelee ruman?
        Mulle on toki sanottu esim mun entisestä avopuolisosta, et se ei ole komein mies maailmassa, näin nätimmin ilmaistuna, mutta se oli muiden mielipide, joka ei mua kiinnostanut pätkän vertaa, koska mä todella pidin ihmisestä ja mulla oli hauskaa sen seurassa ja mä löysin siitä hyvinkin komeita piirteitä itse
        Eli, mä en kyllä treffeille lähtiessä tuijota sitä ihmisen valokuvaa, mä olen alunperinkin kiinnostunut siitä mitä toinen kirjoittaa ja mitä ajatuksia sillä tosiaan on, mä vastaan myös ihmisille joilla ei edes kuvaa ole, enkä sitä pyydä, ennen kuin ihminen itse on halukas sen lähettämään, ja se, jos lopetan jonkun ihmisen kanssa kirjoittamisen ei johdu ulkonäöstä mitenkään, vaan se johtuu vain siitä, ettei se ajattelutapa ja oma arvomaailma kohtaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta et halua kuunnella ruman miehen ajatuksia joten et voi tietää mitä rumat ätmit ajattelee. Sulle miehen pitää olla komea jotta edes suostut treffeille kuuntelemaan miehen ajatuksia. Sellaiaia kaikki naiset on, ne sanoo että sisäinen kauneus muka merkkaa jotain mutta treffeille ette lähde kun näette miehen kuvan. Naisten ajattelu on jo rumaa kun tyrmäävät ruman miehen pelkän kuvan perustella.

        Olisin ollut onnellinen jos olisin päässyt erään ihmisen kanssa treffeille. Kuuntelin ajatuksiaan pitkään. Et tosin ole ihan väärässä, koska jotkut naiset on sellaisia kuin kuvailit. Täytyy vain löytää se joka ei ole.


    • Anonyymi

      Naiset valitsee mielummin yksinäisyyden kuin ruman miehen. Sen takia syntyvyys laskenut koska rumat naiset ei halua omantasoista rumaa ätmiä, elävät mielummin sitten yksin jos eivät saa komeaa top 10 miestä.

      • Anonyymi

        Ja se on täysin oikea evolutiivinen suunta. Kuka helvetti nyt rumista tykkää, kansanakaan.


      • Anonyymi

        Ei sen tarvii olla top 10:ssä mutta omaa silmää edes jotenkin miellyttävä kyllä...


    • Ovelasti laitettu kysymysmerkillä, itsekkin olette? Sitähän ei oikeen pysty sanomaan näkemättä mitenkä rumia miehiä täällä kelläkin on kelpuutettuna. Ollut tai on parhaillaan. kas kun se mies joka naisen itsensä mielestä on vallan kauhian makea ja ihana ja komia, saattaa jonkun toisen mielestä näyttää ihan jumalattoman pahalle ja rumalle.

      Semmoselle, että hyi saakeli kuinka se tommosen on ottanut...jos on taipuvainen ajattelemaan ihmisistä yleensäkin niin, että kaikki mikä ei miellytä itseä on automaattisesti rumaa...

      Jos on vaan kaksi vaihtoehtoa, kaunis tai ruma. Eikä mitään muita värejä siinä välillä...

      • Sitten taas kun katselee mm. tämän palstan kuvallisten miesten kuvia, niin ei kyllä ekana tule kenestäkään mieleen ruma mies. Pikemminkin päinvastoin minusta harvinaisen hyvännäköisiä miehiä täällä sinkkuilee... että ei kyllä ulkonäön vuoksi voi sanoa, etteivät naista saa. Tai sitten naisilla yleisesti on kummalinen miesmaku tai mulla...

        Muutamilla on kuvat profiilissa ja joillain on vilahtanut muuta kautta joskus kuvaa...

        Niin miettii, että jos nuo on jonkun mielestä rumia, niin mikä helvetti sitten on oikeasti ruma?! Mimmonen?

        Olis joskus kiva nähdä semmonen oikeesti ruma ihminen, klonkku?


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        Sitten taas kun katselee mm. tämän palstan kuvallisten miesten kuvia, niin ei kyllä ekana tule kenestäkään mieleen ruma mies. Pikemminkin päinvastoin minusta harvinaisen hyvännäköisiä miehiä täällä sinkkuilee... että ei kyllä ulkonäön vuoksi voi sanoa, etteivät naista saa. Tai sitten naisilla yleisesti on kummalinen miesmaku tai mulla...

        Muutamilla on kuvat profiilissa ja joillain on vilahtanut muuta kautta joskus kuvaa...

        Niin miettii, että jos nuo on jonkun mielestä rumia, niin mikä helvetti sitten on oikeasti ruma?! Mimmonen?

        Olis joskus kiva nähdä semmonen oikeesti ruma ihminen, klonkku?

        Tai sitten se profiilissa vilahtanut kuva ei vastaa todellisuutta, moni varmasti yrittää siihen saada oikeaa vähän paremman kuvan. Kaikki yleensä niin tekee. Toiset muuten näyttää kuvissa paremmilta muutenkin, esim. livenä mua on haukuttu rumaksi, mutta kuvissa olen kuulemma hyvännäköine ja usein kuvia kehuttu? Mitäs kummaa sekin sitten on. Huom. kuvat ei ole olleet muokattuja tai filtteröityjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten se profiilissa vilahtanut kuva ei vastaa todellisuutta, moni varmasti yrittää siihen saada oikeaa vähän paremman kuvan. Kaikki yleensä niin tekee. Toiset muuten näyttää kuvissa paremmilta muutenkin, esim. livenä mua on haukuttu rumaksi, mutta kuvissa olen kuulemma hyvännäköine ja usein kuvia kehuttu? Mitäs kummaa sekin sitten on. Huom. kuvat ei ole olleet muokattuja tai filtteröityjä.

        Saattaa sekin olla, mutta on ne ainakin olleet ihan hyvännäköisiä miehiä. Kaikistahan saa pöllöjä kuvia...helposti.

        Tottakai jokainen haluaa fiksun kuvan itsestään ainakin mielummin, kun ihan urvelon. Mä en osaa kyllä omista kuvistani sanoa mikä on hyvä ja mikä urvelo, minusta ne on kaikki samaa kastia, urveloita. Joten ihan sama. Mutta lasteni ja perheeni takia en halua olla helposti tunnistettava. Siksi filtteröin, en ujouttani tai rumuuttani.

        Joskin vahinko on varmaan jo käynyt aikoja sitten. :)

        Toivotaan että ryppyyntyminen tuo tarvittavaa suojaa...

        Nii, joistain saa edustuskelpoisia kuvia..en osaa sanoa miksi niin ja miksi irl ei sitten muka olekaan ok.


    • Aina kannattaa yrittää parempaa. Katsoo sitten mihin rahkeet riittää.

    • rumuus on katsojan silmässä,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe