Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
1942
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hmmm,🧐 minä en edes tienny et tokmanni myy kumpiakaan edellämainituista, niin pihalla mää olen🤔
Mut toivoisin et ihmiset ostais ennenmin niitä masturbaattoreita,
Make love, not war ja peace ja kaikkee
20.04.2025 16:40
Ite oon ehtiny tuola pk-seudullakin asumaan, Helsinki on kaunis kaupunki, parhaimmillaan aamuvarhaisella kun ei ole sitä jumalatonta ryysistä päällä.. Helsingissä kukaan ei väistä ketään,
Ja Suomessa on ainakin sieniä millä pääsee psykedeelisiin olotiloihin, niin halutessaan..
Sitä en nyt tarkistanut kuinka psykedeelisiä nuo opiaatit oli, mut kissa oli kyl aika tutkalla lääkkeistään
20.04.2025 15:45
No munanpiilotus kyl liittyy myös pääsiäiseen,
Aseen tarkoitusta tässä yhteydessä en hoksaa🤔
20.04.2025 10:45
Joskus teininä tehny samaa, siis polttanu muitten natsoja ku ei itellä aina rahaa ollu tupakkaan. Meillä oli kavereitten kans tiedossa yks tilitoimisto tai mikä sit olikaan minkä tuhkiksesta löytyi pisimmät tumpit ja huulipunat filtterissä kaupan päälle..
Mut hyi olkoon ei sitä enää ilkiäis, tiiä minkä herppeen niistäkin olis voinu saaha😱
Onnekseni oon nykyään aika hyvin tosta tupakasta päässy, mut nikotiinipussit tuli sit tilalle.. ja piti tuossa torstai-iltana ostaa aski pitkästä aikaa että sai hermosavut ku kissa sairastui, vaan pahalle se jo maistu, tupakki
20.04.2025 10:26
Pikkasen on pitkä matka tonne Helsinkiin🤔 kaikki ku ei asu pk-seudulla..
Meillä oli valitettavasti oma kärsimysnäytelmä ku kissalle tuli joku pissatulehdus just pyhiä vasten. Onneksi saatiin kuitenki eiliselle lekuriaika, kisu sai hoitoa ja lääkkeet ja voi jo nyt paremmin (on virkeämpi eikä pissaile yhtenään ja minne sattuu)
Mielenkiintoista oli kun se sai eilen tohtorissa pistoksena opiaattipohjaista kipulääkettä mikä ilmeisimmin hieman sekoitti päätä, se jahtaili sitten olemattomia pikku-ukkoja täällä ja tuijotteli tyhjyyteen pupillit laajentuneina... (on se onneksi jo siitäkin toennut😁)
20.04.2025 09:35
Sairasta.
18.04.2025 15:37
Mulla on joskus ollu kyynärpäässä semmone karhentuma, mietin et oisko tullu ku sillon paljo istuin pöydän ääressä kännykkää selaamassa, samalla nojaten kyynärpäähän🤔
Nykyisestä työhommasta johtuen on yhtenään pientä nirhaumaa, naarmua ja mustelmaa varsinkin käsivarsissa,
Mut kuten yks entinen työkaveri totesi, ei se kolo komiasa haittaa😁
15.04.2025 18:38
meh, en harrasta kesäheiloja enkä muitakaan kesä-elättejä, ei ne syksyn tullen pärjää yksin luonnossa,
15.04.2025 18:30
kyllin kookkailla "yläkerran palloilla" voi kuulemma jopa miltei tyrmätä ittensä, jos erehtyy hölkälle ilman urheilurintsikoita saattaa tissi läsähtää leukaan..
15.04.2025 18:25
Puutavaraa liikkuu meilläpäin paljo, itekki ku oon radan varressa ja lähellä ratapihaa lapsuuteni eläny nii nuihin on tottunu
Raskaat malmijunat pisti koko talon tärisemään, mut niitä ei oo enää menny ku ne tuli vissiin Venäjältä.
13.04.2025 17:33
Taas istun junassa ja kuuntelen Turmion kätilöitä,
Mutta en itke
https://aijaa.com/rgMyFq
13.04.2025 16:28
Ja muita kliseitä mut whatever🤷
13.04.2025 14:25
Kiitos vastauksista, saatan vielä palata niihin erikseen mut mitään en lupaa..
en enää niin paskana ole mitä olin,
On siis kevät kuljen merikosken rantaa,
Elämä jatkuu
13.04.2025 14:25
Pakko ei ole lukea eikä kommentoida varsinkaan👍
11.04.2025 16:12
Kiitos❤️
Ihan ensimmäinen ajatus mikä itelle tuli sillon neljä vuotta sitten oli et miksi nähdä vaivaa koska kaikki kuolee kuitenkin, jonain päivänä..
Mutta sitten se, minkälaista tuskaa hän on mahtanut kokea sisällään että teki näin, iskee tajuntaan
11.04.2025 16:06
Ja mun mielestä on kyllä myös aika pöljää et (kirkollisella) hautuumaalla vainaja haudataan niin et sillä olis "ylösnoustessaan" kasvot kirkkoon päin..
Niinku nyt mun veljen hautakivi on hänen jalkopäässä ja siinä käydään kukkia ja kynttilöitä laittamassa hänen varpaittensa tähden,
Itse olisin myös halunnut haudalle rautakautisen kiviröykkiön, mutta täytyy mennä pieni kivi kerrallaan..
11.04.2025 15:41
Tai joku muu ku edellämainitut☝️
11.04.2025 15:28
Jahah,
No siitoksia vaan sullekki herra tahi rouva ilonpilaaja😘
11.04.2025 15:28
*jotain
Meni ny häneksi tämäki saatana🤦
11.04.2025 15:25
Voi kuule, kyllä autoilu pitkin maanteitä (ei moottoriteitä☝️) on fantastista ajanvietettä. Auton soittimesta rapsakkaa musiikkia ja päästelee vaan menemään. Myös mutkaiset soratiet ja paikat missä pääsee kunnolla kanttailemaan on fantastisia, kyydissä olevat eivät välttämättä ole silloin samaa mieltä🤔
Autoilu kaupungissa (ja monilla motareilla myös) sen sijaan on hanurista, koska ne kaikki muut on myös siellä ja niistä ei koskaan tiedä,
En tykkää.
11.04.2025 13:22
2 / 98