Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
2131
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yleisimminhän sitä juurikin naisia syyllistetään syntyvyyden alhaisuudesta ja varsinkin vapaaehtoisesta lapsettomuudesta,
Se kun on kuulemma itsekästä kun ei hanki lapsia,
Silti mahdollisesti yleisin syy lasten hankkimiseen on se et "no kun MINÄ haluan"
No miksipä ei jos niin haluaa, mut eikös sekin ole vähän edes itsekästä🤔
Viiltely on kyl myös tuttua ja tupakilla ihon polttelu, se auttaa vähäksi aikaa kaiken kaaoksen keskellä, en oo ajatellu omia arpiani peittää, ne on mitä on
19.10.2025 13:57
Ei ole "pinnistelijän syndroomaa" eikä suorituskeskeisyyttä,
On vaan lapsuudesta asti ollut ulkopuolisuuden tunne, erittäin huono itsetunto, masennus, ahdistus, alkoholiongelma, jatkuva päänsisäinen kaaos ja älämölö...
Eipä kyllä ole ADHD-diagnoosia, eikä voimavaroja sellaisen kyselemiseen kun on jo tän masennuksen kanssa tullut vahva epäluottamus lääkäreihin ja psyko.. psykiatreihin (taimitäneoli)...
Ei ole jäänyt lapsi/lapset hankkimatta siks ku olis liian kiire menestyä jamitäkaikkee,
En vain koe olevani sopiva äidiksi.
19.10.2025 12:33
Auts!😬
18.10.2025 11:28
Useimmilla ei ole peiliä sängyssä, tietääkseni🤔
17.10.2025 19:02
Muistakaa miehet myös sama jos juoksulenkillä joku herrasmies läpsäisee pyllylle, siitä pitää olla vaan hyvillänsä eikä varsinkaan piä loukkaantua ku se on vaan..
Vitsihuumoria!🤷
17.10.2025 18:30
Kato viinamies, ookko ollu katkolla ku sua ei oo näkyny?
Tai voi kyl olla et ite oon niin satunnaisvierailija et on vaan jääny näkemättä🤔
Joskus katoin youtubesta jotain videoita "rauhallista elämää Karpaateilla" tjsp.. missä kuvattiin pienissä vuoristomökeissä elävien ihmisten, usein jo varsin iäkkäiden, arkea ja joku heistä teki niin et laittoi (leipä-?) taikinaa eläimen suoleen ja paistoi sitten leivinuunissa.
Niissä ei paljoa puhuttu niissä videoissa et jäi kyseisen ruokalajin nimi arvoitukseksi, mut vähä niinku "leipämakkaraa", ehkä🤔
Tuskin se makeaa pullataikinaa ainakaan oli..
17.10.2025 18:09
Näyttääkö kukaan hyvältä vastaheränneenä🤔
17.10.2025 17:56
En mä nyt sitä tarkoittanutkaan et pelkästään lihaa popsittais..
Mut lihaan pitäis suhtautua ennenmin lisukkeena kui pääruokana
Se on kato sitäpaitsi c-vitamiini joka tehostaa raudan imeytymistä,
13.10.2025 21:13
Mun nykyinen musta kissa on kyl enimmäkseen varsin kiltti ja leppoisa lössykkä, mutta kun "Hän vaatii huomiota niin Hänellehän on sitä annettava"😃
Tää lapsuudenkodin musta emokissa oli kuulemma varsinainen pirttihirmu, oon ite ollu vielä aika pieni suurimman osan siitä ajasta kun se meillä oli, niin mulla ei kovin hyviä muistikuvia siitä ole. Mutta on siis koirillekkin näyttänyt kaapin paikan ja sen kuka meillä määrää😃
13.10.2025 20:27
Mut joo, oli sitä vielä minunkin lapsuudenkodissa leikkaamattomat kissat vapaana ja pentuja tuli vähintään kerran vuodessa, mut ainakaan mulle ei oo kerrottu jos niitä pentuja on tapettu..
Lehti-ilmoituksilla niitä jaeltiin uusiin koteihin, jos ei sukulaisille menny
Ja välillä porukat syötti emokissoille e-pillereitä, mut kuulemma ainakin se musta tuli niistä hyvinkin pahantuuliseksi,
13.10.2025 19:49
"Että löytyyhän näitä kauhutarinoita. Ja onhan täällä muksujakin auton alle jäänyt."
Löytyy, mut eipä niitä elikoita ny silti tarvi varta vasten olla laittamassa tonne liikenteen sekaan juoksemaan,
Ja leikkaamattomia lemmikkejä pitää vapaana että "saa" olla sit mitä mielikuvituksellisimmin keinoin niitä "vahinko-" pentuja tappamassa,
13.10.2025 19:32
En ikinä päästäis omia kissoja vapaana ja vahtimatta pihalle, en vaikka asuisin mettän keskellä.
Ne on lemmikkejä, ei luonnon eläimiä, eivätkä siellä pärjää.
Nykyisessä kämpässä on onneks tilaa temmeltää, aiemmassa oli neliöitä varsin niukasti mut kiipeilymahdollisuuksilla pyrin sitä kompensoimaan. Valjaissa ulkoilevat molemmat lisäksi varsin mallikkaasti ja nyt on vieläpä verkotettu parveke missä varsinkin kesällä on kisuille mahdollisuus nauttia ulkoilmasta
12.10.2025 15:43
60- ja 70-luvuilla sai tosiaan koirat päästää vapaaksi syksyisin,
Äitini kertoi kuinka oli hänen lapsuudessaan heidänkin ajokoira päästetty, oli sit jäänyt traktorin alle ja traktorikuski lopettanut kitumaan jääneen koiran lapiolla lyömällä
"Mitään harmia ei ollut" tää koira ois voinu olla erimieltä, tai jopa se traktorikuski, tai äitini perheineen kun olivat rujon ruumiin joutuneet pois hakemaan,
12.10.2025 15:35
Kotivaralla on kyllä parhaat metukat👌
Mun suosikki on pippurimeetwursti
11.10.2025 16:37
En oo poppelia halkonut, mut eiks samainen puulaji myös keväisin heitä niitä jotain silmujen kuoria mitkä saatana tarttuu joka paikkaan ja jättää sitä tahmaa jälkeensä
11.10.2025 00:44
Hienoa! Tai siis, joku muukin muistaa🤩
10.10.2025 22:05
Ja ne kolme biisiä ajalta jolloin saatoin olla psykoosissa,
https://youtu.be/NV-lQ1Gf56s?si=HoJoRouO73BKSEiD
https://youtu.be/hKRUPYrAQoE?si=gpq8_r7laJYXICBw
https://youtu.be/Z9irdrSZ9Ys?si=JzlaIwfoqxilnrhY
Yks on ihan täysin ranteet auki ja hirteen suunnilleen ja oli siinä hetkiä et olis jopa voinu meikäwurstin taru päättyä, toinen on kohtalokas mielialasta riippuen (hyvässä vai pahassa) ja kolmas on et haistakaa pitkä vit.. mää oon mikä oon (sikälimikäli linkit tuli oikein🤔😃)
Ja, niin, enhän mää näitä sillon siinä tilassa tälleen järkeilly ku ei juuri päänupissa järki liikkunu,
10.10.2025 21:56
Sanattomaksi vetävää musiikkia (ainaki mulle)
Manchester Orchestra - The Silence
https://youtu.be/D-qbrY4rbEU?si=jmS5EuC9Ov5regCh
10.10.2025 21:03
Tuota..
Sanatonta musiikkia,
Lukhash - Requeim for a friend
https://youtu.be/6q7OMnGliuE?si=H3g9XjAyf-dhdVp7
10.10.2025 20:37
Näinpä, toki muualla maailmassa mahtanee tunnetuimpia "vegepalleroita" olla falafel (ainakin🤔)
hitsi ku en aiemmin muistanu koko falafellejä, mut parempi myöhään..?
10.10.2025 20:00
2 / 107