Oisko nainen mukavaa päästä töihin makeistehtaalle

Anonyymi-ap

Oisko nainen mukava päästä töihin makeistehtaalle, 4000€/kk palkka ja luontaisetuna saisi makeislinjastolla, kun esim. täytät juhlapöydän marmeladikuulia, niin voisit välillä nappailla vadelmakuulia suuhun, vaikka appelsiinin makuisia oransseja kuulia ja keltaisia, vihreitä ja punaisia kuulia.

Minä oli peruskoulussa tet harjoittelussa leipomossa ja leipomon pomo laittoi aina säkillisen pullia ja leivoksia mukaani, kun lähdin kotiin.

26

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      panda kuin porche auto kuin lada.

    • Anonyymi

      mersu kuin menkka?

      jooh ihmeellistä jotain koodausta sanoill häh?

    • Anonyymi

      Tiapeetes tulee jos liuku hihnalta nappailee marmelaatiguulia.

    • Anonyymi

      Ei minulla olisi mitään 4000 euron palkkaa vastaan vaikka tuskin linjastotyöskentely kovin mielekästä tai kiinnostavaa olisi. Makaeistehtaalla vain, jos olisi jokin keino ettei karkkeja voi syödä. Samoin leipomomeiningeissä. Pullatuliaiset kotiin olisivat miinuspuolella ja rankasti.

    • Anonyymi

      Liukuhihnatyöläinen ei saa poistua vessaan työpisteestään.
      Käyttävät kuulemma vaippoja.

      Mielestäni vain keski- ja ylinjohto saisi käyttää vessoja, muut olkoon vaipossa.
      Näin loppuu duunareilta vessassa käynti työaikana ja firma tuottaa ihan sikana.

      • Anonyymi

        Se on kyllä epähygieenisempi käytäntö, että vaipoissa ovat.
        Epähygienisempää, kuin ettei pese pissalla käynnin jälkeen vehjettään.


    • Anonyymi

      Kyllä mä tuolla palkalla voisin hyvin mennä tehdastöihinkin. Karkkien syönti taas ei oikeastaan kiinnosta.

    • Anonyymi

      niin no ehkä ei kannattaisi ahmia jotain vihreitä kuuliakin kilojakin testinä.

    • Minusta olisi mukava suunnitella uusia makeisia ja tehdä innovatiivisia kokeiluja, jos niistä vaikka joku päätyisi oikeasti kaupanhyllyille. 😊🍬🍭

    • Anonyymi

      Ei olisi, ei olisi, ei olisi. Ei olisi mukava olla makeistehtaalla töissä.

      - Sheena

    • Kovin on makeat kuvitelmat, varsinkin palkan suhteen..

      Tosin pikaisen guuglauksen perusteella palkka kuitenkin keskimäärin ja keskimakeasti parempi mitä mun tän hetkisellä alalla (puusepänteollisuus)

      Et joo, voin ottaa. 😃

    • Anonyymi

      Vois olla, mutta naisen paikka on kotona lasten kanssa ja kotitöissä, eikä missään tehtaassa. Miehen tehtävä on tuoda leipä pöytään!

    • Anonyymi

      Mä haluaisin suunnitella makeisrasioita.
      Vilma

    • Anonyymi

      Saako siellä liukuhihnallakin noin hyvää palkkaa? Jos saa niin änkeän väkisin Fazerin tehtaalle töihin, kun valmistuu motarin viereen Lahteen. 😏

      Jasu

      • Hah! Se olisi hauska näky. Kun Jazuli kaartaisi moottoripyörällä parkkipaikalle ja murtautuisi väkisin Fazerin makeistehtaalle: - "Pulinat pois! Mää tuun teille töihin nyt!". 😂😂😂


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Hah! Se olisi hauska näky. Kun Jazuli kaartaisi moottoripyörällä parkkipaikalle ja murtautuisi väkisin Fazerin makeistehtaalle: - "Pulinat pois! Mää tuun teille töihin nyt!". 😂😂😂

        Moottoripyörällä en enää ajele, ei jalat kestä ajoasentoa puutumatta. Mutta pääsen minä autollakin sinne renkaat ulisten ja nastat ropisten. 😅

        Taitaa tosin olla vuorotyötä mikä ei uniapnean takia ole suositeltavaa. Mutta kai sitä voi maski naamalla työn vieressä nukkuakin. Siinähän ne makeiset menee hihnaa pitkin. 🤭

        Mulla ei ole ikinä ollut noin hyvää kuukausipalkkaa. Alle 2600€/kk brutto saati se netto. 🙄

        Hukkusin rahaan, kun tottunu elää pikku summilla. 😆

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moottoripyörällä en enää ajele, ei jalat kestä ajoasentoa puutumatta. Mutta pääsen minä autollakin sinne renkaat ulisten ja nastat ropisten. 😅

        Taitaa tosin olla vuorotyötä mikä ei uniapnean takia ole suositeltavaa. Mutta kai sitä voi maski naamalla työn vieressä nukkuakin. Siinähän ne makeiset menee hihnaa pitkin. 🤭

        Mulla ei ole ikinä ollut noin hyvää kuukausipalkkaa. Alle 2600€/kk brutto saati se netto. 🙄

        Hukkusin rahaan, kun tottunu elää pikku summilla. 😆

        Jasu

        Kerrankin tietäisin mitä on elää lompakko turvoksissa rahaa. 😂

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moottoripyörällä en enää ajele, ei jalat kestä ajoasentoa puutumatta. Mutta pääsen minä autollakin sinne renkaat ulisten ja nastat ropisten. 😅

        Taitaa tosin olla vuorotyötä mikä ei uniapnean takia ole suositeltavaa. Mutta kai sitä voi maski naamalla työn vieressä nukkuakin. Siinähän ne makeiset menee hihnaa pitkin. 🤭

        Mulla ei ole ikinä ollut noin hyvää kuukausipalkkaa. Alle 2600€/kk brutto saati se netto. 🙄

        Hukkusin rahaan, kun tottunu elää pikku summilla. 😆

        Jasu

        Ai, luulin että huristelet vielä moottoripyörällä. Noh, aikaansa kutakin.
        Mulla on vilkas mielikuvitus ja sain tuon vision tuosta sinun aikaisemmasta viestistäsi. 😁

        Kunhan se uusi tehdas aukeaa, siellä on varmaan tehtaanmyymälä, jossa voitte perheen kanssa poiketa ostoksilla ja maistella herkkuja. 😃


    • Anonyymi

      ja hampoiot tuhoituuu kuin vappu pimeällä.


      muuten tuli mjieleen joku elokuvaidea kun niin TALKKKARI = MAN OF THE HOUSE.

      Eli julma talkkari.. talonmies..

    • Vihaan makean tuoksua, niin työskenteleminen makeistehtaalla olisi kidutusta. En ehkä henkisesti kykenisi siihen. Tuntisin itseni jatkuvasti pahoinvoivaksi.

    • Anonyymi

      Olis mahtavaa!

    • Anonyymi

      Fazer ei julkaise tuotantotyöntekijöiden palkkoja julkisesti, mutta netissä löytyvän tietojen mukana kuukausipalkka on 1700-2700e. Neljän tonnin palkka taitaa olla utopiaa ja jatkuva makean katku vie karkin himonkin useimmilta (mikä ei ole sinänsä huono asia).

      • Anonyymi

        Niin ja tuskinpa on jo hygieniasyistä sallittua napsia makeisia suuhun linjastosta. Sokeriporsaiden haaveita, sekä palkka, että luontaisetu.


    • Anonyymi

      sitten niin karkkitehtaa ahmimassa miljoonittain jotain vihreitä marmeladi-kuulia,k palloja niitä

    • Anonyymi

      ajatellut vähän että tuleeko tänään kanavilla jotauskkaa elokuvaa televiisiosta, ei nnäyttäisi nyt illalla tulevvan, kun niin maksuhirviö netflix tulee aina jos haluat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe