Oisko nainen mukava päästä töihin makeistehtaalle, 4000€/kk palkka ja luontaisetuna saisi makeislinjastolla, kun esim. täytät juhlapöydän marmeladikuulia, niin voisit välillä nappailla vadelmakuulia suuhun, vaikka appelsiinin makuisia oransseja kuulia ja keltaisia, vihreitä ja punaisia kuulia.
Minä oli peruskoulussa tet harjoittelussa leipomossa ja leipomon pomo laittoi aina säkillisen pullia ja leivoksia mukaani, kun lähdin kotiin.
Oisko nainen mukavaa päästä töihin makeistehtaalle
26
352
Vastaukset
- Anonyymi
panda kuin porche auto kuin lada.
- Anonyymi
mersu kuin menkka?
jooh ihmeellistä jotain koodausta sanoill häh? - Anonyymi
Tiapeetes tulee jos liuku hihnalta nappailee marmelaatiguulia.
- Anonyymi
Ei minulla olisi mitään 4000 euron palkkaa vastaan vaikka tuskin linjastotyöskentely kovin mielekästä tai kiinnostavaa olisi. Makaeistehtaalla vain, jos olisi jokin keino ettei karkkeja voi syödä. Samoin leipomomeiningeissä. Pullatuliaiset kotiin olisivat miinuspuolella ja rankasti.
- Anonyymi
Liukuhihnatyöläinen ei saa poistua vessaan työpisteestään.
Käyttävät kuulemma vaippoja.
Mielestäni vain keski- ja ylinjohto saisi käyttää vessoja, muut olkoon vaipossa.
Näin loppuu duunareilta vessassa käynti työaikana ja firma tuottaa ihan sikana.- Anonyymi
Se on kyllä epähygieenisempi käytäntö, että vaipoissa ovat.
Epähygienisempää, kuin ettei pese pissalla käynnin jälkeen vehjettään.
- Anonyymi
Kyllä mä tuolla palkalla voisin hyvin mennä tehdastöihinkin. Karkkien syönti taas ei oikeastaan kiinnosta.
- Anonyymi
niin no ehkä ei kannattaisi ahmia jotain vihreitä kuuliakin kilojakin testinä.
Minusta olisi mukava suunnitella uusia makeisia ja tehdä innovatiivisia kokeiluja, jos niistä vaikka joku päätyisi oikeasti kaupanhyllyille. 😊🍬🍭
- Anonyymi
Ei olisi, ei olisi, ei olisi. Ei olisi mukava olla makeistehtaalla töissä.
- Sheena Kovin on makeat kuvitelmat, varsinkin palkan suhteen..
Tosin pikaisen guuglauksen perusteella palkka kuitenkin keskimäärin ja keskimakeasti parempi mitä mun tän hetkisellä alalla (puusepänteollisuus)
Et joo, voin ottaa. 😃- Anonyymi
Vois olla, mutta naisen paikka on kotona lasten kanssa ja kotitöissä, eikä missään tehtaassa. Miehen tehtävä on tuoda leipä pöytään!
- Anonyymi
Mä haluaisin suunnitella makeisrasioita.
Vilma - Anonyymi
Saako siellä liukuhihnallakin noin hyvää palkkaa? Jos saa niin änkeän väkisin Fazerin tehtaalle töihin, kun valmistuu motarin viereen Lahteen. 😏
JasuHah! Se olisi hauska näky. Kun Jazuli kaartaisi moottoripyörällä parkkipaikalle ja murtautuisi väkisin Fazerin makeistehtaalle: - "Pulinat pois! Mää tuun teille töihin nyt!". 😂😂😂
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Hah! Se olisi hauska näky. Kun Jazuli kaartaisi moottoripyörällä parkkipaikalle ja murtautuisi väkisin Fazerin makeistehtaalle: - "Pulinat pois! Mää tuun teille töihin nyt!". 😂😂😂
Moottoripyörällä en enää ajele, ei jalat kestä ajoasentoa puutumatta. Mutta pääsen minä autollakin sinne renkaat ulisten ja nastat ropisten. 😅
Taitaa tosin olla vuorotyötä mikä ei uniapnean takia ole suositeltavaa. Mutta kai sitä voi maski naamalla työn vieressä nukkuakin. Siinähän ne makeiset menee hihnaa pitkin. 🤭
Mulla ei ole ikinä ollut noin hyvää kuukausipalkkaa. Alle 2600€/kk brutto saati se netto. 🙄
Hukkusin rahaan, kun tottunu elää pikku summilla. 😆
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottoripyörällä en enää ajele, ei jalat kestä ajoasentoa puutumatta. Mutta pääsen minä autollakin sinne renkaat ulisten ja nastat ropisten. 😅
Taitaa tosin olla vuorotyötä mikä ei uniapnean takia ole suositeltavaa. Mutta kai sitä voi maski naamalla työn vieressä nukkuakin. Siinähän ne makeiset menee hihnaa pitkin. 🤭
Mulla ei ole ikinä ollut noin hyvää kuukausipalkkaa. Alle 2600€/kk brutto saati se netto. 🙄
Hukkusin rahaan, kun tottunu elää pikku summilla. 😆
JasuKerrankin tietäisin mitä on elää lompakko turvoksissa rahaa. 😂
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Moottoripyörällä en enää ajele, ei jalat kestä ajoasentoa puutumatta. Mutta pääsen minä autollakin sinne renkaat ulisten ja nastat ropisten. 😅
Taitaa tosin olla vuorotyötä mikä ei uniapnean takia ole suositeltavaa. Mutta kai sitä voi maski naamalla työn vieressä nukkuakin. Siinähän ne makeiset menee hihnaa pitkin. 🤭
Mulla ei ole ikinä ollut noin hyvää kuukausipalkkaa. Alle 2600€/kk brutto saati se netto. 🙄
Hukkusin rahaan, kun tottunu elää pikku summilla. 😆
JasuAi, luulin että huristelet vielä moottoripyörällä. Noh, aikaansa kutakin.
Mulla on vilkas mielikuvitus ja sain tuon vision tuosta sinun aikaisemmasta viestistäsi. 😁
Kunhan se uusi tehdas aukeaa, siellä on varmaan tehtaanmyymälä, jossa voitte perheen kanssa poiketa ostoksilla ja maistella herkkuja. 😃
- Anonyymi
ja hampoiot tuhoituuu kuin vappu pimeällä.
muuten tuli mjieleen joku elokuvaidea kun niin TALKKKARI = MAN OF THE HOUSE.
Eli julma talkkari.. talonmies.. Vihaan makean tuoksua, niin työskenteleminen makeistehtaalla olisi kidutusta. En ehkä henkisesti kykenisi siihen. Tuntisin itseni jatkuvasti pahoinvoivaksi.
- Anonyymi
Olis mahtavaa!
- Anonyymi
Fazer ei julkaise tuotantotyöntekijöiden palkkoja julkisesti, mutta netissä löytyvän tietojen mukana kuukausipalkka on 1700-2700e. Neljän tonnin palkka taitaa olla utopiaa ja jatkuva makean katku vie karkin himonkin useimmilta (mikä ei ole sinänsä huono asia).
- Anonyymi
Niin ja tuskinpa on jo hygieniasyistä sallittua napsia makeisia suuhun linjastosta. Sokeriporsaiden haaveita, sekä palkka, että luontaisetu.
- Anonyymi
sitten niin karkkitehtaa ahmimassa miljoonittain jotain vihreitä marmeladi-kuulia,k palloja niitä
- Anonyymi
ajatellut vähän että tuleeko tänään kanavilla jotauskkaa elokuvaa televiisiosta, ei nnäyttäisi nyt illalla tulevvan, kun niin maksuhirviö netflix tulee aina jos haluat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483