Joulukinkku ei sovi laatikkoon

Anonyymi-ap

10

169

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vaikka en joulukinkusta pidä, enkä siitä sellaisenaan suostu syömään, niin kyllä se hyvin maustetussa kinkkukiusauksessa menee. Kunhan sitä ei ihan älyttömiä määriä sinne tungeta. Sen sijaan graavikala vaikka nyt kiusauksessa(kin) on täysin syömäkelvotonta. Mielestäni ihan karmean makuista, myös kypsennettynä.

• Ite kokeilin tehä kinkun jämistä "nyhtöpossua" ja aivan hyvää tuli😃 kuumensin kinkunrääppeet pannulla ja painelin niitä paistinlastalla sillai "nyhtöisemmäksi" sit päälle kunnon loraus grillauskastiketta ja jokseenkin samalle maistuu ku nyhtöpossut mitä oon aiemmin syöny,

• Anonyymi00002

Eikö kinkkua voi syödä ihan sillai pois ja koko seuraava vuosi aikaa syödä pitsaa luulis pitsan tulevan korvista ulos aina vaan pitsaa

• Itse tekisin kinkun jämistä hernekeiton tai Pasta Carbonaran, johon lisäisin kinkun vasta ihan loppuvaiheessa.

• Anonyymi00003

Kinkun jämiin sinappii päälle ja syö pois ja uutta uuniin on hyvää ei jää vanhenemaan

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Kinkun jämiin sinappii päälle ja syö pois ja uutta uuniin on hyvää ei jää vanhenemaan

Niin tai valelee itsensä sinapilla ja toinen voi sitten dippailla sitä kinkkua siinä. Samalla hoituu alkupalat ja esileikki. 😂

• Anonyymi00005
        Mu5tasydän kirjoitti:

Niin tai valelee itsensä sinapilla ja toinen voi sitten dippailla sitä kinkkua siinä. Samalla hoituu alkupalat ja esileikki. 😂

Mä oon nyt katellut sun kuvaas, ja kyllä, mää voisin valella sun kinkkuus laventeliöljyä ja hieroa siittä kaikki turhat jännitykset pois niin että sitä ei voisi miksikään stressilihaksi sen jälkeen kutsua. Kyl jämpi on näin!

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Mä oon nyt katellut sun kuvaas, ja kyllä, mää voisin valella sun kinkkuus laventeliöljyä ja hieroa siittä kaikki turhat jännitykset pois niin että sitä ei voisi miksikään stressilihaksi sen jälkeen kutsua. Kyl jämpi on näin!

Oho, oho. Nyt oli kova. 🫣

• Anonyymi00006

Meillä kinkkua pidetään jääkaapissa. Muuuutta, tapansa kullakin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 134
      1692
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      214
      1108
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      780
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      256
      596
    5. 31
      530
    6. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      519
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      514
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      205
      507
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      446
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      433
    Aihe