Viitatrn tähän Suomi24:n juttuun: https://www.suomi24.fi/viihde/jaiko-kinkkua-tama-herkkuruoka-valmistuu-helposti-kinkun-jamista?ref=s24
...niin ei, ei ja vielä kerran EI!! Joulukinkku ei sovellu mihinkään laatikkoon vaan maistuu uudelleen kypsennettynä pahalta. Sen sijaan jos on graavilohta niin se sopii kyllä laatikoiden tilkkeeksi, kunhan huomioi, että lohi on suolaista, eikä laatikkoon välttämättä kannata pistää enää extrasuolaa! Ei mulla muuta!
Joulukinkku ei sovi laatikkoon
10
158
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaikka en joulukinkusta pidä, enkä siitä sellaisenaan suostu syömään, niin kyllä se hyvin maustetussa kinkkukiusauksessa menee. Kunhan sitä ei ihan älyttömiä määriä sinne tungeta. Sen sijaan graavikala vaikka nyt kiusauksessa(kin) on täysin syömäkelvotonta. Mielestäni ihan karmean makuista, myös kypsennettynä.
Ite kokeilin tehä kinkun jämistä "nyhtöpossua" ja aivan hyvää tuli😃 kuumensin kinkunrääppeet pannulla ja painelin niitä paistinlastalla sillai "nyhtöisemmäksi" sit päälle kunnon loraus grillauskastiketta ja jokseenkin samalle maistuu ku nyhtöpossut mitä oon aiemmin syöny,
- Anonyymi00002
Eikö kinkkua voi syödä ihan sillai pois ja koko seuraava vuosi aikaa syödä pitsaa luulis pitsan tulevan korvista ulos aina vaan pitsaa
Itse tekisin kinkun jämistä hernekeiton tai Pasta Carbonaran, johon lisäisin kinkun vasta ihan loppuvaiheessa.
- Anonyymi00003
Kinkun jämiin sinappii päälle ja syö pois ja uutta uuniin on hyvää ei jää vanhenemaan
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kinkun jämiin sinappii päälle ja syö pois ja uutta uuniin on hyvää ei jää vanhenemaan
Niin tai valelee itsensä sinapilla ja toinen voi sitten dippailla sitä kinkkua siinä. Samalla hoituu alkupalat ja esileikki. 😂
- Anonyymi00005
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin tai valelee itsensä sinapilla ja toinen voi sitten dippailla sitä kinkkua siinä. Samalla hoituu alkupalat ja esileikki. 😂
Mä oon nyt katellut sun kuvaas, ja kyllä, mää voisin valella sun kinkkuus laventeliöljyä ja hieroa siittä kaikki turhat jännitykset pois niin että sitä ei voisi miksikään stressilihaksi sen jälkeen kutsua. Kyl jämpi on näin!
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mä oon nyt katellut sun kuvaas, ja kyllä, mää voisin valella sun kinkkuus laventeliöljyä ja hieroa siittä kaikki turhat jännitykset pois niin että sitä ei voisi miksikään stressilihaksi sen jälkeen kutsua. Kyl jämpi on näin!
Oho, oho. Nyt oli kova. 🫣
- Anonyymi00006
Meillä kinkkua pidetään jääkaapissa. Muuuutta, tapansa kullakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204418Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432902- 522511
- 271929
- 221767
- 351760
- 681751