Viitatrn tähän Suomi24:n juttuun: https://www.suomi24.fi/viihde/jaiko-kinkkua-tama-herkkuruoka-valmistuu-helposti-kinkun-jamista?ref=s24
...niin ei, ei ja vielä kerran EI!! Joulukinkku ei sovellu mihinkään laatikkoon vaan maistuu uudelleen kypsennettynä pahalta. Sen sijaan jos on graavilohta niin se sopii kyllä laatikoiden tilkkeeksi, kunhan huomioi, että lohi on suolaista, eikä laatikkoon välttämättä kannata pistää enää extrasuolaa! Ei mulla muuta!
Joulukinkku ei sovi laatikkoon
10
168
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaikka en joulukinkusta pidä, enkä siitä sellaisenaan suostu syömään, niin kyllä se hyvin maustetussa kinkkukiusauksessa menee. Kunhan sitä ei ihan älyttömiä määriä sinne tungeta. Sen sijaan graavikala vaikka nyt kiusauksessa(kin) on täysin syömäkelvotonta. Mielestäni ihan karmean makuista, myös kypsennettynä.
Ite kokeilin tehä kinkun jämistä "nyhtöpossua" ja aivan hyvää tuli😃 kuumensin kinkunrääppeet pannulla ja painelin niitä paistinlastalla sillai "nyhtöisemmäksi" sit päälle kunnon loraus grillauskastiketta ja jokseenkin samalle maistuu ku nyhtöpossut mitä oon aiemmin syöny,
- Anonyymi00002
Eikö kinkkua voi syödä ihan sillai pois ja koko seuraava vuosi aikaa syödä pitsaa luulis pitsan tulevan korvista ulos aina vaan pitsaa
Itse tekisin kinkun jämistä hernekeiton tai Pasta Carbonaran, johon lisäisin kinkun vasta ihan loppuvaiheessa.
- Anonyymi00003
Kinkun jämiin sinappii päälle ja syö pois ja uutta uuniin on hyvää ei jää vanhenemaan
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kinkun jämiin sinappii päälle ja syö pois ja uutta uuniin on hyvää ei jää vanhenemaan
Niin tai valelee itsensä sinapilla ja toinen voi sitten dippailla sitä kinkkua siinä. Samalla hoituu alkupalat ja esileikki. 😂
- Anonyymi00005
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin tai valelee itsensä sinapilla ja toinen voi sitten dippailla sitä kinkkua siinä. Samalla hoituu alkupalat ja esileikki. 😂
Mä oon nyt katellut sun kuvaas, ja kyllä, mää voisin valella sun kinkkuus laventeliöljyä ja hieroa siittä kaikki turhat jännitykset pois niin että sitä ei voisi miksikään stressilihaksi sen jälkeen kutsua. Kyl jämpi on näin!
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mä oon nyt katellut sun kuvaas, ja kyllä, mää voisin valella sun kinkkuus laventeliöljyä ja hieroa siittä kaikki turhat jännitykset pois niin että sitä ei voisi miksikään stressilihaksi sen jälkeen kutsua. Kyl jämpi on näin!
Oho, oho. Nyt oli kova. 🫣
- Anonyymi00006
Meillä kinkkua pidetään jääkaapissa. Muuuutta, tapansa kullakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473