Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

2132

1. Sää olet kyllä hyvin myös henkilöitynyt hahmoosi, siis mun mielestä, elisa, ellu, ellukettu😊

Ja ketut on kivoja otuksia, fiksuja ja leikkisiä

Joskus kauan sitten mun lapsuudenkodin pihassa liikkui kettu jota joku oli ilmeisesti kesyttänyt sen verran ettei se ihan lähtenyt karkuun ihmisiä kohdatessaan. Joku mun nuoremmista sisaruksista ojensi sille leipäpalaa kädessään ja hyyvin varovasti se kävi sen siitä ottamassa ja juoksi sit vähän matkan päähän syömään.
    On siinä muulloinkin kettuja liikkunut, mut kesyttämättömiä (onneksi), ettei niitä ehdi kui ohimennen nähdä
  2. Ai juu, lisättäköön tuohon listaan vielä seksityötä tekevät miehet..
    Vaikka he miehiä ovatkin niin "kansan syvien rivien" keskuudessa kuuluvat samaan luokkaan kui nuo muutkin listatut,

Ja niinhän siinä vähän kävi et kun kotiuduin töistä nii ylemmästä muistilistasta huolimatta en muista läheskään kaikkee siitä mun tulikivenkatkuisesta räntistä mitä mielessäni pyörittelin😃
    Mut katotaan..🤔

Nii työsuojelu ja työturvallisuus, niihin täytyis ehottomasti panostaa. En tiiä miten nykyisin esim. yrittäjänä toimivat seksityöntekijät tämän hoitaa ja miten hyvin asiakkaansa kunnioittavat rajoja ja sääntöjä.. no, kondomin käyttö tottakai, sehän pitäisi olla kaikille (asiakkaille) selvä homma.
    Mut mites sit niinku asiakkaasta kieltäytyminen esims.🤔
    Jos vaikkapa tulee tyyppi jolle henk.koht.hygienia on täysin vieras asia.. Voiko/Saako kieltäytyä?
    Koska a) vastenmielistä!
    Ja b) terveysriski varsinkin naiselle, pissatulehdus voi tulla (vähintään).
    Taikka sit jos potentiaalinen asiakas on vaan ihmisenä vastenmielinen. Totaalinen ihmisperse.
    Saako kieltäytyä palvelemasta?
    Ja mitenkä asiakas ottaa sit kieltäytymisen.. noin niinku ilman maksullisuutta tapahtuvissa kohtaamisissa tuntuu olevan kohtalaisen yleistä et niitä pakkeja ei osata ottaa vastaan ilman minkäänlaista ämpyilyä, pahimmillaan jopa väkivaltaa. Et mitens sitte jos seksityöläinen kieltäytyy🤔

Jossain laillisissa bordelleissa tää toki vois toimia kun siellä olis muitakin työntekijöitä, jonkinlaiset turvamiehet/portsarit ainakin,

Ajatuskatko. Jatkan myöhemmin, ehkä😃
  3. 5 / 107