Vapaa kuvaus

Aloituksia

23

Kommenttia

2164

  1. Oliko niitä "boltseja" tai jotain sinne päin, siemenpyöryköitä🤔 ne on ihan hyviä.

    Eineslihapullat haisee pierulle ja jos et käytä kaikkia kerralla ja laitat avatun paketin jääkaappiin nii koko jääkaappi haisee pierulle,

    Niinku, bon appetit👌