Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
1942
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei.
08.03.2024 20:58
Heh, mut viime viikonloppuna oli semmoset partyhardyt, ettei ehkä hetkeen viitti uusia😁
Plus oon köyhä,
08.03.2024 20:57
Neulejuttuja ja muutama öly,
https://aijaa.com/KLwJ6V
Kova meno!😃
08.03.2024 19:15
Jesh! Virtuaali-yläfemmat, vasureilla tietty😃
08.03.2024 19:10
Enpä oo tainnu vesihanaa valuttaa, mut nuorempana uuden kumppanin ollessa samassa asunnossa oon koittanu kakata mahollisimman äänettömästi, ja pieruaki pidätelly.
Ja kyllä sitä vieläki vieraampien ihmisten seurassa koittaa ainaki pahimpia töräyksiä säästellä, tuttujen kans sit voi vaikka pierrä kilpaa😃
08.03.2024 19:07
Muistuttaisin tänne vielä, ku näitä eri merkkipäiviä on listattu, et vasenkätisten päivä on 13.08. 💪👍
Ehdottomasti tärkeä päivä.
08.03.2024 16:04
Enkä toki tarkottanut et tää naistenpäivä sinällään olis niitä "Amöriikan hapatuksia" vaan se kaikki pakollinen äklöromantiikka mitä siihen on ympätty,
08.03.2024 15:35
No tietenkään jossei rahaa ole, nii tarvi siihen hyväntekeväisyyteenkään laittaa, ei mulla ittelläkään nyt ole, kunhan vaan ehdotin..
Mut jos sitä on johki semmoseen turhakkeeseen ku kukkapukettiin vara tuhlata, nii täytyyhän sitä sillon olla ylimääräistä🤔
Se toki pitäs sit ennalta sopia mahd. kumppanin kanssa, ettei se raukka sit luule et toinen niitä lahjuksia oottaa ja ostaa sen kukkapuketin "ku niin nyt vaan kuuluu tehä"
Amöriikan hapatuksia nää "prinsessapäivät" mun mielestä,
08.03.2024 15:29
No sitähän mä just koitin sanoa et tehkää itte siitä semmonen että muistetaan☝️
Muistuttakaa ja pitäkää ääntä siitä muullonki ku naistenpäivänä.
Saatana naistenko se täytyis tämäki hoitaa..
08.03.2024 15:18
Tännekki, et ruvekkaa miehet ite puffaamaan sitä miestenpäivää merkittävämmäksi mitä se nytten on, semmonen ku kuitenki kalenterista löytyy.
Vai pitäskö tähänki saaha vaan tulla niinku valmiiseen pöytään, naisten kattamaan
08.03.2024 14:33
En tiedä, mutta,
Miehet voisivat ihan itse ruveta puffaamaan sitä miestenpäivää suositummaksi ja vastaavanlaiseksi kui tää naistenpäivä, ettei sitte jokaikinen naistenpäivä tarvis olla kitisemässä, et "eNtÄs MiEsTeNpÄiVä!?!"
Ite en tätäkään päivää sen kummemmin "vietä", enkä vingu keltään kukkia ja suklaata, kuten en ystävän- tahi muinakaan "pakollisina" lahjomispäivinä,
Tän päivän lahjomisrahat ois oikeestaan parempi suunnata johki naisten asemaa parantavaan hyväntekeväisyyteen,
Mun mielestä🤔
08.03.2024 14:26
Ja jokainen ihminen on metrin mittainen,
01.03.2024 18:26
Kesä on lähempänä ku koskaan aiemmin tänä vuonna😃
Ja johan se ens kuun jälkeen on toukokuu😁
Mää en oo niin mun takapihan variksia nyt seuraillut, no pari viikkoo sit kaks varista istuivat vierekkäin katulampun päällä ja toinen suki toista, mut tiiä sit oliko siinä kyse sen kummemmasta hempeilystä kuhan nyt kaveri kampasi toisen höyhenistöä🤔
Ja tänään oli joku kulmakunnan varisten kokoontumisajot takapihalla, vaan näytti enempi siltä et ne ootteli josko naapurin mummu ois nakannu niille vähä evästä ikkunasta,
01.03.2024 18:23
"seksikkäämpi" versio villahousuista🤔😃
29.02.2024 00:39
No niin no, muistaakseni vähän sammallatavoin ihokarvojen ajelu aikoinaan saatiin naisille markkinoitua, et saatais niille parta-/karvahöylille lisää menekkiä, niinku😁
Ja joo, toi materiaali näyttää kuvissa jo niin pahalta, et ei.
29.02.2024 00:37
Een mää vielä, jäin nuita mulle mainostettuja karva-alkkareita ihmettelemään, ehkä..
Tää on mun perheelle
https://youtu.be/NKBg0wB928Y?si=XnvjcLQxmymojweD
Ja tää mun veljelle joka lähti,
https://youtu.be/k_9rFNEtlao?si=NQJ4bNr2aa9uWqPI
(Veli kävi mun unessa viimeksi pari viikkoa sitten, istui lapsuudenkodin keittiön pöydän ääressä. Tuijotti seinäkalenteria ja sanoi nauraen et sehän on kohta vuosipäivä. Tosin tässä unessa hän oli vain lavastanut kuolemansa.)
29.02.2024 00:29
Jahah, hätiköin ja viesti lähti kesken kirjotuksen ja nyt sit katkes ajatus.. meniskö nukkumaan vai olisko niinku ei oliskaan😃
Katotaan kohta,
28.02.2024 23:41
Oon lukenut ja oon hänen kanssaan myös asioista keskustellut/väitellyt. Jo miehen logiikka-palstalla aikoinaan..
Mun isällähän oli myös sisaruksia lähemmäs kymmenen, äitillä taas "vain" kaks, et ihan en tiiä porukoitten motiiveja, välttämättä🤔
Mut oli miten oli niin täsä sitä ollaan, enkä muuta vois kuvitella, koska sillon pitäs ajatella et esim. nuorimpia sisaruksiani ei olis olemassakaan (ja ne kuitenki kaikesta huolimatta on ihan kivoja tyyppejä, ja lapsina varsinkin olivat isosiskon lellikkejä)
Mutta onhan se aina se huoli (ja vastuu, vaikkei se sinällään mulle kuuluiskaan, mut on se.)
Mää en oo varsinaisesti päättäny etten halua omia lapsia, mut onpa nuo jääny hankkimatta..
Yks iso homma siinä on ollu se et miten niistä osais sit kasvattaa niinku aikuisia ja yhteiskunnassa pärjääviä ihmisiä🤔
Mut sepä siitä,
28.02.2024 23:38
Ei olla lestadiolaisia.
11 meitä oli, toinen isoveli vaan päätti lähteä omin avuin pari vuotta sitten
28.02.2024 22:29
Vaikee sanoa🤔
Ku niitä ongelmaisia on ollu kuitenki sekä meissä vanhemmissa sisaruksissa, että nuoremmissa. Siinä välissä taas on niitä joilla menee ainakin jokseenkin hyvin,
Toki meissä on myös nepsyjä, vanhin veli sai vasta muutana vuosi sitten autismin kirjon diagnoosin ja hän oli kova kiusaamaan meitä nuorempia lapsuudessa (häntä kiusattiin tai ainakin syrjittiin koulussa). Ja ADHD:n piirteitä on aika monella. Varsinkin veljillä, tai niillä ehkä selkeimmin..
Enminätiiä, toisaalta moni asia lapsuudessa olis voinu olla paremmin jos/kun porukoilla olis ollu enemmän aikaa per lapsi, eikä olis ehkä tarvinut huolehtia niin paljo muista sisaruksista ite lapsena ja teininä,
Ehkä, enminätiiä
28.02.2024 22:22
5 / 98