Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Neweri
profiilit
Neweri
Neweri
Vapaa kuvaus
"Aktion T4 " kokeilun uhri.
Aloituksia
12
Kommenttia
46
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tolloille+tiedoksi,+ettei+yle+ole+mikään+totuudentorvi+ja+jos+totuutta+etsiio,+niin+ei+kannata+takertua+epäolennaisuuksiin+että+kuka+on+sanonut+jotakin+väärin.+virheiden+etsinnästä+ei+ole+mitään+hyötyä.+Sitäpaitsi+salaliittoteoria+laboratoriosta+karanneesta+viruksesta+on+Bill+Gatesin+keksimästä+kauhuskenaariosta+johdettu.+Ihmiset+kirjoittelevat+blogeihin+omia+ajatuksiaan+ja+suomessa+jotkut+kybersodankäynninasiantuntijoina+esiintyvät+tutkivat+niitä+suurennuslaseilla.+Ei+kannata+lukea+pelkästään+suomessa+kirjoitettuja+uutisia,+vaan+kannattaa+mennä+uutisten+alkulähteille+ja+tutkia+uutisia+myös+niistä+maista,+missä+voisi+olla+objektiivinen+suhtautuminen+tapahtumiin+ja+verrata+uutisointia+suomalaiseen+mediaan.+Pikkuhiljaa+opii+ajattelemaan+mihin+median+kirjoitukset+missäkin+maassa+kallistuvat,+koska+kuitenkin+on+mahdollisra+löytää+se+oikea+tieto.
13.04.2020 11:25
Minä+jätän+vaimolle+kaiken+mitä+täällä+olen+hankkinut+ja+sen+lisäksi+maksan+vielä+hänelle+jonkin+verran+kuukausittain,+ettei+joudu+pulaan.++Minun+henkilökohtaiset+elinkustannukseni+ovat+täällä++liian+suuret.
02.04.2020 13:03
Sinänsä+se+on+väärin,+mutta+jos+minä+annan+vaikka+sinun+ottaa+haltuusi+minun+fb-tilini,+jonka+olen+lopettanut.+(FB-tilin+lopetus+kestää+30+päivää+ja+sinä+aikana+tilille+voi+kirjautua+ja+keskeyttää+sen+lopettamisen)++Pohdin+tässä+juuri,+että+jos+keskeyttäisin+tilini+lopettamisen+ja+vaihtaisin+toisen+salasanan,+niin+voisin+ehkä+antaa+tilini+yleiseen+käyttöön.+Voisi+olla+periaatteessa+aika+hauskaa.+:D
07.03.2020 05:00
Nuorena+lopetin+telinevoimistelun+ja+urheiluharkoissa+käymisen,+kun+häpesin+liikenneonnettomuudessa+saamiani+arpia+ja+hiusten+harveneminen+jossakin+vaiheessa+vanhetessa+koin+epämiellyttäväksi.+++Joskus+kyllä+haluan+näyttää+puliukolta+että+ainakin+itse+huomaa+eron+kun+laittaa+itsensä+siistiksi.+En+muuten+välitä+siitä+miten+ulkonäkööni+suhtaudutan.+Haluan+ainoastaan+miellyttää+itseäni.
07.03.2020 01:58
Ei+niitä+suomalaisia+symboleita+ole+niiden+kantajien+toimesta+häväisty,+vaan+niiden+toimesta+jotka+eivät+hyväksyisi+niiden+kantajia+suomalaisiksi.+Ensin+kannattaisi+ajatella+mikä+on+ihminen+ja+vasta+sen+jälkeen+millainen+on+suomalainen+ihminen.+Suomalainen+ihminen+voi+olla+yltiöisänmaallinen+tai+kommunisti.+Suomalainen+voi+olla+murhaaja+tai+tuomari.+++Historiantuntemuskin+perustuu+oppikirjoissa+kerrottuun+hyväksyttyyn+historiaan,+vaikka+historiassa+on+asioita+joita+on+kirjoja+kieltämällä+haluttu+pyyhkiä+pois+historiasta.+Esimerkiksi+vapaustaistelun+aikaisen+punaisen+lehdistön+kirjoituksia+ei+löydä+dikitaaliarkistoista,+mutta+niitä+kirjoituksia+löytyy+kiellertyistä+kirjoista+jotka+on+kielletty+muka+neuvostovastaisina.+
++Joskus+on+voitu+sanoa+että+suomalaiset+ovat+vieraanvarainen+kansa,+mutta+nykypolitiikka+ja+sen+myötä+monien+omakohtaiset+kokemukset+ovat+karsineet+vieraanvaraisuutta+ja+auttamishalua+ja+huonoja+kokemuksia+kohdanneet+leimataan+suvaitsemattomiksi.+Minun+vieraanvaraisuus+ja+auttamishaluni+loppuivat+kun+autettava+ryösti+minut.+Pysähdyin+auttamaan+ulkomaalaisia+joilta+oli+polttoaine+loppunut,+mutta+heille+ei+riittänyt+että+saivat+polttoainetta,+vaan+halusivat+myös+rahani.++Jokin+synnyttää+jotakin.+Typerää+leimata+sitä,+mikä+on+syntynyt+jostakin,+minkä+on+itse+aiheuttanut.+Tutkijoiden+ja+lukeneiden+pitäisi+tietää+että+on+asioita+jotka+synnyttävät+eitoivottuja+ilmiöitä+ja+niihin+asioin+hinpuuttumalla+eitoivotut+ilmiöt+katoavat,+eikä+omien+tuotosten+leimamisella.
07.03.2020 01:10
Usein+kiintyy+elämäntoveriinsa+ja+jopa+omaan+lemmikkieläimeenkin,+mutta+tulee+aika+jolloin+joutuu+kuitenkin+jättämään+jäähyväiset.+Mie+olen+naimisissa+ja+rakastan+vaimoani,+vaikka+elämä+hänen+kanssaan+ei+olekkaan+sellaista+kuin+pariskunnilla+yleensä+kuvittelisin.+Nyt+olen+kuitenkin+päättänyt+lähteä+tästä+maasta+ja+jättää+vaimoni.+Vaikeaa+se+on,+mutta+kun+elämäkin+on+joskus+niin+vaikeaa+että+joutuu+tekemään+valintoja.+Kun+lähden+niin+olen+sen+jälkeen+vaimolleni+ja+lapsilleni+kuollut,+vaikka+eläisinkin+jossakin+toisessa+maassa.
06.03.2020 11:49
Vapautunut+olo+tarkoittaa+että+on+ajokunnossa,+katse+on+tarkka+ja+kädet+eivät+vapise.+Puhe+luistaa+ja+ajatukset+ovat+kirkkaat+mutta+on+kuitenkin+avoimempi+ja+sosiaalisempi+kuin+ilman+sitä+pientä+pisaraa+allkoholia,+mikä+löytyy+jopa+alkoholittomasta+vehnäoluesta+(0,5%).+Tosin+nykyisin+on+ruvennut+sekin+kuvottamaan.
15.01.2020 07:10
En+ole+koskaan+sairastanut+krapulaa,+mutta+luulen+että+ennen+olin+kuitenkin+juoppo.+En+kovin+usein+ottanut+alkoholia,+mutta+aina+kun+otin,+niin+ei+pystynyt+lopettamaan,+vaan+oli+juotava+itsensä+humalaan.+++Nykyisin+alkoholin+juominen+tuntuu+vastenmieliseltä+ja+ainoastaan+kaveriseurassa+kerran+tai+kaksi+vuodessa+tulee+nykyisin+juotua+alkoholia+ja+sitäkin+kohtuullisesti,+että+on+ainoastaan+vapautunut+olo,+muttei+humallu.
01.01.2020 22:50
En+kuulu+Sanna+Marinin+puolueen+kannattajiin+ja+on+olemassa+hyvää+ja+huonoa,+mutta+tässä+vaiheessa+ei+ole+mitään+hyötyä+yrittää+vaikuttaa,+vaan+pitää+olla+optimistinen+ja+toivoa+parasta.+henkilökohtainen+vaikutelmani+on+kyllä+että+parempi+vaihtoehto+kuin+edellinen.+Avustajien+suuri+määrä+pääministerillä+on+hyvä,+sillä+se+kertoo+että+useita+eri+näkemyksiä+kuunnellaan+päätöksiä+tehdessä.
23.12.2019 01:52
Vaikka+Suomessa+saisi+hampaat+halvemmalla,+niin+ammattitaito+ja+etiikka+ovat+niin+onnettomat+ettei+Suomessa+kannata+teettää+hampaita,+vaan+jossakin+sellaisessa+maassa,+missä+ne+osataan+tehdä+hyvin.+Ruotsi+olisi+ehkä+ammattitaitoon+liittyen+paras+vaihtoehto+hampaiden+teettämiseen,+sillä+siellä+on+implantteja+tehty+ensimmäisenä+maailmassa.+Suomessa+ovat+täysin+epäpäteviä.+++Thaimaa+on+myös+hyvä+vaihtoehto+ja+hinnaltaankin+kohtuullinen.
23.12.2019 01:41
Olen+hyvilläni+siitä+ettei+Sanna+Marinista+näyttäisi+tulevan+kenekään+sätkynukke.+käskyläinen+tai+syntipukki,+kuten+kyseisen+puolueen+naisilla+on+tapana.++Omaa+tahtoa+näyttäisi+löytyvän+ja+toivon+myös+että+tekisi+viisaita+päätöksiä+tämän+kansakunnan+eteen+sensijaan+että+havittelisi+kovapalkkaista+virkaa+jostakin+ihmisoikeusjärjestöstä.++Onnea+ja+menestystä+toivoen.
22.12.2019 08:08
Suomella+on+vastuu+auttaa+kansalaisiaan,+mutta+eipä+auttanut+kun+suomalaista+miestä+pisti+skorpioni+thaimaassa,+kun+mies+oli+osallistunut+joskus+odinin+katupartioihin.+Yhteiskunta+rankaisi+miestä+hänen+valinnastaan.++Lasten+äidit+valitsivat+ISIS+kalifaatin+ja+eikö+heidän+valintaansa+pitäisi+kunnioittaa?+Vastuu+on+ihan+huuhaasana,+ainakin+kun+puhutaan+poliittisesta+vastuusta.+Velvollisuuksiakin+on,+mutta+niistä+ei+kukaan+ota+oikeasti+vastuuta,+eikä+vastuuta+oteta+myöskään+seurauksista.
22.12.2019 07:51
Voi+jotkut+ihmiset+tietysti+tuntea+olevansa+apinoita+ja+älyllisesti+sitä+varmasti+ovatkin.+Hullujen+huoneella+oli+yksi+mies+joka+tunsi+olevansa+rekka-auto+ja+toinen+mies+joka+tunsi+olevansa+nainen.++Oikeesti+ihminen+ei+kuitenkaan+ole+apina.+++Kukahan+se+niitä+sieniä+popsii.+Onko+ihminen+siis+ajatteleva+ihminen,+vai+ajatteleva+apina+:D++:D++:D
21.12.2019 19:16
Ateisteilla+on+oma+uskonsa+ja+kyse+on+ehkä+uskontojen+välisestä+taistelusta.+Evoluutioteoriaankin+on+jouduttu+tekemään+muutoksia,+koska+totuutena+pidetystä+teoriasta+on+löydetty+kohtia+joiden+olemassaolo+sotii+sitä+vastaan,+mutta+kun+se+lukee+kirjassa,+niin+se+on+totta+evoluutiouskoville.+++Yksi+uusista+uskonnoista+on+hiilidioksidin+vaikutus+ilmastonlämpenemiseen.++Varmaan+suurin+osa+tästäkin+porukasta+uskoo+siihen.+Nasa+on+tosin+sitä+mieltä+ettei+ihmiskunta+pysty+vaikuttamaan+ilmanstonmuutokseen,+koska+maan+akselin+pyörimisrata+on+muuttunut+maapallon+painopisten+muuttuessa+tektonisten+laattojen+liikkumisesta+johtuen,+mistä+johtuen+Grönlanti+on+suureksi+osaksi+sulanut+ja+koska+sen+sijainti+45asteen+kulmassa+maa-akseliin+nähden+muutti+maan+pyörimisrataa+entisestään.+Myös+auringon+aktiivisuuden+tiedetään+lisääntyneen+ja+tiedetään+myös+että+hiilidioksidi+on+ominalispainoltaa+ilmakehän+raskain+kaasu+ja+kasvit+tarvitsevat+sitä+fotosynteesiin,+joka+ilman+hiilidioksidin+ja+lämmön+lisääntyessa+saa+kasvit+tuottamaan+enemmän+happea+ja+kasvamaan+paremmin.+Suurin+osa+myös+uskoo+että+maailman+600+miljoonaa+nautaa+piereskelee+enemmän+kasvihuone+kaasuja+syödessään+heinää,+kuin+7.7+miljardia+ihmistä+jos+söisivät+kasviksia.++Kukin+uskoo+mihin+uskoo,+mutta+kunnioitetaan+toisten+uskoa+ja+esitetään+järkeviä+vastaväitteitä.++Tosin+pitäisi+joissakin+asioissa+ymmärtää+mikä+on+uskon+ja+totuuden+etsinnän+ero.+Usko+ei+ole+sitä.++:)
21.12.2019 01:52
Aloittajan+kannattaisi+ottaa+selvää+mitä+eroa+on+uskolla+ja+totuuden+etsimisellä.+Raamatun+totuudet+on+aikalaisille+kirjoitettuja+aikalaisten+ymmärrystä+vastaavaan+muotoon,+eikä+ole+kerrottu+kuinka+mikäkin+on+tapahtunut+ja+mistä+mikin+asia+on+johtunut.++Jos+asioita+olisi+kerrottu+nyky-ymmärrystä+vastaavasti,+niin+eivät+aikalaiset+olisi+sitä+ymmärtäneet+sen+enempää+kuin+aloittaja+ymmärtää+teknistä+fysiikkaa.++:D
21.12.2019 01:22
Kemian+nobel+:D+:D+:D+++Ihmisissä+ja+eläimissä+on+tapahtunut+muutoksia+ympäristön+ja+kehittymisen+myötä,+mutta+ei+sellaista+että+jokin+toinen+eläinlaji+olisi+muuttunut+toiseksi,+kuten+apina+ihmiseksi,+vaikka+apina+on+ihmisen+kaltainen+kädellinen+olento.++On+myös+täysin+toistensa+kanssa+samankaltaisia+eläimiä+olemassa,+mutta+ne+eivät+voi+lisääntyä+keskenään,+koska+kyse+on+kahdesta+eri+lajista.+Esimerkiksi+kaksi+täysin+saman+näköistä+apinalajia+on+olemassa+ja+niiden+kohdalla+ajatellaan+että+kyse+on+kryptisestä+lajiutumisesta.+Siis+kyseessä+on+geneettisesti+täysin+eri+lajit,+mutta+ne+ulkoisesti+vaikuttavat+samalta.++Kommunistit+Venäjällä+uskoivat+joskus+vahvasti+evoluutioteoriaan+ja+että+ihminen+on+joskus+ollut+apina+ja+siihen+perustui+myös+ajatus+supersotilaasta,+eli+humanzee+projekti,+mutta+ilman+yhteistä+kantaisää+eivät+eri+lajit+voi+lisääntyä+keskenään.++Kerro+millainen+on+evoluutioteoria+ja+kuinka+se+on+todistettu.
21.12.2019 01:15
Eipä+ollut+hirvittävästi+ajatuksia+herättäviä+vastauksia+ja+jonkun+kannattaisi+ottaa+selvää+mikä+mies+Auerwaara+oikein+oli.++Siinä+mielessä+katoamisilmoitus+on+kyllä+hauska+ajatus,+koska+se+on+ainoastaan+ilmoitus.+Mun+yksi+sukulaisnainen+ilmoitettiin+joskus+kadonneeksi+ja+julistettiin+myöhemmin+RO:n+päätöksellä+kuolleeksi.+Eli+kuitenkin+vielä+sen+jälkeen+useita+vuosia+ulkomailla.++Mulla+ei+oikeasti+ole+täällä+enää+mitään,+enkä+ole+vielä+valmistautunut+istuskelemaan+kiikkustuolissa+ja+odottelemaan+että+joku+lapsista+tulisi+käymään+kylässä.
21.12.2019 00:42
Eivät+ne+lapsena+varmasti+tee+mitään,+mutta+varhaisnuori+ja+nuori+saattavat+etsiä+juuriaan+ja+toisten+saman+uskovien+juuret+vaikka+eivät+olisikaan+aivan+samat+voivat+myös+omaksua+samanlaisen+ajattelun.+Varsinkin+jos+syrjäytyvät+tässä+yhteiskunnassa,+kuten+tulee+todennäköisesti+käymään,+niin+paikkaa+johon+kuuluu+tullaan+aivan+varmasti+hakemaan+ja+se+paikka+on+siellä+juurissa.+Näin+käy+jokaiselle+joka+syrjäytyy+ja+ISIS+lapsien+kohdalla+ne+juuret+ovat+väkivaltaiset+ja+joidenkin+mielestä+kunnioitustakin+herättävät,+eli+hyvin+vaarallisesta+ja+vaikeasta+asiasta+on+kyse.
17.12.2019 11:31
Yleistä+miesten+mieleen+olevaa+naismallia+tuskin+on+olemassa.+Omalla+kohdallani+riittäisi+sellainen+joka+osaisi+tehdä+ruokaa,+eikä+jatkuvasti+huutaisi+joka+asiasta+ja+olisi+vihainen+jos+en+tulisi+yöksi+kotiin.+En+ole+kuitenkaan+naista+etsimässä.++:D
17.12.2019 02:32
Kannattaisikin+olla+aika+kriittinen+sen+suhteen+missä+ja+keneltä+sen+tatuoinnin+ottaa.++Ei+ole+kovinkaan+kauaa+siitä,+kun+joku+sai+pahan+infektion+tatuoinnin+seurauksena+ja+kuoli.+Kyseessä+oli+joku+hyvin+harvinainen+bekteeri+joka+joutui+tytön+verenkiertoon.+Tilat+missä+tatuoinnin+ottaa+pitäisivät+olla+yhtä+steriilit+kuin+leikkaussalissa,+eikä+tatuointeja+tekevä+henkilö+saisi+käyttää+samoja+kumisormikkaita+jokaisen+kohdalla.+Olen+nähnyt+jopa+että+ravintolassa+on+ollut+tilaisuus+jossa+on+saanut+ottaa+tatuoinnin+ja+se+ei+todellakaan+ole+mikään+steriili+paikka.++
++Mauttomia+kopiokuvia+ja+samojen+aiheiden+toistamista+näkee+paljon+ja+eivät+näytä+miltään,+vaikka+sen+kuvan+ottanut+piirustustaidoton+henkilö+pitääkin+sitä+hienona+ja+kaikki+muut+piirustustaidottomat+kehuu+sitä+yhteen+ääneen.+Itse+en+ole+nähnyt+kuin+yhden+kauniin+tatuoinnin,+joka+sopi+henkilölle+kuin+koru.
16.12.2019 15:43
2 / 3